Sivu 2 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 472

Aihe: Yt industries pyörät

  1. #31
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    253
    Oli kova yritys voittaa Jeffsy tuosta jeffsy.comin kilpailusta, mutta ei onnistunut joten eilen lähti omalla rahalla tilaukseen Carbon Comp 1. Pientä pohdintaa tuon ja Pro version välillä, sain lopulta vakuuteltua itselleni tällä videolla etten tarvitse hiilikuitukiekkoja Toisaalta myös nuo Rock Shoxin iskarit kiinnostivat enemmän kuin Foxin vastaavat vaikka ilmeisesti laatu onkin taas sielläkin noussut.

    Tänään muuttui näköjään tilaus 'paid' tilaan, toivottavasti lähtee matkaan vielä tällä viikolla.


  2. #32
    http://imgur.com/a/kuYNG

    Tuosta linkistä näkee ekat kämäset kännykkäkamerakuvat uudesta parhaasta kaverista

  3. #33
    Liittynyt
    06/2008
    Viestit
    150
    Jeffsyjen Al mallien hinnat vähän laskeneet

  4. #34
    Liittynyt
    06/2008
    Viestit
    150
    Mikä pyörä olisi hyvä testata liikkeessä, missä olisi lähellä sama geometria kuin caprassa?

  5. #35
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    49
    Keväällä tuli hankittua L-koon Capra AL Comp 1. Kuskilla pituutta 185cm ja inseam 91cm. Mietin kovasti L ja XL koon välillä, koska runkojen kokoero ei ollut kuin 20mm luokkaa ja XL olisi helppo lyhentää L:n mittoihin lyhyemmällä stemmillä. Ostohetkellä XL:n toimus näytti menevän elokuulle, joten tilasin L:n.

    Koeajoin viime kesänä päivän Santa Cruzin Nomadia ja Bronsonia. Nomad tuntui Bronson:ia paremmalle jo parkkipaikalla ja metsä ja mäkitestit vahvistivat tuntemuksia. Ihastuin Nomad:in ajotuntumaan välittömästi ja pyörä tuntui muutenkin sopivan kokoiselta. Hinta vain oli esteenä Nomadin hankintaan.

    Nomad:in ja Bronson:in lisäksi pohdin Canyon Strive:ä, mutta mahdollisesti hajoava shapeshifter ei houkuttanut.

    Kun Capran 2016 mallit julkaistiin ja L koon Capra ja Nomad ovat lähes identtisiä mitoiltaan alkoi AL Comp 1 ja CF Comp kiinnostaa. Pitkän puntaroinnin jälkeen päädyin alumiiniversioon osittain hinnan, alumiinirungon huolettomuuden ja vähempien vikojen vuoksi.

    Pyörä saapui yllättäen viikkoa ennen arvioitua lähetyspäivää, kuitenkin vasta Meriteijon warmupin jälkeisenä maanantaina, joten en päässyt testaamaan pyörää warmuppiin.

    Nyt kun pyörälle on saanut jo jonkin verran ajotunteja ja Messilän Endurokisan, on se osoittautunut todella hyväksi valinnaksi. Nomadiin verrattuna perä tuntuu progressiivisemmalta, mikä on ainakin minun mielestäni hyvä asia. Lyrik tuntuu keulana Pikeä paremmalta kokonaisuudelta.

    Enduro/alamäkiajossa pyörää ei ole turhaa kehuttu luottamusta herättävänä. Paino on helppo pitää keskellä pyörää ja pyörä on vakaa hitaassa ja kovassa vauhdissa. Pyörällä on helppo ajaa hieman "ylikovaa" koska pyörä antaa anteeksi pienet virheet.

    Lenkkiajossa pyörä etenee kevyesti ja nousee teknisetkin mäet kivuttomasti. Takaiskarin ollessa auki perä notkuu hiukan Nomad:ia enemmän, mutta ei mitenkään häiritsevästi.

    Hiljattain pääsin kokeilemaan Strive:ä pikaisesti ja ensivaikutelma oli negatiivinen. Paperilla L kokoinen Strive (race) on L kokoista Capraa reilusti isompi, mutta minusta pyörä tuntui Capraa pienemmältä ja paljon hätäisemmältä!? Strive on geometrialtaan melko erilainen verrattuna Capraan, mikä selittää "oudot" tuntemukset. Pitää yrittää päästä ajamaan vielä lisää Strivellä, niin saan enemmän vertailupohjaa.

    Capra ja Nomad ovat parhaan tuntuiset pyörät joita olen ajanut.

  6. #36
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.230
    Käy Kakkula testaamassa Jeffsyäkin joskus jos voit ja laita omat kommentit sen suhteesta Capraan, Bronsoniin ja Nomadiin. Siinä on toki eri rengaskoko. Mutta hyviä kommentteja jo nytkin. Ihan kiva kuulla, että about Nomadin tuntumaan pääsee mallista riippuen noin puolella Nomadin hinnasta

  7. #37
    Jos mielii agressiivista rytyyttämistä teknisissä alamäissä mutta samalla tehokasta polkemista pitkällä tasamaalla sekä ylämäissä, kumpaan minun täytyisi kallistua. Jeffsy al vaiko capra al, m-koossa. Kokoa kuskilla 175/75 ja pyörä tulee ympärivuotiseen käyttöön ainoaksi pyöräksi. Mainittakoon vielä hissimäkien olevan harvinaisia käyttökohteita.

    n. 300e lisäpanostus 25mm lisäjoustoon ja 1x11 voimansiirtoon houkuttelee, mutta onko sen arvoista yllämainittuun nähden?
    Halvempi jeffsy tulisi joka tapauksessa päivitettyä 1x10 vaihteille.

  8. #38
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    49
    Jos Jeffsy tulee jossain vastaan niin yritän päästä tyyppaamaan sen.

    Edellisestä viestissä unohtui mainita, että olivat jossain vaiheessa YT:llä kolhineet hieman runkoa oikean puolen chainstayn etupäästä. Maali oli hieman lohjennut, joten vika oli onneksi vain kosmeettinen. Sain paidan hyvitykseksi Keskiö alkoi myös napsua 3h ajon jälkeen, mutta korjautui kiristämällä kampien esikiristystä.

    Veikkaan beginneri, että Jeffsy osuu paremmin tuohon kuvaukseen vaikka sitä en olekkaan ajanut. Koita päästä tyyppaamaan molempia.

    Capra tuntuu kyllä liikkuvan hyvin Magic Mary (Snakeskin trailstar) - Rock Razor (SG trailstar) kombolla tasamaalla ja ylämäissäkin. Orkkis HR2 renkailla tuo pyörä oli jonkin verran raskaampi polkea. Capra tuntuu kiipeävän ja etenevän paljon kevyemmin kuin edellinen pyöräni vm 12 Orange Five.

    Tuohan on pitkälti mieltymyksistä kiinni kumpi (Capra vai Jeffsy) tuntuu paremmalta omalla kohdalla. Itse tykkään järeämmästä pyörästä alamäessä ja ajan siirtymät ja mäet mielummin rauhallisemmin. Ainakin minulla vasta tämä kolmas pyörä tuntuu "siltä oikealta". Ensimmäinen oli 100mm molemmista päistä joustava, seuraava oli tuo 160/140 joustava Orange Five ja nyt kolmantena tämä Capra.

    Jos haluat, että pyörä kiipeää kevyesti ylämäkeen ja haaveilet päivittäväsi Jeffsyn 1x10 voimansiirrolle suosittelen samalla hankkimaan OneUpin 42t + 16t lisärattaat ja modaamaan takavaihtajan OneUpin RADr häkillä, jotta se toimii hyvin kaikilla vaihteilla. (Minulla oli Orangessa tuo kyseinen setti ja toimi hyvin). Tosin tällöin tuosta 300€ on jo syöty puolet. Yari:n saa ilmeisesti päivitettyä vastaamaan Lyrik:iä vaihtamalla Motion Control patruunan tilalle Chargerin tai jonkun aftermarket patruunan. Joten jos puhtaasti rahaa ajattelee niin ostamalla Capra AL:n saat mielestäni enemmän vastinetta rahoillesi.

  9. #39
    http://imgur.com/587uqnY

    Tolta näytti Jeffsyn kampien kiristysruuvi ku otin irti. Aika moisella pamauksella aukes. Oli vissiin YT:llä vedetty 50nm "momenttiin".. Saas nähä mitä vastaavat kun laitoin vähän itkuvirttä heille päin.

  10. #40
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.881
    Ajelin männä kesänä verbbarissa muutaman tunnin erään britin capralla, oli se silloinen carbooni- hipomalli jossa BOSin 160mm Deville eessä ja 1st gen Kirk takana.
    Kaveri oli mitoiltaan / painoltaan ~ vastaava kun itte, joten fillarin säätö liki passeliks oli helppoo, vallankin kun itellä on noita samoja joustimia.
    Ajoa tuli sekä sekä ylöspäin että alamäkeen tarpeeks et tuntuman sai. Lopputulemaks tuli et capra on hyvä. Eikölailla lie tuossa 2015(?) setapissa ollu parasta mitä
    sillä rahalla vastineeks on tuossa kategorissa saanu. Vaijerinkuorien vedot keskiön ohi taakke vaihtajalle on tehny huonosti, kulkee liian lähellä ratasta. Perä on
    sivusuunnassa löysempi kun parhaissa verrokeissa. Muuta moittimista en tosta liki_orkkis-setapista keksiny.

    Tää samainen kaveri ajo mun snadisti ei_niin_vakio v1 bronsonilla samat pätkät ja olis kyllä päittäin vaihtanu, mutten alkanu. Laitto sit meiliä myöhemmin syksyllä,
    et capran runko oli menny rikki (murtuma kuidussa ilmeisesti päänivelen lähellä?) kisassa. Oli saanu takuurungon reilun kk:n odottelun jälkeen.

  11. #41
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    87
    Olisi kiva kuulla Jeffsyistä kokemuksia?

  12. #42
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kakkula Katso viesti
    Jos Jeffsy tulee jossain vastaan niin yritän päästä tyyppaamaan sen.

    Edellisestä viestissä unohtui mainita, että olivat jossain vaiheessa YT:llä kolhineet hieman runkoa oikean puolen chainstayn etupäästä. Maali oli hieman lohjennut, joten vika oli onneksi vain kosmeettinen. Sain paidan hyvitykseksi Keskiö alkoi myös napsua 3h ajon jälkeen, mutta korjautui kiristämällä kampien esikiristystä.

    Veikkaan beginneri, että Jeffsy osuu paremmin tuohon kuvaukseen vaikka sitä en olekkaan ajanut. Koita päästä tyyppaamaan molempia.

    Capra tuntuu kyllä liikkuvan hyvin Magic Mary (Snakeskin trailstar) - Rock Razor (SG trailstar) kombolla tasamaalla ja ylämäissäkin. Orkkis HR2 renkailla tuo pyörä oli jonkin verran raskaampi polkea. Capra tuntuu kiipeävän ja etenevän paljon kevyemmin kuin edellinen pyöräni vm 12 Orange Five.

    Tuohan on pitkälti mieltymyksistä kiinni kumpi (Capra vai Jeffsy) tuntuu paremmalta omalla kohdalla. Itse tykkään järeämmästä pyörästä alamäessä ja ajan siirtymät ja mäet mielummin rauhallisemmin. Ainakin minulla vasta tämä kolmas pyörä tuntuu "siltä oikealta". Ensimmäinen oli 100mm molemmista päistä joustava, seuraava oli tuo 160/140 joustava Orange Five ja nyt kolmantena tämä Capra.

    Jos haluat, että pyörä kiipeää kevyesti ylämäkeen ja haaveilet päivittäväsi Jeffsyn 1x10 voimansiirrolle suosittelen samalla hankkimaan OneUpin 42t + 16t lisärattaat ja modaamaan takavaihtajan OneUpin RADr häkillä, jotta se toimii hyvin kaikilla vaihteilla. (Minulla oli Orangessa tuo kyseinen setti ja toimi hyvin). Tosin tällöin tuosta 300€ on jo syöty puolet. Yari:n saa ilmeisesti päivitettyä vastaamaan Lyrik:iä vaihtamalla Motion Control patruunan tilalle Chargerin tai jonkun aftermarket patruunan. Joten jos puhtaasti rahaa ajattelee niin ostamalla Capra AL:n saat mielestäni enemmän vastinetta rahoillesi.
    Kiitos kattavasta vastauksesta! Kyllä tässä taitaa kallistua tuon capran puolelle juuri sen järeämmän alustan ja 1x-vaihteiston vuoksi. Nyt kun jaksaa vielä odottaa että pyörää saa tilattua elokuun puolella.

    Mitenkä porukka on tuntenut tarpeelliseksi päivittää/omistaa rockshoxin rc3 tai foxin ctd noiden pikasäätöjen takia, vai pärjäileekö tuollaisella pelkistetyllä iskarilla ilman näitä pikasäätöjä?

  13. #43
    Jeffsy ja Capra ollut vähän aikaa vaakakupissa ja taitaa nyt Jeffsyyn kallistua valinta. Sen verran harvinaista herkkua kunnolliset alamäet omissa ajoissa, että taitaa Jeffsy olla parempi vehje mulle. Ja näkyy sekin hyvin alaspäin menevän. Oikean koon arvonta käynnissä ja kysyin jo asiaa suoraan YT:ltä, josta vastattiin, että mieltymyksistä kiinni hyvin pitkälti, mutta tuolla 150mm reverbillä L koko ei välttämättä hyvin meikäläisen alle istu. Mittaa on 178cm ja inseam 81cm. Mitä raati on mieltä, onko tuo M järkevä valinta kokoiselleni numeroiden perusteella?

    Vertailun vuoksi joitain mittoja nykyinen jäykkäperä kokoa 18 vs Jeffsy M/L:
    Toptube length 590mm -> Jeffsy 592mm/616mm
    Reach 407mm -> Jeffsy 425mm/445mm
    Stack 623mm -> Jeffsy 610mm/623mm
    Seattube 450mm -> Jeffsy 440mm/480mm
    https://www.yt-industries.com/en/det.../sCategory/509

    Noiden perusteella m koon Jeffsy ei kauhean rajusti nykyisestä poikkea, L hiukan enemmän. Nykyisen fillarin koko on aika kompakti, mutten sitä ahtaaksi ole kokenut missään vaiheessa. Tuossa L koossa mietityttää lähinnä se reverb ja korkean satulaputken yhdistelmä, ei viitsisi heti ruveta tolppaa vaihtamaan ensitöikseen.

  14. #44
    Liittynyt
    07/2006
    Viestit
    65
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kolme9 Katso viesti
    Tuossa L koossa mietityttää lähinnä se reverb ja korkean satulaputken yhdistelmä, ei viitsisi heti ruveta tolppaa vaihtamaan ensitöikseen.
    Itsellä pituutta 182 ja alla L-kokoinen Jeffsy. Tolppaa näkyy n. 5 cm, joten voi olla, että 150mm Reverb on sinulle liian pitkä. Minulla inseam n. 87 cm.

  15. #45
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    809
    Tämän satulaputki/tolppa ongelman takia itseltä jäi YT Jeffsy/Capra pois laskuista. Luulisi että olisi fiksua tarjota kahta eri tolppa mittaa.
    Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

  16. #46
    Liittynyt
    06/2008
    Viestit
    150
    Olin myös pitkään ostamassa Capraa ja samalla arpoen runkokoa. Tilasin kuitenkin nyt tarjouksesta Striven, koska koon valinta oli aika selvä.
    Mielelläni kyllä YT:n olisin ostanut.

  17. #47
    Kieltämättä vähän haastavaa tuo oikean koon löytäminen juuri noiden seikkojen vuoksi. Onneksi muuten olen sen kokoinen, ettei M käy kohtuuttoman ahtaaksi vaikka sen joutuisi valitsemaan. Löytyykö läheltä Keski-Suomea yhtään Jeffsyä koeistuttavaksi? Mielellään tietysti L kokoisena. Voi laittaa privana viestiä jos joltain moinen löytyy ja saa käydä istumassa.

  18. #48
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    87
    On tullut tilattua väärän kokoinen pyörä yt:ltä, vaihtaminen sujui ongelmitta. Uusi pyörä lähti heti tulemaan kun väärän kokoinen tuli heille.

  19. #49
    Hyvä tietää että toimii palvelu. Jos ei kokeilemaan pääse, niin M lähtee tilaukseen, onhan siinäkin 20mm pidempi reach kuin nykysessä laitteessa.

    ps. ZeiR siivoa vähän inboxia niin saan laitettua pari kysymystä vielä privalla.

  20. #50
    Liittynyt
    07/2006
    Viestit
    65
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kolme9 Katso viesti
    ps. ZeiR siivoa vähän inboxia niin saan laitettua pari kysymystä vielä privalla.
    Nyt mahtuu taas, sorry. Eipä sinne montaa viestiä mahdu...

  21. #51
    Moi,

    olen tuossa tsekkaillut halpis-jeffsyä. 181cm ja 88cm sisämitta ja hieman lyhkäset kädet, niin kait silti L koko? Nykyisen 20" radonin (http://www.radon-bikes.de/bikes-2016...r-race-275-70/ eri pyörä mutta sama geo, 60mm stemmi 100mm sijaan) jäykkäperän mittoja ja ZeiRin kommenttia apuna käyttäen laskeskelin että ei 150mm dropperin kanssa pitäisi tulla ongelmia. Olenko oikeilla jäljillä vai mitä?

    Pyörän mukana ei ilmeisesti tule tubeless venttiileitä tai iskaripumppua?

  22. #52
    Liittynyt
    07/2006
    Viestit
    65
    Tubeless-venttiilit tulevat mukana, iskaripumppua ei. Olet sen mittainen, että L-koko on varmasti parempi kuin M. Satulatolpan saan kyllä vaihdettua jos 150 mm on liikaa?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti goatse Katso viesti
    Moi,

    olen tuossa tsekkaillut halpis-jeffsyä. 181cm ja 88cm sisämitta ja hieman lyhkäset kädet, niin kait silti L koko? Nykyisen 20" radonin (http://www.radon-bikes.de/bikes-2016...r-race-275-70/ eri pyörä mutta sama geo, 60mm stemmi 100mm sijaan) jäykkäperän mittoja ja ZeiRin kommenttia apuna käyttäen laskeskelin että ei 150mm dropperin kanssa pitäisi tulla ongelmia. Olenko oikeilla jäljillä vai mitä?

    Pyörän mukana ei ilmeisesti tule tubeless venttiileitä tai iskaripumppua?

  23. #53
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZeiR Katso viesti
    Tubeless-venttiilit tulevat mukana, iskaripumppua ei. Olet sen mittainen, että L-koko on varmasti parempi kuin M. Satulatolpan saan kyllä vaihdettua jos 150 mm on liikaa?
    Thänks, sitten vain vanhaa pyörää myyntiin.

  24. #54
    Kirjotellaas hieman fiiliksiä Capra koeajolta nyt kun vielä ovat melko tuoreessa muistissa. Kovin syvällisesti en pyörää osaa arvioida, koska kilometrejä enskapyörillä ylipäätään on alla hyvin vähän, mutta jollekin toiselle vähemmän kokemusta omaavalle ajatuksista voi olla jotain hyötyäkin. Kyseessä oli siis Capra Al Comp 1.

    Jonkinnäköisellä XC/trail pyörien ajokokemuksella lähdin siis tuota Capraa testaamaan, ajatuksella että katsotaan nyt millainen tuo paljon kehuttu pyörä todellisuudessa on ja pääseekö sillä ylämäkeen/jaksaako polkea tasasella. Alla ainoastaan yhden toisen enskapyörän lyhkänen koeajo, jonka jälkeen tuntuma oli, että tommonen enska on vähän laiska/raskas menemään muualla kuin alamäessä. Parituntinen lenkki vedettiin Capralla sekalaista ajoa, hiekkatietä, kivikkoista polkua ja omalla mittapuulla hitonmoista kivikkorytkytystä siihen päälle. Missään vaiheessa ei tuntunut, että pyörä olisi huono valinta alustalle missä ajettiin, oli sitten ylämäkeä tai alamäkeä, kivikkoa tai ei. Capra eteni kuin juna ja jos johonkin tökkäsi tai vauhti tyssäsi, niin oli syy ajajassa ja ajovirheessä/ajatuskatkossa. Joista jälkimmäiset se kyllä antoi kiitettävän hyvin anteeksi. Ei olisi tullut mieleenkään mennä noin kivikkoisiin paikkoihin pyörällä tai että se etenisi siellä niinkin hyvin kuin teki. Tykkäsin pyörästä kovasti ja yhdyn kyllä jossain arvostelussa törmäämääni kommenttiin, että Capra on loistava valinta varsinkin jos mielii päästellä vauhdilla alaspäin. Samalla kuitenkin tuli todettua, että se kulkee oikeen hyvin myös tasasella ja ylämäessä, eikä tunnu raskaalta polkea. Lyrik oli todella mukava ja hyvin toimiva keula ja takana myös homma pelitti loistavasti.

    Ehkä päällimmäisenä ajatuksena mieleen jäi se, että kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa pyörää, kaikki ei ole todellakaan samanlaisia. Eikä vähän raskaampaan ajoon tarkoitettua pyörää tarvitse suoralta kädeltä ruveta hylkäämään vaikka ajo olisikin pääosin hieman kevyempää. Mielipidekysymyksiä nämä, ja johonkin kevyeeseen traili/xc-pyörään verrattuna varmaan tuntuu raskaammalta, mutta omalla tahdilla ajaessa ja kun ei hengen hätää pidä kokoajan päällä niin voisin hyvin ajaa kyseisellä pyörällä samoja neulaspolkuja, joita rymistelen tyytyväisenä normaalisti xc pyörällä. Silmiä avaava koeajo minulle.

  25. #55
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.218
    Joku yllä olevista kirjoittajista taisi olla mun Vesan ja Kakkulan kanssa pikasella kenkillä testailemassa tuota Kakkulan Carpaa. Hieno pyöränhän toi Capra on ja tuntuu kulkevan ainakin täällä vaihtelevissä Pirkkalan metsissäkin ihan mukavasti myös polkuajossa. Muutamaan kertaan olen tuota itsekkin hieman pomputellut ja kevesti polkenut poluilla, fillarista on jäänyt sellainen fiilis, että kyllä se on parhaimmillaan rajummassa/kovemmassa menossa, mutta kulkee kyllä ihan hyvin poljettunakin. Enemmin luonnehtisin tuota luottamusta herättäväksi, kuin super näppäräksi trailipyöräksi.

    Olisi erittäin mielenkiintoista päästä testaamaan jotain vastaavan hintaista vähän tehokkaampaa 29er tykkiä (esim. Jeffsyä) näillä samoilla poluilla, jotta pääsisi hieman kartalle siitä miten paljon tehokkaampi(?) tuollainen varsinainen traili-tykki on tuohon enduro peliin verrattuna. Nykyiset pitkäjoustoiset 27,5" enduro-pelit on yllättävät hyviä myös polulla, mutta miten ne vertautuu rinnan vielä tehokkaampien pelien kanssa?

    Olen tässä itsekkin kuolaillut monenmoista fillaria nykyisen 160mm joustavan 26" enduro-pyörän tilalle. Vanhimpana suosikkina on tällä hetkellä ehkä joku kevyt ja jotenkin jäkevissä hinnoissa oleva 27+ traili-täpäri (29er optio on aina olemassa, jos 27+ on liian läskimäinen) tai sitten ihan vaan puhdas 29er traili-peli, kuten Jeffsy tai joku lyhytjoustoisempi mutta agressiivinen täpäri kuten Transun smuggler tms. Oon oppinut fillari hommissa sen, että kannattaa olla itselleen rehellinen: jos oikeata enduroa ajoa tulee paljon niin toki se enduro peli on paras vaihtoehto, mutta jos ajaa paljon "luomuna" ilman hissiä ja tykkää ajaa kovaa myös ylös, niin joku tehokkaampi, kevyempi ja näppärämpi peli on varmaan fiksumpi. Ainahan ei toisaalta tiedä mitä haluaa ja ajotottumuksillakin on tapana muuttua, joten fillaria on hyvä vaihtaa riittävän tiheään, jotta pysyy mieli virkeänä

    Carpaan liittyen tubesta löyty seuraava pätkä, joka pyrkii selvittämään hieman Carpan ja Striven luonteiden eroja. Videolle korostetaan aika paljon näiden fillarien ohjauskulmien eroa, jotka MBR-lehti on mitannut alla olevan mukaiseksi (Strive AL 6.0 Race oli mitattuna astetta jyrkempi kuin mitä speksi väitti), kuitumalli Canyonilla ainakin MBR-lehden mukaan vähän loivempi.

    https://www.youtube.com/watch?v=bVnRT0TrGYs

    MBR magazine2 weeks ago
    We measured the Capra head angle at 64.1. YT quote 65.2.
    Toisaalta videon kommenteissa sanotaan myös
    MBR magazine4 weeks ago
    The CF 9.0 we tested back in July 2015 measured 66.6 degrees in the DH mode.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  26. #56
    Jeffsy AL tilattu L kokoisena. Toivottavasti nyt maksoin oikein, sieltä vahvistus pdf:n alareunasta tilinumero ja kommenttikenttään ja viitenumeroksikin tilausnumero. Vähän epäselvät ohjeet mielestäni.

  27. #57
    Laittakaas nyt Jeffsyjen omistajat jotain kommenttia? Onko kestänyt, miltä tuntuu jne.?
    http://www.samikokko.fi

  28. #58
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti goatse Katso viesti
    Jeffsy AL tilattu L kokoisena. Toivottavasti nyt maksoin oikein, sieltä vahvistus pdf:n alareunasta tilinumero ja kommenttikenttään ja viitenumeroksikin tilausnumero. Vähän epäselvät ohjeet mielestäni.
    Maksun saajaksi Yt industries, osoitteeksi heidän pankkinsa ja viestiin oma nimi sekä tilausnumero. Pari päivää meni maksun vahvistuksessa kun tilasin pari viikkoa sitten Capra Al:n. Maksun vahvistukseen lähetin vielä tiedustelua toimitusajasta ja siihen vastaus tuli myös parin päivän päästä.

    Hiukan jännittää miten tuo m-kokoinen capra passaa omiin mittoihin, 175cm ja kintun pituus kenkineen noin 82cm.

  29. #59
    Jep jep, sieltähän se vahvistus tulikin. Nyt vain odotellaan.

  30. #60
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti beginneri Katso viesti
    Maksun saajaksi Yt industries, osoitteeksi heidän pankkinsa ja viestiin oma nimi sekä tilausnumero. Pari päivää meni maksun vahvistuksessa kun tilasin pari viikkoa sitten Capra Al:n. Maksun vahvistukseen lähetin vielä tiedustelua toimitusajasta ja siihen vastaus tuli myös parin päivän päästä.

    Hiukan jännittää miten tuo m-kokoinen capra passaa omiin mittoihin, 175cm ja kintun pituus kenkineen noin 82cm.
    Itse ajan M-kokoisella Capra CF Comp 1:llä ja olen 176cm ja jalan mitta taitaa olla about 84cm tjs. Uskaltaisin sanoa että M-koko on sulle aika passeli, joten aika huoleti voit olla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •