Sivu 34 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2432333435 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 1024

Aihe: Mitä TV-sarjaa katsoit viimeksi?

Narcosta. Eilen piti reenata mutta otin suklaalevyn ja sipsipussin käteen ja katsoinkin Narcosta puolen kauden verran. Nyt menossa toinen kausi about puolivälissä. Saakeli kun toi on koukuttava sarja! Jos mä en tekis sitä mä teen nyt työkseni, voisin olla Kolumbian suurin huumejumala päätyökseni. Tai vaihtoehtoisesti Kolumbian tiukin huumekyttä mikä listii jengiä liukuhihnalta kun sitä vituttaa noi huumeparonit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Tai vaihtoehtoisesti Kolumbian tiukin huumekyttä mikä listii jengiä liukuhihnalta kun sitä vituttaa noi huumeparonit.
    Tarviit varmasti työparin, mä voin tulla. En jää kaipaamaan nykyistä ns. työtäni.

Kauniit ja Rohkeat aamulla, sitten Sydämen asialla ja Murdochin murhamysteerit.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Tarviit varmasti työparin, mä voin tulla.
    Valitettavasti Kolumbian kovimmalla huumekytällä ei ole työparia, sillä on vaan alaisia.

No sit sä voit olla mun alainen mä haluaisin kyllä päästä taas ampumaan...ja mulla on etuna että olen pienikokoinen ja ketterä, ja aika ....no temperamenttinen.
    tempokisu.kuvat.fi

Sydämen asialla.
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

Valitettavasti Kolumbian kovimmalla huumekytällä ei ole työparia, sillä on vaan alaisia.
    No jo on vttu, se kuoli eilen katsomassani jaksossa heti kun hehkutin tätä. Perse, olis yksi sarjan parhaista hahmoista.

Ontopic: Katoin siis Narcosta eilen.

Olen jäänyt koukkuun Netflixin K-Drama osastoon. Korealaisissa sarjoissa on kyllä sitä jotakin: pitkät jaksot ja piiiiiitkät kaudetkin. Sopivasti huumoria, draamaa, romantiikkaa ja jopa fantasiaa. Uusin huume on A Korean Odyssey.

Eivät vielä usko länsimaiseen yleisöön kylläkään, kun ei löytynyt tekstitettyä traileria, mutta lyhyesti kerrottuna pahat henget jahtaavat nuorta naista, joka on maagisen munkin inkarnaatio ja jonka veri tekisi heistä voimakkaampia, mutta henget joutuvat tekemään myös moraalisia valintoja, sillä hyvistä teoista on palkintona korotus jumalten luokkaan. Tulee ihan antiikin jumaltarut ja veijaritarinat toisinaan mieleen.

*

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet

No jo on vttu, se kuoli eilen katsomassani jaksossa heti kun hehkutin tätä. Perse, olis yksi sarjan parhaista hahmoista.

Ontopic: Katoin siis Narcosta eilen.
    Näinhän siinä yleensä käy...minä katsoin miesten ampumahiihtoa. Pahus, jännitti niin ettei meinannu aloillaan pysyä enkä pysynytkään. Voi vitsit, yksi huti vähempi niin Johannes Bö olisi voittanu. Nyt jäi toiseksi, ja pahus Tarjei jäi neljänneksi.
    No, onneksi J.Bö on reilu ja rehti ukkeli, tunnusti että oho, jäi USA:n kisassa yksi ampuma ...ampumatta, ja siinä meni pisteitä ja vähän ( varmaan Johannekselle vähän...) rahaa jotain 7000dollaria, ja ne rahat jaettiin kisassa seuraavaksi tulleitten kesken.
    Kuulemma J.Bö ampumahiihtää nukkuessaankin kun haluaa ehdottomasti vielä maailmancupin voiton, ja vaimo kovasti toivoo että saisi nyt sen maailmancupin voittonsa että loppuisi yölliset ...potkimiset
    Miesten ampumahiihto on nykyisin mun suosikkilajini, samoin syöksylasku. Miesten hiihto olisi jos Northug olisi siellä, mutta nyt suosikkisukunimi on Bö.
    tempokisu.kuvat.fi

Bates Motellia. Tykkään.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Ratamon ja Karpin 1. kausi, Katsomo & Areena
    cycle to the hills - cycle for your lives

Temppareita. Lahti mainittu.

Oikeastaan olen taas löytänyt telkkarin. Vuosi tai pari mennyt, ettei sitä kovinkaan paljoa, ehkä luokkaa ohjelma/pv.
    Muutoksen taustalla Areena ja nyt on Katsomokin tullut mukaan, sieltä kun on kätevä seurata sarjoja muutama jakso kerrallaan. Nyt on Aallonmurtaja menossa, tänään taas ehkä jatketaan kausi1/5 jaksosta ellei muuta tähdellisempää tekemistä.
    Oikeastaan muutos tapahtui Sydämenasialla uusintojen kanssa, ne kun on katsottava Areenasta.

Love, death + robots Netflixiltä. Todella hyvä. Ok, tähän vaikuttaa viehtymys tietokoneanimaatioihin ja vanha Shokki-lehden kasvatin mieltymys "jänniin pikkutarinoihin".

Näihen eri sarjojen kanssa muuten kirjanpito tarpeen, ettei mene jaksot sekaisin, grhöm!

Kuuden miljoonan dollarin mies.
    I have never said that you are not good at what you do. It’s just that what you do is not worth doing.

^Whaaat? Mistä?

Hakukone duckduckgo.com ja hakuriville watchseries ja valikosta series ja A-Z. Tyhmästi osa sarjoista on artikkelin The kanssa ja löytyvät T-kirjaimen alta.
    mgcc muokkasi tätä : 18.03.2019 at 13.10
    I have never said that you are not good at what you do. It’s just that what you do is not worth doing.

Sydämen asialla oli jälleen kerran kiva, ja hauska. Katsoikohan LJL tämän jakson, tässä jaksossa järjestettiin kyky-kisa ja tuli heti mieleen yhdestä esityksestä ( vihje: musiikkiesitys) että tämä olisi ollu jäsen LJL:n suosikki.
    tempokisu.kuvat.fi

Lisää Netflixin K-draamaa: Black. Kun yhdistetään kiero murhamysteeri, trilleri ja fantasia niin saadaan Black: viikatemies rikosetsivän ruumiissa ja nainen, joka näkee ennalta kuka tulee kuolemaan ja miten. Synkkää, mutta kiehtovaa.

*

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet

Luonto-ohjelmia aamulla ja päivemmällä; ihanin ja liikuttavin kohta oli kun pieni noin 10cm pituinen pallokala uiskentelemalla ja eviään huiskuttamalla rakensi halkaisijaltaan 2m olevan pyöreän säteittäisen hiekka-taideteoksen meren pohjahiekkaan, ja odotteli että naaras tulee hänen hienoa pesäänsä katsomaan....ja näin kävikin! Naaraskala piti näkemästään ja kohta pariskunta kutusteli siinä taideteoksen keskellä. Koiras jäi peittelemään hedelmöitetyt munat hiekalla...naaras uiskenteli pois...ja hetken kuluttua taideteos oli mennyttä - mutta uudet elämät sai alkunsa.
    Uskomattoman kaunis ( monessakin mielessä) kohtaus, liikuttuu vieläkin, ihanaa että pienen kalan kova työ palkittiin
    tempokisu.kuvat.fi

Kingdom. Korealaista zombiekauhua. Vihaan kaikenlaisia zombierainoja, mutta tätä nyt katsoo hienon lavastuksen, kuvauksen ja juonenkin vuoksi. Jenkit jo toistavat itseään, kun Koreassa laitetaan rima korkeammalle.

*

Voice of Finland

Kisa pystyyn: Kuka ehtii ensimmäisenä spoilaamaan tänne Game of Thronesin avainkohtaukset.

Koko Alias-sarja olis tyrkyllä lainaksi. Ääh, alku ei kiinnostava eikä jännittävä. Vaikka on tietenkin parempi kuin esim. 24, kait huonoin sarja jonka olen katsonut alusta loppuun.

Quicksand Netflix:stä. Ensimmäisen jakson perusteella vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja positiivisesti on naapurimaa Ruotsin tekele.

Stoori alkaa kun 18v tyttö pidätetään kouluampumisesta ja kuulusteluiden ja takaumien kautta hänen asemaansa tapahtumaketjussa aletaan valottamaan. Ainut riski tällaisissa sarjoissa on että alun vangitseva tunnelma "tahtoo tietää mitä on tapahtunut" pilataan epäuskottavilla juonikoukeroilla jotta jaksoja saadaan tarpeeksi ja loppu lässähdyksenä jätetään joku yllätys "eikä siinä vielä kaikki" loppuun jolla mahdollistetaan seuraava tuotantokausi.

No katsotaan ainakin kakkosjakso

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Kisa pystyyn: Kuka ehtii ensimmäisenä spoilaamaan tänne Game of Thronesin avainkohtaukset.
    Minä voin aloittaa spoilerit: viimeisellä kaudella soditaan hirmuisesti, louhikärmekset hönkii ja avainhenkilöt menettää henkensä.

The Muppet Show... eikun se olikin joku vaalilähetys

No oikeesti katsoin varmaan yli kymmenettä kertaa läpi The Wire HBOlta. Kestää katselua kerta vuoteen.

Oonko mä ainoo jota ei kiinnosta Game of Thrones. Tiedän kyllä sarjan, mutta pari jaksoa (alkua) riitti, yök. Tosin olisin halunnu nähdä sen jakson jossa syötiin nahkiaisia onko kenelläkään tästä havaintoa, maistuiko?
    Vakiosarjoja katsoin osittain ( Kauniit ja Rohkeat, Salatut Elämät) oli niin typeriä että tein tietokonehommia mieluummin...
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Quicksand Netflix:stä. Ensimmäisen jakson perusteella vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja positiivisesti on naapurimaa Ruotsin tekele.

Stoori alkaa kun 18v tyttö pidätetään kouluampumisesta ja kuulusteluiden ja takaumien kautta hänen asemaansa tapahtumaketjussa aletaan valottamaan. Ainut riski tällaisissa sarjoissa on että alun vangitseva tunnelma "tahtoo tietää mitä on tapahtunut" pilataan epäuskottavilla juonikoukeroilla jotta jaksoja saadaan tarpeeksi ja loppu lässähdyksenä jätetään joku yllätys "eikä siinä vielä kaikki" loppuun jolla mahdollistetaan seuraava tuotantokausi.

No katsotaan ainakin kakkosjakso
    Sarja katsottu ja voi suositella. Kyllä ruotsalaiset osaa. Erittäin hyvä draama.

Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla

Olisko ollut Rillit Huurussa. Mutta TV:stä kun tuli tuolla jeesusteluaiheen alla puhetta niin lauitetaan tänne puffi, vaikuttaa hyvältä

Taitava ja ajankuvaltaan vankka draamasarja kertoo, miten pohjoismaiset diplomaatit pelastivat 2200 ihmistä Chilestä 1973

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006077008.html

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •