Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910
Näyttää tulokset 271 - 279 / 279

Aihe: GoExpo 2016...eikun 2017...siis 2018...ööö 2019

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Jossain muualla voisi tosiaan pelkän fillariaiheisen tapahtuman järkätä. Halvempia tiloja varmaan löytyy.
    Eikös tuollaiset ollut muutama vuosi sitten. Mitä aluetta ne siellä kaasukellojen luona onkaan...

Ps. Ja joskus 20 vuotta sitten oli pelkät Fillari-messut...

No, uutta matoa koukkuun ja suunta Fiskarsiin. Jos jaksaa täältä ajaa sitä puoltatoistatuntia. Tosin jos siihen yhdistää sitten ajon siellä metsässä, niin ehkäpä sitten....

Itse käytin 7 tuntia messuilla ja nautin kovasti. Teki mieli vielä käydä toisenakin päivänä.

Täällä peloteltiin etukäteen ettei pyöräaiheisia juttua ole juurikaan listaamalla vain muutama kauppa mitä he tiesivät että siellä on, mutta olihan siellä paljon muutakin, etenkin pyörään liittyvää juttua jotka eivät siinä listalla olleet.

Golffi ei itse kiinnosta mutta silti aika meni kuin siivillä. Velo & Oxygenia tuli tuettua, Pirkan pyöräilyä jne. Sykkeetkin sai ylös testeissä ja maastoradalla.

Sitten on erikseen koeajotapahtumat maastossa. Toki samaa mieltä siitä että messujen hinnat pitää olla järkeviä järjestäjille.

Tarkennan vielä edellistä viestiäni. Kirjoitin kahdesta maantiepyörästä, mutta niitä olikin kaikkiaan kolme (saattoi olla muitakin, mutta en tainnut löytää niitä).
    Heti alussa oli yksi bianchi, mutta se ei näköjään jättänyt yli puolen tunnin muistijälkeä.

Rakkaat sähköpyöräilyn ystävät, älkää nyt pahoittako mieltänne, mutta ne eivät vain ole mua varten.

Ohessa lyhyt videoraportti, jossa käytännössä kierretään koko fillariosasto.

Onneksi kuitenkin golfmessuilla oli paljon mielenkiintoist nähtävää ja koettavaa. Samoin myös todella hyviä tarjouksia.
    Kameramessuilta löytyi myös muutamaa kauan etsimääni tulostuspaperia, vielä hyvällä messutarjouksella.

Lipun sain ja annoin sen tyttärelle, hää kun on hevosista kiinnostunut. Yläfemmassa kävin eilen eikä sielläkään ollut mulle mtn. Taidan harrastaa ihan väärin?
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Itse käytin 7 tuntia messuilla ja nautin kovasti. Teki mieli vielä käydä toisenakin päivänä.
    Sehän on hyvä, että tyytyväisiäkin löytyi. Ehkä itsellä oli sekin syynä, että ei ollut minkäänlaisia ostohousuja jalassa, niin ei oikein jaksanut keskittyä mihinkään.

Messut tuli käytyä kun VR oli lahjoittanut mulle vähän matkarahaa urputusten jälkeen ja pilentinkin sain. Lapsi halusi mukaan, eli vähän kustannuksia tuli itselleni. Isoin juttu lopulta meillä oli äiti-poikapäivä.

No koeajo oli luvattu sähkiksellä lapselle ja jätkän naama oli aika masentunut kun teknisempi rata oli K18 ilmeisesti kakaroiden pelleilyn takia messun alussa. Se velodromi ei innostanut itseni myöskään. Ajo suoritettiin, mutta oli se aika säätöä. Lainapyöräpistettä ohjaavista ihmisistä osa ei tainnut olla ihan pyöräihmisiä, kun huikkasin ”onko M-koon täpäriä saatavissa tän puolen pyöristä koeajoon”. Eka piti selittää mikä on täpäri ja sitten piti kertoa, että M-koon pyörää etsivä ei oo kiinnostunut 24” lastenpyörästä. No onneksi oma silmä harjaantui bongaamaan sitten niiden peruspyörien seasta sopivan yksilön. Epäilen myös bonganneeni MTB-reitin Eduardon tai hänen kaksoisolennon, joka iski just ennen mua kiinni samaan pyörään ja me ooteltiin saalista hetken aikaa. Koeajo suoritettiin ja mä katsoin paremmaksi jättää renkaapotkimiset siihen hetkeen kun rahapussi näyttää siltä että kaksi pyörää mahtuisi sinne. Olisin kyllä halunnut kokeilla Lapierreä ja shimanon moottoria. No tilasin vara-akun pyörään mutta toki sen olisin voinut hoitaa etänäkin.

Oheissälä oli aika nolla. Vähän parantelin ortlieben pussukkavalikoimaa ja sit suunnattiinkin retkeilypuolelle. Retkiruokia kassit täyteen (kuivalihakundin jerkut on hyviä ja ne pitää piilottaa jälkikasvulta tai joku saa suolayliannostuksen ensi viikolla). Perheen kanssa oon miettinyt Hangon pyöräretkeä ja sain sinne kasan mainoksia. Muuten reittitarjonta aika nollaa. Just tämmöinen mainostuskin sopisi passelisti pyörien sekaan. Mutta ilmeisesti vasta golf-puolella raha jyllää, kun se oli täynnä golfkenttämainostusta. Jätimme sen kyllä väliin... Retkeilypuoli oli myös ankea jos sen takia sinne olisi tullut, se oli ankeampi kuin pyöräpuoli...

Velogikin kävi: https://www.youtube.com/watch?v=7oMx8zpTvBg

Mutta siis mielenkiintoisin kohta videolla oli tuon ruotsalaisen "ilmatyynykypärän" näytös. Siis jos se noin herkästi laukeaa, niin kalliiksi tulisi ainakin mulla ajamiset. Mutta ei tuo metsään kai ole tarkoitettukaan. Kohdasta 5:37 eteenpäin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Velogikin kävi: https://www.youtube.com/watch?v=7oMx8zpTvBg

Mutta siis mielenkiintoisin kohta videolla oli tuon ruotsalaisen "ilmatyynykypärän" näytös. Siis jos se noin herkästi laukeaa, niin kalliiksi tulisi ainakin mulla ajamiset. Mutta ei tuo metsään kai ole tarkoitettukaan. Kohdasta 5:37 eteenpäin.
    "Airbag for urban cyclists" brändin lause joka esiintyy siinä videollakin powerpointissa. Voisi jopa ilman tuon näkemistä päätellä mikä on suunniteltu kohderyhmä ja onko maastopyöräilijät juurikin se?

Hieno innovaatio, mutta hinta (290€ verkkokauppa.com) estää yleistymisen. Ei mene tukka sekaisin.

Samanlaisia aiheita

1. Cyclocross 2018–2019
    By rhubarb in forum Ammattilaispyöräily
    Vastaukset: 39
    Viimeinen viesti: 05.02.2019, 01.13
  2. HEL CX Cup 2018–2019
    By HEL CX in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 108
    Viimeinen viesti: 27.01.2019, 20.18
  3. Paris Roubaix Challenge 2018/2019
    By Jenkka in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 23