Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 110

Aihe: Vuelta Vantaa -kuntoajo 2016

Vuelta Vantaa -kuntoajo 2016

Moi,

Vuelta Vantaan nettisivut on päivitetty vuodelle 2016 ja ilmoittautuminen on avattu. Tervetuloa

http://act.sporttisaitti.com/vuelta-...untotapahtuma/

Toimii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apatceh Katso viesti
    Moi,

Vuelta Vantaan nettisivut on päivitetty vuodelle 2016 ja ilmoittautuminen on avattu. Tervetuloa

http://act.sporttisaitti.com/vuelta-...untotapahtuma/
    Heti, kun sivut avattiin, niin ilmoittautumisia alkoi tulemaan. Vuelta on hieno tapahtuma.

Vuelta Vantaa 2016 harmillisesti samana päivänä kuin Willimiesajojen kuntoajo Lappeenrannassa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...appeenrannassa

ACT/ Vuelta Vantaa. Esimerkkinä Suomen Urheilugaalalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lirkki Katso viesti
    Vuelta Vantaa 2016 harmillisesti samana päivänä kuin Willimiesajojen kuntoajo Lappeenrannassa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...appeenrannassa
    Vuelta Vantaa-kuntoajoissa 2014 oli oheisohjelmana sambaesityksiä. Nyt tänään Suomen Urheilugaala aloitti tilaisuuden sambaesityksellä. Hienoa, että ottivat esimerkkiä pienestä, mutta upeasta pyöräilyseurasta. Meidän kuskit ovat upeita. Pyöräilymaailmaan ollaan annettu uutta positiivista ulottuvuutta. Näin meillä. Tehdään maantiepyöräilystä hieno laji .

Lähdin äkkiä karkuun kun ilmassa alkoi olla selkeitä viitteitä sambaesityksestä. En ole palannut. Tokkopa on kaivattukaan.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Aika mielenkiintoinen ratkaisu tässä ketjussa modeilta... Keskustelut poistettu ja ei mitään muuta - välillä on kommentoitu hyvinkin laveasti näitä moderointeja. Meinaakos tämä, että voi huudella mitä vaan jatkossa vai saikohan taas kerran ala-arvoista tekstiä suoltanut nimimerkki esim. bannia? Katoaakohan tämäkin kommentti hiljaisuudessa roskikseen... Tai jopa koko käyttäjätunnukseni... 😁

Joo, idiootit kommentit vain pois ja hlö saa jatkaa huuteluaan täällä. Oli niin ala-arvoista suun aukomista että ei mitään rajaa. Ja kun editoidaan pois, jengi on autuaan tietämätön minkälaiset "loistavat" taustavoimat tään kuntoajon taustalla on. :/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PTM Katso viesti
    Aika mielenkiintoinen ratkaisu tässä ketjussa modeilta... Keskustelut poistettu ja ei mitään muuta - välillä on kommentoitu hyvinkin laveasti näitä moderointeja. Meinaakos tämä, että voi huudella mitä vaan jatkossa vai saikohan taas kerran ala-arvoista tekstiä suoltanut nimimerkki esim. bannia? Katoaakohan tämäkin kommentti hiljaisuudessa roskikseen...
    Eihän niissä keskusteluissa yleisellä foorumilla ollut mitään rakentavaa. Asianomainen kuitenkin luultavasti saa sitä mitä tilaa jatkossa. Toivottavasti ei ole pitkäkantoiset seurakset, ainakin sammakot luulisi pysyvän himassa. Tästä kuitenkin eteenpäin kukin yhdessä tai erikseen hienon lajin parissa.

Tapahtuman järjestäjän sanallisia "ulosteita" siivotaan kaikessa hiljaisuudessa foorumilta pois, mutta asialliseen kysymykseen ei ylläpitokeskustelussa vastata mitään. TyNpeä politiikka on.

Itse olisin jättänyt keskustelun ja bannannut euron, olen ennenkin ihmetellyt näitä ylläpidon ratkasuja. Tällä tavalla pyyhittiin pöytä ja annettiin anteeksi järjestävän seuran pääorganisaattorin todella alaarvioset lausunnot.

Tämä tapaus oli itselleni viimeinen naula arkkuun, lopetan kestotilaukseni tähän kauteen.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Ainakin olisi ollut ylläpidolta suotavaa kertoa mitä on tehty ja miksi ja ohjeistaa keskustelun pitämisessä hyvien tapojen mukaisena. Onko tuo euron banni ikuinen vai määräaikainen ja jos niin kuinka pitkään? Jotain perustelua olisi ollut hyvä esittää.
    Festina lente

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Itse olisin jättänyt keskustelun ja bannannut euron, olen ennenkin ihmetellyt näitä ylläpidon ratkasuja. Tällä tavalla pyyhittiin pöytä ja annettiin anteeksi järjestävän seuran pääorganisaattorin todella alaarvioset lausunnot.

Tämä tapaus oli itselleni viimeinen naula arkkuun, lopetan kestotilaukseni tähän kauteen.
    No joo. Tetysti asia on niin, että jos todella hölmöä laittaa, se kertoo enemmän laittajasta itsestään kuin kohteesta. Minä, eikä moni muukaan ei tiedä ratkaisun taustoja. Ehkä kuitenkin on parempi poistaa pahimmat ylilyönnit.
    Ja koko tämä episodi on kyllä aiheuttanut monta puhelua ja asiaa on mietitty myös SPU ssa tämän illan aikana. Kyllä asia otetaan vakavasti. Eikä kerran tänne kirjoitettu maailmasta mihinkään lähde. Minullakin on siitä kopio. Kun joskus on käynyt jopa allekirjoittaneelle niin, ettei edes itse aina ole tietoinen, mitä on tullut perjantai-iltana kirjoitelleeksi tai höpisseeksi. Ja aina ei edes halua muistaa, jos oikein hurjaksi on homma mennyt ( Tosin olen oppinut jo. Nuoruutta muistelen) On hyvä olla ihmisiä, jotka tarpeen vaatiessa osaavat kertoa. Mutta katsotaan nyt.
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Voihan se olla, että jonkinlaista selitystä tulee myöhemmin. Onhan tuo sinällään vähän vakavampi hommeli, kuin jos vaikka minä (tai joku muu) ei-minkään-kisan/tapahtuman-johtohahmo sanoisin jotain tosi loukkaavaa täällä. Tekisin itsestäni idiootin kyllä ja ennenpitkää saisin bannit, mutta sillä selvä, sitten se unohtuisi, mutta jos joku edustaa jotakin kisa/kuntotapahtumaa, on sen johtohahmo/ja ja sanoo jotakin todella ala-arvoisen typerää ja loukkaavaa hän saa paitsi itsensä, myös sen Vuelta Vantaan näyttämään idiootilta ja saattaa koko tapahtuman todella huonoon valoon, niinkuin nyt kävi. Varmaan senkin vuoksi joutuu ylläpitokin vähän keskivertoa enemmän miettimään mitähän tänne mahtaisi laittaa, jos jotakin (toivottavasti) laittavat.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    Voihan se olla, että jonkinlaista selitystä tulee myöhemmin. Onhan tuo sinällään vähän vakavampi hommeli, kuin jos vaikka minä (tai joku muu) ei-minkään-kisan/tapahtuman-johtohahmo sanoisin jotain tosi loukkaavaa täällä. Tekisin itsestäni idiootin kyllä ja ennenpitkää saisin bannit, mutta sillä selvä, sitten se unohtuisi, mutta jos joku edustaa jotakin kisa/kuntotapahtumaa, on sen johtohahmo/ja ja sanoo jotakin todella ala-arvoisen typerää ja loukkaavaa hän saa paitsi itsensä, myös sen Vuelta Vantaan näyttämään idiootilta ja saattaa koko tapahtuman todella huonoon valoon, niinkuin nyt kävi. Varmaan senkin vuoksi joutuu ylläpitokin vähän keskivertoa enemmän miettimään mitähän tänne mahtaisi laittaa, jos jotakin (toivottavasti) laittavat.
    Suomen hienoin urheiluseura tässä hienoista hienoimmassa lajissa henkilöityy täysin tähän bannattuun törkyilijään. Myös se Suomen ylivoimaisesti hienoin kilpailutapahtuma on saman henkilön lempilapsi ja ainakin foorumikirjoitusten perusteella yksin hänen järjestämänsä. Suomen hienoimman urheiluseuran muu väki, jota on vähän, ei ole millään tavoin irtisanoitunut euron ala-arvoisista kirjoituksista. Näin ollen kärsikööt nahoissaan.

Fillarin linjaus on lievästi sanoen omituinen. Kriittiset kommentit ja kisaboikotti-ilmoitukset on tosta vaan poistettu. Fillari on siis puolensa valinnut.

Minusta euro hienosti tiivisti arvomaailmaansa ja arvostustaan pyöräilyä ja pyöräilijöitä kohtaan, kiitos siitä hänelle, poistetussa viestissä.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Ei nyt tarvitse niin pitkälle mennä, että laittaisi muun seuran väen euron sanomisten taakse. Syyttömiä ajajat ja talkooporukka tuohon ovat, eivätkä kaikki varmaankaan lue edes foorumia ollen edes tietoisia euron sanomisista.

No tämä banni on kyllä kovan luokan juttu tässä tapauksessa. Veikkaanpa, että todella kova juttu ja viesti.

Onneksi samaan aikaan on tarjolla entisessä kotikaupungissa ihan ihka uusi tapahtuma, eli Willimiesajot: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...appeenrannassa

Mitä reittikuvauksia lueskelin, niin hienoja reittejä on tarjolla, eli kannattaa ehdottomasti mennä mukaan.
    https://www.instagram.com/xtranza/

^ tämä. Mun ilmo meni just. Vielä päättämättä vety vai atomi?
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Molempia saa syödä useampia jos meinaa että nälkä lähtee... ��
    https://www.instagram.com/xtranza/

Enköhä mie vie kmw satamatorille syömään lauantaina, ku ollaan kattomassa korttelikisaa.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti

Sama.
    Festina lente

Älkääs ny. Sattumoisin tiedän, että tuo Banni on kova rangaistus. Kilpaileva tapahtuma samassa topiikissa saa hyvän vastaanoton, niin kuin ollaan nähty. Ja tämä ei voi jatkaa mainostustaan ainakaan tuolla nimimerkillä. Kyllä tuntuu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Sama.
    Siis jättänyt herjaukset julkisiksi - eikö siinä tule syyllistettyä itsekin?
    Palstan pitä on vastuussa palstan sisällöstä.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Mitäs tämä ajatusten Vantaa loitsusi niin, että häkki heilahti?
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Ylläpito poisti suurimman osan viesteistä.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Kyllä herjaavat viestit pitää poistaa. Niiden jättäminen foorumille olisi sama kuin sen kaltaisen sisällön hyväksyminen foorumilla.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Itse tarkoitin lähinnä että herjaukset olisi voitu moderoida pois ja jättää muu varsin asiallinen keskustelu.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Siis jättänyt herjaukset julkisiksi - eikö siinä tule syyllistettyä itsekin?
    Palstan pitä on vastuussa palstan sisällöstä.
    Ei. Olisi pitänyt poistaa tuon lainaamani viestin alku. Lopetin lehden kestotilaukseni.
    Festina lente

Sanottakoon tämän ketjun aloittaneena, että minulla ei ole enää mitään tekemistä tapahtuman, järjestävän seuran eikä aivopierujen kanssa. Viimeisenä työnä ko. seuralle päivitin Vuelta-sivut ja julkaisin linkin. Minun puolestani jatkakaa, olen jo kääntänyt uuden sivun. Hyvää kesän odotusta kaikille, se on kohta täällä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •