RideHuntteriCanyonGiantVerkkokauppaContinental
Sivu 50 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 48 49 50 51 52 60 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.471 - 1.500 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

  1. #1471
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.319
    Joo sillon 2016 mallien ensimmäisissä erissä oli jotain muuta. Jarrut tais poiketa joillain tän vuoden fillareissa. Mutta ei yhtään huonompaan suuntaan. Ainoastaa vanhempaa sukupolvea
    Pyörässähän on palautusoikeus jos ei ole sitä mitä pitää

  2. #1472
    Liittynyt
    08/2017
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    20
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velomax Katso viesti
    Singlessä pitäisi olla speksien mukaan mulefutit.

    Onko läskissä muuten iso ero sisuri vs tubeless, omistin aiemmin white 3 liten jossa oli väljät kehät enkä edes ryhtynyt yrittämään tehdä tubelesta tuohon..
    Jes, samoin 2018 mallissani on Mulefutit. Litkutus onnistui Motonetin litkulla ja gorillateipillä ensikertalaiseltakin todella helposti. Itse vaihdoin samassa yhteydessä alkuperäiset renkaat JJ4.0" verrsioihin. Renkaanvaihdon ja litkutuksen välistä prosenttiosuutta en osaa arvioida, mutta tuon muutoksen vaikutus pyörän rullaavuuteen ja kulkuun oli perstuntumalla kuvaillen "huomattavan merkittävä". Maastopitoon ja hitaaseen ryömimiseen en ota kantaa, mutta pyörän yleiskäyttöisyyteen tuo oli oiva parannus.

  3. #1473
    Liittynyt
    10/2015
    Paikkakunta
    Uusimaa
    Viestit
    217
    Eikö teidän pyörien vanteet ole tulleet valmiiksi teipattuna hailakan keltaisella teipillä ? Näin ainakin on ollut jo kahdessa omistamassani scoop doublessa (2017 ja 2018) sekä paremman osapuoliskon singlessä (2018) myös.

  4. #1474
    Edit: tämä olikin jo käsitelty...
    2016 vuoden malleissa oli osassa toimituksista väärät vanteet. Niitä oli kahdenlaisia riippuen mallin varustelusta (Alex Blizzerk 90 ja joku toinen malli halvemmissa). Nykyään on kaikissa Mulefütit. Tubeless on kyllä läskissä aivan ehdoton minusta.
    solisti muokkasi tätä : 13.03.2018 at 13.05 Syy: Ketju ei ollut päivittynyt

  5. #1475
    Delightissa oli Sun Ringlen teipit. Minusta tuon päälle kannattaa laittaa jotain vähemmän liukasta teippiä lukituskohtiin tai joku kalvo... mulla ei ainakaan kestänyt yhtään matalia paineita, vaikka muuten toimikin tubelessina. Lisätyn hirvisäkin kanssa toiminut nyt hyvin matalillakin paineilla.

  6. #1476
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Hyviä vastauksia tullut pitää harkita kyllä läskiä tosissaan on siinä läskissä eri meininki tuolla pehmeillä poluilla vrt. kapeaan renkaaseen.
    Tuota koko asiaa myös vähän pähkäillyt, että olisiko S-koko 170cm ja n.79cm inseam mittoille hyvä? vai ehkäpä M

  7. #1477
    Sanoisin, että M. S voisi mennä, mutta tolppa on siinä vakiona aika lyhyt ja jää helposti liian matalaksi. Ja ajoasento on pystympi väistämättä.

  8. #1478
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.319
    Veikkaisin M. Itellä kans. 171/81. Tanko vaihettu Sqlab 311 50mm nostolla mutta yhen spacerin alempana. Jos on lyhkäset kädet niin sitte varmaan S

  9. #1479
    Mun Scoop Singlessä (2017) oli mulefuteissa valkoinen tubeless -teippaus valmiina vannenauhan päällä, hyllylle asti. Näillä tehtaan tubeless -teippauksilla on menty jo vuosi ja parit renkaanvaihdot ilman mitään teippauksiin liittyvää ongelmaa. Eikä teippi ole alkanut irtoamaan tai repsottamaan; se on aivan uuden veroinen vieläkin.

  10. #1480
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Tuossa M kokoisessa singlessä näyttäisi olevan 60cm top tube ja S kokoisessa 57cm.
    Yritin vähän mittailla käden pituuksia sain 63-64cm mittoja.
    Tuossa aiemmassa läskissä oli S koon runko.
    Stemmiähän voi lyhentää jonkun sentin.

  11. #1481
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.319
    Silverbackin M on 17 tuumanen. Muilla valmistajilla se näyttäs olevan hiukan isompi. Ainaki felt 18,5, canyon 17,5.
    Cubella on 17


    https://silverbacklab.com/sizing/

  12. #1482
    Melkein jo polttelee päästä takaisin Suomen loskakeleihin ajamaan. En ehtinyt ennen 2vk Jenkkilän lomaa ajamaan pyörällä muutamaa sataa metriä enempää. Ensivaikutelma pyörästä oli kuitenkin vielä parempi mitä ennalta osasin edes odottaa

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

  13. #1483
    Laitoinki ko tuonne tarjousketjuun mutta jos on pyöränosto ollut liipasimella niin Scoop Singleä tarjouksessa Verkkokauppa.Comissa.

  14. #1484
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Tuo koko asia vielä, M kokoahan tuossa on ehdoteltu... Olisko se S koko? M menee ainakin standoverin puolesta helposti, mutta entä tuo vaakaputki sit S 57 vs M 60cm
    käsien pituus 63-64cm
    Ei kehtaisi ostaa liian pientä eikä isoa.

  15. #1485
    Liittynyt
    10/2015
    Paikkakunta
    Uusimaa
    Viestit
    217
    175cm teletappi ajaa double M kokosella, mutta kotona myös single S koko ja se on kyllä auttamatta aivan liian pieni minulle. Toki sitä ajaakin 162 cm nainen ja hänelle ei kyllä M kokoa voisi kuvitellakkaan.

  16. #1486
    Mitä tuo kertoo sun arvoilla? https://silverbacklab.com/sizing/

  17. #1487
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Tuo silverbackin laskuri näyttäisi small ja medium koot.

  18. #1488
    Meillä on kotona 167cm nainen ja ajelee S-koon fattyllä. En ainakaan yhtään pidemmälle henkilölle S-kokoa suosittelisi.

  19. #1489
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Eli M kokoa näyttäisi porukka puoltavan.
    Nuo koko suositukset ei taida pitää paikkaansa kovinkaan tarkasti tuolla verkkiksen sivustolla.
    S koolle antavat 165-175cm kokoiselle ja M 170-180cm

  20. #1490
    167cm kuskille joutui hommaamaan pidemmän satulaputken S-koon Singleen.

  21. #1491
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.319
    Ei oo kukaan vissii antanu palautetta verkkokaupalle nuista suosituksesta. Ollu jo vuosikausia.
    Ei ne ainakaan vastaa silverbackin omia suosituksia

  22. #1492
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    En tiedä ostanko vielä fattiä, pitäisi varmaan päästä jossain kokeilemaan samankokoisia pyöriä mitä tuo single S ja M koko.
    muutenkin alustavasti vasta harkinnut asiaa. Noissa verkkiksen pyörissä ei varmaan palautusoikeutta ole, jos pyörällä ehtii ajaan ja testaamaan.

  23. #1493
    Jos Jyväskylän lähellä asustelet niin minun M-koon whiteä ja S-koon silverbackia pääsee testaamaan

  24. #1494
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tuurev Katso viesti
    Jos Jyväskylän lähellä asustelet niin minun M-koon whiteä ja S-koon silverbackia pääsee testaamaan
    Minä olen täällä Oulussa joten ei onnistu kiitos tarjouksesta kuitenkin.

  25. #1495
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velomax Katso viesti
    En tiedä ostanko vielä fattiä, pitäisi varmaan päästä jossain kokeilemaan samankokoisia pyöriä mitä tuo single S ja M koko.
    muutenkin alustavasti vasta harkinnut asiaa. Noissa verkkiksen pyörissä ei varmaan palautusoikeutta ole, jos pyörällä ehtii ajaan ja testaamaan.
    Kyllä niillä se 30 päivän palautusoikeus pätee myös polkupyöriin. Minä ostin alunperin 2016-mallisen Scoop Fattyn, ajoin n. 200 km kunnes VK julkaisi tulevan vuoden mallit. Olin aikonut päivittää pyörästä etuvaihtajan pois sekä hiilikuituhaarukan eteen, joten tuleva Single kolahti täysin. Ja häirittihän ne 2016 Fattyn pikalinkut, vaikken tiennytkään huomaanko eroa läpiakseleihin (nykyään Loun kanssa tila on niin ahtaalla että varmasti pienikin nitkahdus saisi renkaan osumaan runkoon).

    Pesin Fattyn, varmistin että siinä on kaikki kuten pyörän tullessa minulle sekä otin mukaan oheishilppeet ja vein pyörän takaisin kauppaan. Kaveri silmäili fillarin läpi ja totes että kunnossa on, ja tilille tuli joka euro takaisin.

    Ainut mikä ei mennyt ihan nappiin, oli että uutta pyörää piti odottaa joulukuun alkuun asti. Odottavan aika oli pitkä, kun maistiaisen oli ehtinyt jo saamaan.

  26. #1496
    Delight S-koko löytyy Oulusta, jos haluat testata. 158cm ja 174cm kuskit pystyy ajamaan meillä ihan hyvin.

  27. #1497
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Delight S-koko löytyy Oulusta, jos haluat testata. 158cm ja 174cm kuskit pystyy ajamaan meillä ihan hyvin.
    Itsellä oli se white 3 lite joka oli 15.5 ei ollut liian pieni ainakaan minun kokoiselle, tai ainakin oli hyvä ajettava, mutta jos 174cm pystyy hyvin ajamaan delightillä niin tuskin on liian pieni 170cm ajajalle.
    vaakaputki litessä oli muistaakseni jotain 57-58cm huiteilla.
    Delightissä näyttäsi olevan sama geo kuin singlessäkin.
    Lueskelin tänään ulkomaalaisilta foorumeilta enemmän tuosta pyörän koosta ja tulin siihen tulokseen, että valitsee pienemmän ennenmmin kuin isomman, jos ei ole 100% varma oikeasta koosta, pienemmästä saa helposti sopivan pienillä
    muutoksilla toisin kuin isosta.

  28. #1498
    Aika yksilöllisiä on... mulla on lyhyet jalat. Vakiotolppa on mulle vähän lyhyt ja tykkään leveämmästä tangosta ja ne tuohon on muutettu (tolppaan +5cm ja tankoon +6cm). Mutta tosiaan M koon valitsisin pelkästään itselle... siinä on vakaampi kyyti. S koolla on ketterämpi ja rennompi ajaa.

  29. #1499
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.319
    Eikös tossa S-kokosessa ollu jollaki se vika että saattaaa rapsutella varpailla eturengasta polkiessa

  30. #1500
    Tulee se eturengas aika lähelle varsinkin isommilla kumeilla, mutta ei ole haittannut omaa ajoa. Jyrkkä keulakulmakin toimii minusta hyvin, vaikka sitä kauhistellaan.

Samanlaisia aiheita

  1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3726
    Viimeinen viesti: 30.03.2024, 12.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5821
    Viimeinen viesti: 11.10.2022, 17.44
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 11.01.2017, 22.40

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •