Sivu 24 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324
Näyttää tulokset 691 - 702 / 702

Aihe: Zwift.com

Ostin äskettäin iPad Pron ja sillä olisi tarkoitus kokeilla viikon vaihteessa Zwiftiä kunhan saan siihen sovittimen ant+ tikkua varten että saan sykkeet ja kaiken muun datan näkyviin. Sen verran olen Zwiftiä testannut että näyttää käynnistyvän lähes viiveettä

Taitaa olla niin että lightning-USB sovitin ja USB ant+ ei toimi. Pitää olla lightning - ”wanha ipad” ja tähän ant+.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Coasting Katso viesti
    Taitaa olla niin että lightning-USB sovitin ja USB ant+ ei toimi. Pitää olla lightning - ”wanha ipad” ja tähän ant+.
    iPad Prossa on usb-c liitäntä. Verkkokaupasta tilasin usb-c - usb sovittimen. Jos ei tuolla pelitä niin pitää ostaa bluetooth sykeanturi ja parittaa laitteet bluetoothilla.

Kovin on termejä, joista en ymmärrä mitään. Minulla on halppis pc-läppäri, siihen asennettu Tacx ja Zwift ohjelmat ja letkut kytketty oikeisiin reikiin. Ei ole koskaan Zwift kaatunut tai toiminut odotusteni vastaisesti.

Lisäys: Olen huomannut, että ulkomaalaiset ihmiset ovat alkaneet peukuttamaan Stravassa, kun olen ajanut Zwiftillä. Onko Zwiftissä joku systeemi, millä saa peukutuksia Stravaan. Vai, pitääkö heidän lähteä Zwift nimellä etsimään Stravasta. Näitä tulee aina silloin kun reippailen vauhdilla.
    Laroute muokkasi tätä : 06.02.2019 at 08.19

Zwift.com

Zwiftissä on omat ride on peukutukset ja Stravassa kudos peukutukset. Välttämättä henkilö ei löydy samalla nimmarilla molemmista ohjelmista. Osa antaa peukkuja jos tietää nimen tai on muuten tuttu ja osa taitaa antaa peukkuja jostain muusta syystä. Jos ajat Zwiftillä jossain tapahtumassa niin moni samassa tapahtumassa antaa myös peukkuja.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    iPad Prossa on usb-c liitäntä. Verkkokaupasta tilasin usb-c - usb sovittimen. Jos ei tuolla pelitä niin pitää ostaa bluetooth sykeanturi ja parittaa laitteet bluetoothilla.
    Mie ajan tällä hetkellä uusimmalla perus iPadilla ja on polarin kadenssi ja wahoon syke -molemat sinihammasta ja loistavasti toimii. Aiemmin oli myös wahoon kadenssi, mutta se sanoi itsensä 1,5 vuoden käytön jälkeen irti ja sen jälkeen on polar palvellut moitteettomasti.

Mulla on traineri duunipaikalla, joten ajan treenit aina ennen tai jälkeen työvuorojen. Traineri on sellaisessa paikassa, ettei duunipaikan wifi ihan riitä, joten sitä käyttämällä sai aina ajella yksikseen. Tästä syystä ajoin aikaisemmin iPhonella 4g-verkon kautta ja se toimi samassa paikassa hienosti, vaikka mittauksissa ei ollut eroa nopeudessa wifi-verkkoon. Jostain se vaan johtui, tiedä sitten mistä. Myöskään se ei auttanut, että jakoi iPhonen verkon iPadin kanssa, edelleen sai ajaa yksin. Vai olisko se johtunut ihan siitä, että silloin oli Padina air2 eli muutaman vuoden vanhaa tekniikkaan. Uudessa padissa on oma 4g-kortti ihan ajoja varten ja se futaa hienosti. Koskaan ei ole (koputan puuta) zwift mulla kaatunut tai jäänyt treeni tallentumatta iLaitteilla reilun vuoden käytön aikana. Muilla vehkeillä en ole sitä koskaan käyttänytkään.

Hyvä softa ja hyvää porukkaa täällä, kun jaatte kokemuksia sen käytöstä. Siitä mammuttipeukku! Joitain teistä on tullut peukuteltuakin treenatessa, kun olette yleensä ohi livahtaneet.

Itse olen arvellut, että porukka katselee Zwiftpowerin tuloslistojen kautta, ainakin Tour de Zwiftissä sitä kautta bongasin muutaman Strava-peukuttajan.
    10k-kerhon jäsen

Kiitos kaikille vinkeistä! Joo, olen jo netissä tutkinut asiaa parhaani mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PatilZ Katso viesti
    Joku muu ohjelma (Garmin Connect, Movescount tai Garmin ANT Agent,) kaappaa USB-portin, jossa ant+ yhteys (sulje nuo ohjelmat)?
    Portissa ongelma (vaihda toiseen USB-porttiin)?
    USB-ajureissa ongelma (asenna uudestaan)?
    Garmin ohjelmia ei käytössä mutta Movescount on. Olin lukenut joidenkin kokemuksia että bluetooth ja pilvipalvelut saattaisivat olla syypäitä kaatuiluun joten kokeilin sulkea tehtävienhallinnasta kaikki turhat prosessit (Movescount, muutama Bluetoothiin liittyvä, pilvipalvelut, yms) ja Zwift ei enää kaatunut. Toivottavasti tuo estää kaatumiset myös jatkossa...

Otin myös yhteyttä Zwiftin tukeen mutta sieltä ei ole vielä vastausta kuulunut.

Mielestäni Zwiftissä pitäisi olla mahdollista jatkaa workouttia siitä kohdasta missä ohjelma kaatui (vaikka minuutin parin warmupilla). Silloin ohjelman kaatuminen ei olisi niin raivostuttavaa. Sen pitäisi olla täysin mahdollista koska Zwift tallentaa myös noista keskenjääneistä aktiviteeteista .fit-tiedostot. Täytyy ehdottaa tuollaista toiminnallisuutta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti d33b0 Katso viesti
    ...

Mielestäni Zwiftissä pitäisi olla mahdollista jatkaa workouttia siitä kohdasta missä ohjelma kaatui (vaikka minuutin parin warmupilla). Silloin ohjelman kaatuminen ei olisi niin raivostuttavaa. Sen pitäisi olla täysin mahdollista koska Zwift tallentaa myös noista keskenjääneistä aktiviteeteista .fit-tiedostot. Täytyy ehdottaa tuollaista toiminnallisuutta.
    Muutaman yksittäisen kerran kun ohjelma on kaatunut/jumittanut, on Zwift kysynyt käynnistyksen yhteydessä jatketaanko edellisestä harjoituksesta. Tosin tätä ei ole tapahtunut tämän talvikauden aikana, joten tämä voi olla muuttunutkin.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

On kyllä pakko taas pitkästä aikaa kehua zwiftiä. Hienoa, että nykyään on vaihtelua saatavilla.

Olen tahkonnut kaksi vuotta pelkästään trainerroadia, mutta nyt taas innoistuin ajamaan "luonnollista" ajoa zwiftin kanssa. Tuntuu tosi hyvältä, kun teho ja inertia vaihtelee jatkuvasti, eli kovemmissakin vedoissa tulee sellaista luonnollista overunderia.

Jättää sen tehojen seuraamisen vähän vähemmälla ja ajaa sykkeiden mukaan. Tuota pitäisi muutenkin opetella taas kesää varten. Olen ajanut ihan liikaa wateilla, eikä se porukalla kovaa ajaessa toimi.

Zwift on kyllä muutenkin tehty teknisesti hyvin. Toimii ilman ongelmia vanhemmallakin koneella, jossa on heikkotehoinen passiivi näyttis.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Noihin "mestiksiin" liittyen: Zwiftillä on meitä suomalaisiakin koskeva suunnitelma, josta tiedottavat myöhemmin.
    Heillä on kädet täynnä omia kisojaan eivätkä pystykään järkkäämään ylimääräisiä, joista oli jonkin verran puhe. Mahdollisesti saadaan heidän avullaan järjestää maaliskuussa oma epävirallinen kisa, kunhan siitä käy riittävän selvästi ilmi, ettei se ole Zwiftin kansallinen mestaruuskisa tai muukaan virallisiin rinnastettava. Tähän palataan varmaankin parin viikon kuluttua.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Heillä on kädet täynnä omia kisojaan eivätkä pystykään järkkäämään ylimääräisiä, joista oli jonkin verran puhe. Mahdollisesti saadaan heidän avullaan järjestää maaliskuussa oma epävirallinen kisa, kunhan siitä käy riittävän selvästi ilmi, ettei se ole Zwiftin kansallinen mestaruuskisa tai muukaan virallisiin rinnastettava. Tähän palataan varmaankin parin viikon kuluttua.
    Onneksi Zwiftillä on riittävästi tapahtumia jos pieni kilpailuhenki pääsee puraisemaan. Itselläni on ollut aika tiukka viikko Zwiftillä joten ainakin 2-päivää pysyn satulan päältä pois. Jonkin verran jatkuva 3-vuorotyö rasittaa tätäkin harrastusta puhumattakaan lähestyvästä 55-vuoden iästä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •