Sivu 19 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819
Näyttää tulokset 541 - 548 / 548

Aihe: Zwift.com

Companionista vielä. Onko porukka käyttänyt jotain kännykkätelinettä luurille jossa tuo Companion appi pyörii?
    Tuntuu vähän hankalalta poimia luuria välillä pöydänkulmalta. Muuten käytän iPadia Zwiftailuun.
    (tässä vielä opettelen Zwiftailua ja tarjolla olevia kilkkeitä)
    Juha H > Helsinki Triathlon

Mulla on Ipad telineessä ja luuri tällaisessa: https://tacx.com/product/sweat-cover-for-smartphones/. Huomioi koko, voi olla siinä ja siinä mahtuukko esim. Iphone 7 tuohon.

Zwift pyörii läppärin kautta ja näyttö heijastuu telkkariin. Ipad suoltaa muuta viihdettä, esim. Innsbruckin mm-karkeloita tai Spotifyista treenimusiikkia, joka potkitaan ulos bluetoothin kautta vähän parempiin kajareihin.

Vanha Macbook Pro kiinni yli kymmenen vuotta vanhassa telkkarissa VGA:lla. Läppäri (kuvanottohetkellä oli vm2012 ja nyttemmin vm 2015) on siis yleiskäytössä ja siirtyy tähän vain treenien ajaksi. Telkkarin sain kaverilta. Piuha ja adapteri oli ennestään. Hyvin toimii, eikä mennyt pennin latia näihin. Traineri 300, yksi tuuletin 30 ja ANT+ dongle 50. Siinä investoinnit.

Pian taas alkaa yhdistelmäkausi eli sisä+ulko. Testailujen jälkeen ainoaksi virtuaaliplataksi on valikoitunut Zwift.

EDIT: olenkohan kirjoittanut tämän jo joskus ennenkin tänne... no, menneiden kuukausien keskustelujen perusteella puoltaa paikkaansa tämäkin entry.

10k-kerhon jäsen

Itse olen kovasti suunnitellut uuden kannettavan ostoa ja jonkin tason Macbookia olen ajatellut kun muutenkin olen Applen tuotteihin siirtynyt. Ilmeisesti ei ihan järeintä Macbookia tarvitse ostaa jotta Zwift pyörisi sulavasti?.

Ainakin mikä tahansa Retina-MBP (Mid2015-) pyörittää kevyesti, vaikka olisi ulkoinen HD-näyttö. (olettaen että on riittävästi muistia ja levytilaa) Macbookien ja Macbook Airien osalta en osaa sanoa. Netistäkään ei löydy keskustelua uusimmista malleista Zwift-käytössä. Jos jaksat penkoa, katso Zwiftalizerista millaisia FPS:iä porukka on saanut eri koneilla.

Telkkari kuuluu mielestäni alas kuten itselläni, niin että horisontti on suurin piirtein oikealla korkeudella ajoasennossa katsellen. Säästää niskaa.
    10k-kerhon jäsen

Minulla on Macbook Air vm.2015 josta näkymä siirtyy HDMI:llä 60" telkkariin. Tätä yhdistelmää olen käyttänyt jotain 340h eikä ole mitään ongelmia ollut eli Zwift toimii siis täysin sulavasti. Uskon siis vahvasti, että mikä tahansa kaupasta nyt saatavilla oleva Macbook pyörittää Zwiftiä täysin sujuvasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Jos jaksat penkoa, katso Zwiftalizerista millaisia FPS:iä porukka on saanut eri koneilla.
    No huh huh! Pikaisella selauksella loytyi yksi mun systeemia vastaava setti ja FPS aika onneton. Ei ihmekaan, etta mulla kuva nykii.

Kylla tasta on lahdettava laitekaupoille...eli pirun treeniluola se vaan jatkaa maksamista kun vanhemman tyton fillarikin pitaisi paivittaa 11s etta toimii samalla kasetilla.
    6.7 WTF/kg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    Minulla on Macbook Air vm.2015 josta näkymä siirtyy HDMI:llä 60" telkkariin. Tätä yhdistelmää olen käyttänyt jotain 340h eikä ole mitään ongelmia ollut eli Zwift toimii siis täysin sulavasti. Uskon siis vahvasti, että mikä tahansa kaupasta nyt saatavilla oleva Macbook pyörittää Zwiftiä täysin sujuvasti.
    Tuo on ihan huojentava tieto ettei tarvitse välttämättä kaikkein järeämpää Macbookia ostaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •