Sivu 468 / 468 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 368418458466467468
Näyttää tulokset 14.011 - 14.019 / 14019

Aihe: Virallinen jeesustelutopikki vol3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Aika turhaan revitään uutisia siitä, että Suomi on onnellisin, parempi olisi uutisoida, että vähiten onneton...
    Radiossa joku tutkija sanoi, että ei tällä tutkimuksella ole mitään tekemistä ihmisten onnellisuuden kanssa, se on paljon monimutkaisempi juttu. Tässä on lähinnä tutkittu yhteiskunnallisia rakenteita.

Toimittajalla oli tilannetajua, kun haastattelun jälkeen soitettiin Eppujen Murheellisten laulujen maa.

^Vähän samaa kuin ne Suomen sijoitukset korruptiotutkimuksissa. Joo, täällä ei selviä ylinopeudesta sillä, että ajokortin mukana ojentaa viiskymppisen poliisille. Mutta muuten rakenteellinen korruptio rehottaa niin että heikompaa hirvittää.

Minä olen ainakin todella onnellinen. Kaikki on paremmin kuin hyvin, ainakin toistaiseksi ja toivottavasti tulevaisuudessakin. Mutta niin se on että kellä onni on se onnen kätkeköön
    -L.

Lentoyhtiö SAS:n nimi on lyhenne sanoista "sen, alltid sen".

Kyllä suomalaisten korvien välissä jytisee keskimääräistä tanakampi vitutus.

Minä olen ihan tyytyväinen, mutta se tyytyväisyys satanee toisen kansallisvaltion laariin.
    6.7 WTF/kg

Tai sitten tutkittavaksi osui rakenteiden lisäksi mun tuttavapiiriä, jossa kansallisvitutus tai murheelliset laulut kuuluvat lähinnä urbaaniin folkloreen.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Minä olen ainakin todella onnellinen. Kaikki on paremmin kuin hyvin, ainakin toistaiseksi ja toivottavasti tulevaisuudessakin. Mutta niin se on että kellä onni on se onnen kätkeköön
    +1
    No jos mun tai lasteni tai lähipiirin kohdalle olisi kysely sattunut, niin ei se ainakaan tuota suomen sijoitusta laskenut olisi.

Omalla kohdalla kyse on myös siitä, että osaan olla tyytyväinen siihen mitä on, enkä kiukuttele siitä mitä ei ole.

Olen nähnyt ja kokenut ikääni nähden aika paljon erilaisia asioita ja kohtaloita, että tuntuisi perin hassulta rutista omasta tilanteesta, vaikka aina joku asia voisi paremminkin olla.

Mutta on tämän nykyisen tilanteen eteen saanut töitäkin tehdä.... Ei se itsestään ole tullut ja asenteella jos joku on asia huonosti, niin se korjataan on menty. Ja sillä ne onnettomat asiat on kadonneet. Ja asiat joihin ei voi vaikuttaa on parempi hyväksyä ja oppia elämään niitten kanssa, eikä antaa niiden viedä iloa pois elämästä.

En jaksa linkkiä tänne laittaa, mutta Italiassa oli Senegalilainen kuski sytyttänyt koulubussin tuleen ilmeisenä aikomuksena tappaa 51 lasta. Onneksi poliisi onnistui pysäyttämään bussin ennen kuin se kunnolla syttyi ja sai sai lapset ulos takaikkunoiden kautta eikä ketään kuollut.
    Jos olisi käynyt Suomessa ja olisi kuski vielä huutanut allahu ak bar niin oikeudessa varmaan todettaisiin että sairaskohtaushan tämä, paniikkihäiriön pahalainen iski. Voi miespoloista. Ei rikosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Mutta on tämän nykyisen tilanteen eteen saanut töitäkin tehdä.... Ei se itsestään ole tullut ja asenteella jos joku on asia huonosti, niin se korjataan on menty. Ja sillä ne onnettomat asiat on kadonneet. Ja asiat joihin ei voi vaikuttaa on parempi hyväksyä ja oppia elämään niitten kanssa, eikä antaa niiden viedä iloa pois elämästä.
    Voi vitsit että minäkin olen yrittänyt, ja pirun kovasti olenkin. Ei ne asiat vaan aina ole itsestä kiinni jos tulee sairaus niin on todellakin yritetty selvitä ja selvittykin, hirveesti enempää ei voi tehdä jos sairaalassa tuomitaan että et sä selviä. Piruvie selvisin muutamankin kerran.
    Noi isot asiat terveys ja kohtuullinen toimeentulo kun vaan ei ole, niin siinä on vaikeeta olla yleisesti onnellinen. Oon kyllä parhaani mukaan niitä mukavia asioita elämääni....no ne on tullut kiitos Luontoäidin. Ja arvostan ja olen tosi kiitollinen näistä kivoista asioista, eihän tässä mua muuten enää olisi.

Mutta toi elämän, itsen, ja työn merkityksellisyys, ei ole.

Semmoisen asenteen olen kyllä ottanu että jos jotain meinaa niin se tehdään NYT eikä "sitten kun joskus jos...". Heti kun vaan on mahdollista niin tehdään.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    En jaksa linkkiä tänne laittaa, mutta Italiassa oli Senegalilainen kuski sytyttänyt koulubussin tuleen ilmeisenä aikomuksena tappaa 51 lasta. Onneksi poliisi onnistui pysäyttämään bussin ennen kuin se kunnolla syttyi ja sai sai lapset ulos takaikkunoiden kautta eikä ketään kuollut.
    Jos olisi käynyt Suomessa ja olisi kuski vielä huutanut allahu ak bar niin oikeudessa varmaan todettaisiin että sairaskohtaushan tämä, paniikkihäiriön pahalainen iski. Voi miespoloista. Ei rikosta.
    Ehkä Italian oikues ymmärtää karkoittaa Suomeen k.o. kuskin.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •