Sivu 487 / 487 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 387437477485486487
Näyttää tulokset 14.581 - 14.605 / 14605

Aihe: Virallinen jeesustelutopikki vol3

Onko niin että näinä rahanpesun aikoina pankissa vitsailu on sama, kuin pommi-vitsit lentokentän turvatarkastuksessa.

Nostoon ja panoon voi huoleti vastata prostituutio
    cycle to the hills - cycle for your lives

Jos anoppi on töissä pankissa niin en kyllä suosittele minkäänlaista vitsailua prostituutiosta

Onneksi pankkipalvelut on tehty niin vastenmieliseksi, ettei tulisi mieleenkään mennä nostamaan rahaa tiskiltä tai yleensä asioida mitenkään konttorissa.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Onko niin että näinä rahanpesun aikoina pankissa vitsailu on sama, kuin pommi-vitsit lentokentän turvatarkastuksessa.
    Ja voihan se pommijutustelu pankin tiskilläkin johtaa jonkinmoiseen kuhinaan

^Lisäksi mä joudun noin joka kolmas kerta pommisyyniin lentokentällä anyway, niin ei ole mitään menetettävää. Mistähän sekin johtuu?

Jos tarkoitat satunnaistarkastusta niin tuntuu kyllä että se tulee melkein joka kerta

^Vaan ei tule kaikille. Mä en ole nähnyt "siinä ympärillä" noita juurikaan, yhteen aikaan laskin, että lähes joka toinen lento tuli minulle. Mä en ole ikinä lentänyt Arlandan kentältä joutumatta tuohon . Se on pakko olla ulkonäkö, meinaan eihän siinä tunnistauduta. Toki ne on voinut laittaa sut seurantaan jo kun astut rakennukseen ja tägätä jotenkin. Mulla on käsiveskana yleensä joku semisotilaallinen laukku, missä saattaa olla joku morale patchikin kiinni, sitä oon kelannut.

Minä ja kollega joudutaan satunnaistarkastukseen lähes joka kerta. Eikä ole mitään sotilaallistakaan mukana. Viimeksi alaikäinen tytär joutui siihen että olen kyllä osittain arvonnan kannalla. Joskus ne teki pyyhkäisy testin myös käsiin mutta niitä ei ole viime aikoina tehty ainakaa mulle.

Mä en ole spesiaalitarkastuksiin joutunut mutta nykkiin lentäessä kattoi kyllä vähän pidempään kamoja läpivalaisussa kun oli piuhaa ja elektroniikkaa mukana melkoinen satsi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Menet tonnin kanssa pankkiin niin joudut ristikuulusteluun. Kun sulla on miljoonia niin sut viedään takahuoneeseen ja perustetaan sulle firma veroparatiisiin. Koko pikkurahojen kyttäys on vaan verho hallintoalamaisille "tehdään töitä veronkierron torjumiseksi", verottajakaan ole tainnut kovin jaksaa tutkia "Panaman papereita" vaikka ihan tarjottiin niille. Ehkä jos siellä on kovia nimiä pressasta lähtien ..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Onneksi pankkipalvelut on tehty niin vastenmieliseksi, ettei tulisi mieleenkään mennä nostamaan rahaa tiskiltä tai yleensä asioida mitenkään konttorissa.
    En minäkään konttorissa edes joka vuosi käy vaikka täällä vielä konttoreista saa perinteistä pankkipalvelua, tosin konttoreita ja henkilökuntaa koko ajan vähemmän. Olen myös havainnut että virkailijoilla asenne lähenee Rautakauppias Uuno Turhapuroa kun ikää tulee lisää. Käteistä seinästä pikkuostoksiin, kortilla isommat, suoraveloitus, nettipankki ja sovellus puhelimessa. Noilla hoidan 99,8% (RaHi) pankkiin/pankkitiliin liittyvistä operaatioista.

Mulla muuten on pankkikirja, siis sellainen jota voi edelleen päivittää vaikka automaatilla...löytyykö muilta? :-)
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Mulla oli joku maksu juttu josta halusin muutama vuosi sitten heti kuitin. Aattelin että käynpä hoitamassa viereisellä konttorilla kun toimistolle ois ollu 5 km matkaa printtaamaan kuitti. En enää muista miksi menettely oli näin...

No anyway pabkkitäti alkaa mulle opettamaan nettipankin käyttöä yleisöpäätteellä. Mä siihen etten tarvitse opetusta mutta paperisen kuitin tarvin. Ei onnistunut printtaaminen yleisöpäätteeltä. Vihdoin sain maksettua ihan kassalla ja kuitin suorituksesta.

Nyttemmin koko konttori on suljettu.

Keväällä piti hoitaa isompi pankkiasia Osuuspankissa ja äidillä vain 15v sitten vanhentunut passi. Hyvin onnistui! Ny Smarketin Spankin tilillä on rapia tonni rahaa ja ei sitten millään. Vatut. Passikuva 20€ ja sitten poliisilaitokselle jossa arvatenkin uus tinka.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Jos kysyvät pankissa rahojen alkuperää, niin kertoo vaikka myyneensä takapuolesta otettuja valokuvia

https://www.is.fi/viihde/art-2000006178928.html

^Lisäksi mä joudun noin joka kolmas kerta pommisyyniin lentokentällä anyway, niin ei ole mitään menetettävää. Mistähän sekin johtuu?
    Sama vika Rahikaisessa. Kun ihmettelin Suomessa heidän toistuvaa satunnaisotantaa, kehoitettiin Lottoamaan, toisella kertaa hankkimaan Ässäarpoja.

Eräällä Israilin retkellä sotilaskentän kautta operoidulla lennolla tuli false kahdessa peräkkäisessä tatkastuspisteessä, mutta selvisin lopulta supliikilla. Seuraava rasti olisi ollut lateksikäsineet.

Fitness-bikinimalli-sometähden puolisolta 4 miljoonaa vakuustakavarikkoon joka siis vastaa rikoshyötyä epäillyistä huume- ja dopingrikoksista. Ihan hyvä summa, ei mitään nappikauppaa (heh).

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006181005.html
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Eräällä Israilin retkellä sotilaskentän kautta operoidulla lennolla tuli false kahdessa peräkkäisessä tatkastuspisteessä, mutta selvisin lopulta supliikilla. Seuraava rasti olisi ollut lateksikäsineet.
    Mulla taas Jenkeissä kävi tarkastaja vähän vittuilemaan että olenko armeijassa, kun mulla oli Belgian armeijan vanha rotsi... sanoin että olen ollut, niin jopa ääni muuttui kellossa ja homma sujui hyvinkin sukkelaan . Hyvä näin, yksi kaveri jouti 2h lisäkuulusteluihin kun sanoi väärän sanan (work eikä business...).

Mulla taas Jenkeissä kävi tarkastaja vähän vittuilemaan että olenko armeijassa, kun mulla oli Belgian armeijan vanha rotsi... sanoin että olen ollut, niin jopa ääni muuttui kellossa ja homma sujui hyvinkin sukkelaan . Hyvä näin, yksi kaveri jouti 2h lisäkuulusteluihin kun sanoi väärän sanan (work eikä business...).
    Niinpä, jenkkilässä soltuilla asepuvussa on esim. boarding aina ryhmässä 1. Lienee muitakin etuuksia.

^Pitäs ostaa sellanen Varustelekan reserviläispaita

Suomessa rekisteröidään vuosittain n. 46 000 uutta koiraa https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006180333.html

Vertailuna, v. 2018 Suomessa syntyi 47 577 lasta. Jos trendi syntyvyyden osalta jatkuu samanlaisena, ylittää uusien koirien lkm vauvojen määrän lähivuosina. Olisiko persujen aika päivittää uhkakuviansa, Suomea ei uhkaakaan väestönvaihto ja islamisaatio vaan koirasaatio.

No just joo taas. Janon tunne on merkki että on liian myöhäistä....no ei ole kyllä ollu. Janohan tässä on yllättänyt jo ....no useimmiten yllättää jano eikä nälkä, mutta en ole vielä kuollut aliravitsemukseen ( vaikka lähellä oli muutaman kerran) tänäänkin oli jano, mutta mä en usko että tässä nyt kovin suurta nestehukkaa on päässy tuleen.

Iltalehdet, ja Aamulehti, saisi lopettaa nämä niinsanotut "terveysuutisensa", aina menee joku juttu ihan persiilleen ja sitten ihmiset uskoo "kun ihan lehdessä oli" ( näin on vastaanotolla moneen kertaan todettu, ja siinä saa ihan kunnolla yrittää kertoa asian todellinen laita, kun se lehtijuttu kerran väitti että...)

ps. ja sitten tämä hää-operaatio, Toivo ja Nadja Sukari. Voi elämä, morsiamella liian avoin mekko kirkkoon, ja sulhasella pari numeroa liian pieni puku. Luulevat olevansa vielä nuoria? Aika kolkko hääpaikka toi Turun Linna. Hintalappu häille oli keskiverto suomalaisen vuosipalkka - eikös se ollut että häitten kustannukset on kääntäen verrannolliset avioliiton kestoon...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Luumunen Katso viesti
    Suomessa rekisteröidään vuosittain n. 46 000 uutta koiraa https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006180333.html

Vertailuna, v. 2018 Suomessa syntyi 47 577 lasta. Jos trendi syntyvyyden osalta jatkuu samanlaisena, ylittää uusien koirien lkm vauvojen määrän lähivuosina. Olisiko persujen aika päivittää uhkakuviansa, Suomea ei uhkaakaan väestönvaihto ja islamisaatio vaan koirasaatio.
    Koira yleensä elää huomattavasti lyhyemmän ajan kuin ihminen, siten niitä ei pääse "kertymään" tuollakaan tahdilla. Ja mitäpä siitä vaikka kertyisi, mun yksi parhaista kavereista on koira. Saattaa olla jopa paras.

Juu, koirahan on monen ihmisen parhain tai ainoa kaveri. Kunnolla aivopesty ja ihmisestä riippuvaiseksi ja tottelevaiseksi koulutettu otus on kyllä mieluisampaa ja helpompaa seuraa kuin moni ihminen.

eh....kun aikoinaan vuokrasin Ferrari 360 Modena Spiderin käyttööni päiväksi, piti maksaa 2000e ja vakuutena 9000e. No eipä siinä mitään, kävin nostaan pankista melkein kaikki mun rahani, kerroin asiani - ja palautuin ne 9000e takas seuraavana päivänä. Mitään kyselty
    Nyt tämä ei enää onnistuisi, että olipa hyvä että toteutin tämän haaveeni ajaa Ferrarilla vähän pidempää matkaa silloin kun se oli mahdollista. Kannatti, todellakin kannatti.
    Auto on ihmisen parhain kaveri.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Auto on ihmisen parhain kaveri.
    Toimiva auto...
    .•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •