Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Kuntotapahtumien top 3

Kuntotapahtumien top 3

Oma top 3 listani maantiepyöräilyn kuntotapahtumista: https://youtu.be/x1VK02Tv7V0
    Pyöräilyvideoita * Vuoden pyöräilyteko 2015 * www.velogi.com * www.youtube.com/velogi

Näistä "kotimaisista" Vätternrundan ja Pirkan pyöräily ovat omassa kastissaan.
    Mylly on minusta turhan pieni tapahtuma, jotta se pääsisi toppiin.

Videoklippiäsi olisi kyllä petrannut aika lailla, jos sulla olisi ollut kuvia ja videota niistä kuntotapahtumista.
    10k-kerhon jäsen

Itse pidän Pirkan pyöräilystä paljolti reitin ansiosta. Siinä kun kierretään järvi myötäpäivään niin ei pääse eksymään tai muutoin menee uimareissuksi Lisäksi reitillä on mäkiä sopivasti/riittävästi ja lopun selkeä tasainen tienlaita antaa uskoa, että maaliin päästään. Olisiko ehkä minulle mieleisin pyöräilytapahtuma siksi, että olen sen aina selvittänyt ja "neitsyys meni pirkassa". Veren maku suussa indeksi *

Myllyn pyöräily on hyvä tapahtuma vaikkakin ei juurikaan mäkiä, mutta vastusta riittää jos tuulee (eikös rannikolla tuule aina). Silloin loppupätkä on yhtä ylämäkeä. Reitti hieman syheröhkö, mutta ei sieltä eksy. Maalaismaisemat, vanha kaupunki ja Naantalin merenlahtialue hienoa. Tien pinta hyvää. Veren maku suussa indeksi **

TdH on vähän pulmallinen kun siinä ei ole mitään vikaa, mutta se on näin sunnuntaipyöräilijälle ja peräpään pitäjälle hieman liikaa kilpailutapahtuma. Paljon risteyksiä, pitkä saattoajo ja tiestö välillä ryppyistä. Vihaisia taksikuskeja ja paljon muitakin autoilijoita (osa iloisiakin, kai). Veren maku suussa indeksi **** jos katsoo noiden yli niin hyvä tapahtuma ja tiivis tunnelma. Suuren urheilujuhlan tuntua.

Royal pyöräily Lahessa. On hyvä tapahtuma ja tietkin hyvässä kunnossa. Kunhan tapahtuma kasvaa kokoa niin siitä tulee...suurempi jaaa...parempi
    Niin ja tapahtumajärjestäjille vinkkinä, että kun mies tulee räkä poskella maaliin niin kaikki mitä se sanoo on vitsiä. Vaikka se olisi kuinka tosissaan lausuttua. "Ei ollu metukkaleipää huollossa. Ei"
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

sledgehammer Guest
    Vättern on ihan helmi. Kiva tunnelma varsinkin yöllä ajaessa, sekä järjestelyt, jotka ilmoittautumista luukuunottamatta ovat todella ammattimaisesti toteutettu. Nii juu, Röret runt tietty Jos triathlonia (ajellaanhan siinäkin fillarilla) haluaa kokeilla, niin Ahvenanmaan Käringsund on kyllä loistava paikka sen kokeiluun. Oli leppoisa meininki, kivat reitit ja uinti hyvin suojaisessa meren poukamassa. Ei ollut tippaakaan ryppyotsaista meininkiä, kilpailijat kannustivat kovasti toisiaan ja maalialueella oli hauska vaihdella kuulumisia päivän koitoksesta. Menen varmasti uudestaan tänä vuonna.

"Cykla 300 kilometer på motorväg runt en sjöjävel en iskall natt i juni, legitimerad idioti mer känt under namnet Vätternrundan."

(Olen itse ajanut vain yhdessä kuntotapahtumassa, senkin vain yhden kerran eikä se ollut Vätternrundan, mutta en silti malta olla kertomatta ruotsalaisen kisakuskin mielipidettä.)

sledgehammer Guest
    Mitähän se sama jannu olis sanonut rööristä Mulle on ihan yks lysti, mitä joku toinen on mieltä jostain tapahtumasta. Kannattaa ihan itse mennä kokeilemaan. Mun mielestä todella hienosti organisoitu tapahtuma, eikä siellä kyllä moottoritietä ollut kuin muutama kymmenen kilsaa lopussa. Lasku öiseen Husqvarnaan +60km/h kellossa oli todella ikimuistoinen kokemus.

Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin motaria ei ole VR:ssa metriäkään.

Mutta se TOP3?

1. VR on vaan niin hyvä
    2. Pirkka on kotimaisista ykkönen
    3. Yöpirkka ja Route-Mylly-combo jakavat sitten pronssin

Alkuvuosien TdH: t oli kivoja, ei enää. Ehkä kerta Giroa riitti. Royalissa paistaa aurinko ja reitti on ihan kiva, mutta... Kevätpolkaisussa on vauhdin hurmaa, mutta...

Sent from my iPhone using Tapatalk

sledgehammer Guest
    Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin motaria ei ole VR:ssa metriäkään.
    Kyllä sitä oli pari vuotta takaperin. Uutta moottoritietä ei oltu silloin otettu vielä käyttöön ja pyörillä päästiin ajamaan netiseellistä baanaa kohti Motalaa. Normaalisti ei varmaan tosiaan oo sitäkään vähää.

Edit:
    Oot varmaan PatilZ ihan oikeessa. Mä muistelin, että olis ollut motaria, kun taisi olla kahta kaistaa yhteen suuntaan, mutta noin se varmaan on.
    sledgehammer muokkasi tätä : 27.04.2015 at 23.48

Ei lähdetä kinaamaan, mutta mun muistikuvan mukaan Motalaan ei tule eikä sieltä lähde moottoritietä ollenkaan. Voip toki näin olla. Tää uusi baana on mun muistikuvan mukaan paikallinen Kehä I - ei siis motari.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •