Näyttää tulokset 1 - 22 / 22

Aihe: Kehu yllä kommentoinutta jäsentä -ketju

Kehu yllä kommentoinutta jäsentä -ketju

Tämä on Pewjantai-fiiwiksissä avattu tiimihenkeä kohottava ja positiivista yhteisöllisyyttä muka kehittävä rölö-ketju, joka luultavasti degeneroituu katkeroituneiden jäsenten piilokettuiluksi, mutta annan meille mahdollisuuden.

Koska olen ensimmäinen ketjussa, kehun siis itseäni. Munarellolla on erittäin loppuun asti mietitty nimimerkki ja hän on erittäin komea, älykäs, hyvätapainen ja erityisesti vaatimaton. Hänellä on myöskin täydellinen musiikkimaku.

Munarello unohti listalta uskomattoman FTP:nsä ja täysin ylivertaisen (pyöräily)kuntonsa. Kaikin puolin mahtava henkilö. Varmasti pitäisin jos tuntisin.
    Enimmäkseen vaaraton.

mutanaama Guest
    Hienon ja tarpeellisen ketjun jatkoksi täytyy kehua Slown ihmistuntemusta ja muiden huomioonottamista. Lämmöllä muistan oluen ja makkaran. Kiitos ja hyvää ystävänpäivää.

Komeampaa ja kivampaa miestä ei maa päällään kanna. Ihanan lempeä nallekarhumies (ei sellanen, höpsö) joka neuvoo jokaista nöösiä, joskus jopa kun nöösi ei tajua edes kysyä miks homma ei toimi. Siksi minäkin muutin uantaalle, jos tuosta edes pieni murunen tarttuisi minuun.

mutis, mies jolla on suora selkä ja lempeä katse.

Nyt tuli paha, mutta ompahan saatu taas liikettä voorumiin ja nätti nimi.

Kehu yllä kommentoinutta jäsentä -ketju

Työteliäitä mieheltä vaikuttaa. Kovia, mutta selkeitä periaatteita noudattava. Korjaa mitä vaan pelkästään tylsällä ruuvimeisselillä. Vuodesta toiseen vaikka kaverit hajoittavat (harjoittavatko ne sittenkin) pyöriään märässä mettässä, illan pimetessä pikkuvasaroilla. Hyvä olla omassa joukkueessa.
    Jake_Kona muokkasi tätä : 14.02.2015 at 18.27
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Jos postaa kahdesti peräkäin, pääsee kehumaan itteensä . Yllä oleva henkilö vaikuttaa kirjoitusten perusteella olevan mukava ja sympaattinen ihminen, kaiken lisäksi vielä läskipyöräilijä, kerran olen ohimennen tavannut Imatran mtb kisoissa.

Pyhiinvaellusretkellä Aidalle olen (parhaan ymmärrykseni mukaan) vaihtanut muutamaisen sanan ylläolevan henkilön kanssa krossarin rengastuksesta, asiantuntevassa hengessä, luonnollisesti. Ei pahaa sanottavaa miehestä. Foorumijuttujen perusteella oivallista pyörämiesten parhaimmistoa! On ollut ilo tuntemaan tulla. Siis tulla tuntemaan ilo. Oli on ei ole ollut hanuris.. Eiku.. Jumaliste!!! HIENO MIES
    -L.

Ållakå vai eikö ålla

Kyl mä hanur... siis kross... eiku siis kaverin näin joskus krossikisassa (ellen erehdy). Sääli etten heti tunnistanut, olisin ottanu han... siis puheeksi hienon fillarin ja vaikka mitä muuta.

EDIT:
    Kai tänne saa useammin kun kerran kirjottaa? Koska kyllähän mä ittestäni mielelläni puhun... eiku siis kehun muita.

Nauraa haaste!

Kolistelijalla on aina järkeviä mielipiteitä ja olen saanut hänestä mukavan mielikuvan.

ja nyt on seuraavalla kirjoittajalla paha paikka! ....
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

​"..........................

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    ​"..........................
    sana hallussa, muutenkin ihana mies!

paistaa mun tyttärille, ja mulle, lettuja aina kun tavataan koko porukalla

Miten niitä sydämmenkuvia tänne saa tehtyä? seuraavat kirjoittajat tehköön jos osaavat

Olkoon tämä Pötkö myös sinulle samalla. Olen oppinut sinulta niin paljon pyöristä, ajamisesta, kuin muustakin elämästä. Hyvää ystävänpäivää sinulle, kuten myös teidän perheen tyttöpuolen väelle!

^^Pyöräsi paras ystävä, lisäksi loistava ystävä ihmiselle.

^ Kirjoitusten perusteella pilkettä silmäkulmassa.

satusetä on ihkusetä joka tarjos mulle ekat tyypit läskistä. Eka on aina ilmainen. Lisäksi se on G-mies henkeen ja vereen.
    http://faijapolkee.blogspot.fi/

mutanaama Guest
    Nähty vain pikaisesti, mutta laaja sydän, jolla on arvot kohdallaan. Isä isolla I:llä, joista monen olisi syytä ottaa mallia.
    [tää on vähän huono homma, että kun tulee kehuttua muita, tulee väkisinkin tungettua itsensä tähän uudelleen.]

Sinä senkin höpönassu, sua voi kyllä kehua useampikin.

^ ja siinä toinen kultsipuppeli. Pitää Nääsvillen pyörät ajossa.

Pasi Ahopelto Guest
    Poikkean hieman säännöistä, mutta pakko paikata ylle jäänyt aukko.

Asiaan: uskaltaa olla oma itsensä omalla nimellään, ei tunnu antavan periksi vastoinkäymisten edessä ja ottaa lisäksi onnistuneita nukkekuvia. En useinkaan ole samaa mieltä hänen kirjoitustensa kanssa, mutta siitä huolimatta kuuluu oikeutetusti foorumin vakiokalustoon.

Rehdisti omalla nimellään (kai?) kirjoitteleva. Sorrettua puolusteleva, heikomman puolella oleva, suvaitsevainen ja laajakatseinen herrasmies. Saisi arvostukseni myös foorumin ulkopuolella.

Pasi teki reilusti, kun kehui otsikon mukaisesti myös Kisua. Välillä hänen kommenttien kommentointi menee täällä turhaan heti kiusaamisen puolelle. Välillä syyllistyn lievään ilkeilyyn palstalla itsekin (eniten ärsyttää ehkä teinit, jotka aloittaa uuden ketjun kysymällä, tietääkstäälkukaanhyvistmaastopyöristä jne) mutta yleensä pysyn mielestäni asiallisella ja ystävällisellä linjalla. Tai joskus jopa hetken harkittuani jätän kokonaan kirjoittamatta. Eikun eihän tässä pitänyt itseään kehua

Edit. Sori JayRay. Kirjoitin viestiäni niin pitkään näköjään, että ehdit väliin. Hieno tyyppi näköjään sinäkin, kun samaan aiheeseen tartuit.

^hei ei hätää. Kohta alkaa sun oma kiinalainen uusi vuosi joka on siis lammas, kauris tms. aika lähellä. Ota ihan relax, ei ne teinit "hippu gyllberg" -tyyppiset nyt ihan pienistä hermostu. Arvostan perspektiiviä ja kykyä pistää itsensä likoon ja tervettä itsekriittisyyttä. Hyvää uutta vuotta!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •