RideVerkkokauppaGiantContinentalGasGasImatra
Sivu 23 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 739

Aihe: Felt Double Double

  1. #661
    Liittynyt
    12/2008
    Viestit
    405
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Entropyyh Katso viesti
    Itse ostin Bikeshop.fi:stä. Koko laakerisetti keulaan. Sähköpostitse kyselin heiltä ja nopeasti sain tuotteen.
    Paljonko se laakerisetti maksoi? Oliko ne jotkut "merkkilaakerit" vai jotkut "nonamet"?

  2. #662
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    232
    Mites noi -18 deedeet? Onko kellään mitään kuvia/speksejä??


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.

  3. #663
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Saaressa
    Viestit
    48
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuutio Katso viesti
    Paljonko se laakerisetti maksoi? Oliko ne jotkut "merkkilaakerit" vai jotkut "nonamet"?
    oisko ollu joku 50€ ja ihan "merkkilaakerit"
    En nyt millään muista merkkiä, mutta saatto olla FSA?

  4. #664
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti groovyholmes Katso viesti
    Mites noi -18 deedeet? Onko kellään mitään kuvia/speksejä??


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    En ole missään nähnyt kuvia,mutta kuulin, että 2018 mallin DD30:ssä olis 1x11 vaihteisto ja DD70:ssä mahdollisesti hydr.jarrut.
    Värityksistä tai muita specseistä ei kuulopuheita.

    Luulis jossain olevan pian tietoo/kuvia,kun muiden merkkien 2018-malleista on jo paljonkin infoo.

  5. #665
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    325
    Näyttäis olevan Feltin sivuilla uusista pyöristä specsejä:
    http://www.feltbicycles.com/USA/2016/Bikes/mountain/fat-bike.aspx

    Jopa DD70:ssä on 1x11 vaihteisto. Hyvä juttu.

  6. #666
    Vähän kiinnostaisi tuo uusi DD70, mihinkiköhän Suomihinta asettuu, sama euroina? Price: $1,349.00


  7. #667
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    232
    Jees, kiitos!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.

  8. #668
    Liittynyt
    02/2015
    Paikkakunta
    Valkeakoski
    Viestit
    62
    Kumpaa noista nyt tarkotit 100% sopivaksi? Täytyy pistää ilmeisesti tilausta vetämää kun ei kellään kotomaassa tunnu olevat sopivia irtolaakereita.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RadonJussi Katso viesti
    Tuosa
    http://www.chainreactioncycles.com/m.../rp-prod134152

    ja tuosa

    http://www.chainreactioncycles.com/m.../rp-prod134153

    Tuosta isommasta en oo ihan 100% varma nii kerro tänne jos oli väärä.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  9. #669
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yölinja Katso viesti
    Kumpaa noista nyt tarkotit 100% sopivaksi? Täytyy pistää ilmeisesti tilausta vetämää kun ei kellään kotomaassa tunnu olevat sopivia irtolaakereita.
    FSA Bearing TH-970 ACB tuo on siihen yläpäähän sopiva

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  10. #670
    Auttakaas vähän noviisia.. tarkotus olis laittaa dd30:seen narrow wide 30t eturatas, niin tilaanko sen isomman vai pienemmän rattaan tilalle sen? Elikkäs kummasta tulis parempi ketjulinja? Ja mistä ootte ostanut n/w rattaita?

  11. #671
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rikukarhu Katso viesti
    Auttakaas vähän noviisia.. tarkotus olis laittaa dd30:seen narrow wide 30t eturatas, niin tilaanko sen isomman vai pienemmän rattaan tilalle sen? Elikkäs kummasta tulis parempi ketjulinja? Ja mistä ootte ostanut n/w rattaita?
    Mää laitoin pienemmän rattaan tilalle absolute blackin n/w ovaalin ja ketjulinjasta tuli tän näkönen. Nuita saa ainaki Crc:ltä. On kyllä ollu pirun hyvä.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  12. #672
    Kiitos vastauksesta! Onko se 28t vai 30t?

  13. #673
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rikukarhu Katso viesti
    Kiitos vastauksesta! Onko se 28t vai 30t?
    28t. Mulla on 36 pakka takana koska on Shimanon Zee -vaihtaja takana nii tuolla sai iha sopivat välitykset vaihtelevaan maastoon. Jos on isompaa ratasta takana nii voi kyllä laittaa sen 30 hampaisen kans.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  14. #674
    Mulla on ihan vakio takapakka mikä tossa on ollukin. Kumpaa suosittelisit 28 vai 30? Mun mielestä tota 30t ei saa 64 bcd eli ei sopis sen pienemmän tilalle vai olenko väärässä?

  15. #675
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rikukarhu Katso viesti
    Mulla on ihan vakio takapakka mikä tossa on ollukin. Kumpaa suosittelisit 28 vai 30? Mun mielestä tota 30t ei saa 64 bcd eli ei sopis sen pienemmän tilalle vai olenko väärässä?
    Jos on isompia ylämäkiä nii se 30t voi olla vähä liian iso. Saatto tosiaan olla että sen pienemmän rattaan tilalle 28t on maximi koko.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  16. #676
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RadonJussi Katso viesti
    Jos on isompia ylämäkiä nii se 30t voi olla vähä liian iso. Saatto tosiaan olla että sen pienemmän rattaan tilalle 28t on maximi koko.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
    tuollainen absolute blackin 28t lähti tilaukseen ��

  17. #677
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    36
    2018 DD30:t rantautuneet Oulun seudulle ja pari kappaletta hankittu omaan talliin.

  18. #678
    Liittynyt
    11/2017
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rikukarhu Katso viesti
    tuollainen absolute blackin 28t lähti tilaukseen ��
    Mulla löytyy tolla ab n/w oval 28t ja tyytyväinen olen ollut. Pienempää välitystä ei kaipaa ja tasamaalla pääsee ihan hyvää kyytiä. Omassa käytössä erittäin hyvä combo.
    Takapakka Xt 11-36T.

  19. #679
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    Mulla on tälläinen wanhan koulukunnan voimansiirto omassani. Pakka 11-42 ja tuplarattaat vielä edessäkin..


  20. #680
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Mulla on tälläinen wanhan koulukunnan voimansiirto omassani. Pakka 11-42 ja tuplarattaat vielä edessäkin..
    Kuinkas leveä tuo Colossus oikein on ja mahtuuko pyörimään hyvin? Minulla 4.8" Jumbo (112 mm) mahtuu pyörimään vain nipin napin.

  21. #681
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    Mulla oli jj 4.8:t alla ennen näitä ja näytti niillä ahtaammalta tuo takahaarukka. Silti äsken sain tönärillä 117 leveydeksi surlyn kehillä


  22. #682
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Mulla oli jj 4.8:t alla ennen näitä ja näytti niillä ahtaammalta tuo takahaarukka. Silti äsken sain tönärillä 117 leveydeksi surlyn kehillä
    Ok. jj 4.8:han on melko korkea rengas, joten voi siksi olla ahtaampi haarukkaan. Hienostihan tuo näyttää mahtuvan pyöriin. Voihan rungoissa olla jotain pieniä toleranssierojakin tuolla. Kyse kuitenkin milleistä.

  23. #683
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    36
    Onko kukaan testannut tuota kiinanihmettä 4.9":a dd30:n? Mahtuuko pyörimään vai mennäkkö suosiolla 4.0"? 2018 dd30:ssä JJ 4.0" asennusrenkaana ja tilaa on kyllä paljon joka puolella.

    https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ke-nastarengas

  24. #684
    Pitäisi keskiö vaihtaa DD30 2016 malliin. Mikä hyvä?

  25. #685
    Hei kaikille

    Olen hankkimassa dd30 fättiä ja kannattaako satsata 2018 malliin vai pärjäisikö 2017 mallilla hyvin? Uusi malli on kevyempi noin kilon verran mikä houkuttaisi, millähän painoero on saavutettu?

    Vanha malli olisi pari sataa edullisempi n.1500€, onko joku nähnyt viimeaikoina halvemmalla?

  26. #686
    Weston Guest
    Tänne saatiin tänään vm.2018 DD70. Tykkään. Edellisessä pyörässä oli jarruina Shimano Deore M447 ja olivat kertaluokkaa tunnokkaammat kuin nämä edullisemmat Tektrot. Jarrutehoa on kyllä tarpeeksi. Vaihteisto toimii myös hyvin, vaikkakin edellisessä pyörässä ollut slx tuntui nopeammalta(?).SRAMin vaihdevipuihin täytyy vielä totutella. Hyvältä vaikuttaa.

  27. #687
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    325
    Tänään yritin TAAS tubelesoida niitä Feltin orggisvanteita. Ostin uudet gorillateipit, venttiilit, telttapatjan, yms yms ja voin sanoo,että niitä paskavanteita ei ihminen tubelesoi.
    Jos specseissä lukee "tubeless ready", niin sitten pitäs myös olla.

    Kokemuksesta voin sanoa, että Nextien ja Icanin kuitukehät on tubeless readyt 2 minuutissa, mutta nämä saatana ei ole tubeless ready edes puolessa vuodessa !

  28. #688
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Tänään yritin TAAS tubelesoida niitä Feltin orggisvanteita. Ostin uudet gorillateipit, venttiilit, telttapatjan, yms yms ja voin sanoo,että niitä paskavanteita ei ihminen tubelesoi.
    Jos specseissä lukee "tubeless ready", niin sitten pitäs myös olla.

    Kokemuksesta voin sanoa, että Nextien ja Icanin kuitukehät on tubeless readyt 2 minuutissa, mutta nämä saatana ei ole tubeless ready edes puolessa vuodessa !
    Mulla on ollu halkastulla sisurilla tehdyt tubelessit jo yli vuoden ja on kyllä tosi hyvin pelannu. Jos haluaa helpottaa vanteelle nostamista nii 6,5cm suikale telttapatjaa alle nii nousee käsipumpullaki. Kompuran kans en oo tarvinnu patjaa.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  29. #689
    Weston Guest
    Mikä vuosimalli? Itellänois tarkotus tubelesoida yhdet vm. 2018 vanteet viikon päästä.

  30. #690
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RadonJussi Katso viesti
    Mulla on ollu halkastulla sisurilla tehdyt tubelessit jo yli vuoden ja on kyllä tosi hyvin pelannu. Jos haluaa helpottaa vanteelle nostamista nii 6,5cm suikale telttapatjaa alle nii nousee käsipumpullaki. Kompuran kans en oo tarvinnu patjaa.
    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
    Okei, sitten on vain kaksi vaihtoehtoa, joko en luonnostani osaa tai sitten hiilikuitu on tehnyt minusta typerän.
    Noh, niin tai näin, en enää jaksa moisten vanteiden kanssa jumpata.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •