Sivu 83 / 83 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3373818283
Näyttää tulokset 2.461 - 2.478 / 2478

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeppo Katso viesti
    Hieno juttu että väliaikainen keula järjestyi jotta rälläys pääsee jatkumaan.
    Tuliko samanlainen keula tilalle?

Ei ole tietoa mikä siinä nyt on, väri on kuulemma vaihtunut.

Kaverin puolesta jouruilen keulan statustietoja : Keula lähti Ameriikkaan tutkittavaksi ja Suvalasta väliaikainen keula siksi aikaa että tapaus saadaan käsiteltyä. Hieno juttu että väliaikainen keula järjestyi jotta rälläys pääsee jatkumaan. Sitten joskus jatkan juoruamista kun tuomion kello on soinut tuolla kaukana lännessä.
    Onneksi ei käynyt pahemmin. Oliko keulaan tullut aikaisemmin osumaa/kaaduttu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makimies Katso viesti
    Onneksi ei käynyt pahemmin. Oliko keulaan tullut aikaisemmin osumaa/kaaduttu?
    Ei ollut aikaisempia kolhuja. Pyörällä ei oltu ajettu kuin palttiarallaa 500km ennen tuhoa.

Pikakysymys:

Farley 5 2016, onko keulaputki suora vai 1,5" tapered?

Trekin sivuilta: Ohjainlaakeri FSA IS-2, E2, sealed alloy cartridge

Tuosta en saanut selkoa

Lähetetty minun Mi A1 laitteesta Tapatalkilla

Itellä sama 'ongelma', blutossa ahtaus Barbegazilla. Pihi ja köyhä kun olen niin aion katkaista tuon Bluton välituen pois ja teen jyrsimellä lukittavat clämpit alaputkiin - niihin sitten voi tehdä vaikka rosteritangosta korvaavan tuen tuohon väliin. Mastodonille en näe mitään tarvetta kun olen Blutoon ihan tyytyväinen ja toisaalta tuo Mastodon on ollut niin vähän aikaa markkinoilla ettei siitä ole esim talvikokemuksia ollenkaan. Bluto toimi talvellakin mainiosti kun öljyt on vaihdettu liukkaampiin ja vaseliinit pakkasenkestäviin.
    Jokohan saadaan lukea kuinka projekti on edennyt? Huomioonottaen homman vaativuus, kiinnostaa varsinkin lopputulos ja toimivuus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Jokohan saadaan lukea kuinka projekti on edennyt? Huomioonottaen homman vaativuus, kiinnostaa varsinkin lopputulos ja toimivuus.
    Ei saada lukea , uhoamiseksi jäi ainakin toistaiseksi. Kakkostyön kiireiden vuoksi siirsin myöhemmäksi - motivaatiokin tuohon väheni kun työmatka pyörällä piteni 24 km per suunta ja Hodag rullaavuutensa vuoksi vei voiton. Eipä ole leveämpää takanakkiakaan enää kaivannut.

Juoruan tuosta kaverin F5:n hajonneesta hiilikuitukeulasta sen verran ettei Trekiltä ole kuulunut pihaustakaan ja kohta on mennyt jo kolme kuukautta....

Ei saada lukea , uhoamiseksi jäi ainakin toistaiseksi. Kakkostyön kiireiden vuoksi siirsin myöhemmäksi - motivaatiokin tuohon väheni kun työmatka pyörällä piteni 24 km per suunta ja Hodag rullaavuutensa vuoksi vei voiton. Eipä ole leveämpää takanakkiakaan enää kaivannut.
    Taannoin taas yhtä Rokkarin keulaa huolsin, ei tosin ollut Bluto vaan Recon ja huomiota kiinnitti se kun jalat ei olleet edes ulkomuodoltaan pyöreät vaan jonkinlaista muotoa siinä oli. Ei ole mikään alkuunkaan suoraviivainen homma tehdä clamppeja niihin. Ja seinämävahvuuskin vaikutti niin ohuelta ettei paljoa voi puristella.

Jos jotain muuta työtä on tarjolla, josta vielä maksetaankin, on valmiin keulan, vaikka Mastodonin, osto aika kilpailukykyinen vaihtoehto ajatellen hommaan menevää aikaa sekä väkisinkin jonkun verran epävarmaa lopputulosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Taannoin taas yhtä Rokkarin keulaa huolsin, ei tosin ollut Bluto vaan Recon ja huomiota kiinnitti se kun jalat ei olleet edes ulkomuodoltaan pyöreät vaan jonkinlaista muotoa siinä oli. Ei ole mikään alkuunkaan suoraviivainen homma tehdä clamppeja niihin. Ja seinämävahvuuskin vaikutti niin ohuelta ettei paljoa voi puristella.

Jos jotain muuta työtä on tarjolla, josta vielä maksetaankin, on valmiin keulan, vaikka Mastodonin, osto aika kilpailukykyinen vaihtoehto ajatellen hommaan menevää aikaa sekä väkisinkin jonkun verran epävarmaa lopputulosta.
    Olet täysin oikeassa, tuohon on hankala lisätä mitään. Ohuet on nuo seinämävahvuudet ja ne joutuisi vielä sorvissa ohentamaan pyöreäksi ennenkuin clamppi siihen tiukasti puristuisi. Näillä nyt mennään, Blutoa sen verran päivitin että laitoin siihen sen charger2 (?) patruunan: En todellakaan ole jousituksen asiantuntija tai mikään polkuraketti mutta jopa minä huomasin että keula parani selvästi. Nyt vaan ajellaan ja pidetään pyörä kunnossa . Ja eihän se Mastodon mahoton ole hankkia jos leveämpää rengasta alkaa taas haluttamaan.

Juoruan tuosta kaverin F5:n hajonneesta hiilikuitukeulasta sen verran ettei Trekiltä ole kuulunut pihaustakaan ja kohta on mennyt jo kolme kuukautta....
    Onko asiakas ollut yhtään aktiivinen ja jälleen myyjä? Useta takuu runkoja minulle ja tutuille on tullut Trekiltä alta 2 viikon ja eri jälleenmyyjien kautta.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Vähän tulee sama mieleen, että parivaljakko asiakas-myyjä ei ole altiivinen.

Mä olen ollut itse (kuluttajana) yhteydessä Trekin (Nordic) asiakaspalveluun ja varsin nopeasti on tullut vastauksia. Siis muutamassa päivässä, ellei jo samana pvnä.

Niillä on kyllä tikettijärjestelmä, joten sen viestin ei pitäisi ”unohtua” kuten spostin helposti käy...

Moblile mail, tyops apoliged.

Farley ex8 ollut nyt ajossa 6kk.
    Takaiskari alkanu ulospäin tullessaan kolahtamaan, olisiko huollon paikka? Nivelet tarkistettu ja niistä kolahtelu ei johdu.
    Voimansiirto rutisee. Ketju, takapakka uusia joten vaihtajan rissat, eturatas tai keskiö syynä. Onko muilla samoja kokemuksia tahi varmaa tietoa? Eturatas vaihtuu vklp aikana teräksiseen kylläkin.

Onkos kampien akseli yhteensopiva Shimanon 24 hollowtech keskiöiden kanssa mikäli menee vaihtoon?

Mulla vähän lonksui niin tuli takuuseen EX9:n uusi runko. Olisin mieluummin pitänyt vanhan mattamustan, mutta toisaalta uusi on uusi.

Ihmettelen sitä että Farley 5 maksaa muutaman satasen enemmän kuin esim. Kona Wo, jossa kuitenkin on parempi vaihtaja ja vivut. Maksaakohan siinä merkki enemmän?

Mun eeäks8:n keskiö alkoi naksuttamaan muistaakseni 150km paikkeilla (saattoi olla vähemmänkin) aina ylämäkeen tai enempi painolla runtatessa. Ei auttanut kiristys mitään, syynä keskiölaakerin pesä koneistettu yli toleranssin.

Homma korjaantui jälleenmyyjän huollon tutkimusten ja TREK:n kanssa oikein mallikkaasti ja tuli ymmärtääkseni aika kaukaa uusi runkokolmio ja nipussa myös uusi takahaarukka

Ja isoimmat pisteet jälleenmyyjälle, jolta en edes ostanut ko. pyörää ja nykyään pyörä huolletaan siellä ja kauniimmalle puoliskolle löytyi nätti Roscoe samaisesta paikasta

Lähetetty minun S60 laitteesta Tapatalkilla

Tuttua Trekin laatua. Hyviä pelejä ajaa ja takuu säätöä riittää, mutta aina tulee uutta ja suht nopeasti alle.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti STN Katso viesti
    Ihmettelen sitä että Farley 5 maksaa muutaman satasen enemmän kuin esim. Kona Wo, jossa kuitenkin on parempi vaihtaja ja vivut. Maksaakohan siinä merkki enemmän?
    Kiinnostava kysymys.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •