Sivu 75 / 75 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475
Näyttää tulokset 2.221 - 2.231 / 2231

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Onkos joku päässyt jo enemmän rullailemaan tuolla -18 Farley vitosella? Millasia kokemuksia?
    Kannattaako laittaa ostohousut jalkaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snocross Katso viesti
    Onkos joku päässyt jo enemmän rullailemaan tuolla -18 Farley vitosella? Millasia kokemuksia?
    Hyvinhän tuo tuntuu samanlaiselta kuin tämän vuoden seiska jos ei shimanon ja sramin vaihteistojen eroja oteta huomioon. Suosittelen laittamaan housut jalkaan, kun tällä hetkellä keskusvarasto tarjoaa arvioiduks toimitusajaks 19,5" runkokoolle marraskuuta ja 17,5" tammikuuta.

Vertailupohjaa ei ole , kun tämä on ensimmäinen läski, mutta olen pyörästä tykännyt kovasti.*
    Alkuperäiset renkaat vaihdoin barbegazeihin, ja gnarwhalit jää oottamaan talvea+nastoja. Ei muuta ku nostat housut kainaloon ja kauppoille!!

Mä vedin heti ostohousut jalkaan ja painelin kauppaan kun näin uuden vitosen. Olen 180 pitkä, koeajoin 17,5 ja 19,5 ja otin isomman. Gnarwhalit oli liian karkeat mun makuun, ne odottaa mullakin talvea, nyt alla hodagit. Tankoa olen kaventanut joku 60mm, penkin olen vaihtanut pehmeämpään, 28T eturatas vaihtui 30T ovaaliin ja keulana on bluto. Cube oli toinen vaihtoehto just joustokeulan takia. Nyt on hyvä ��

Rouvake osti ensimaasturiksi '18 Farley 5:n, oha se asiallinen tekele!
    Renkaat vaihdoin Barbeihin, sisurit veks ja vähän vaihtelin ohjaamon putkiosia, niin ihan siedettävän painoseltakin vaikuttaa.

Oulun Pyörä-Suvalasta kannattaa kysellä - sieltä noita kannetaan päivittäin jonossa ulos.

Kiitokset kokemuksista.
    Eihän siinä koeajon jälkeen voinu muuta kuin laittaa tilauksen sisään.
    187cm pituisena 21,5 tuntui omaan kroppaan yllättävän valmiilta paketilta heti kättelyssä.
    Nyt odottelemaan, kun toimitusajaksi arvioitiin pari viikkoa.

Saakos noita rungossa olevia vaijeriläpivientejä ihan paikallisilta kauppiailta vai mistä porukat niitä ostellut. Suunnitelmissa laittaa omaan 9.6 tuo Trekin hissitolppa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janos86 Katso viesti
    Saakos noita rungossa olevia vaijeriläpivientejä ihan paikallisilta kauppiailta vai mistä porukat niitä ostellut. Suunnitelmissa laittaa omaan 9.6 tuo Trekin hiilarinen hissitolppa
    Hiilarinen hissitolppa? Onko multa jotain jääny huomaamatta... Mistä noita saa ostaa?

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Ajatusvirheet korjattu, eihän se mitään hiilaria tietenkään ole

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janos86 Katso viesti
    Ajatusvirheet korjattu, eihän se mitään hiilaria tietenkään ole
    Onneks ei oo tehnyt.... Säästyi rahat

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

187cm pituisena 21,5 tuntui omaan kroppaan yllättävän valmiilta paketilta heti kättelyssä.
    .
    Itsellä saman mittaisena 21.5" Stache ja aivan sopivalta tuntuu.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •