Sivu 55 / 61 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5455354555657 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.621 - 1.650 / 1803

Aihe: Ei se ole tyhmä joka pyytää....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    2900€ 2008 vuoden Colnago Christallo. Hyvin pitänyt pyörä arvonsa.

http://www.fillaritori.com/topic/111...llo-53cm-oulu/
    Kiitos kommentista. Kysy toki suoraan minulta lisää jos on ihmeteltävää esim. Mihin hinta perustuu jne

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ahneella on kehno loppu.

Ei mulla ole tarvetta privassa vääntää hinnasta kun en ole kiinnostunut. Ainahan sitä saa ihmetellä ja on täällä ennenkin todistettu ihmettelyt vääriksi. Myyntihintahan sen ratkaisee mikä on oikea hinta.

Ja näin kun menin toteamaan niin voin perustellakkin.
    Parin minuutin googletuksen tuloksella ainut myyty ebay kohde oli 680€ uudesta runkosetistä Jenkeissä. Muutama pyyntihinta myymättä jääneistä: Italiasta Recordilla 1500€:lla, runkosetti 780€:lla Unkarista.
    Ciamillon jarruja saa halvalla ja LB kiekotkaan kovin paljoo nosta hintaa.

Edelleen painotan, että tämä on vain oma mielipiteeni ja eihän sitä tarvitse löytää kuin yksi kiinnostunut ja todistat mielipiteeni vääräksi.

Voithan sä perustella myös itsekkin mihin hinta perustuu jota en ole huomannut jos nyt haluat jatkaa tätä keskustelua. Mulle riitti ainakin tämä ihmettely.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    ^Jep, ja saa vuokraajat x-treme-elämyksen sopuhintaan

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
    Jouduin x-treme -elämyksen uhriksi, kun ensin alla oli hiilikuituinen Radon Black Sin, ja heti perään jouduin x-treme -läskin sarviin. Mitä pahaa ihmiset ovat tehneet Villelle, että hän myy tällaisia rikoksia pyöräilyä, ihmisiä ja ympäristöä kohtaan? Toisaalta aina pitää nähdä jokaisen kokemuksen parempi puoli: x-treme -elämyksen jälkeen olen vakaasti sitä mieltä, että Suntour tekee loistavia keuloja...

Kalliihko on Kolnaako mutta onhan siinä toisaalta uudehko tonnin kiekkosetti. JOS pyörä on huippuhienossa kunnossa, niin ei tuo ihan kauhean paha pyyntö ole. Ja sittenhän se tinkiminen vasta alkaa

edit: vähän hymyilyttää tuo myyjän signature

Asiantuntemus helpottaa myyntipuheita:
    "Vaihteita on 27 ja ne on Shimanon parhaat, eli Acerit."

https://www.tori.fi/uusimaa/Miesten_...8.htm?ca=8&w=3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Asiantuntemus helpottaa myyntipuheita:
    "Vaihteita on 27 ja ne on Shimanon parhaat, eli Acerit."

https://www.tori.fi/uusimaa/Miesten_...8.htm?ca=8&w=3
    Parhautta!
    Vaihtelevaa vastatuulta...

Andrjuha ruvennut trokariksi, vai lieneekö peräti fartsovshik...

https://www.tori.fi/uusimaa/Sahkoine....htm?ca=18&w=3

Kerran olen joutunut saman näköistä, joskin Popal-merkkistä "laatikkopyörää" ajamaan, ja painajaiset seuraavat vieläkin: runko millinohutta putkea, jarrujen teho olematon, pyörän massa huikea ja peräpää heiluu hönkäyksestä. Ohueen putkeen migillä räityt saumat olivat ruosteessa ja ilman sähköä pyörää ei meinannut saada jalkavoimin liikkeelle. Ja kun vauhti ylitti reippaan kävelyvauhdin, tuntui rungon löysyys siltä, että olisin ajanut keitetyllä makaronilla, jonka etupäässä on tonnin lihapulla.

Mutta houkutteleehan tämä bakfietskuumeista, kun oikeat laatikkopyörät maksavat käytettyinäkin enemmän. Onneksi tallissa on laatikkopyörätypologiassa oikea laatikkopyörä.

Mulla on vuosia pyörinyt nurkissa Peugeot px8 vm. noin 1976. Joka kesä pari kertaa ajanut. Onko noilla jotain arvoa?

^ Gold on aina gold ja tuleehan Fillaritorin kiekoissa mukana renkaat ja pakka. Continental GP4000:t ovat tosin 23-milliset, mutta eiväthän leveämmät edes mahdu kaikkiin maantiepyöriin. 105-pakka on kymppipakka, mutta jos ostajalla on pyörässään kymppivaihteet, niin sehän on silloin täsmälleen oikea!

PS Niille jotka ovat sitä mieltä että pelkkien linkkien sijaan tulisi jaksaa edes muutamalla sanalla kertoa mistä on kysymys: torilla on myynnissä Campagnolo Khamsin G3 kiekkopari josta pyydetään 350 euroa ja Forza on mielestään löytänyt netistä kaupan josta saa uuden 180 eurolla.

PPS Olen usein itsekin aivan ihmeissäni sen kanssa mitä jostain kuvitellaan maksettavan. Tai vaihtoehtoisesti siitä miksi jotkut kokevat fiksuksi kauppatavaksi sen että asettavat hintapyynnön itsekin epärealistiseksi tietämälleen tasolle jotta voisivat sitten muka "tulla hinnassa vastaan". Itse arvostan sitä että myyjä ymmärtää ettei jonkin käytetyn osan myymisellä "alihintaan" tee itselleen korvaamatonta tappiota (eikä "hyvin nettoamallakaan" elä yhtään sen leveämmin) ja että pitemmän päälle voi jopa olla kannattavampaa että on omalta osaltaan ollut pitämässä hintatasoa järkevänä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    PPS Olen usein itsekin aivan ihmeissäni sen kanssa mitä jostain kuvitellaan maksettavan...
    Mä olen alkanut nähdä tämän asian niin, että epärealistiset hintapyynnöt kertovat myyjän pitävän "myymisestä". Ovat sellaisia oman elämänsä huutokauppakeisareita kenties?

Itsellä mennyt käytännössä aina myynnit tuolta osalta nappiin kun tavara on mennyt muutamassa tunnissa kaupaksi eikä ole tarvinnut viikkotolkulla ihmetellä. Pitäisikin itse asiassa joskus puolittain provona yrittää päästä tähän topicciin.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mä olen alkanut nähdä tämän asian niin, että epärealistiset hintapyynnöt kertovat myyjän pitävän "myymisestä". Ovat sellaisia oman elämänsä huutokauppakeisareita kenties?.
    Juu, tunnen ihmistyypin. Olo on kuin viinanhimoisella ellei koko ajan ole jokin kauppa menossa tai edes jotain myytävänä. Yleensä nämä sitten myös jaksavat hieroa kauppaa ja keskustelevat mielellään mistä tahansa kauppaan mahdollisesti liittyvästä yksityiskohdasta. Mutta olen kohdannut myös niitä jotka tuntuvat vilpittömästi uskovan myymänsä tavaran poikkeuksellisiin ominaisuuksiin ja jotka pitävät eri mieltä olevina yksinomaan budjetiltaan riittämättöminä elleivät suorastaan köyhinä.

.
    Itsellä mennyt käytännössä aina myynnit tuolta osalta nappiin kun tavara on mennyt muutamassa tunnissa kaupaksi eikä ole tarvinnut viikkotolkulla ihmetellä. Pitäisikin itse asiassa joskus puolittain provona yrittää päästä tähän topicciin.
    Käytetyn tavaran kaupan idea on minustakin siinä että tavara saa käyttäjänsä ja myyjä kohtuullisen hinnan ja että kaikki käy nopeasti ja sujuvasti. Kierrätys on kierrätystä ja bisnes on sitten erikseen. Mutta ehkä jotkut tosiaan näkevät itsensä "ammattilaisina" ja pitävät meitä tyhminä harrastelijoina

Itse lasken omalle työlleni tuntihinnan (en harrasta käytetyn tavaran kauppaa) mikä ei ole edes halpa. Tästä syystä yritän asettaa hinnan sellaiseksi että se menee suunnilleen heti kaupaksi mielellään ensimmäisellä viestillä.

Kyseltiin nukkea josta pyysin 300euroa ( nuken hinta ebayssa on tuhannen dollaria, erittäin harvinainen mutta en tarvi enää barbie-nukkeja) joku kyseli että maksuun tarvisi mun osoitteen, jonka annoin. Ei kuitenkaan tilinumeroa pyytänyt, maksutapa oli paypal.
    Sitten oli kommenttipalstalla että tyyppi on huijari.
    Kirjoitteli että oho, maksoin vanhingossa 2500euroa että voitko palauttaa ylimääräsen rahan no, minä mitään ole saanu ja huono vitsi koko ostaja. Ja tässä tapauksessa kyllä tyhmä kun tommosia pyytää...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tuli fillaritorilla vastaan Campagnolon corkscrew ja piti oikeen googlettaa paljonko noi maksokaan, kun pyynti huimat 165€ ilman minkäänlaista pakkausta. Wigglestä puisen laatikon kera saa samalla väritykselläkin 134€ ja jopa Campan nettisivukin näyttää hinnaksi 145€.

Todellisuudessa aivan turha tuote, mutta jos ylimäärästä löytyy niin mikä ettei. Ei tosin tuolla hintaa...

^ Hieno kapistus sinällään ja merkistä vielä lisäkicksejä.
    Hinnoittelu tuossa on kyllä no-bargain.

OT ¤Tullio Campagnolo sai hyviä asioita aikaiseksi
    IMO Pulltapsin teflonoitu (syntsakorkit) on parempi.

¤ end OT
    Köfte muokkasi tätä : 17.12.2017 at 01.07 Syy: tyops
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Juu, tunnen ihmistyypin. Olo on kuin viinanhimoisella ellei koko ajan ole jokin kauppa menossa tai edes jotain myytävänä. Yleensä nämä sitten myös jaksavat hieroa kauppaa ja keskustelevat mielellään mistä tahansa kauppaan mahdollisesti liittyvästä yksityiskohdasta. Mutta olen kohdannut myös niitä jotka tuntuvat vilpittömästi uskovan myymänsä tavaran poikkeuksellisiin ominaisuuksiin ja jotka pitävät eri mieltä olevina yksinomaan budjetiltaan riittämättöminä elleivät suorastaan köyhinä.

.

Käytetyn tavaran kaupan idea on minustakin siinä että tavara saa käyttäjänsä ja myyjä kohtuullisen hinnan ja että kaikki käy nopeasti ja sujuvasti. Kierrätys on kierrätystä ja bisnes on sitten erikseen. Mutta ehkä jotkut tosiaan näkevät itsensä "ammattilaisina" ja pitävät meitä tyhminä harrastelijoina
    Ainakin veneissä on ihan yleistä että henkilö ostaa veneen ihan omaan käyttöönsä ja laittaa myynti-ilmoituksen samantien, tietysti suht ylisuurella hinnalla; ajattelee että jos se tällä hinnalla menee, niin minähän voitan siinä. Ei siinä mitään mut sit tulee joku joka on oikeesti myymässä venettä, niin nehän kattoo hintapyyntöjä niistä mitä on jo myynnissä ja luulee saavansa parikymmentä tuhatta euroa 20v vanhasta soutuveneestään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pee Katso viesti
    http://www.fillaritori.com/topic/110...e-2-jyväskylä/

Näitähän sai tonnilla uutena ja nyt käytettynä 1390 €. Only for you my friend. "Tätä kauppaa et kadu". Jepjep.
    Onko tosiaan saanut tonnilla? Itsellä kaupat tulossa uudesta DD 70 -mallista ja hinta on yli tonnin.

Ei se ole tyhmä joka pyytää....

^Tais tosiaan tossa viime vuoden puolella ainakin olla tonnilla DD30 myynnissä Cycle Centerissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pee Katso viesti
    http://www.fillaritori.com/topic/110...e-2-jyväskylä/

Näitähän sai tonnilla uutena ja nyt käytettynä 1390 €. Only for you my friend. "Tätä kauppaa et kadu". Jepjep.
    Nämä taitaa olla Peurungan kylpylän vuokrapyörät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Nämä taitaa olla Peurungan kylpylän vuokrapyörät.
    Kylpyläasiakkaanahan on voinut olla vaikka Ilkka Sysimetsä, kyllähän se heti nostaa pyörien arvoa vaikkei ole varmuutta onko juuri hän vuokrannut. Tai Elevis.
    -L.

Maailmalla suositun leikin "floor is jätelava" ideana on, että tämän lauseen kuullessa lattialle heitetään bio- ja sekajätettä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kylpyläasiakkaanahan on voinut olla vaikka Ilkka Sysimetsä, kyllähän se heti nostaa pyörien arvoa vaikkei ole varmuutta onko juuri hän vuokrannut. Tai Elevis.
    Jep Lähinnä mietin myös että minusta olisi hyvän maun mukaista mainita ilmoituksessa että pyörät ovat olleet vuokrakäytössä (jos ovat olleet, varmahan ei voi olla mutta Peurungan lisäksi en usko että Laukaalla on montaa muuta tusinan punaisen Felt fattiksen omistajaa). En tiedä sitten tarkoittaako tämä enemmän vai vähemmän käyttöä ja kulutusta kuin yksityishenkilön käytössä, riippuu varmaan paikan kysynnästä mutta veikkaan että enemmän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Jep Lähinnä mietin myös että minusta olisi hyvän maun mukaista mainita ilmoituksessa että pyörät ovat olleet vuokrakäytössä (jos ovat olleet, varmahan ei voi olla mutta Peurungan lisäksi en usko että Laukaalla on montaa muuta tusinan punaisen Felt fattiksen omistajaa). En tiedä sitten tarkoittaako tämä enemmän vai vähemmän käyttöä ja kulutusta kuin yksityishenkilön käytössä, riippuu varmaan paikan kysynnästä mutta veikkaan että enemmän.
    Meinaatko, jotta noita on "niin väärinkäytetty" että ostajan pitää olla tietoinen (normaalista poikkeavasta) käytöstä. En pidä pyörää ihan niin hienomekaanisena laitteena, että moinen käyttö pitäisi kertoa. Jos nuo myydään "hyvässä kunnossa ja huollettuina" ja myyjä on yritys, niin en itse kyllä jaksaisi ottaa isoa migreeniä. Toki jokainen ratkoo hinnan, jonka on valmis maksamaan käytetystä itse...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oppes Katso viesti
    Meinaatko, jotta noita on "niin väärinkäytetty" että ostajan pitää olla tietoinen (normaalista poikkeavasta) käytöstä. En pidä pyörää ihan niin hienomekaanisena laitteena, että moinen käyttö pitäisi kertoa. Jos nuo myydään "hyvässä kunnossa ja huollettuina" ja myyjä on yritys, niin en itse kyllä jaksaisi ottaa isoa migreeniä. Toki jokainen ratkoo hinnan, jonka on valmis maksamaan käytetystä itse...
    Päin vastoin.. Vuokrapyöriä on todennäköisesti huollettu ja pidetty hyvänä, toisin kuin monen yksityishenkilön pyöriä, joilla ajetaan niin pitkään, että joku hajoaa. Sit kauhistellaan korjaushintoja -> myydään eteenpäin.

Mitä ehjää osaa tässä oikeen myydään? Vasenta kampea, jotain BB30 adapteria ja 34-ratasta?

http://www.fillaritori.com/topic/115...tor-3d-1725mm/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti carp Katso viesti
    Mitä ehjää osaa tässä oikeen myydään? Vasenta kampea, jotain BB30 adapteria ja 34-ratasta?

Voiko kampi oikeasti vääntyä paikaltaan kaaduttaessa?
    www.icyclelpr.fi

Tapahtumaselostus laaditaan vakuutusyhtiötä varten sellaiseksi että vahingon korvattavuus ilmenee mahdollisimman selvänä. Vähän niin kuin sotapäiväkirjoihin merkitään annetut käskyt ja joukon toiminta sellaisina että ne muodostavat oikeanlaisen kuvan käydystä taistelusta.

Ja pitäähän sitä ymmärtää jos miehen vilpittömänä tavoitteena on osia kuin osia myymällä kuitata omavastuun ja mahdollisten ikävähennysten osuus.

Halpaa retroa kalliilla.

http://www.fillaritori.com/topic/115...made-helsinki/
    Trek 520 touring bike, 1000€

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Halpaa retroa kalliilla.

http://www.fillaritori.com/topic/115...made-helsinki/
    Trek 520 touring bike, 1000€
    Vaatii kyllä harrastusta ja/tai paksua lompakkoa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti carp Katso viesti

"Kuiturunko katkesi paikaltaan kaatuessa"

Mitäh? Juu eihän ne terästä ole mutta silti?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •