Sivu 55 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455
Näyttää tulokset 1.621 - 1.632 / 1632

Aihe: Ei se ole tyhmä joka pyytää....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    2900€ 2008 vuoden Colnago Christallo. Hyvin pitänyt pyörä arvonsa.

http://www.fillaritori.com/topic/111...llo-53cm-oulu/
    Kiitos kommentista. Kysy toki suoraan minulta lisää jos on ihmeteltävää esim. Mihin hinta perustuu jne

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ahneella on kehno loppu.

Ei mulla ole tarvetta privassa vääntää hinnasta kun en ole kiinnostunut. Ainahan sitä saa ihmetellä ja on täällä ennenkin todistettu ihmettelyt vääriksi. Myyntihintahan sen ratkaisee mikä on oikea hinta.

Ja näin kun menin toteamaan niin voin perustellakkin.
    Parin minuutin googletuksen tuloksella ainut myyty ebay kohde oli 680€ uudesta runkosetistä Jenkeissä. Muutama pyyntihinta myymättä jääneistä: Italiasta Recordilla 1500€:lla, runkosetti 780€:lla Unkarista.
    Ciamillon jarruja saa halvalla ja LB kiekotkaan kovin paljoo nosta hintaa.

Edelleen painotan, että tämä on vain oma mielipiteeni ja eihän sitä tarvitse löytää kuin yksi kiinnostunut ja todistat mielipiteeni vääräksi.

Voithan sä perustella myös itsekkin mihin hinta perustuu jota en ole huomannut jos nyt haluat jatkaa tätä keskustelua. Mulle riitti ainakin tämä ihmettely.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    ^Jep, ja saa vuokraajat x-treme-elämyksen sopuhintaan

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
    Jouduin x-treme -elämyksen uhriksi, kun ensin alla oli hiilikuituinen Radon Black Sin, ja heti perään jouduin x-treme -läskin sarviin. Mitä pahaa ihmiset ovat tehneet Villelle, että hän myy tällaisia rikoksia pyöräilyä, ihmisiä ja ympäristöä kohtaan? Toisaalta aina pitää nähdä jokaisen kokemuksen parempi puoli: x-treme -elämyksen jälkeen olen vakaasti sitä mieltä, että Suntour tekee loistavia keuloja...

Kalliihko on Kolnaako mutta onhan siinä toisaalta uudehko tonnin kiekkosetti. JOS pyörä on huippuhienossa kunnossa, niin ei tuo ihan kauhean paha pyyntö ole. Ja sittenhän se tinkiminen vasta alkaa

edit: vähän hymyilyttää tuo myyjän signature

Asiantuntemus helpottaa myyntipuheita:
    "Vaihteita on 27 ja ne on Shimanon parhaat, eli Acerit."

https://www.tori.fi/uusimaa/Miesten_...8.htm?ca=8&w=3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Asiantuntemus helpottaa myyntipuheita:
    "Vaihteita on 27 ja ne on Shimanon parhaat, eli Acerit."

https://www.tori.fi/uusimaa/Miesten_...8.htm?ca=8&w=3
    Parhautta!
    Vaihtelevaa vastatuulta...

Andrjuha ruvennut trokariksi, vai lieneekö peräti fartsovshik...

https://www.tori.fi/uusimaa/Sahkoine....htm?ca=18&w=3

Kerran olen joutunut saman näköistä, joskin Popal-merkkistä "laatikkopyörää" ajamaan, ja painajaiset seuraavat vieläkin: runko millinohutta putkea, jarrujen teho olematon, pyörän massa huikea ja peräpää heiluu hönkäyksestä. Ohueen putkeen migillä räityt saumat olivat ruosteessa ja ilman sähköä pyörää ei meinannut saada jalkavoimin liikkeelle. Ja kun vauhti ylitti reippaan kävelyvauhdin, tuntui rungon löysyys siltä, että olisin ajanut keitetyllä makaronilla, jonka etupäässä on tonnin lihapulla.

Mutta houkutteleehan tämä bakfietskuumeista, kun oikeat laatikkopyörät maksavat käytettyinäkin enemmän. Onneksi tallissa on laatikkopyörätypologiassa oikea laatikkopyörä.

Mulla on vuosia pyörinyt nurkissa Peugeot px8 vm. noin 1976. Joka kesä pari kertaa ajanut. Onko noilla jotain arvoa?

^ Gold on aina gold ja tuleehan Fillaritorin kiekoissa mukana renkaat ja pakka. Continental GP4000:t ovat tosin 23-milliset, mutta eiväthän leveämmät edes mahdu kaikkiin maantiepyöriin. 105-pakka on kymppipakka, mutta jos ostajalla on pyörässään kymppivaihteet, niin sehän on silloin täsmälleen oikea!

PS Niille jotka ovat sitä mieltä että pelkkien linkkien sijaan tulisi jaksaa edes muutamalla sanalla kertoa mistä on kysymys: torilla on myynnissä Campagnolo Khamsin G3 kiekkopari josta pyydetään 350 euroa ja Forza on mielestään löytänyt netistä kaupan josta saa uuden 180 eurolla.

PPS Olen usein itsekin aivan ihmeissäni sen kanssa mitä jostain kuvitellaan maksettavan. Tai vaihtoehtoisesti siitä miksi jotkut kokevat fiksuksi kauppatavaksi sen että asettavat hintapyynnön itsekin epärealistiseksi tietämälleen tasolle jotta voisivat sitten muka "tulla hinnassa vastaan". Itse arvostan sitä että myyjä ymmärtää ettei jonkin käytetyn osan myymisellä "alihintaan" tee itselleen korvaamatonta tappiota (eikä "hyvin nettoamallakaan" elä yhtään sen leveämmin) ja että pitemmän päälle voi jopa olla kannattavampaa että on omalta osaltaan ollut pitämässä hintatasoa järkevänä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    PPS Olen usein itsekin aivan ihmeissäni sen kanssa mitä jostain kuvitellaan maksettavan...
    Mä olen alkanut nähdä tämän asian niin, että epärealistiset hintapyynnöt kertovat myyjän pitävän "myymisestä". Ovat sellaisia oman elämänsä huutokauppakeisareita kenties?

Itsellä mennyt käytännössä aina myynnit tuolta osalta nappiin kun tavara on mennyt muutamassa tunnissa kaupaksi eikä ole tarvinnut viikkotolkulla ihmetellä. Pitäisikin itse asiassa joskus puolittain provona yrittää päästä tähän topicciin.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mä olen alkanut nähdä tämän asian niin, että epärealistiset hintapyynnöt kertovat myyjän pitävän "myymisestä". Ovat sellaisia oman elämänsä huutokauppakeisareita kenties?.
    Juu, tunnen ihmistyypin. Olo on kuin viinanhimoisella ellei koko ajan ole jokin kauppa menossa tai edes jotain myytävänä. Yleensä nämä sitten myös jaksavat hieroa kauppaa ja keskustelevat mielellään mistä tahansa kauppaan mahdollisesti liittyvästä yksityiskohdasta. Mutta olen kohdannut myös niitä jotka tuntuvat vilpittömästi uskovan myymänsä tavaran poikkeuksellisiin ominaisuuksiin ja jotka pitävät eri mieltä olevina yksinomaan budjetiltaan riittämättöminä elleivät suorastaan köyhinä.

.
    Itsellä mennyt käytännössä aina myynnit tuolta osalta nappiin kun tavara on mennyt muutamassa tunnissa kaupaksi eikä ole tarvinnut viikkotolkulla ihmetellä. Pitäisikin itse asiassa joskus puolittain provona yrittää päästä tähän topicciin.
    Käytetyn tavaran kaupan idea on minustakin siinä että tavara saa käyttäjänsä ja myyjä kohtuullisen hinnan ja että kaikki käy nopeasti ja sujuvasti. Kierrätys on kierrätystä ja bisnes on sitten erikseen. Mutta ehkä jotkut tosiaan näkevät itsensä "ammattilaisina" ja pitävät meitä tyhminä harrastelijoina

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •