Sivu 27 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627
Näyttää tulokset 781 - 793 / 793

Aihe: Yleisurheilu

Seiväshyppyfiinalin kaltaista kisahenkeä toivoisi muihinkin lajein.

Onpa järjetöntä ilotulitusta seipäässä.

Harvoin jos koskaan näin iloinen ruotsalaisen puolesta. Huikee jätkä!
    Kaar ittelles vaa

No nyt nähtiin sekin päivä että yleisurheilun arvokisojen (jaettu) paras suomalais sijoitus tulee pikajuoksusta.

Kisat paketissa. Suomelle yksi pronssi uinnissa ja yleisurheilussa 3 pistesijaa. Yleisurheilun pistetaulukossa seitsemänneksi huonoin Euroopassa, sijalla 30. Tanska oli kuitenkin vielä huonompi ja Suomen mitali jäi kolmen protestin päähän. Hieno viimeinenkin kisapäivä, varsinkin seiväshyppy. Aika harvoin on 6m tuloksella hävitty seiväskisa. Pikaviestimiehet paransi kaksi kertaa SE, sekin kelpo suoritus.
    Now that we all know that Santa Clause is not for real, we can all get back to enjoying Christmas

seiväshyppykisa oli hieno, mutta selkeesti kuuden metrin ylityksistä lataus ja se kaikki riemu purkautui että se oli siinä. Hyvällä tämä taviksen silmiin näyttää pika-aitojen ohella vaikeimmalta lajilta. Ja vaarallisimmalta.

Joo toi naisten kisa-bikinit, häh eihän se mikään muotinäytös ole tai missi-fitness-kisat. Mun käsittääkseni tuloksen pitäisi olla tasan se asia mikä vaikuttaa ( ja tuli ainoinaan huomattua ettei ole, pidin ja pidän sitä epäreiluna ja vääryytenä kun todellakaan ei ole kyse missikisoita )

Ringa Ropo ( itsekin siis kaunis..)
    Ropon mielestä rajojakin koetellaan, mutta toisaalta hänen mielestään yleisurheilun kisa-asut mukailevat muun muodin kehitystä.

- Keskustelimme joskus asiasta myös Ellan kanssa, ja on päivänselvä asia, että on ihmisiä, jotka näkevät asian hyvin eri tavalla - he haluavat näyttää omaa kehittyvää, hyvännäköistä kroppaansa, saada sitä kautta paljon seuraajia somessa, mikä puolestaan auttaa sponsorien saamisessa ja urheilun rahoittamisessa.

Toimittaja Lassi Kuisma neitokaisen pikkustringeistä:
    Khaddi Sagnia, 24, ponkaisi lauantaina Berliinin EM-kisojen pituusfinaalissa seitsemänneksi tuloksella 6,47. Ruotsalainen eteni finaaliin karsintojen viidenneksi parhaana urheilijana hypättyään kauden parhaansa 6,69. Pituusfinaalista ja Sagniasta nostettiin lauantaina puheenaiheeksi ruotsalaisen shortsit. Ilta-Sanomien toimittaja ja yleisurheiluasiantuntija Lauri Hollo kirjoitti, että "Sagnian kisapöksyihin olisi ehkä kannattanut satsata hiukan enemmän kangasta. Ei sillä, etteikö moni varmasti nauttisi kauniisti muodostuneista pakaroista, mutta nyt mennään kyllä jo mauttomuuden rajoilla." Myös Seiska kirjoitti Sagnian housuista.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tietääkö joku, miksi Tsekin joukkue ei lähtenyt mukaan miesten 4x100 viestiin, olivat lähtövalmiina mutta sitten jäivät pois juoksusta, Netistä en löydä tietoa tästä.

No nyt tuli YLE:n nettsisvulle selitys: 2. osuuden juoksijalla pahoja kramppeja.
    https://yle.fi/urheilu/3-10349677

vai että Kristiina Mäkelä vaatii liitolta "ei selityksiä vaan rehellisyyttä..." ite on yksi parhaista selittelijöistä, mutta ei halua nyt selitykselle "valtakunnan uutisen" arvoa....kuitenkin löysä päivä ja ei ollu kroppa hereillä sun muuta. Ja siis niitä henkilökohtaisia syitä.
    tempokisu.kuvat.fi

ööö....anteeksi, mutta yhtäkö ( ja ketä..) näistä epäillään että ei olekaan 16-vuotias? Olen kyllä huomannut että vaikkapa somalialaiset 40-vuotiaat miehet näyttää jo vaareilta, mutta silti..kuvassa toi Chebet voi olla alle 20 -vuotias, mutta noi muut "tytöt" ei kyllä ole....ei 16-vuotiaalla vielä otsasuonet tuolleen pullota...mun mielestä, voihan tietysti olla että kuumassa kuivassa ilmanalassa harjoittelu vanhentaa ihoa ja elimistöä ja se sitten näkyy tai jotain...

koska kuva ei suostu kopioitumaan tähän, on pakko laittaa linkki:

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000005806171.html
    tempokisu.kuvat.fi

Ruåtsi- ottelu

Mä en puhu että kestävyysjuoksusta kohta enää mitään. En ainakaan näistä keskimatkoista, kyllä ne noilta sujuu. Mutta niin se vaan Sandrakin aloitti lyhyemmistä matkoista...no ei hän enää ole 17-vuotias. Hieno vitosen juoksu sateessa.

Höh? Ihme ajankohta että kisat on tällee illalla, meillä oli aina siinä keskipäivän aikoihin. Hirvetä ( mulle oli) odotella ja jännittää sitä kisaa koko päivä. Siinä mielessä tempot oli kivoja; vain viikkotempot oli iltasella ( mulle klo 18 on iltanen).

sensijaan naisten 1500m:n loppuaika oli tosi nolo. Ei nyt auta että maaottelu, maaottelu....siis hei 4.48.
    tempokisu muokkasi tätä : 31.08.2018 at 21.44
    tempokisu.kuvat.fi

^Ne on katsos varmaan keksineet myydä pääsylippuja kisoihin ja näin arkipäivisin kun kisailee vähän illemmalla niin katsomoon voi eksyä muitakin kuin ne muutamat papparaiset, joilla ei sattunut olemaan muutakaan tekemistä?

^ mä olen ollut maaotteluissa mukana, kisattiin päivällä ja viikonloppuna ja kyllä sitä yleisöä päiväkisoihinkin tuli.

Mutta toi kilpakävely. Ei herrajumala, pitäisi lailla kieltää. On ihan kammottavaa katseltavaa, anteeksi mutta neljänneksi tulleen ruåtsalaistytön suoritus näytti, lievästi sanottunakin ihan kamalta.

Ai jaa, nyt sitä näkee miten hitaasti sitä ite aikoinaan hölkkäsi. No, mä olin kuitenkin 17-vuotias jalkavammainen, noi on jo yli 20-vuotiaita. Harmittelin joskus kun silloin ei televisioitu kisoja, nyt olen siitä oikein iloinen.
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •