Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223
Näyttää tulokset 661 - 665 / 665

Aihe: Paksut GG renkaat

Onhan noissa rengasmerkkien välillä aika isoja laatuvaihteluja. WTB ja Maxxis olleet minulla aika heittämällä laadukkaimpia. Riddler on melkein taideteos.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen Katso viesti
    Kokemusta on (koosta 40-622), tosin ei 700 kilometriä enempää ja sisurilla. Asfaltilla rengas vaikutti ainakin aluksi oudosti tahmealta ja tiukemmissa mutkissa rengas tuntui menettävän pidon (mutta vain tuntui). Asfaltilla uutena rengas poimi epämiellyttävästi pitkittäisurat, vaikka kilometrit ovat vähentäneet tätä tunnetta. Lisäksi uutena rengas keräsi tolkuttoman määrän pientä kiveä, erityisesti edessä. Vaikuttaisi, että kiven kerääminen olisi kilometrien myötä vähentynyt. Nopeudesta en oikein voi mitään sanoa, sillä oma ajoni ei ole painottunut vauhdikkaaseen etenemiseen. Soralla ja metsäteillä rengas toimii omassa käytössäni eleettömästi (mies 95 kg ja yleensä lisäksi kuormaa).

Vanteelle (Hopen, sisäleveys muistaakseni 19,5mm) saaminen oli uutena odotetusti hikinen operaatio.

Edellinen rengas oli vajaat kolme tonnia palvellut Challengen Gravel Grinder 42mm.
    Tuo vajaat kolme tonnia Gravel Grindereillä kuullostaa kyllä paljolta siihen nähden missä kunnossa omat 38mm on noin 1200km jälkeen. Takarengas on keskeltä sliksi ja litkua puskee useista reijistä kulutuspinnassa, myös eturenkaassa joka sekin on yllättävän kulunut. Tosin kestopäällysteellä on tuosta ajettu ehkä 60-70%, kun on myös työmatkakäytössä.

Kivat renkaat kuiville keleille, mutta kestävyys ei vakuuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    ...tekee samaa takana kuin tuo vanhakin, eli liikkuu kehällä ajon aikana. Jotenkin kyllä paska fiilis jäi näistä renkaista. ...
    Mulla on pysynyt paikallaan. Viime lenkille lähtiessä tarkistin kun muistin asiasta olleen puhetta.

Olen myös alkanut vähän tykätä noista ja kaipa ne jotenkin rullaakin kun sunnuntaina ajoin nopeimman satkun EVÖ.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mulla on pysynyt paikallaan. Viime lenkille lähtiessä tarkistin kun muistin asiasta olleen puhetta.

Olen myös alkanut vähän tykätä noista ja kaipa ne jotenkin rullaakin kun sunnuntaina ajoin nopeimman satkun EVÖ.
    Tykkään kyllä itsekin renkaiden ajo-ominaisuuksista, mutta tuo kehällä ajon aikana liikkuminen ei herätä niin suurta luottamusta, että uskaltaisi näillä jonnekin pidemmälle lähteä. Tilailin jo uudet renkaat näiden tilalle ja yritetään saada nämä vialliset takaisin panaracerin tehtaalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hsa Katso viesti
    Tuo vajaat kolme tonnia Gravel Grindereillä kuullostaa kyllä paljolta siihen nähden missä kunnossa omat 38mm on noin 1200km jälkeen. Takarengas on keskeltä sliksi ja litkua puskee useista reijistä kulutuspinnassa, myös eturenkaassa joka sekin on yllättävän kulunut. Tosin kestopäällysteellä on tuosta ajettu ehkä 60-70%, kun on myös työmatkakäytössä.

Kivat renkaat kuiville keleille, mutta kestävyys ei vakuuta.
    Challengella oli ajettu kevään ja kesän aikana Stravan kirjanpidon mukaan 2784 km ja lisäksi joitain tallentamattomia pätkiä päälle. Oma renkaani oli Race-versio sisurilla. Renkaat oli vaihdettu edestä taakse jossakin vaiheessa. Loppu tuli pienten kivien puskiessa läpi kudoksen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •