CanyonRideGiantHuntteriElectrobikeHelkama
Sivu 48 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 46 47 48 49 50 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.411 - 1.440 / 1581

Aihe: Polar V800

  1. #1411
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    415
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ....Garmin ilmeisesti osaa lukea sykettä jollain tasolla 24/7 palautumisen/nukkumisen seurannan hyödyksi tämä olisi jees. Polarin V800 unen seuranta ei minulla ainakaan ole luotettava...
    Minulla on ollut testissä Garminin Fenix5. Välillä olen sen mukaan herännyt samaan aikaan kun treeni on alkanut. Siinä välissä olen kuitenkin pukenut, syönyt jne. Eli en ole pitänyt kovin luotettavana. Ja on ollut riittävän kireällä ranteessa jne.
    twitter: @Myrkkykieli

  2. #1412
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    5.081
    Minullakin oli fenix3 kädessä eräänä kosteana iltana, jolloin ei paljon nukuttu. Mittari väitti minun nukkuneen yli 8h oikein sikeästi.

  3. #1413
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    6.866
    Täytyy kyllä sanoa, että oma v800 tajuaa yllättävän hyvin nukkumiseni. Jos torkkuu sohvalla illalla telkkarin ääressä saatan saada huomautuksia, että nyt liikkeelle. Oikeasti nukkuessa yö- tai päiväunia minua ei ole herätelty. Yön katsoo muutenkin oikein eikä yöunen ajan kokonaismittaus katkea esim siitä vaikka kävisi vessassakin.

  4. #1414
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    5.081
    ^ Meillä vaimo hoitaa vastaavat huomautukset. Fenixiin syötettiin asetuksiin uniaika, veikkaisin että silloin kello haistelee, että nyt pitäisi nukkua.

  5. #1415
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    No eipä siis tarvi Polaria siis hyllyttää, jos se tulee kuntoon.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  6. #1416
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Täytyy kyllä sanoa, että oma v800 tajuaa yllättävän hyvin nukkumiseni. Jos torkkuu sohvalla illalla telkkarin ääressä saatan saada huomautuksia, että nyt liikkeelle. Oikeasti nukkuessa yö- tai päiväunia minua ei ole herätelty. Yön katsoo muutenkin oikein eikä yöunen ajan kokonaismittaus katkea esim siitä vaikka kävisi vessassakin.
    Mulla taas ei tajua erottaa sitä, onko kello kädessä nukkuessa vai seisoo pöydällä. Ei luulisi sen olevan vaikeaa. Mutta silti olen 4pv treenitauon ajan pelkästään nukkunut V800 mielestä, vaikka en ole vaan käytin toista kelloa. Mielestäni pitäisi 100% liikkumattomuuden myötä hoksata anno domini 2018 näyttää "ei aktiivisuutta" Ei siinä, ei sitten käytetä ollenkaan aktiivisuusmittausta ja katsotaan pelkkiä treenejä.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  7. #1417
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    19.784
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    ...Mielestäni pitäisi 100% liikkumattomuuden myötä hoksata anno domini 2018 näyttää "ei aktiivisuutta" ...
    Kyllä mulla näkyy seurannassa tyhjää tai "kello ei käytössä" -ilmoitus -vaimitäsenytolikaan- jos kello on ollut pöydällä.


  8. #1418
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    6.866
    Minulla myös toimii oikein. Jos on pöydällä, ei rekisteröi mitään aktiivisuutta eli tajuaa ettei kello ole käytössä.

  9. #1419
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.699
    Sama täällä. Oikein toimii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #1420
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    390
    ^ ^^ ^^^ Onko vaatinut jotain asetuksia ymmärtääkseen olevansa poissa käytöstä.
    Ei aika kulu; me kulumme.

  11. #1421
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.699
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari H Katso viesti
    ^ ^^ ^^^ Onko vaatinut jotain asetuksia ymmärtääkseen olevansa poissa käytöstä.
    Ei mielestäni. Onko vekotin päivitysten suhteen ajan tasalla?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #1422
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    390
    ^ Kiitos - pitänee kytkeä ATK-tietokoneeseen.
    Ei aika kulu; me kulumme.

  13. #1423
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari H Katso viesti
    ^ ^^ ^^^ Onko vaatinut jotain asetuksia ymmärtääkseen olevansa poissa käytöstä.
    Kello kyljellään -> ei käytössä
    Kello näyttö alaspäin -> nyt nukutaan.

  14. #1424
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    390
    ^ Kiitos
    ......
    Ei aika kulu; me kulumme.

  15. #1425
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hill Katso viesti
    Kello kyljellään -> ei käytössä
    Kello näyttö alaspäin -> nyt nukutaan.
    Tuota näyttö alaspäin = Nukutaan en tiennytkään. Tosin minulla on aina kello kädessä.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  16. #1426
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Oma reilu 2.5v vanha V800 on palutumassa huollosta: Viikko oli jonoa, kun soitin aspaan. Kello saapui Ke aamuna Polarille ja seuraavan viikon Torstaina se otettiin työnalle ja postitettiin taikaisin.

    Näytön lasin irtoamisen korjaaminen maksoi sen 60€. Huoltohenkilö kyllä soitti ja keskusteltiin miksei mene valmistusvirheenä/virhevastuun piikkiin. Selkeästi herätti mietintää, kun toin esille, että tiedän useita tapauksia harrastaja foorumilta, missä tälläisille reilu 2 vuotta vanhoille kelloille on näin käynyt. Eli vetosin, tuohon valmistusvirheeseen, kun ei ole yksittäis tapaus. No sitten selitteli että, kun nämä ovat käytössä, niin vaativissa olosuhteissa-> siihen minä tyhjensin, että eikös nämä ole siihen juurikin suunniteltu. Kyseltiin käytkö suihkussa ym kellon kanssa no en tietysti. Siihen hän sitten totesi hiljaisuuden jälkeen, että tuo lasin liimaus ei mene kyllä takuuna. En jaksanu enempää vääntää tuon 60€ takia.

    Toisena aiheena oli Barometrin sekoilu/huono tarkkuus ainakin aika-ajoin. Itsehän tuota anturin reikää huutelinkin jo saippua vedellä ohjeen mukaan ja se ehkä auttoikin jonkin verran: Huoltohenkilö sanoi, että oli ollut tosi likainen tuo Barometri anturi ja oli sen puhdistanut. Toivon mukaan tarkkuus palautui. Kysyin vielä voiko tuota itse putsata ja periaatteessa joo. Anturi on sielä Torx ruuvien alla hihnan ja kellon rungon välissä, mutta sen kannen alla on vielä joku muovi suoja mikä voi rikkoutua eli sen saattaa joutua uusimaan. No seuraavan kerran teen itse, jos kello on vielä ylipäätään elossa, kun tuo on ajankohtaista.

    Polarin ohjeessakin tosiaan sanotaan, että Barometri kalibroidaan GPS signaalista, jos ei tehdä manuaalisesti. Korkeus harmaan = GPS kalibroitia suoritetaan. Korkeus vaalea normi väri = Barometri on kalibroitu.
    Manuaali kalibroitiahan kuitenkin suositellaan tehtäväksi aina, kun korkeus on tiedossa.

    Edit. Vahtavat siis koko etuosan kylkineen tuossa projektissa. Kellossa nyt uusi ilme mustat sivut ja napit vanhan kiiltävän sijaan.
    Antza44 muokkasi tätä : 16.02.2018 at 17.08
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  17. #1427
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    415
    Pari kysymystä:

    Saako akun jotenkin näkymään prosentteina? En löytänyt muuta vaihtoehtoja kuin tuo vähän epämääräinen akun kuva kellotilan oikeaan ylänurkkaan. Varoittaako kello muuten akun loppumisesta jossain vaiheessa ennen kuin loppuu?

    Ja miten tuo muisti. Pitääkö tyhjennellä itse ettei tule täyteen kesken treenin vai tyhjentääkö itsekseen vanhoja? Varoittaako täyttymisestä ja mahtaako tuo muisti olla miten iso?
    twitter: @Myrkkykieli

  18. #1428
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    19.784
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    Saako akun jotenkin näkymään prosentteina?
    Ei. Itsekin kaipaisin.

    Varoittaako kello muuten akun loppumisesta jossain vaiheessa ennen kuin loppuu?
    Kyllä se varoittaa akkuvirran vähäisyydestä. Sitten pause treeniin ja GPS-tarkkuutta pienemmäksi jos on vielä lenkkiä jäljellä pitkästi.

    Ja miten tuo muisti. Pitääkö tyhjennellä itse ettei tule täyteen kesken treenin vai tyhjentääkö itsekseen vanhoja?
    Ei tarvii itse tehdä asialle mitään.


  19. #1429
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    Pari kysymystä:

    Saako akun jotenkin näkymään prosentteina? En löytänyt muuta vaihtoehtoja kuin tuo vähän epämääräinen akun kuva kellotilan oikeaan ylänurkkaan. Varoittaako kello muuten akun loppumisesta jossain vaiheessa ennen kuin loppuu?

    Ja miten tuo muisti. Pitääkö tyhjennellä itse ettei tule täyteen kesken treenin vai tyhjentääkö itsekseen vanhoja? Varoittaako täyttymisestä ja mahtaako tuo muisti olla miten iso?
    Akku näkyy vasta %, kun on 10% jäljellä ja varoittaa siinä kohtaa.
    Minulla on nyt 22.1.2018 viimeinen päivä menneisyydessä mikä näkyy kalenterissa eli tyhjää vanhoja, mutta onko päivälukumäärästä riippuvainen vai harjoitusten datan määrään perustuva ei hajua, mutta ei sitä joka viikko tarvi synkata.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  20. #1430
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    415
    Kiitos!

    Vielä tuosta akusta, onko arviota mitä se suunnilleen kestää siinä vaiheessa kun antaa varoituksen? Jos ulkokäytössä ja gps täydellä tarkkuudella ja tiheällä tallennusvälillä.
    twitter: @Myrkkykieli

  21. #1431
    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    34
    Itellä on ainakin puolen tuntia kestänyt siinä vaiheessa vielä. Laitehan ei muuten anna harjoituksen käynnistyä, jos tuo akun hälytys on tullut.

  22. #1432
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    19.784
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    Vielä tuosta akusta, onko arviota mitä se suunnilleen kestää siinä vaiheessa kun antaa varoituksen? Jos ulkokäytössä ja gps täydellä tarkkuudella ja tiheällä tallennusvälillä.
    Sanoisin, että max tunti. Pakkasella vähemmän.

    Sinänsä älytön ominaisuus ettei osaa itse vaihtaa huonommalle tarkkuudelle viimeistään siinä vaiheessa kun akku ihan oikeasti aikoo tyhjentyä. Tai tulisi edes joku järjettömän huomiotaherättävä hälytys.
    Virta vain häviää ja samalla häviää myös treeni.


  23. #1433
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    415
    Joo vähän huono. Etenkin kun ei näytä niitä prosentteja edes.

    Eli täytynee latailla riittävän usein kun se treenin katoaminen olisi kyllä kauhea paikka.
    twitter: @Myrkkykieli

  24. #1434
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    19.784
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    ...treenin katoaminen olisi kyllä kauhea paikka.
    Näin se olisi. Mulla kävi syksyllä niin erityisen pitkällä ja tärkeällä lenkillä. Tuntuu, ettei koko treeniä ole tapahtunut lainkaan. Tosin Endomondolla on aina varmistus päällä, mut silti.

    Varavirtalähde ja latausjohto mukaan ylipitkille lenkeille?


  25. #1435
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Sanoisin, että max tunti. Pakkasella vähemmän.

    Sinänsä älytön ominaisuus ettei osaa itse vaihtaa huonommalle tarkkuudelle viimeistään siinä vaiheessa kun akku ihan oikeasti aikoo tyhjentyä. Tai tulisi edes joku järjettömän huomiotaherättävä hälytys.
    Virta vain häviää ja samalla häviää myös treeni.
    Muistaakseni 5% sammuttaa gps.än ja harjoitus jatkuu.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  26. #1436
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.699
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Muistaakseni 5% sammuttaa gps.än ja harjoitus jatkuu.
    Vai olisko 7%? Tai 8%? Ja harjoitus jatkuu ja virtaa ei kulu juuri mitään.

  27. #1437
    Jos tätä joku himoitsee, niin Turussa Itäharjun Prismassa on poistomyynnissä hintaan 249€. Hyllyssä huomasin, en tiedä enempää.

  28. #1438
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.222

    Polar V800

    ^
    Kaaren Prismassa oli mustana ilman sykevyötä 209€
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

  29. #1439
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    6.866
    Siinä ei paljon akunvaihtoa kannata sitten teettää 160 eurolla.
    No oma valintani ei tällä hetkellä olisi uusi tuolla hinnalla, vaan oman laitteeni akun lopullisesti hyytyessä alan tutkimaan uusia malleja. Rannesykemittauksen ainakin haluan vaikka sitten tärkeimmillä lenkeillä erillisen sykevyön laittaisinkin. Ja jotta saan laitteen kiinni pyörän ohjaustankoon. Nykyiset ominaisuudet muutoin ovat kyllä ihan päteviä edelleen. Kyllä se etukäteen reitin suunnittelukin ja sitten reitin seuraaminen laitteen ruudulta ihan hyvin toimii. Viimeisen vuoden olen myös ihan surutta saunonut laite kädessä ja ilman mitään ongelmia.

  30. #1440
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.391
    Hinnan alennukset ehkä viittaavat uuden mallin tuloon lähitulevaisuudessa. Sanoisin myös, että akun vaihdon hinta ohjaa hyvin tehokkaasti ostamaan uuden laitteen.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •