Sivu 46 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546
Näyttää tulokset 1.351 - 1.357 / 1357

Aihe: Polar V800

Hyvin se on toiminut ainakin itsellä. Tosin tuon tyylinen polku mikä menee ristiin on haastava kun se alkaa kyseleen sitä opastussuunnan vaihtoa, se on kyllä ärsyttävä piirre kellossa.

Minä ajan reittiviivoja koko ajan v800 kanssa. En minä umpi metsässä muuten joka käännöstä muistaisi. Sokkonakaan en halua ajaa kun monesti 8 v poika mukana eikä ole hyvä joutua liian vaikealle polulle.

Teknisemmälle ja nopeelle reitille laitan kellon tankoon. Se tankoadapteri taisi maksaa jotain 8€. Jos helppo reitti ja muistan sen suurin piirtein, niin saatan vilkuilla ranteestakin.

Erittäin hyvä toiminto.

Maantiellä joskus aina uudella reitillä käytän myös, mutta aika harvoin. Reitti suunnittelu läppärillä ja siirtää sitten gpx muodossa kelloon. Helppoa ja nopeaa.

Jyri

Miten sen navigoinnin saa päälle? Keväästä 2015 ollut V800 muttei mitään käsitystä koko navigointitoiminnosta.
    -L.

Teen vain oman suorituksen ja katson mihin se ei riitä.

Teet reitin tietokoneella ja viet sen Flow palvelussa suosikkeihin.
    Synkronoi V800.
    Valitse V800 laitteesta suosikit. Siellä näkyy kaikki lataamasi reitit. Voit aloittaa reitin joko alusta tai lopusta.

Ei ole pakko tehdä reittiä tietokoneella. Voi tallentaa myös vanhan ajamansa reitin suosikiksi. Sen jälkeen sitä reittiä voi käyttää sieltä kellon kohdasta suosikit.

Jyri

^ & ^^ Tämä selvä! Kiitos neuvoista.

Ilmeisesti suosikiksi voi laittaa vain selain-flow’sta, kun puhelimesta se ei onnistu?
    -L.

Teen vain oman suorituksen ja katson mihin se ei riitä.

Flown kautta olen itse merkannut suosikeiksi parhaat metsäreitit. En ole sieltä kellon kautta sitä koskaan kokeillut. Saattaa onnistua sen harjoittelupäiväkirjankin kautta, mutta en tosiaan ole koskaan kopassut.

Sen jälkeen kun flowssa tuon teet, niin pitää sitten kerran synkata kello niin ne reitit siirtyy kelloon.

Hyvä toiminta ainakin jos metsässä ajaa. Itse en muista jokaista polkua mihin pitäisi ajaa edes viikon päästä jos on sellainen maasto jossa ajaa vähänkään satunnaisemmin.

Jyri

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •