Sivu 3 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 832

Aihe: Garmin Edge 1000

B-D:ssä tarjouksessa 399€..

Uusin päivitys 2.30-> 2.40 tiputtaa muistikortin pois pelistä. Ei muuten mitään mut uituttaa ku kaikki kivat kartat on muistikortilla ja reittidatat menee muistikortille. Garminille laitettu viestii. Nyt haluais vaan takas ton 2.30 ettei kellää sattus olee tallessa?
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grandi66 Katso viesti
    Uusin päivitys 2.30-> 2.40 tiputtaa muistikortin pois pelistä. Ei muuten mitään mut uituttaa ku kaikki kivat kartat on muistikortilla ja reittidatat menee muistikortille. Garminille laitettu viestii. Nyt haluais vaan takas ton 2.30 ettei kellää sattus olee tallessa?
    Olisko tässä http://www.gawisp.com/perry/edge/Edge1000_230.gcd
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

Tota mites toi laitettiin koneeseen? Vielä muistissa vanhan koneen (800) laittaminen, varmaan pikkasen muuttunut sen jälkeen.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Oletteko olleet tyytyväisiä G1000:seen kun nyt jokusen kuukautta olette voineet sitä käyttää? Mieli tekis päivittää 800 --> 1000 mutta kun järki sanoo että EI NYT vaan vasta sitten kun seuraavan sukupolven laitee tulee. Vähän sama kuin 800 --> 810 kohdallakin. Järki ei antanut periksi alkaa päivittämään, niin pienet oli plussapuolet 800:seen verrattuna.

Onko G1000:sen lasi yhtä herkkä naarmuttumaan mitä G800:sen? Pari sadekelin lenkkiä ja näyttö täynä sormenjälkiä, tai siis naarmuja sormista?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grandi66 Katso viesti
    Tota mites toi laitettiin koneeseen? Vielä muistissa vanhan koneen (800) laittaminen, varmaan pikkasen muuttunut sen jälkeen.
    En mä mene 1000 mallista takuuseen mutta meniskö se kuitenkin niin kun ennen että tuo kopioidaan sinne laitteen Garmin kansioon ja bootataan niin pitäsi lähteä päivitys.

Ei menny niin, jatketaan tutkailua.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Suojakalvoa kannattaa näyttöön laittaa aina satoi tai paistoi niin ei pääse naarmuuntumaan.

Muutitko sen päivitystiedoston nimeksi GUPDATE.GCD ennen kuin veit sen sinne Garmin kansioo? Näin pitää monissa Garminin gepseissä tehdä kun päivitetään manuaalisesti.

oisko jollain laittaa kuvaa laitteesta kun siinä on auki maanmittauslaitoksen peruskartta? marineassa kauppaavat tuota maastokarttaa laitteen kanssa 4gb kortilla 25e:lla

Kato http://kartat.hylly.org/

Ei maksa kun kopioimisen vaivan. Esimerkkikuvat on kuten laitteen ruudullakin.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Oletteko olleet tyytyväisiä G1000:seen kun nyt jokusen kuukautta olette voineet sitä käyttää?

Onko G1000:sen lasi yhtä herkkä naarmuttumaan mitä G800:sen? Pari sadekelin lenkkiä ja näyttö täynä sormenjälkiä, tai siis naarmuja sormista?
    Kyllä olen tyytyväinen laitteeseen. Pyöräkohtaisen profiilin menettäminen alkuun harmitti ja hieman ihmetyttikin, mutta sitten hiffasin etteihän sitä oikeasti tarvitse mihinkään. Tonttu etsii aina kaikki liitetyt anturit, vrt. 810/800 joka haki vain pyöräkohtaisen profiilin mukaan pyörään liitetyt anturit.

BT-yhteys kännykkään näytäisi myöskin olevan oikeasti toimiva. Wi-Fi ominaisuus vielä hyvä lisä.

Mulla ei ole suojakalvoa lasilla, enkä ole huomannut näytön naarmuntuvan. Enpä tosin huomannut 810 näytössäkään kuin hienoista mattautumista.

Ei kokemusta aikaisemmista versioista, mutta tyytyväinen olen ollut. Mietin pitkään kannattaako sijoitus vai riittääkö 800. Ei kaduta. Vanha Galaxy S2 BT yhteys toimii moitteetta ja Wifi ominaisuus plussaa, kun ei nyt ihan joka reissun jälkeen tarvitse ladata. Ja voi tehdä kännystä Wifi jaon, niin molemmat toimii sen kautta. Onko kellään tietoa näytön materiaalista. En sitä mistään löytänyt. Ilmeisesti asiallisella käytöllä kestää hyvin ilman suojakalvoa, kuten ed. viestissä todettiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Kyllä olen tyytyväinen laitteeseen. Pyöräkohtaisen profiilin menettäminen alkuun harmitti ja hieman ihmetyttikin, mutta sitten hiffasin etteihän sitä oikeasti tarvitse mihinkään.
    Pyöräkohtaisen odometerin menettää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkari Katso viesti
    Ei kokemusta aikaisemmista versioista, mutta tyytyväinen olen ollut. Mietin pitkään kannattaako sijoitus vai riittääkö 800. Ei kaduta. Vanha Galaxy S2 BT yhteys toimii moitteetta ja Wifi ominaisuus plussaa, kun ei nyt ihan joka reissun jälkeen tarvitse ladata. Ja voi tehdä kännystä Wifi jaon, niin molemmat toimii sen kautta. Onko kellään tietoa näytön materiaalista. En sitä mistään löytänyt. Ilmeisesti asiallisella käytöllä kestää hyvin ilman suojakalvoa, kuten ed. viestissä todettiin.
    Tuossa on kapasitiivinen kosketusnäyttö joten se lasi on lasia. Kestää ilman kalvoa huomattavasti paremmin kuin resistiivisen näytön pehmeä muovilasi. Mutta naarmuille sen lasinkin saa, varsinkin jos joutuu sormien ja lasin väliin vähän hiekkaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    Pyöräkohtaisen odometerin menettää...
    No joo. Itse en sille ole keksinyt mitään funktiota. Connectiin voi kuitenkin halutessaan erotella pyöräilyt eri alalajeihin.

Mulla ei vielä polkupyöränavia ole, mutta harkinnassa on ollut. Lomareissuilla on vielä pärjännyt kännykkänavigoinnilla.
    Kiinnostais tietää miten tuo Garmin käyttäytyy, jos siihen lataa jonkin suunnitellun ajolenkin, jossa lähtö ja maali on vaikkapa hotellilla eikä välillä ole mitään reittipisteitä, ja poikkeaakin sitten reitiltä sivuteille. Opastaako takaisin reitille vai laskeeko se kokonaan uuden reitin takaisin lähtöpaikalle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Oletteko olleet tyytyväisiä G1000:seen kun nyt jokusen kuukautta olette voineet sitä käyttää? Mieli tekis päivittää 800 --> 1000 mutta kun järki sanoo että EI NYT vaan vasta sitten kun seuraavan sukupolven laitee tulee. Vähän sama kuin 800 --> 810 kohdallakin. Järki ei antanut periksi alkaa päivittämään, niin pienet oli plussapuolet 800:seen verrattuna.

Parin viikon käytön jälkeen ja ilman kokemusta aikaisemmista Edge-malleista, olen G1000:seen tyytyväinen. Käyttö on helppoa ja varman oloista. Muutaman keeran vekotin on jäänyt pidemmäksi aikaa miettimään (tiedä vaikka olisi mennyt sisäisesti nurin), mutta pää sääntöisesti toimii mukavan nopeasti. Itse käytän G1000 maantiellä ja cycloilemassa (eri pyörillä) ja pidän siitä miten eri moodit toimii.
    Kosketusnäyttö on ollut positiivinen yllätys - vaikka se käyttää kapasitiivista tekniikkaa, niin se toimii myös hanskat käsissä ja sateella. (Käytännössä testattu kahdella hanska parilla - siis ihan tavallisilla jotka suojaavat sormetkin.)
    Ostin bundlen, jossa oli kiihtyvyysantureihin pohjautuvat nopeus ja kadenssi-anturit. Hyvin ovat toimineet ja olivat helpot asentaa.
    Minusta G1000 hankinta on hyvin perusteltua, jos vanhaa Edgeä ei ole. Hintaero G810:aan ei ole suuren suuri (vaikka sitä onkin). vastineeksi saa kuitenkin tarkemman näytön ja toivottavasti tulevaisuuteen pidemmän ajan päivityksille ja yhtäsopivuudelle uusien laitteiden kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti magnuken Katso viesti
    Muutitko sen päivitystiedoston nimeksi GUPDATE.GCD ennen kuin veit sen sinne Garmin kansioo? Näin pitää monissa Garminin gepseissä tehdä kun päivitetään manuaalisesti.
    Näköjään vanha unohtaa asioita ihan noin vaan, kiitokset tuosta
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Onko näin, että Garmin Connectissa ei näy eri pyörillä ajetut harjoitukset? En millään ainakaan löydä niitä sieltä. Laitteessa kyllä nätisti on, mutta olisi kiva verrata niitä sielläkin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkari Katso viesti
    Onko näin, että Garmin Connectissa ei näy eri pyörillä ajetut harjoitukset? En millään ainakaan löydä niitä sieltä. Laitteessa kyllä nätisti on, mutta olisi kiva verrata niitä sielläkin...
    Näkyy, jos valitsee eri pyörille eri alalajin. Valjastaa vaan röyhkeästi recumbent cyclingeja ja muita omien tarkoitusperiensä mukaan, jos uhkaa muuten mennä pyöräkalusto päällekkäin.
    Mutta olishan se kätsyä, jos palvelussa olis kohta käytetylle kalustolle.

Niin, kun mittarissa on eri toimintoprofiilit. mutta eivät erotu Connectissa... Saahan ne eroteltua alalajeittain. Mutta jos siirtyis suoraan profiileittain.

Lähti 1000 huoltoon, syy ei tunnista muistikorttia, siis päivitys varmasti toimii, mutta laitteen rauta vinoilee.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Varmaan kokeilit toisellakin kortilla ettei ollut vika muistikortissa.

Kokeiltu kolmella eri kortilla ja alustettu ja kansiot ja kaikki. 810 tunnisti kaikki kortit ja 1000 ei tunnistanut ensimmäistäkää ja ei löytynyt edes tietokoneen kautta. Garminilta tuli laput ja käsky lähettää huoltoon.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Vähän käynyt mielessä edge 1000 hankinta. Mitenköhän saisi jäkevästi asennettua 50mm renthalin stemmiin mikä on kulmikas muodoltaan? Maastokäyttöön.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sixsixone Katso viesti
    Vähän käynyt mielessä edge 1000 hankinta. Mitenköhän saisi jäkevästi asennettua 50mm renthalin stemmiin mikä on kulmikas muodoltaan? Maastokäyttöön.
    http://www.bike-discount.de/en/buy/q...0819/wg_id-309

Tällaisella on itsellä maastossa 800 kiinni.

^joo, noin kyllä kiinnitys onnistuu mutta voisi kuvitella että olisi stemmissä vähän enemmän suojassa kun tuolla maastossa remuaa.

Kääntää tuon siihen stemmin päälle, sellain menty siitä lähtien ku noita ollu markkinoilla ja suojassa on.
    fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

^No nyt selkis, kiitos

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •