Sivu 28 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728
Näyttää tulokset 811 - 832 / 832

Aihe: Garmin Edge 1000

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grandi66 Katso viesti
    Noin saatiin taas jatkoaikaa tonniselle. Ystävä liitti uudesn portin, vain lataus, vanha pois tieltä, pari piuhaa ja uus vanhan paikalle.
    Tuliko tuohon jokin erilainen liitin, jota kautta vain lataus ?
    Tuota USB-liitintä tarvitsee harvoin muuhun kuin lataukseen, mutta joskus isommat tiedonsiirrot (kartat) taitavat vaatia siirron liittimen kautta ?
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

Ihan tuli micro micron tilalle.

Kartatkin olen siirtänyt kortille suoraan. Päivitykset hoitunut puhelimen kautta, joten tiedon siirtoa piuhan kautta en ole juurikaan tarvinnut. Siis käytän muita kuin garminin karttoja.

Lähetetty minun K10000 Pro laitteesta Tapatalkilla
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Ihan tuli micro micron tilalle.

Kartatkin olen siirtänyt kortille suoraan. Päivitykset hoitunut puhelimen kautta, joten tiedon siirtoa piuhan kautta en ole juurikaan tarvinnut. Siis käytän muita kuin garminin karttoja.

fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Nyt ovat lähettäneet saamieni tietojen mukaan minulle refurbished tonnisen. Siis sellaisen (toivottavasti) takuuhuolletun. Kenenkähän vanha lienee...

No, pääasia että en joudu maksamaan mitään kun kerta takuu oli voimassa.
    Garminilla on noissa tehdaskorjatuissa vehkeissä on käsittääkseni myös uutta tuotetta vastaava 2 vuoden takuu, joten sinänsä hyvä diili.

Mukava kuulla ja kiitos positiivisesta viestistäsi.

Olenkin jo vastaanottanut tuon tehdashuolletun vehkeen. Tietysti salaa toivoin, että olisin saanut uuden 1030n kun tätä tonnista ei enää tietääkseni tehdä, mutta olen toki tyytyväinen loppuratkaisuun. En maksanut mitään ja homma toimi todella nopeasti ja vaivattomasti. Tämä tarkoittaa sitä, että jatkanen Garminin viitoittamalla tiellä ja todistan täällä nyt siis pääsääntöisesti myönteistä viestiä kyseisestä firmasta.

Piti vielä kysymän, että kun on aikanaan tullut muissakin yhteyksissä vastaan tämä "refurbished", että mitähän mahtaa tarkoittaa (vaikkapa) juuri näissä meidän Garmineissamme? Omani oli ainakin ulkoisesti uutta vastaavassa kunnossa. Edesmennyt oli silikonisen kuoren alla, mutta kyllä siihen oli jo jälkiä jäänyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Piti vielä kysymän, että kun on aikanaan tullut muissakin yhteyksissä vastaan tämä "refurbished", että mitähän mahtaa tarkoittaa (vaikkapa) juuri näissä meidän Garmineissamme? Omani oli ainakin ulkoisesti uutta vastaavassa kunnossa. Edesmennyt oli silikonisen kuoren alla, mutta kyllä siihen oli jo jälkiä jäänyt.
    Kyllä se on ihan uusi laite eli eivät vanhoja ala korjailemaan kovin helpolla. Itselläni on tällainen myös, kun vanhasta hajosi virtanappula muutama kuukausi takuuajan päättymisen jälkeen. Tosin maksoin sen 160 egeä, kun ajattelin, että se on hyvä diili uudesta laitteesta 2 vuoden takuulla. Fiksu sai puhumalla näköjään vielä paremman diilin

Hetkinen, parahin Niko, fiksuudesta en tiedä, mutta ehkä kyse on sinnikkyydestä ja vielä enemmän sairaslomasta. Nyt on aikaa päivittää sähkösopimukset, väärälle tilille menevät plussa-pisteet, toimimattomat 4g-liittymät...

Mutta uudeltahan tuo näytti.

En löytänyt selvää vastausta googlella joten kysyn täällä. Toimiiko Polarin H10 sinihammassykevyö E1000:ssa? Ilmeisesti ainakin E1030:ssa toimii mutta 1000:ssa? Tonnisessahan on bluetooth mutta onko se vain kännykkäyhteyttä varten? Mitään muita sensoreita mulla ei ole bluetoothilla kuin toi uusi H10 mitä on tarkoitus käyttää traineroidessa pelkästään kun Tacxin TDA toimii vain BT:lla. Saako saman vyön sykkeet samalla myös Edgeen?

Kokeile löytääkö vyön.

fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

Edge tonnissa ei mulla ainakaan toimi bluetooth laitteet. Puhelinta varten bt siinä.
    Toi on mulla molemmissa käytössä, mulla siis 1000 ja 1030
    http://www.clasohlson.com/fi/Sykevy%...kr/Pr318659000 pelaa kuin junan vessa.

Alkoi E1000 herjaamaan käynnistyksessä "Cannot unlock maps". Googletin, niin ainut keino "reinstall maps using garmin express". Onko mitään nopeempaa keinoa? Onko kartta käytettävissä kuitenkin tuosta herjasta huolimatta jos ei halua elämästään uhrata kolmea tuntia päivitykseen kun tuolla samalla perkuleen päivityksellä tuo on sekaisin mennytkin viimeksi.

Samaa herjannut jo muutaman viikon. En viittiny ruveta taisteleen, ehkä se joskus korjautuu.
    https://forums.garmin.com/forum/into...s-2018-20-maps

Aina voi käyttää muita kuin Garminin omia karttoja, jos siltä tuntuu.

Mulla syy tuohon cannot unlock maps oli sd kortin korruptoituminen. Korjasin sen ja asensin siellä olevan kartan uusiksi ja nyt pelittää. Mulla siis koneen muistissa vakiokartat sekä paikallinen ”arpotecnon” kartta ja sitten sd kortilla mtk maastokartta.

Mulla on jo pidempään vaivannut bluetooth ongelma edge1000 ja iPhone välillä. Aina uudelleen ”asentaen” bt yhteyden se pysyy muutaman lenkin ajan mutta lopettaa sitten kytkeytymisen lopulta taas. Poista puhelin/unohda laite ja uudelleen rakentamalla yhteyden saa taas vähäksi aikaa pelaamaan mutta sitten taas kaput. Vaihdoin jo puhelintakin 6s -> 7 mutta sama ongelma. Kellään vinkkiä (mieluiten jotain muuta kun garmin supportin vakio ”kokeile factory reset”)

Oman edgen akku alkaa tulla elämän kaarensa päähän kun ei enää lataudu kuin 90% asti ja kestää pelkässä sisäkäytössä jotain 4-6h.
    Garminiin kun oli yhteydessä niin tarjosivat "uutta samanlaista" hintaan 164€.
    Onko kellään kokemusta näistä? Jotain tehdashuollettuja malleja? Onhan esim uuden 1030 osto huomattavasti kalliimpaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZaWing Katso viesti
    Oman edgen akku alkaa tulla elämän kaarensa päähän kun ei enää lataudu kuin 90% asti ja kestää pelkässä sisäkäytössä jotain 4-6h.
    Onko kellään kokemusta näistä? Jotain tehdashuollettuja malleja? Onhan esim uuden 1030 osto huomattavasti kalliimpaa...
    Jep, factory refurbished laitteita, koska tuotanto on lopetettu.. ei tuolla hinnalla kovin paha..
    Pole, Pole & Pole

TGMTBF / PKK / CCG

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMo Katso viesti
    Mulla on jo pidempään vaivannut bluetooth ongelma edge1000 ja iPhone välillä. Aina uudelleen ”asentaen” bt yhteyden se pysyy muutaman lenkin ajan mutta lopettaa sitten kytkeytymisen lopulta taas. Poista puhelin/unohda laite ja uudelleen rakentamalla yhteyden saa taas vähäksi aikaa pelaamaan mutta sitten taas kaput. Vaihdoin jo puhelintakin 6s -> 7 mutta sama ongelma. Kellään vinkkiä (mieluiten jotain muuta kun garmin supportin vakio ”kokeile factory reset”)
    Sama ongelma ja sama ratkaisuyritys eli 6sta 7aan. Samoin Menossa jo toinen tonninen ja sama meno jatkuu: kytkee edelleen miten sattuu, suurimmaksi osaksi onnistuu. Jos on tarvis saada oikeasti toimimaan, niin muistaakseni BT pois ja sitten päälle Garminista. Tämän kummempaa vinkkiä ei ole tarjolla. Valitettavasti.

Sent from my iPad using Tapatalk

Garmin Edge 1000

Minä sain tuollaisen kun omastani meni latausliitin rikki. Tarinani löytyy muutaman viestin takaa. Saamani laite oli juuri tuollainen refurbished. Näytti aivan uudelta ja toimii kuten uusi - eli miten sattuu (mm. edellä mainittu BT).

Mutta joo, kun tuo 1030 ei paradigmaa tainnut muuttaa (?) niin taitaisin samassa tilanteessa ottaa tuolla rahalla tonnisen. Minä siis sain ilmaiseksi eli takuuseen, kun jaksoin puolustaa oikeuksiani. Akun kanssa voi tilanne olla toinen.

Vanha tonninen lähti "huoltoon" ja takasin tuli uusi 1030 paketissa. Ei kyllä valittamisen aihetta palvelusta. Pitäs varmaan olla tuo 1030 jo pikkuhiljaa sisäänajettu bugien osalta. Vähän nuo valkoset reunat särkee silmiä, mutta eiköhän siihen totu..

Vanha tonninen lähti "huoltoon" ja takasin tuli uusi 1030 paketissa. Ei kyllä valittamisen aihetta palvelusta. Pitäs varmaan olla tuo 1030 jo pikkuhiljaa sisäänajettu bugien osalta. Vähän nuo valkoset reunat särkee silmiä, mutta eiköhän siihen totu..
    Samoin käbi mulla kun lähetin huoltoon näytön lasin vaihtoon.

Ride and Smile!

Sniff. Mulla on avaamaton 1000 explore odottamassa käyttöä. 2. kerta takuusta takaisin tulleena. 1030 on ensimmäinen malli, josta ei varsinaisesti ole moittimista. Usb-c, langaton lataus suoraan usbllä/dynamolla ja sadetta sietävä näyttö olis kovia.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •