RideContinentalImatraGiantVerkkokauppaHelkama
Sivu 133 / 168 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 83 123 131 132 133 134 135 143 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.961 - 3.990 / 5029

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

  1. #3961
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wiszsla Katso viesti
    Onko jo julkaistu Hepon kalenteria tälle vuodelle? HePon sivujen kuntolenkit-ohjelma lienee viime vuodelta.
    Päivitys sivuille pitäisi olla tulossa pian, vaikka mitään suuria muutoksia ei olekaan tiedossa

    T. Veera
    VeeraM muokkasi tätä : 17.04.2018 at 16.14

  2. #3962
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    711
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wiszsla Katso viesti

    Onko keskiviikkona 18.4 Kuninkaanmäestä lähtijöitä klo 18 tai 18.30. Ja myös 28-30 vauhdilla?
    Sama kysymys olisi minulla, mutta oletan, että startti on 18.30. Minulle kelpaisi vaikka alle 28 vauhti näin kevään ensimmäiselle maantiepyörälenkille

  3. #3963
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    18.30 ja noin 28 sopii mullekin

  4. #3964
    Hei, onko sunnuntaina joku Hepon lenki sunniltettu?

  5. #3965
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    438
    Varmasti klo 11 joku lenkki tehdään. Sunnuntain lenkkikalenteria ei ole vielä päivitetty tälle vuodelle, joten tänne voi ehdottaa haluamaansa reittiä.

  6. #3966
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    5
    Onko lauantaina Hakunilasta lenkkiä?

  7. #3967
    Su 22.4 lähdössä Vantaankoskelta maantiepyörällä 4:30 h lenkille klo 9:30. Peruskuntovauhtia, eli jos vedän niin 27 km/h, mut porukassa 27-29 km/h ja jos roikun vaan perässä niin 31 km/h. Reitti voisi olla vakio Hepo reitti; https://ridewithgps.com/routes/8438686 Taukopaikka Siippoon Neste, lenkin pituus 120 km. Kaikki muukin käy.

  8. #3968
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    68
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elisa Katso viesti
    Onko lauantaina Hakunilasta lenkkiä?
    Taisi viime lauantaina olla jo ensimmäinen, joten olettaisin olevan huomennakin
    Omalla kohdalla osallistuminen on vielä mahdollinen tilanteessa.

  9. #3969
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    40
    Lienee Hakunilassa huomenna 10:30 enemmän porukkaa lähdössä +-30 lenkille kuin Maunulassa?!

  10. #3970
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    5
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jassoojaaha Katso viesti
    Su 22.4 lähdössä Vantaankoskelta maantiepyörällä 4:30 h lenkille klo 9:30. Peruskuntovauhtia, eli jos vedän niin 27 km/h, mut porukassa 27-29 km/h ja jos roikun vaan perässä niin 31 km/h. Reitti voisi olla vakio Hepo reitti; https://ridewithgps.com/routes/8438686 Taukopaikka Siippoon Neste, lenkin pituus 120 km. Kaikki muukin käy.
    Onko sunnuntaina Vantaankosken startti siis jo 9.30 vai 11.00 vai molempina? Kumpaankohan aikaan olisi varmempi tulla, jos haluaa ajaa noin 27:n vauhtia.

  11. #3971
    Liittynyt
    01/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    51
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elisa Katso viesti
    Onko sunnuntaina Vantaankosken startti siis jo 9.30 vai 11.00 vai molempina? Kumpaankohan aikaan olisi varmempi tulla, jos haluaa ajaa noin 27:n vauhtia.
    Kyllä; täsmennys?


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  12. #3972
    Klo 11.00 ajetaan HePo-lenkki sataprosenttisella varmuudella Tai "HePo"-lenkki, jos kalenteria ei vielä ole julkistettu.

    Klo 09.30 lähtevä lenkki on toveri jassojaahan oma speksi, jolle hän toivoo mukaan lähtijöitä

    PS Kunhan kalenteri on saatu ulos ja kausi kunnolla käynnistynyt, ei suurempaa sekaantumisen vaaraa pitäisi olla, mutta nyt se ettei ad hoc -lenkeillä ole omaa ketjuaan aiheutti ilmeistä epätietoisuutta.

  13. #3973
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    438
    Kun kukaan ei ole vielä kerennyt speksaamaan reittiä klo 11 lähtevälle lenkille, niin valkkasin viime vuoden reittilistalta tällaisen: https://ridewithgps.com/routes/12909618

    Mulle sopii huomenna rauhallisempikin vauhti esim. 28 km/h ja tasaisella teholla. Luulisin, että nopeampikin ryhmä muodostuu.

  14. #3974
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.165
    JTJ:n reitti näyttää hyvältä. Myös tuollainen tasatehoinen 28 voisi olla ihan fiksu.
    10k-kerhon jäsen

  15. #3975
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Minullekin sopisi tuollainen 28.

  16. #3976
    Ja minulle sopis myös 28.

  17. #3977

    Hymy

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Klo 11.00 ajetaan HePo-lenkki sataprosenttisella varmuudella Tai "HePo"-lenkki, jos kalenteria ei vielä ole julkistettu.

    Klo 09.30 lähtevä lenkki on toveri jassojaahan oma speksi, jolle hän toivoo mukaan lähtijöitä

    PS Kunhan kalenteri on saatu ulos ja kausi kunnolla käynnistynyt, ei suurempaa sekaantumisen vaaraa pitäisi olla, mutta nyt se ettei ad hoc -lenkeillä ole omaa ketjuaan aiheutti ilmeistä epätietoisuutta.
    Kuittaan vielä, että tosiaan, 9:30 lähtevä lenkki on "ad-hoc", eikä siis virallinen HePo-lenkki. Itselleni aikaisempi lähtö on ainoa järkevä kompromissi perheen ja pyöräilyn välillä, kun lenkissä ei mene ihan koko päivää. Lisäksi todettakoon, että neuvot oikeista lenkkien järjestämisketjuista otan auliisti vastaan.

  18. #3978
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Minulle sopisi aikataulullisesti huomenna paremmin kl. 9.30, mutta riittäisikö lyhyempi, esim. JTJ:n 11:00 lähdölle esittämä?

  19. #3979
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wiszsla Katso viesti
    Minulle sopisi aikataulullisesti huomenna paremmin kl. 9.30, mutta riittäisikö lyhyempi, esim. JTJ:n 11:00 lähdölle esittämä?
    Minulla tavoitteena tuo 4:30 lenkin kesto (+tauko Siippoossa), joten luulen että tuo 105 ei siihen aivan riitä, mutta tuosta ehdottamastani saa helposti lopussa Lepsämän kohdalla oikastua tuon 15 km, mutta navigointiahan se sitten vaatii. Ja saattaahan se olla, että ehkä pohjoistuulen jäädyttämänä jotain sellaista joutuu jokatapauksessa tekemäänkin.

  20. #3980
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    OK. Tulen ehkä mukaan 9.30, ja oikaisen jostakin omalle lenkille. Tai sitten teen kokonaan oman.

  21. #3981
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    438
    Tänään oli jo hyvin porukkaa Vantaankoskella. Tehtiin kolme ryhmää 30, 28+ ja 28-. Keskimmäinen ryhmä taisi ajaa kyllä kolmeakymppiä, mutta kaikki muut näyttivät pysyvän hyvin ryhmässä mukana paitsi minä tipahdin jo Riipiläntiellä hitaampaan ryhmään . Siinä vauhti olikin sopivaa. Lottamuseolta puolet tästä ryhmästä lähti Tassun vetämänä suoraan takaisin Vantaankoskelle ja kolmen hengen porukalla jatkettiin speksatun reitin mukaisesti. Meidän koko lenkin keskinopeus oli noin 27,5 km/h. Hieno lenkki kaiken kaikkiaan! Loppumatkasta tiet olivat märkiä, mutta sadekuurot onnistuttiin välttämään.

  22. #3982
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    182
    Keskimmäinen ryhmä ajeli vähän vaihtelevin kokoonpanoin ja oikaisi lopulta kelin huononnuttua suoraan Katriinantietä etelään Vantaankoskelle, jossa meitä oli mukana kolme alkuperäisryhmäläistä ja yksi toisesta 28-ryhmästä loikannut. Keskinopeus oli 29,9 mutta onnistuimme hyvin pitämään vedon tasaisena (mulla NP 172W) eikä lenkki vaikuttanut kenellekään kovin kuormittavalta vaikkei monella meistä kummoisesti kilometrejä jaloissaan vielä ollut. Itse sössin navigoinnin parissa risteyksessä, mutta muuten oli ongelmatonta.

  23. #3983
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JTJ Katso viesti
    Tänään oli jo hyvin porukkaa Vantaankoskella. Tehtiin kolme ryhmää 30, 28+ ja 28-. Keskimmäinen ryhmä taisi ajaa kyllä kolmeakymppiä, mutta kaikki muut näyttivät pysyvän hyvin ryhmässä mukana paitsi minä tipahdin jo Riipiläntiellä hitaampaan ryhmään . Siinä vauhti olikin sopivaa. Lottamuseolta puolet tästä ryhmästä lähti Tassun vetämänä suoraan takaisin Vantaankoskelle ja kolmen hengen porukalla jatkettiin speksatun reitin mukaisesti. Meidän koko lenkin keskinopeus oli noin 27,5 km/h. Hieno lenkki kaiken kaikkiaan! Loppumatkasta tiet olivat märkiä, mutta sadekuurot onnistuttiin välttämään.
    Kiitokset Tassulle, Juholle ja muille vetäjille 28- - ryhmässä. Käännyin aikataulusyistä takaisin n. 30 km:n jälkeen siten, että lähes koko paluun satoi. Mutta omapa oli valintani.

  24. #3984
    Löytyykö tiistaille 24.4. Vkoskelta ajajia, 32-35km/h speksillä, ryhmän/telaketjun koosta riippuen. Esim. joku Palojoki-Nukari lenkura.

  25. #3985
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    438
    Joo, ajattelin aivan samaa. Olisko peruslenkki Vanhaa Hämeenlinnantietä Nukariin ja sieltä Paloheinän kautta takaisin? Noin 35 km/h on varmaan sopiva vauhti telaketjulle.

  26. #3986
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JTJ Katso viesti
    Joo, ajattelin aivan samaa. Olisko peruslenkki Vanhaa Hämeenlinnantietä Nukariin ja sieltä Paloheinän kautta takaisin? Noin 35 km/h on varmaan sopiva vauhti telaketjulle.
    Jep. Tuota peruslenkkiä olen yksikseni hieman modannut eli kahdeksikon muotoon https://ridewithgps.com/routes/24233970 (73km, palojoki silmukoiden risteämässä). Hämeenlinnantien osuus siis lyhennetty, koska hieman tylsä ja se tärinäraita on parijonossa ikävä. Jos ei saa kannatusta, niin taivun myös perusversioon
    Edit: ja lähtöaika oletuksena perinteinen eli klo 18.
    HibaHaba muokkasi tätä : 23.04.2018 at 14.04 Syy: lisätty lähtöaika

  27. #3987
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    438
    Joo, tärinäraidat on kyllä ikäviä ja pakottaa ryhmän ajamaan selvästi ajokaistan puolella. Riipiläntie voi kuitenkin olla mäkisempänä hieman haastavampi telakejun toimivuuden kannalta, mutta voisihan tuota kokeilla.

  28. #3988
    Kiinnostaisi osallistua. Mutta jos aloitettais vähän hitaammin esim. ekat 20-30km 32-33km/h ja sit esim. Nukarin jälkeen 34-35km/h niin meikäläinen voisi pysyä mukana ainakin Nukarin.

  29. #3989
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeVi Katso viesti
    Kiinnostaisi osallistua. Mutta jos aloitettais vähän hitaammin esim. ekat 20-30km 32-33km/h ja sit esim. Nukarin jälkeen 34-35km/h niin meikäläinen voisi pysyä mukana ainakin Nukarin.
    Passaa ainakin minulle. Nopean vauhdin kunto vielä aivan arvoitus itsellenikin ja Riipiläntie+ hyvä vähän lämmitellä muutenkin. Mäet + telaketju yhdistelmästä JTJ on oikeassa, eli voi olla hyvä maaston ja segmenttien mukaan vaihdella hitaan ja nopean telaketjun välillä (jos nyt kuskeja telaketjuksi asti saadaan).

  30. #3990
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    438
    Hyvä idea ajaa Riipiläntie hitaalla telaketjulla. Sen jälkeen tulee vähän helpompaa pätkää ja ehkä jopa parempikuntoista tietäkin. Ennusteen mukaan huomenna olisi menomatkalla myötätuulta, niin voi olla ettei vauhti kiihdy enää paluumatkalla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •