Sivu 149 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4999139147148149
Näyttää tulokset 4.441 - 4.448 / 4448

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Onneksi tajusin irrottautua ajoissa seurastanne:
    Varmasti oikea ratkaisu vallitsevissa olosuhteissa. Ja rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että kun erottiin niin kyllä mun ja JTJ:n vauhti nousi selkeästi loppulenkille.

Joo, ensi lauantaina uudestaan. Siitä se kunto lähtee nouseen, kun vaan muistat maltilla lähteä liikkeelle.

Huomenna taas jokin lenkki, vaikka aurinkolasit onkin kateissa.

Hitsi, tuli aamulle pakollinen meno. Pääsen vasta ehtoolla baanalle.

Tänään lähti viisi kuskia majalta. Ajettiin Espoon Pitkäjärven kautta Bemböleen ja Kauklahteen ja rantareittiä takaisin majalle. Tassu jäi Bembölessä omalle lenkilleen ja Repa jäi ennen Kauklahtea paikkaamaan rengasta. Loppumatka ajettiin kolmen miehen voimin ja käytiin Nokkalan majakalla kahvilla. Sää oli mitä parhain! Kiitos vaan lenkkiseurueelle! Jos sää suosii niin ensi viikolla taas lenkille.

Katseltuani aamulla huomisen säätiedotusta tulin siihen tulokseen, että huomenna lauantaina olisi tulossa (ainakin minulle) aivan liian kylmä keli perinteiseen ja hieman nopeampaan Droppitankoajeluun. Olkapääkin on vielä kysymysmerkki. Kerttu varoitteli Ylellä myös ikävästä itätuulesta. Niinpä kysyn, että löytyisikö porukkaa huomenna Maunulan majalta klo 10:30 alkavaan polkurymistelyyn? En ole käynyt Keskuspuiston poluilla näillä lumilla eikä tiedusteluihini ole vastattu toisessa säkeessä, mutta oletan että viime vuoden tapaan siellä voisi olla nopea ja kovapohjainen polkuverkosto. Sitä on nautinto ajella maastopyörällä. Tosin viime vuonna pärjäsi ainakin lopputalvesta myös cyklolla. Ja metsähän tarjoaa oivan suojan oletetulta tuulelta.

Jos tänään ei mene baarissa liian myöhään, niin tarkoitus olisi tulla läskin kera Majalle mainittuun aikaan. Eli minunkin osallistumisessa on pieni varaus, mutta jos innostusta löytyy niin lupaan rajoittaa juhlintaani...

Tänään oli tuvalla tilaa. Itseni lisäksi tuli yksi maastopyöräilijä. Itse olin 29:llä liikenteessä, mikä osoittautui hyväksi valinnaksi. Ajoimme jonkun pätkän yhdessä, kunnes maastopyöräilijä löysi itselleen hakemiaan tallattuja metsäpolkuja joihin siirtyi. Minulla ei taito riittänyt siihen ja jatkoin yksinäni omaa lenkkinäni lentokentän suuntaan. Hyvä keli ja nautinnollinen ajopäivä.

Lähdin tänään pitkästä aikaa pyörälenkille ja päätin käydä Maunulan majalla katsomassa, jos siellä näkyisi muitakin lenkkeilijöitä. Ja kappas vaan, siellähän oli kolme kaveria, joiden kanssa päätettiin mennä maantielenkille Lapinkylään, kun kelvit oli aika pahasti jäässä. Ihan kunnon lenkki siitä tulikin ja reilut sata kilsaa tuli mittariin. Sää oli aivan mainio, vaikka menomatkalla vastatuuli meinasi hyydyttää, mutta onneksi tuuli ei sentään kääntynyt matkan varrella.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •