Sivu 148 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4898138146147148
Näyttää tulokset 4.411 - 4.430 / 4430

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

Lauantaina Maunulasta klo 10.30 hiekkatietä ja asfalttia kohti Nurmijärveä.Kalevi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wilier-08 Katso viesti
    Lauantaina Maunulasta klo 10.30 hiekkatietä ja asfalttia kohti Nurmijärveä.Kalevi
    Toivottavasti saatte hyvän remmin kasaan. Minun polkemiseni ovat vähän aikaa ohi: maastopyöräilyssä kesällä sattunut haaveri osoittautui jänteen repeämisen arvoiseksi. Itsekin pyöräilyä harrastava anestesialääkäri uinutti uneen toteamalla, että kannattaisi pysytellä maantiellä. Tämä vitsinä, mutta myös omiin vastaaviin kokemuksiinsa vedoten.

Yritän tulla kuvioihin mukaan loppuvuodesta. Antoisia kilometrejä.

Ajelin porukan mukana Maunulasta V-koskelle, sieltä omalle lenkille Ylästöntien kautta kiertäen ja V-joen vartta takaisin. -- Triviaa: 1.31 h, 29.5 km, 19.3 km/h (keskari), maksimivauhti (alamäessä) 35.8, ja k-kalorioita kului 950, palautumisaika 11 h, nousua 422 m, laskua 436 m. -- Kalevin pitkämatkalaisilla, 5 kuskia, sitten ihan toiset lukemat...

Jk. Ylisummaan: Jos ei kolmea, neljää tuntia halua/ehdi/jaksa/viitsi ajaa, voi osallistua (yhteislähdössä) lyhyemminkin
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 40 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

[QUOTE=Pekka Sirkiä;2817676]Ajelin porukan mukana Maunulasta V-koskelle, sieltä omalle lenkille Ylästöntien kautta kiertäen ja V-joen vartta takaisin. -- Triviaa: 1.31 h, 29.5 km, 19.3 km/h (keskari), maksimivauhti (alamäessä) 35.8, ja k-kalorioita kului 950, palautumisaika 11 h, nousua 422 m, laskua 436 m. -- Kalevin pitkämatkalaisilla, 5 kuskia, sitten ihan toiset lukemat...

100km 22,5km/h 1000nm

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
    Minun polkemiseni ovat vähän aikaa ohi: maastopyöräilyssä kesällä sattunut haaveri osoittautui jänteen repeämisen arvoiseksi. [...]
    Yritän tulla kuvioihin mukaan loppuvuodesta. Antoisia kilometrejä.
    Paranemisia!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti penyeach Katso viesti
    Paranemisia!
    Kiitos kiitos. Kyllä tämä tästä.

Tämän päivän Maunulan klo 10:30 inspiroivan cyclo treenin innoittamana kyselen olikohan ketään menossa huomenna su klo 11 Vkoskelle? Kylmää on mutta sehän ei haittaa kun kuivaa luvassa.

Ajelin sunnuntaina Malmin lentokentän ympäri (ihan aidan vieressä menee hyvä reitti). Tasamaata ja hiekkatietä pääosa, muutama lyhyt ylämäki. -- Huomasi selvästi, btw, että pudonneet lehdet alkavat liukastaa nousuja.

Jk. Kotiseudun matkailuvinkkinä, että ko. lentokentän ympärillä/lähimailla on runsaasti sotahistoriallista nähtävää.
    * Elämyksiä |

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    Ajelin sunnuntaina Malmin lentokentän ympäri (ihan aidan vieressä menee hyvä reitti). Tasamaata ja hiekkatietä pääosa, muutama lyhyt ylämäki. -- Huomasi selvästi, btw, että pudonneet lehdet alkavat liukastaa nousuja.

Jk. Kotiseudun matkailuvinkkinä, että ko. lentokentän ympärillä/lähimailla on runsaasti sotahistoriallista nähtävää.
    Minun vakiojuoksulenkki. Pituutta 5.7 km.
    Pimeällä tuolla ei kannata kovaa pyörällä ajaa, koska siinä on paljon kävelijöitä ja juoksijoita
    Esim. Bunkkereita tosiaan lenkin varrella on. Lisäksi historiallinen lentokenttärakennus ja siellä ravintola/kahvila
    Tulevat tuhoamaan tuonkin lenkin, kun paikalle rakennetaan asuntoja
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

Onkohan huomenna Maunulsta lähtijöitä? Pakkasta luvattu yöksi mutta ajattelin urheilla nastattomilla jos hiekalla pysyttäisiin.

Joo. Jos tulee räntää/vettä kl.10 tienoilla, en starttaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaru Katso viesti
    Joo. Jos tulee räntää/vettä kl.10 tienoilla, en starttaa.
    Sama täällä ja pätee myös lumisateeseen. Talvirenkaat ovat nimittäin varastossa ja avain tallessa. Tosi hyvässä tallessa.

Lauantaina Maunulan majalta klo 10.30 kevyt aamulenkki Malmin lentokentän ja Vanhankaupunginlahden kiertäen (Mustikkamaan ympäriajo myös mahdollinen). Noin 35-40 km. Wauhti: 50+

Jk. Tavoitteellisempi väki ajaa pidemmän & vauhdikkaamman lenkin.
    Jjk. Laitetaan vielä säävarauksella...
    * Elämyksiä |

Vaikuttaisi lauantaina olevan jopa aurinkoa luvassa, toivottavasti Maunulaan on tulijoita 10:30!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Team-o Katso viesti
    Vaikuttaisi lauantaina olevan jopa aurinkoa luvassa, toivottavasti Maunulaan on tulijoita 10:30!
    Olihan meitä viisi. Aurinko näyttäytyi vasta lenkin loppupuolella, mutta olihan se keli kuitenkin aivan loistava. Pitkästä aikaa porukkalenkillä, sekin oli ihan jees.

Olikohan ketään nastarengas polkijaa lähdössä huomenna klo 10:30 Maunulasta?

Joo, ajattelin huomenna ajaa tällaisen lenkin: https://ridewithgps.com/routes/29043700

Mun vauhti on aika maltillinen. Keskinopeus jää alle 20 km/h ja ylämäet ajan tosi hiljaa, kun olin pari kuukautta sitten jalkaterän leikkauksessa. Mutta kiva olisi ajaa pitkästä aikaa pienellä porukalla, jos vauhti on muille sopiva.

Olisi kiva tulla, mutta olen ollut kovin sairas ja nyt toipilaana. Ajattelin käyttää tilanteen hyväksi ja katsoa ja tutkailla sunnuntaina klo 11 Maunulassa sen, mistä olen jo pitkään ollut kovin utelias. Nimittäin retkipyöräily 4 ja puoli tuntia. Retkipyöräilyn keskari saattaa olla mun tilanteessa just sopiva. Eli alle 20.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JTJ Katso viesti
    Joo, ajattelin huomenna ajaa tällaisen lenkin: https://ridewithgps.com/routes/29043700

Mun vauhti on aika maltillinen. Keskinopeus jää alle 20 km/h ja ylämäet ajan tosi hiljaa, kun olin pari kuukautta sitten jalkaterän leikkauksessa. Mutta kiva olisi ajaa pitkästä aikaa pienellä porukalla, jos vauhti on muille sopiva.
    Tällaiseen voisin toiste tulla mukaan. Tälle päivään vähän liian hätäinen lähtö

JTJ:n ehdottaman tapaiset lenkit kiinnostavat jatkossa. Huomasin viestin liian myöhään, koska sivulla on ollut pitkään hiljaista.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •