Sivu 63 / 63 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263
Näyttää tulokset 1.861 - 1.883 / 1883

Aihe: XXL

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jöpöttäjä Katso viesti
    https://www.xxl.fi/white-bike-mitten...107159_1_style
    Ovatko niin hyvät, ettei ole syytä katsella muita vastaavia?
    Aika ahtaat on ainakin omaan makuun. Meinas olla hankaluuksia vaihdevipujen kanssa kun tumppu painoi liipasinta joka ei sitten omin voimin palauttanut. Silti tuli viime talvi noitten kanssa ajeltua.
    Lahden kuvarastit kartalla http://goo.gl/maps/01MlQ (Päivitetään kun jaksaa ja muistaa )

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vihtis83 Katso viesti
    Aika ahtaat on ainakin omaan makuun. Meinas olla hankaluuksia vaihdevipujen kanssa kun tumppu painoi liipasinta joka ei sitten omin voimin palauttanut. Silti tuli viime talvi noitten kanssa ajeltua.
    Minkäs kokoinen koura sulla on? Mulla normi hanskan koko on 11. Tosta seuraava Mittens vaihtoehto onkin jo liki 60e...

Katsoin nettisivujen saldotiedoista, että Lahden myymälässä on iskaripumppuja, mutta eipä ollut. Myyjän mukaan saldot päivittyy kerran päivässä ja ilmeisesti oli viimeinen tänään myyty.

Onneksi melkein vieressä oli Motonet ja siellä pumppuja.
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Minkäs kokoinen koura sulla on? Mulla normi hanskan koko on 11. Tosta seuraava Mittens vaihtoehto onkin jo liki 60e...
    9 koon lapanen vaan mulla. Kyllä siellä käsi mahtui liikkumaan mutta melko naftit kuitenkin vääntää kahvojen päällä.
    Lahden kuvarastit kartalla http://goo.gl/maps/01MlQ (Päivitetään kun jaksaa ja muistaa )

https://www.xxl.fi/white-bike-mitten...107159_1_style
    Ovatko niin hyvät, ettei ole syytä katsella muita vastaavia?
    Ainakin omaan makuun oli niin ahtaat, että en noilla pystynyt ajamaan, kun tuntui että jarrujen käyttö on vaikeaa. Biltsun kelkka/mönkkärikäyttöön tehdyillä on sitten ajeltu kun on tarve ollut.

oho, xxl tilaus lähetettiin maanataina ja on nyt saapunut postiin noudettavaksi(Keski-Suomeen). Toimitus oli nopeampi kuin monesssa Suomalaisessa verkkokaupassa!

Mulla olisi 20 euron lahjakortti odottamassa xxl:ään mutta en keksi järkevää ostettavaa! Olen jo pari tilausta pistänyt viimeisen puolen vuoden aikana sinne (jolloin lahjakortti on jo ollut olemassa) mutta eihän niihin netin kautta tilattuihin ole voinut sitä käyttää, kun tilaus on pitänyt maksaa saman tien verkossa.
    Pitäis kai mennä liikkeeseen pyörimään ja ostaa vain jotain. Vaikka varastoon tulevia satunnaisia sulkapallopelejä varten sulkia tms.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mulla olisi 20 euron lahjakortti odottamassa xxl:ään mutta en keksi järkevää ostettavaa! Olen jo pari tilausta pistänyt viimeisen puolen vuoden aikana sinne (jolloin lahjakortti on jo ollut olemassa) mutta eihän niihin netin kautta tilattuihin ole voinut sitä käyttää, kun tilaus on pitänyt maksaa saman tien verkossa.
    Pitäis kai mennä liikkeeseen pyörimään ja ostaa vain jotain. Vaikka varastoon tulevia satunnaisia sulkapallopelejä varten sulkia tms.
    Minulla kyllä oletusarvoisesti maksutapana on ilmainen lasku 14 päivän maksuajalla jota voi Klarnan sivuilla pidentää vielä 10 päivää maksutta.
    #fillarifoorumi @ IRCnet

Vink, haussa Brooks C17-satula.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mulla olisi 20 euron lahjakortti...
    Pitäis kai mennä liikkeeseen pyörimään ja ostaa vain jotain....
    Eikäku osta Real Turmatin turskapataa jemmaan, just näin Suomenojalla niitä á 2,50€. Saisit kahdeksan pakettia

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Ei helkutti. En uskaltaisi edes maistaa

^Turskapata on ihan hyvää, ellei jopa parhaasta päästä noita makuja. Hajunpöllähdys on kuitenkin hmm... kalamainen.
    SUOJAOS

https://www.xxl.fi/magicshine-ms-628...124406_1_style
    Kokemuksia tuosta valosta? Valoteho ilmeisesti riittävä?

Valoteho ja kuvio ok, mutta surkea akunkesto ja virtajohdon liian tiukka sovitus lamppuun riitti mulle (irtosi johto akusta kun hellästi yritin irroittaa johtoa lampusta, ettei akku kuluisi).

Hain kyseisen valaisimen ja XXL sivulla mainittua 7,8Ah akkua tuossa ei ole, vaan paketissa on 6.0Ah akku. Reklamoitu ja katsotaan kuinka asiaan reagoivat. Saas nähdä on pakkausvirhe vai harhaanjohtavaa mainontaa... Palaan asiaan kun ollaan maalissa tämä kanssa..

Kävin tänään Jykylän myymälässä ämpyilemässä ja nyt näyttäisi olevan maantiepyörää halvennuksessa. Sitä Whiten tonnin kuitupyörää tarjotaan 649e hintaan ja Meridan Ridea Claris-osilla peräti 350e, tosin näitä jälkimmäisiä oli vain XS- ja S-kokoisina. Whitea oli isompiakin kuten 54cm kokoista. Hetken jo harkitsin että siirtäisikö nykyisestä konkelista osat tuohon, mutta enpä lähtenyt moiseen.
    https://www.xxl.fi/white-rr-lite-car...132122_1_style

Ilmaisia Free Aero housuja olis mutta jostain syystä ei aukee tilaussivu... Mutta 75e ko housuista on NOTHING! Naisten housuista aukee normaalisti tilaussivu.

Edit: Jahas, laitoin aspaan viestiä että onko muka loppu vaikka just tuli uutiskirje aiheesta niin nyt haku löytää vielä housut mutta sit kun klikkaa housulinkkiä, ei löydykään enää edes sitä. Hyvä tarjota halvalla EI OOTA. VMP!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    ...sit kun klikkaa housulinkkiä, ei löydykään enää edes sitä. Hyvä tarjota halvalla EI OOTA. VMP!
    Se on katoppa sellainen "kahvipakettitarjous", sillä saatiin sut kauppaan ihmettelemään. Jos vaikka ostaisit edes jotakin.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Ilmaisia Free Aero housuja olis mutta jostain syystä ei aukee tilaussivu... Mutta 75e ko housuista on NOTHING! Naisten housuista aukee normaalisti tilaussivu.

Edit: Jahas, laitoin aspaan viestiä että onko muka loppu vaikka just tuli uutiskirje aiheesta niin nyt haku löytää vielä housut mutta sit kun klikkaa housulinkkiä, ei löydykään enää edes sitä. Hyvä tarjota halvalla EI OOTA. VMP!
    Hyvin toimi linkki. Ei tosin ollut enää kuin XL-kokoisia jäljellä mutta se lienee mun koko. Jos ei sovi niin onneksi saa palauttaa. Mainio kauppa.

^klo 8.45 alkaen ei ainakaan enää toiminut kun yritin. Kahdella eri selaimella ja lisäksi vielä kännykällä. Tunnin refreshailin ja lopulta koko housut hävisi webistä...

Aikainen lintu....jne.

Vastasivat että kyllä sielä vielä on kokoja jäljellä ja linkkasivat NAISTEN housut vaikka toki originaalissa mailissa puhuin kokoajan miesten housuista.

Kluuvin XXL:ssä yksi kpl M-kokoa. Muissa vain naisten mallia tarjolla. Toi mainonta ei mennyt ihan putkeen ja en tiedä onko ihan lain hengen mukaistakaan.

XXL on kyllä näissä "tarjouksissa" kyllä niin ovela. Kaikki jämät erät mitä jäänyt nurkkiin pyörimään pistetään viikoksi aleen. Olen tästä syystä aina netin kautta katsonut saldon ennen kuin lähden yhtään mihinkään. Niin monta kertaa ollut hyllyt tyhjinä. Tästä syystä olen näitä ale-tuotteita alkanut tilaamaan kotisovitukseen jos vähänkin joku rätti kiinnostaa. Klarnan laskulla vaan tulemaan ja palauttaa jos ei sovikkaan itselle tai tuote muuten erilainen mitä luullut. Tänäänkin vien postiin pari laatikkoa takaisinpäin...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •