Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 39

Aihe: Pyöräilijä kaupassa

Pyöräilijä kaupassa

En tiedä mistä syystä menen melkein aina Siwaan jos satun käymään kaupassa pyöräretken aikana.

Ehkä siksi, että siellä ei ole valtavia ruuhkia, kassaneidit ovat yleensä kauniita, valikoimat vähintään hyvät ja tunnelma kuin kirkonkylien pikkukaupoissa eli viihtyisä.

Tyyppi juo kaliaa. Meneekö hihnalla oleva satsi ihan yhdessä pyöräretkessä?
    -L.

Suomen kielen sana 'eläke' on lyhenne sanoista 'elä keskiviikkona'.

Pyöräilijä kaupassa

Unohdit HK-plöön ja Nortit
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tyyppi juo kaliaa. Meneekö hihnalla oleva satsi ihan yhdessä pyöräretkessä?
    Kyllä olut maistuu allekirjoittaneelle, mutta kohtuudella eikä talvella tule sitä vedettyä pyöräretken aikana ollenkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Unohdit HK-plöön ja Nortit

Makkara on melko tarkaan pelkkää jauhoa ja pyörämiehet eivät savuttele.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti assari Katso viesti

En tiedä mistä syystä menen melkein aina Siwaan jos satun käymään kaupassa pyöräretken aikana.

Ehkä siksi, että siellä ei ole valtavia ruuhkia, kassaneidit ovat yleensä kauniita, valikoimat vähintään hyvät ja tunnelma kuin kirkonkylien pikkukaupoissa eli viihtyisä.
    Ja tällä kertaa kävit K-marketissa...
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tasan savuttelevat.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Mä luulin assaria vähän nuoremmaksi.

Tänään kävin Siwassa. Oli jonoa kassalla, joten kaupassa käynti kesti jopa viisi minuuttia.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Ostoksina jatkettu sixpack ja 2012 tiekartta. Siwaan?
    Matti S. muokkasi tätä : 20.03.2014 at 19.21
    - Hiki syö aivoja -

Täytyy vissiin lähteä siwaan eiku k-markettiin, rupes heti tekemään mieli makkaraa, norttia ja kyytipojaksi olutta...

Meinasin kerran kaataa koko hyllyn Camelbäkillä Sivassa kun ne käytävät on puoli metriä leveet ja tämmönen isokokonen pyöräilijä ei meinannut mahtua hyllyn väliin repun kanssa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Tasan savuttelevat.
    Aika harvoin jos koskaan näkee pyöräilijän harrastavan tupakoinnin polttoa pyörän selässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti haedon Katso viesti
    Mä luulin assaria vähän nuoremmaksi.

Tänään kävin Siwassa. Oli jonoa kassalla, joten kaupassa käynti kesti jopa viisi minuuttia.

Olen nuorehko, mutta vanhan näköinen.

Jos olit viisi minuuttia kaupassa ja tuona aikana ehdit valita ostoksesi ja maksaa ne niin silloin voidaan sanoa, että palvelu pelaa ja ruuhka ei voinut olla samaa luokkaa kuin Lid:issä jossa on aamusta iltaan porukkaa hamstraamassa ulkomaalaista ruokaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Meinasin kerran kaataa koko hyllyn Camelbäkillä Sivassa kun ne käytävät on puoli metriä leveet ja tämmönen isokokonen pyöräilijä ei meinannut mahtua hyllyn väliin repun kanssa
    Olisi ollut hyvä homma jos olisit saanut kaadetuksi kaupan hyllyn.

Olisi kaupan omistaja varmasti muistanut sinut.

Itse en jätä asioita puolitiehen.

Menin kerran divariin ja-vaikka olenkin hoikka-onnistuin rikkomaan yhden hyllyn ja siinä olevat lehdet kaatuivat erään naisen päälle.

Tuota noin... Tämä kassaneiti tuossa liikkuvassa kuvassa: sivupotkun palautus kaipaa hieman korjaamista, mutta muuten näyttää melko hyvältä.

Punapää pyöräilijät kaupassa

^^ Minun mielestäni vanhemman miehen ostokset on jo tuolla hihnan perällä ( näkyy pieni punasävyinen paketti) ja mies maksaa, nuo kaljat on seuraavan ( kuvaa ottaneen asiakkaan) ostoksia.

Itse käyn useimmiten pyörällä kaupassa, vakiokaupassani mutta muuallakin. Siwassa on aika huono valikoima ( joskus käynyt) ja kalliimpaa kun vakikaupassani.
    En kyllä ota valokuvia kaupassa.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mnph Katso viesti
    Tämä kassaneiti tuossa liikkuvassa kuvassa: sivupotkun palautus kaipaa hieman korjaamista, mutta muuten näyttää melko hyvältä.

"Aivan, mutta ei voida olettaa että amatööri osaisi suorittaa aidon karatepotkun"

(assari)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

Itse käyn useimmiten pyörällä kaupassa, vakiokaupassani mutta muuallakin. Siwassa on aika huono valikoima ( joskus käynyt) ja kalliimpaa kun vakikaupassani.
    En kyllä ota valokuvia kaupassa.

"Mitä sellaista muissa kaupoissa on mitä Siwassa ei ole?"

(assari)

Aika harvoin jos koskaan näkee pyöräilijän harrastavan tupakoinnin polttoa pyörän selässä.
    Poroksi vaan tupakointi, sanon minä.

"Mitä sellaista muissa kaupoissa on mitä Siwassa ei ole?"

(assari)
    Isommissa kaupoissa on tietysti enemmän tuoretta lihaa. Siwassa ei löytynyt edes karjalanpaistilihoja.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Siwa on syvältä, ainoastaan epätoivoisesti sunnuntai-aamuna lisää olutta ja norttia hakevia, surkee valikoima ja ei ainakaan aikuisen kokoiselle tehty hyllynvälit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Siwassa ei löytynyt edes karjalanpaistilihoja.

Asiakkaiden kuuluu antaa palautetta kauppiaalle jos jotain puuttuu...tästä tulee mieleen että eihän fillareihin erikoistuneista liikkeistä välttämättä löydy edes napaharjoja mikä tietysti on häpeä kun kyseessä niin yksinkertainen ja melko tarpeellinen väline.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Siwa on syvältä, ainoastaan epätoivoisesti sunnuntai-aamuna lisää olutta ja norttia hakevia, surkee valikoima ja ei ainakaan aikuisen kokoiselle tehty hyllynvälit.
    En ole itse törmännyt tuollaiseen Siwa-kauppaan, mutta ilmeisesti niitä on monenlaisia ja pieneen liiketilaan ei saa väljästi mahdutetuksi pakollistakaan valikoimaan.

"Mitä sellaista muissa kaupoissa on mitä Siwassa ei ole?"(assari)
    Asiakkaita
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

Napaharjoja ?
    Vähän kuin ripsienkiharrin...
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

löydy edes napaharjoja mikä tietysti on häpeä kun kyseessä niin yksinkertainen ja melko tarpeellinen väline.
    Mikä harja? Olen aikamonta vuotta leikkinyt fillareiden kanssa, ja pessytkin niitä muutaman kerran, mutta kertaakaan en ole kuullut mistään napaharjasta... Vai onko kyseessä joku harja millä assari putsaa napanöyhtänsä mahastaan?

Ja asiaan liittyen, ainakin paikallinen Siwa on semmoinen räkälä että sinne ei eksy kuin pahimman hädän edessä, kun kertakaikkiaan mikään muu paikka ei ole auki ja on pakko saada jotain pientä, esim maitopurkki. Tämmöinen tilanne tulee eteen noin 1x/pari vuotta tms.

Napaharja = vatsan alueen karvoitus.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steni Katso viesti
    Asiakkaita
    Pakko olla asiakkaita koska muuten Suomessa ei olisi viittä sataa (500) Siwa-myymälää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fjälle Katso viesti
    Napaharjoja ?
    Vähän kuin ripsienkiharrin...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mikä harja? Olen aikamonta vuotta leikkinyt fillareiden kanssa, ja pessytkin niitä muutaman kerran, mutta kertaakaan en ole kuullut mistään napaharjasta... Vai onko kyseessä joku harja millä assari putsaa napanöyhtänsä mahastaan?

Ja asiaan liittyen, ainakin paikallinen Siwa on semmoinen räkälä että sinne ei eksy kuin pahimman hädän edessä, kun kertakaikkiaan mikään muu paikka ei ole auki ja on pakko saada jotain pientä, esim maitopurkki. Tämmöinen tilanne tulee eteen noin 1x/pari vuotta tms.

Jos liikehuoneisto on epäsiisti niin asiakkaiden kuuluu valittaa Siwan pääkonttoriin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mikä harja? Olen aikamonta vuotta leikkinyt fillareiden kanssa, ja pessytkin niitä muutaman kerran, mutta kertaakaan en ole kuullut mistään napaharjasta...
    Napaharja on käsittääkseni sellainen värikäs pulloharjan näköinen härpätin, joka väännetään löysästi rinkulalle pyörän navan ulkopuolelle. Ajettaessa se sitten pyörii ja pyyhkii pölyjä pois navan reunalta.

Ei välttämättä kannata kokeilla oman napanöyhdän poistamiseen.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Ai tuommonen. Ostan heti kun Campagnolo alkaa myydä sitä Super Record leimoilla varustettuna! (kuhan se on Powertap compatible sit)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Itse käyn useimmiten pyörällä kaupassa, vakiokaupassani mutta muuallakin.
    Mä jätän pyörän kaupan ulkopuolelle parkkiin.

^meitsi lähtee näppiskauppaan.

Hyvä Assari!
    Täällä on vastanneet Sulle kaikki palstan "älyköt"! Sori heidän puolestaan.
    Itse roikkuvat täällä yötä päivää kommentteineen, jotka pääosin suunsoittoa ja tuntuu et ent. koulukiusaajia.
    Oli nytkin joukossa muutama a s i a l l i n en kommentti, hyvä näin! Oikeat Pyöräasiantuntijat eivät kommentoineet, kiitos heille.
    Vain pyöriinsä rakastuneet hörhöt kommentoivat, hyi hyi.

On kyllä hienoa, että näiden fillarifoorumin kirjoitusten perusteella pystyy päättelemään,
    kuka on koulukiusaaja.
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steni Katso viesti
    On kyllä hienoa, että näiden fillarifoorumin kirjoitusten perusteella pystyy päättelemään,
    kuka on koulukiusaaja.
    Totta....Minäkään mielestäni ollut mikään koulukiusaaja, mutta luokkakokouksessa 35v koulu päättymisen jälkeen, yks tyttö ( nyt jo nainen ) sanoi, että olin sitä vetänyt hiuksista fyssan tunnilla.
    Fatless biker

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •