Sivu 125 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2575115123124125126127 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.721 - 3.750 / 3795

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyörällä ja autolla Katso viesti
    Olen saanut nuorimman tyttäreni innostumaan lähtemään kävelylenkeille kanssani. Asuu nyt luonani 2 viikkoa kuukaudesta ja silloin käydään aina yhdessä kävelylenkillä. Pikkuhiljaa lisätään nopeutta ja matkan pituutta. Tyttö on ollut ylipainoinen jo pienestä pitäen eikä äitinsä ole millään lailla kannustanut liikkumaan kun ei halua lähteä mukaan mihinkään liikuntajuttuun. Erottiin kun tyttö oli 4 vuotias ja siitä asti on ollut minun luona vain joka toinen viikonloppu. 2 kuukautta sitten aloitettiin viikko viikko syteemi ihan tytön omasta toivomuksesta ja nyt on aloitettu sitten nämä kävelylenkit.
    Tyttö sanoi tänäänkin että on ylpeä itsestään lenkin jälkeen.
    Peukku tälle! Itsestä kun se lähtee niin mahdollisuudet kasvaa. Ja on syytäkin olla ylpeä itsestään. Moni suunnittelee, mutta harva lopulta tekee. Tsemppiä!
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^ 7,4 kilometriä tänään tuli matkaa kävelylenkille. 1 tunti ja 34 minuuttia meni aikaa.

Currywurst-annos kahteen kertaan Lahden kv-markkinoilla. On se hyvää.

Tytär sai haluamansa 2. asteen opiskelupaikan👍 Pikkuvarpuset saivat jälkikasvunsa ulos pöntöstä kolmelta aamulla. Miten noinkin pienistä lähtee noin paljon ääntä.

10.5 km kävelylenkki tyttären kanssa tänään.

Tämä kyllä tapahtui eilen aamulla. Olin herätessä hiukan kärttyisä, kun peiton alla nukkuessa oli tullut epämukavan hikinen olo. Tajusin tilanteen ja kerroin sen emännälle ääneen: varsinainen first world problem; "hotellihuoneessa tuli hiki peiton alla"! Ei meinannut tulla naurusta loppua

15 euron pyöräostos: Kierrätyskeskuksesta hankittu Crescent Fashion Line, josta katkaisin lukon, pumppasin ilmaa eturenkaaseen ja ajoin 6 km:n kauppareissun.

Pieni asia, iso ilo. Olin rannalla kuvaamassa ja järvessä näkyi polskintaa; no ahven siellä polski, ja toinen ihan pieni noin 5cm pituinen pikkukala. Voi että pikkukala oli suloinen, isot silmät. Seurailin hetken kalojen uintia, olipa kiva kokemus

^^^ kun tässä ei tiedä miten käy....niin olen yrittäny toteuttaa suunnitellut asiat NYT eikä "sitten kun" koska voipi hyvin olla että sitä "sitten kun" ei koskaan tule. Heti kun se aiottu asia on mahdollista tehdä, niin mä teen.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Minut sai kyllä se, että pääsin lenkille. Olikin ihan täydellinen keli ja mahtaa. Vähän sain nautiskella, kunnes jalkapöytä halusi kotiin. Hikiä tuli, kun näin kyyn.

Hieno keli rullailla bussipysäkille, vika työpäivä, hieno keli rullailla koko matka kotiin, loppuviikko lomaa.

Mukavan lämmin ilma, etätyöpäivä, lounas ravintolan terassilla (ja matkat fillarilla), iltapäiväkahvi omassa pihassa. Vielä olisi yksi palaveri tälle päivälle, sitten voisi keksiä puuhaa vaimon kanssa. Joskus pitää yrittää muistaa arvostaa näitä arjen asioita.

! no just tuli KVVY:ltä sähköpostia että 2018 käynnistetty VIRTA-hanke, on siis nelivuotinen hanke ja tavoitteena olisi saada yhteistyökumppaneita, joten ehkä kututalkoot jatkuu kiva että siellä on mun sähköpostiosoite ja varmasti infoa tulee jos talkoot jatkuu, toivottavasti jatkuu.

Taimenten vaellusta on tutkittu PIT-merkkimenetelmällä. Kas, kiitos nahkiaisten mä tiedän nyt osapuilleen mitä se(kin) on.
    Mutta tosi kiva että sieltä tuli viestiä
    tempokisu.kuvat.fi

Sinitiaisten katras lähti pöntöstä tänä iltana😀Vaviskaa kirvat👍

Tutut tavarat alkavat siirtyä uuteen keittiöön. Juhannuksen sisäruokinta sateen sattuessa on nyt mahdollinen. Korkkilattia räpylän alla tuntuu mukavalta. Kodinkoneetkin vaikuttavat vielä hyviltä hankinnoilta.

..tässä taas tuumin että onhan se kiva että on näitä harrastuksia, kivoja juttuja taas - ja nahkiaiskauden avaukseen on enää 1 kk 3 viikkoa, kyllä se tästä nahkeesti etenee....

nauratti aamulla kuvatessani kun (nuken) onkivavassa oleva kala se vaan heilui tuulen mukana ja aattelin saanko kalan kuvaan sopivasti....kuvaaminen on kyllä kivaa, vaikka ajoittain vaikeeta niin vaivannäkö aina jossain vaiheessa palkitaan. Ja kalat on kivoja, muodossa jos toisessakin....
    tempokisu.kuvat.fi

Tämä ketju jossa suomennetaan fillereiden nimiä: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...-suomeksi-quot

Lähes kaikki on hyviä ja sitten on muutama huutonaurua aiheuttava.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Hyvä Jasper! "Jasper Pääkkönen iski rahat pöytään - Vihtijoella aloitettiin taimenten kutupaikkojen kunnostustalkoot" nyt tuli rahat hyvään tarkoitukseen...mä meinasin että jos voitan lotossa niin lähtee KVVY:lle hieman isompi tukisumma ja Nakkilaan samaten....mutta nyt olisi tarjolla vaan innokas talkoolainen...
    tempokisu.kuvat.fi

^ Eikös Kutemajärvellä ole myös jotkut kututalkoot..?

^ ei ole, tää on vaan mun oma nimitys taimenten kutupaikkojen kunnostustalkoille, lyhyempi ja hauskempi ilmaus on ehdottomasti "kututalkoot" vai mitä...ja samallahan kunnostetut soraikot auttaa ehkä myös pikkunahkiaisia...ja me siis talkoillaan virtavesistöissä eli joki-puroalueilla.
    tempokisu.kuvat.fi

Tytär pääsi Helsingin Yliopistoon opiskelemaan. Nähden menneisyyteen tää oli niin loistava juttu, että kaikki omat "saavutukset" on naurettavan toissijaisia. On se oman jälkikasvun onnistuminen mahtavaa.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Booking.com. Mainiota tuo kun katsoo minkä tahansa majoituksen mistä tahansa ja millä kalenterin kohdalla tahansa niin aina on "vain 1 huone jäljellä, toimi nopeasti".

^Saattaa pitää paikkaansa, jos ne ottaa yhden huoneen varaukseen ittelleen, kun se on mennyt, niin otetaan taas 1 lisää? Mä olen huomannut että esim. Ebookersilla joku hotelli poistuu välillä ja sitten sitä taas saa, vaikka etsisi samalle päivälle koko ajan. Lisäksi jos "makuutat" jotain matkaa varauksessa liian pitkään, niin tulee "tarjous on vanhentunut" (siis kyseessä on alle 30 min) ja hintaan onkin sniikisti lisätty pari kymppiä...
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ...Lisäksi jos "makuutat" ...
    Eiks Private Window estä tuollaisen keplottelun?

Hassua on se, että usein siellä majapaikassa ei muita olekaan.

^Tota pitääkin kokeilla... toisaalta jos olen oikeesti varaamassa, niin silloin ollaan jo kirjauduttu palveluun yleensä tossa vaiheessa.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Loma. Pienen huolen varjon tekee se, että lento on ylibuukattu ja saa jännittää kyytiin mahtumista. Mutta sitä se ei muuta, että loma!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Booking.com. Mainiota tuo kun katsoo minkä tahansa majoituksen mistä tahansa ja millä kalenterin kohdalla tahansa niin aina on "vain 1 huone jäljellä, toimi nopeasti".
    Voi pitää paikkaansa. Mutta oikea ilmaisu olisi "vain 1 huone Booking.com:in kiintiöstä jäljellä, toimi nopeasti".
    Booking ei itse vuokraa yhtään mitään, vain sille varattua kiintiötä majoituspaikoista. Huoneita voi olla vaikka 100 vapaana.

Anopin hautajaisissa otetut porukkaselfiet. Ilman anoppia.

^^ no, toivottavasti ei käy kuten minulle, pääsin yliopistoon opiskelemaan mutta parempi jos en olisi päässy.....

Mutta tosi kiva, olen onnistunu " to spread lamprey loving" ja nahkiaistietoutta w-clubilla(kin). Moni siellä ei tiennyt ennestään nahkiaisisita yhtään mitään, että semmoisia edes on. Mä olen tehny tärkeetä työtä

heh....pitääkö lomalla aina mennä jonnekin, eikö voi vaan "olla tässä".
    tempokisu.kuvat.fi

Hotellit itse hallinnoivat ilmoitettujen huoneiden määrää ja hinnoittelua Booking sovelluksen kautta. Booking ja muut ottavat tästä hyvästä 15% provikan välistä tekemättä vain yhtään mitään.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •