Sivu 128 / 135 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2878118126127128129130 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.811 - 3.840 / 4043

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Uusi pyörä on kevyempi kuin valmistajan spekseissä lupaillaan: ajokunnossa 11,85 kg.
    ...tosi "kevyt"....anteeksi.

Mutta eilen töissä, vitsit olikin tiukka tilanne kun piti anelemalla anella korvavaikun imuvempaimeen lisää imukärkiä, "eikö yksi muka riitä"...no jos tekisi tätä toimenpidettä niin tietäisi että ei riitä, imukärki menee herkästi tukkoon ja pitää vaihtaa. Sain armosta 2 imukärkeä lisää. ( piruvie minne ne on piilotettu, ennen pystyi ottaan ite...kysyin että mistä saisin mutta ei kerrottu...)

Toimenpide onnistui ja potilas sai avun ja oli iloinen, on siinä aina itsekin tosi iloinen kun voi auttaa - mutta tämä oli erityisen tärkeää kun toimistossa oli pomon rouva.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Hyvin levätty yö, maanantaina alkaa loma ja yksi juttu jota en voi kertoa!

Isävainaan talo on vihdoin oikeasti myyty. Kaikenlaista roistoa ja manjaana-säätäjää siinä sohelsikin. Ja se byrokratia, huh!

Jokohan asian saisi unohtaa vai vieläkö ilmaantuu jotain vaatimuksia jostain?

Se ettei loman "juhlistaminen" menny överiksi

Tänään päivällä puuhailin terassilla, oli hiljaista. Höristin korvia, kuulinko jotain. Hetken päästä se kuului taas, ikään kuin nukkuva eläin olisi äännellyt hiljaa.
    Nyt illemmalla selvisi, että meidän terassin alla on siilin pesä
    Hyvin salaa on sen sinne rakentanut, ei olla otusta kertaakaan nähty.
    Kaar ittelles vaa

Se että oon saanut nukuttua kunnolla... (oon aamuvirkku ja yleensä herättää heti viiden jälkeen valvoo miten myöhään tahansa) Kai sitä osaa rentoutua nyt lomalla mikä hyvä

Kyllä se oli tämä. Hihitytti aivan liikaa ja nukkuva vaimonikin heräsi häiriöön

-L.

Englantilainen autonvalmistaja Aston Martin ottaa vuoden 2020 alusta käyttöön lyhyemmän nimen Astma.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Se että oon saanut nukuttua kunnolla... (oon aamuvirkku ja yleensä herättää heti viiden jälkeen valvoo miten myöhään tahansa) Kai sitä osaa rentoutua nyt lomalla mikä hyvä
    Kuule, et ole aamuvirkku jos vasta viideltä heräät, sori nyt vaan

t. viimeistään aamukahdelta heräävä
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

Nope, sä taidat olla superaamuvirkku?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006202399.html

Golffin moottorin irroitus sai hetkeksi hyvälle tuulelle:
    https://youtu.be/iBVmXukx_Gk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

Aika laimeeta

T: en herää aamuisin

Aina joka vuotinen isän Corollan leimaus ja remontti on kuulunut minulle pitkään. Eihän minunkaan tuloilla kummoista autoa osteta, mutta isän ilme kun annoin uudemman, turvallisemman ja taloudellisemman auton avaimet kouraan, että eikö me tälläin korjata tänä vuonna. Vanha mieskin melkein herkistyi.

Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juseh Katso viesti
    Golffin moottorin irroitus sai hetkeksi hyvälle tuulelle:
    https://youtu.be/iBVmXukx_Gk
    Oli kyllä huumoria. Kuva ilmeisesti pöllitty Liveleakista, vedetty siihen kuvanvakautus ja julkaistu uudestaaan
    --

Itse tulin hyvälle tuulele kun löysin vihellystä aiheuttaneen vuodon

Tänään oli oikeasti pitkästä aikaa mukava synttäripäivä, vaikka ei tapahtunutkaan tai tullutkaan tehtyä mitään mullistavaa.

Töissä oli hauskaa ja hyviä juttuja, eilen leipomani mutakakkukin onnistui kivasti, oli hieno kahvihetki ihan vaan perheen kesken ja sain paikattua välejäni veljeeni, joka on lähinnä vain onnistunut ärsyttämään kuluneen vuoden aikana. Perinteinen synttärilenkki jäi tosin ajamatta, mutta joskus on myös hyvä vaan ottaa rennosti.

Lahjaksi saatu pieni lahjakortti fillaripuotiinkin tuli kivaan saumaan.

Nauraa kututalkoisiin

JIPII !

just tuli tosi hyvää sähköpostia - KUTSU KUTUTALKOISIIN ! no nyt ei ole riemulla rajaa...talkoita on 7 paikassa ja mä ilmoittauduin kaikkiin. Jos joku sattumalta kiinnostuu niin rohkeasti vaan kysymään, laitan infoa ja kyytiin pääsee.

ps. ei voi olla parempaa tapaa viettää niitä synttäreitään kuin toiseksi viimeisissä ( tämän vuoden ) kututalkoissa. Ei mitään kaakkuja mutta lihistä ja makkaraa.
    tempokisu muokkasi tätä : 15.08.2019 at 16.09
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Tänään oli oikeasti pitkästä aikaa mukava synttäripäivä, vaikka ei tapahtunutkaan tai tullutkaan tehtyä mitään mullistavaa.

Töissä oli hauskaa ja hyviä juttuja, eilen leipomani mutakakkukin onnistui kivasti, oli hieno kahvihetki ihan vaan perheen kesken ja sain paikattua välejäni veljeeni, joka on lähinnä vain onnistunut ärsyttämään kuluneen vuoden aikana. Perinteinen synttärilenkki jäi tosin ajamatta, mutta joskus on myös hyvä vaan ottaa rennosti.

Lahjaksi saatu pieni lahjakortti fillaripuotiinkin tuli kivaan saumaan.
    Onnittelut synttäreistä! Itse vietinkin synttäreitä jo päivää aiemmin.

OnT: huominen vapaapaivä. Ei tartte herätä klo 04:45.

...ja olin kuulemma nopein ja eka ilmoittautuja kututalkoisiin. No vähänkö nauratti, mutta nyt on niin hyvä mieli että pelottaa...kyllä mä ihan hereillä oon ja nyt on torstai 15. elokuuta 2019.
    Elämä voi yllättää iloisestikin
    tempokisu.kuvat.fi

Sääennuste, näyttäis ihan kesäistä olevan. Toki kesähän vielä onkin

..pelästyin että pikkurahakukkaro oli pudonnut kun kävin vielä Nakkilan reissun jälkeen apteekissa ( Pirkkalassa). Kävin jo sieltä kysymässäkin....oli siellä kuitenkin 38 euroa rahaa.
    Luojan kiitos! Kukkaro olikin jäänyt kameran hihnan ja kameran väliin ja siinähän se pöydällä kameran kupeessa oli ( ja kuten niiiin monta kertaa aiemmin, "kadonnut" esine löytyi kun soitin äiteelle ) ja tärkeintä tässä oli kuitenkin itse se kukkaro jota olen käyttänyt jo 45 vuotta, ja siellä oli myös Nakkilan nahkiais-kuitti.
    tempokisu.kuvat.fi

Alakerran kahvion täti huusi kassan takaa alkuviikosta kun norkoilin ED hyllyn edessä että "ei olla saatu vihreetä ediä ja kun tukussakaan ei ollut, voi mennä pitkään ennenkuin saadaan!" niin nyt sit kun menin saman tiskin ohi niin siellä oli vihreetä kultaa lavallinen (josta yksi valitettavasti tarttui magneetin lailla käteeni, vasta päivän toinen...).

Sai hyvälle tuulelle että olivat jostain löytäneet tuota näköjään. Toisaalta hävettää että kassatäti tietää mitä aina käyn ostaa siellä vaikka yleensä ostokseni teen itsepalvelukassalla mutta nähnyt vissiin kun siellä aina seison vihree pullo kädessä.

Piti lopettaa alkuviikosta mutta eilen tarttui kymmenkuntapulloa ostoskoriin kaupasta kun oli tarjouksessa 1.99 vieläkin ne. Tosin tää alakerran versio 3.20e.

Ai niin, oli muutenkin aivan erityinen autoilureissu tänään; olin jo varautunutkin olemaan valppaana katsomaan kun isomazdan mittari kääntyy 100 000-asentoon ( ei siis miljoonaa vielä...) noin 50km ajettuani tämä historiallinen hetki oli.
    tempokisu.kuvat.fi

Tämän päivän hyväntuulisuutta odotan vielä, mutta eilen työpaikan lähelle oli parkkeerattu piano taiteiden yön takia. Melkein ajoin ohi fillarilla, mutta joku soitti siinä niin kauniisti, että piti kääntyä liikennevaloissa ympäri ja kuunnella kappale loppuun.

^ Tähän tyyliin?

Hienoa, thänx!!

2,5 kg hauki.

Veljen kaa jutustelu.

^ Kah, sama täällä Pojalta perityn Paddy Wagonin "kutistamisen"
    onnistuminen, pitäkätisenä stemmikin sai pysyä samana. Uusi satula
    viimeisteli tilanteen jopa mukavaksi harmaantuvalle pitkäjalkaiselle
    simpanssille.
    Eturieskan kokoa pitää vielä kuupailla, rimppakinttu kun halusi mukana
    tulleen isomman aikoinaan käyttöön pitkäkoipisena. Eiköhän vanha koipireisi
    broileri löydä mukavuusalueen(kin). Konan Reiskaputkinen sinkula
    teräshaarukalla on hyvinkin kiva laite sen Italiaanon 2x10 seuraksi.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Sorsapesueen iltapuhteiden seuraaminen Rouvan huvitötterön ikkunasta.
    ride to the hills - ride for your lives

Ilmestyi uudet nuket - olipa kökköjä "kokoelmia" yhdessä sarjassa vain yksi nukke että mikä kokoelma se on? Pidin vain yhdestä nukesta, ja onnistuin varaamaan niitä kaksi kun päivittelin varaussivua jo 3 min ennen iltakymmentä ( maksu on vasta ensi vuonna).
    Suuntaus on ollut vähempään kiinnostukseen, siis minun kohdallani; >5 vuotta sitten saattoi olla että kokoelmista halusi kymmenkunta nukkea, viime vuosina on ollut 0-2 per kokoelma, tai kokoelmat yhteensä.
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •