Sivu 95 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45859394959697 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.821 - 2.850 / 2957

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

^ respect - tuossa on asennetta. Ei ehkä järkeä, mutta asennetta
    Ei aika kulu; me kulumme.

^ Omistaja huomioiden ei yllättävä valinta asenteen puolesta.
    Kuitenkaan 19 kg paino ei oikein (ainakaan minua) kiehdo.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    Ja yllätti myös, että en heti hoksannut että auton ratissa olen aina ihan oma itseni.

Pitäisiköhän perustaa laulava paketin kuljetus -palvelu. Suositellaan eläimille ja kukkasille.. Ei kuitenkaan karaoketaksia...
    Entä pyöräillessä? Oletko silloin oma itsesi? Ja mitä se 'oma itseni' oikeastaan on? Minä olen erilainen kotona, töissä ja harrasteissa. Ja silti kaikkialla MYÖS oma itseni. Minua kukaan tunne, tuskin itsekään. Minähän olen vain epämääräinen kerrostuma historiaani johon on sekoitettu omia ja muiden odotuksia siitä millainen olen. Kokeile oman itsen tutkintaan pitkiä pyörälenkkejä. Siis oikeasti pitkiä. Yksin. Suosittelen. Kun keho riittävästi väsyy ja mieli alkaa hälyyttää homman järkevyydestä ja kuraa tai pölyä kertyy naaman uurteisiin se kummasti riisuu meissä asuvan turhamaisuuden ja pääset lähelle sitä millainen olet. Silloin voi minuakin alkaa laulattaa... Ja tietysti tulee pohtineeksi elämän suuria arvoituksia samalla kuten, 'Jätinkö lompakon edelliselle taukopaikalle?', 'Onko tuo ukkospilvi joka tuolla näkyy? ja 'Onko tuo muka postilaatikko?'. Juhlan aihettakin saattaa löytyä kun huomaa loppusuoran alkaneen ja on enää kuusi tuntia rullailua kotiin.

Vaan jos voisit aina olla puhtaaksi viljelty oma itsesi, niin kestäisikö sitä itsekään? Eikö se ole hyvä, että meillä on paljon kuvia itsestämme joita voi sovitella eri tilanteisiin? Ikävää on tosin se, että jos ei viihdy roolissaan. Sille voi onneksi tehdä jotain tuomalla 'omaa itseään' enemmän peliin.

Tsemppiä pohdintaan!
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^ onneksi ei tarvi olla tämä "työminä" kovin usein....

Mutta aloin ihmetellä missä merinahkiaisen-suu-pinssit viipyy? Onneksi katsoin lähetyksen numerosta, niin R-kioskillahan lähetys on ollut jo 30.9.!! kääk, kävin hakeen...tosin matkalla hoksasin että hei, Suupantie 2 sehän onkin se Pirkkalan keskustan R-kioski niin tuli hieman pidempi "lyhyt asiointikäväisy"....no, siellähän pinssipussukka oli. Mikseiköhän ollu tullu mitään ilmoitusta että lähetys noudettavissa...no, toinen pinssi on nyt onnellisesti rinnuksissa.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Olin aikeissa käydä huomenna Nakkilassa, ja soittelin että miten ovat auki aattelin että sää on ollu nahkiaisten mieleen ja ovat aktiivisia..no hyvä että soitin, sillä huonosti nyt saatu saalista kun on täysikuu, paistot oli tältäkin päivältä jo ohi ja perjantaina ollaan kiinni. Ajattelin että eihän se täysikuu siellä mollota, nahkiaiset siis aistiin täydenkuun ajan pilviselläkin...

Toinen mikä yllätti, kun olen tässä laitellut myyntiin nukkeja....tässä on yllättävän kova työ kun miettii raskiiko luopua, sitten kerätä nuket just sieltä takimmaisesta rivistä ylähyllyltä, kuvata ja laittaa ilmoitukset.
    tempokisu.kuvat.fi

Kiitos lentävä suklaabo!
    Toi on tosi totta, kiitos että kirjoitit ja avasit tasoja.
    Mun pyöräily minä on liikaa supersankariroolimainen. Olen tehnyt pisimmillään 8h ja silloinkaan se rooli ei rapise vaan pikemminkin vahvistuu vaikka vauhti ei enää päätä huimaa. Se voi olla se syyskuussa syntyneen peruspiirre vaikka en hproskooppeihin uskokkaan. Täydellisyyteen pyrkyryys. Vaikka oma täydellisyyteni voi olla toisista jotain ihan muuta.
    Mä olen jo alkanut olla rohkeammin oma itseni ja on tullut vaan hyviä kokemuksia ja nauruhetkiä. Mut ehkä mua noissa rooleissa hämää, että kun mulla vielä on napsu näyttelijän taipumusta, että hämärtyykö totuus ja rehellisyys missä vaiheessa. Ja nyt kun tosiaan on tullut rajoja vastaan mitä ei itse siedä, niin osaa alkaa vetäytyä niille teille vievistä roolisuorituksista. (En tykkää siitä maailman tavasta miten kiltti ei saa olla kaikissa aspekteissa kiltti vaan vastaan tulee oletuksia ja vedätystä.)

...kun näitä on laittanu myyntiin, niin yllätti että aika helppoa on luopua...ja kun poistaa kuvatkin niin ei edes muista että semmoinenkin nukke mulla on joskus ollut. Ja se kun ensin aattelee että tästä voisi saada xxxeuroa, sitten toivoo että menis nyt vaan xx lla kaupaksi, saisi vaan pois jaloista noi laatikot...
    tempokisu.kuvat.fi

Pohdinta tältä erää valmis. Koen olevani oma itseni, silloin kun koen onnistuvani! Ja mä olen osittain robotti koska parhaiten tunnen onnistuvani, kun mulle laitetaan tiukat raamit minkä puitteissa voin hioa pientä tekemisistä uudelleen ja uudellen. Oli muuten hankala pohtia tällaista subjektiividuuden ydintä, koķoajan meinasi ajatus pompata ja alkaa työstämään muita asioita. Nauru on myös semmoinen juttu, että silloin tuntee onnistuvansa eli tunnen olevani oma itseni. Ja ne on ne keskustelut toisten ihmisten kanssa just semmonen juttu, että koko ajan tulee uutta pientä muuttujaa, minkä mukaan pitää omaa ajatusta työstää, että onnistumisen tunnetta ei sillä hetkellä ole. Mutta nyt kun tämän tajusin, että aniharvoissa kohtaamisissa aivot ainoastaan kokee onnistuvansa, niin oon mä ihan itteni vaikka aivot uusia virikkeitä saavatkin. Je!

Yllätyin kun olin muutaman päivän pois Suomesta ja palattuani aika usealla onkin piikkirenkaat autoissaan. Lämmöt on +- 10 asteen tuntumassa ja valkoista ei tietääkseni ole näkynyt. Ehkä musta jää pelottaa ja hirvittää.

Sitä ennen yllätyin kiinteistöä ja kodinkoneita kohdanneista vastoinkäymisistä. Onneksi niistä selviää rahalla ja taidolla. Vielä kun osaisi olla stressaamatta tuollaisista yllätyksistä.

Kirjoitetut viestit olivat tulleet 3kpl:tta alaspäin, kun "vaivalla rakensin" 8000:een.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Kirjoitetut viestit olivat tulleet 3kpl:tta alaspäin, kun "vaivalla rakensin" 8000:een.
    Huomattavasti pienempi kuin gps:n heitto. Ei pitäis haitata keräily harrastusta

Huoltoasemien karsinnan jälkeen rengaspaineiden (kottero) tarkistuksen ja
    ylläpidon/muutosten hankaluus, suorastaan vaikeus. Pitääkö taajama-alueellakin
    lähestyä näiltä osin omavaraistaloutta? Fillarimallin lattiapumpulla toki hoituu
    tuokin (hissukseen ja hiellä), mutta kaikilla ei ole noitakaan nurkissaan roikkumassa.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ilmoitus siitä, että vesijohtoverkostossa on vuoto ja vesi menee yöksi poikki. No onneksi 200 m päässä sitä virtaa loputtomasti ohi jos tiukkaa alkaa tekemään.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Huoltoasemien karsinnan jälkeen rengaspaineiden (kottero) tarkistuksen ja
    ylläpidon/muutosten hankaluus, suorastaan vaikeus. Pitääkö taajama-alueellakin
    lähestyä näiltä osin omavaraistaloutta? Fillarimallin lattiapumpulla toki hoituu
    tuokin (hissukseen ja hiellä), mutta kaikilla ei ole noitakaan nurkissaan roikkumassa.
    Snadi kompura takakontissa aina mukana: tuolla on täytetty futis/korispallot, ilmapatjat, fillareiden renkaita ja on sillä joskus itse autonkin rengaspaineita tarkisteltu/korjailtu...maksaisikohan parikymppiä? Ei tietysti mitään verrattuna "oikeisiin" koneisiin mutta hätäapuvarana menee mainiosti.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^ Tokihan tuokin on versio mainitsemastani omavaraisuusmallista.
    Hätäapuvaroja tietty löytyy myöskin, mutta kun pitäisi saada täytöksen
    paineesta "luotettava" mittausarviokin; monellako on se kompura paksissa?

^mulla joka autossa . Mursussa ei ole vararengasta vaan siellä on tuo kompura litkupurkin kera jos rikko yllättää. Aivammpaska se litku ja auto lähtee lavetilla...mutta sillä kompuralla ollut tuota viihdekäyttöä.

Kyllä sillä suht tarkkaan saa paineet (IMHO ja auton oma paineenvalvontajärjestelmäkin on tästä samaa mieltä). Mutta kun liitin on ruuvattavaa mallia, letkua irroitettaessa renkaasta karkaa X-määrä paineita ja X ravistetaan hihasta.

Minä kun olen tottunut saamaan huoltoasemillta palveluakin,
    henkilöitetyn aseman palveluihin kuuluu myös ilmanpaine.
    Kylmäkentät ovat vain takkkauspaikkoja. Toisaalta kun
    "huoltoasemalta"ei löydy kotteron takavaloon lamppua,
    mutta 14 eri keskiolutta..?' Taidan taas(kin) elää väärällä
    vuosikymmenellä...

^tai väärässä maassa? Ei kukaan tietysti mitään xenon-lyhtyjä tule vaihtamaan mutta kyllä auto tankataan ei-itsepalveluna, paineet tsekataan ja pissapojan nesteen täytössä avitetaan ettei omat kädet sotkeennu. Tuulilasikin pestään pyydettäessä.

^ Käypäs S-ryhmän ABC-kylmiössä (en asioi) näin lähtökohtaisesti.
    Taisi olla 80- luvulla, kun lasi luututtiin huoltoskilla viimeksi.
    Täällä kun ei nykyään ole, kun näitä kylmiöitä ja toiset kyllä mainostavat
    3 pesua 1 hinnalla; kompura on rikki, ei ole ilmaa, otatko lonkeron..?

voi että, löysin nahka-nahkiaislaatikosta vielä extraa, kaksi tosi suloista pientä kangas-nahkiaista! ( laitoin heti iloista lisäpalautetta myyjälle )
    tempokisu.kuvat.fi

Kävin kauppakeskus Liilan Honkkarissa ja joku oli sillä aikaa avannut takakiekon pikalinkun. Ilmeisesti jotain Espoolaista Automiestä oli häirinnyt kun fillari sattui jäämään kiireessä sisäänkäynnin viereen parkkiin.

Toinen hassu oli kun oli torstaina koko päivän parkissa Kaapelitehtaan sisäpihalla mediatapahtuman ajan ja lähtiessä huomasin että numerolukko oli auki mutta pyörää ei oltu viety .. pieni todennäköisyys tietty etten olis lukinnut mutta ainakin ensin tuli mieleen että joku olisi avannut näytösmielessä

Piru näitä muistivaivoja

Botskia pestessä nostin sitloodasta vinssin kammet ja muovikassillisen muuta sälää portaikon yläpäähän ja sieltä sitten myöhemmin vietäväksi johonkin.
    Seuraavan kerran kun menin alukselle viikkoa myöhemmin, tavarat olivat siirtyneet karttapöydälle. Mitään ei ollut pöllitty, eikä rikottu.
    Maassa lojui kuitenkin jonkun jättämät säädettävät alumiinitikkaat, joita itsekin potkinut jaloista, pyörineet siinä jo pitkään.
    Omat tikkaat pidän lukittuina vieraskäyntien varalta.

Mutta kuka helvattu siirsi ne tavarat? Huoltoukoillakaan ei mitään asiaa, noston yhteydessä tekivät ainoataan merivesipuolen huuhtelun ja pakkassuojauksen, pohjan pesun lisäksi.
    Vannon ja vakuutan, etten pesun yhteydessä tai jälkeen ollut mitään asiaa sisätiloihin. Pudottelin letkun alas ja häippäsin itsekin. Vai kävinkö sittenkin
    ride to the hills - ride for your lives

Eräänä aamuna yllätyin suuresti kun olin herättyäni selvästi humalassa.

Yllätti, että musta on tullut todella kiree piponen. Pesussa se kutistui niin paljon, että noille mun pään audio-lärpäkkeille ulkoilu on tuskaa. Mutta eipä muut ruumiinosat niitä paljoa kuuntele, kun muut osat hihkuu lumihiutaleita pyydystäessään ja lumiukkoja tehdessään.

Että olen ilmeisesti natsi. Sen siitä saa jos ei ole samaa mieltä
    -L.

Pate sekä kissa heti huomenissa sytyttävät noitarovion.

Etten aamun lehden kolahtaessa noin puoli neljä, noussutkaan kärppänä aamupalalle, vaan nukuin vielä tunnin. Vieläkin voisi vähän lepäillä...ihmetyttää että miten mä olen aiemmin jo kahdelta noussut, saati sitten vielä lähteny lenkille siihen aikaan!?!
    Yllätti myös se, että Burana auttaa alkavaan migreeniin paremmin kuin Panacod, ja tämä on todella hyvä juttu. Ihan turhaan ihmiset parjaa että ei burana mitään auta, kyllä auttaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Postinkulun nopeus. Luulin, että menis kauemmin.

Fillarifoorumin kello.

Se näyttää muistaneen väärin kesäajasta normaaliaikaan siirtymisen. Tuntiviisariahan siirretään aina kesään päin eli keväällä hypätään tunnin yli ja syksyllä eletään tunti kahdesti. Nyt foorumin kello on kaksi tuntia oikeaa aikaa edellä.

Näin siis läppärini Firefoxissa.

7 vuotta vanhojen Cameleiden gtx on nöyrtynyt pohjien myötä. Uusiohankintaa on siis harkinnassa.

Piti laittaa kyläilylle tietyt housut. - - ei pysy ylhäällä, ja olen ottanu sen vyötärönauhan pois enkä tässä nyt ala kuminauhasulkeisia. Ja vyötärö ei siis ollu vähän löysä vaan tosi paljon löysä
    Monilla vaatteeet käy pieneksi, mulla vaatteet on käyny isoksi...
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •