Sivu 80 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 307078798081 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.371 - 2.400 / 2405

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

^ Valurautavermeitä olen pelastellut, mutta en veitsiä, paitsi isältäni entraamatta jääneen
    isänisän Savo-Karjalan Osuusteurastamon lahtausvermeen. Terä oli/on Eskilstunan peruja,
    pahasta Svedumaasta. Veistelin uudet kahvapuut palisanterista, niititytin tuttavalla asesepällä
    uusiksi. Ko. vekotin on esillä keittiön seinällä siellä muiden uunokamojen magneettilistassa
    Talvisodan, Jatkosodan ja jopa Lapin sodan käyneiden (osa jopa kaikki) kokeneiden teräaseiden
    ja vieressä kyyhöttävien muiden kulttuurien aiheeseen liittyvien käyttöesineiden vieressä.

Finnas inte i Rovaniemis, eller Keinåtekis. Perkele.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Törmäsin veli Z:aan kun olin hakemassa paria klipsiä Keravalta. Mukaan tarttui (ihan yllättäen) kengät. Kuski ja kartturi herätti hilpeyttä kaupan pihalla.
    Elämä on aitoa parhautta

Ovikello soi....DHL:n kuski toi lähetyksen. Mitähän täällä on.... NAHKEE AVAIMENPERÄ, olipa kiva yllätys että tuli näin nopeesti. Nätisti ja huolellisesti pakattu, pieni avaimenperä isossa paketissa.
    Ei tätä raski avaimeen peräksi laittaa, mä ripustan tuonne hyllynreunaan.

Ilman nahkiaisia en olisi kyllä mitenkään jaksanut kun kaikilla toi elämä ei ole yhtään parhautta vaan ankeutta.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Viimesyksynä sompailin 3 km matkan lumessa Gormoran (tjsp) uusilla suvikumeilla ja eihän siitä meinannut yhtään mitään tulla, aivan toivotonta liikkeelle pääsyä.
    Contin 28" Gatorskin on ihan hyvä talvirengas
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Asiakas sano: "niin, sä oot sitten tullut jostain ulkomailta." Mä hetken mietittyäni aloin selittää missä on mun sukulaisten näköisiä hahmoja enempiki. Sitten kysyin kuitenkin, että mikä sai niin kysymään, niin hänpä sanoikin, "kun sä puhut tollein!" No ni, se yllätti, onhan meillä varmasti murre eroja, mutta että ihan ulkomailta..

Contin 28" Gatorskin on luokaton pakkaskelin rengas. Tänään aamulla oli -5°C ja tää alligaattori ei sitten enää tykännytkään rullata, alamäissäkin piti lykkiä lisää vauhtia ettei kaupunkipyörät menisi ohi. Iltapäivän lumikelistähän tuo gaattori tykkäsi jo heti paljon enemmän, mitä nyt vähän kiemurteli pienemmissäkin jääspooreissa. Oikukas elukka.

Eilen yllätti lentävä leluauto vasemman tassun. Että se on aina niin, että heti kun tulee pienikin tottumuksen väre elämään, niin maailma nasauttaa muuttujan ja taas pitää sopeutua. Just eilispäivänä olin ajatellut sitä tapahtumien varmuutta, jos on sattunut joskus lipsauttamaan huuliensa välistä: "En ikinä...!" -lauseen. Eihän se mitenkään aiheeseen liity, paitsi ehkä sillee ufosti, että jos vähän niinkuin mukamas olisin suunnitellut pelaavani omaan pussiin maailman ominaisuuksilla, niin nasahti.

Tänä aamuna yllätti kaveri paikallislehdessä.

^ näin pääs käymään minullekin, pahus. Ja eipä ollu kaveri paikallislehdessä vaan joku vieläkin tutumpi...

...apuvaaaaa, kääk!! ei piruvie sentään...älkää katsoko Moro-liitteen ristikkoa...voisiko peräti mun nimi olla se avainsana, sopisi just 9 kirjainta siihen...
    tempokisu.kuvat.fi

Työauton tyhjä takarengas.

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Ninja-asuinen työmatkapyöräilijä ilmaantui koputtelemaan kotteron ikkunaa.
    Pahoittelin tapahtunutta ja tarjosin parin €uron avustusta valojen hankintaan.
    Myönsi valottomuuden haittaavan havaittavuuttaan, mikä yllätti suuresti
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Mut yllätti se että vasta rakennetulla kevarilla jossa katuvalot ei vielä toimi, risteyksessä oikealta pimeästä alikulusta kuului pirikellon rimputusta... mitään ei näkynyt.

Luuleeko valoton pyöräilijä jotenkin paremmin tulevansa havaituksi ja huomioiduksi näin ? Toimivalla valolla ei olisi tullut mitään epäselvyyttä ajojärjestyksestä.

Mun periaate on kyllä että valoton ninja ajaa ihan omalla riskillä, etenkin näissä paikoissa...

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

Pari valvontakameraa välähti kokousreissulla Satakuntaan. Hitto.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

^Ne varoittelee. Bussilla olisit voinut tuonkin matka-ajan käyttää foorumilla roikkumiseen tai nukkumiseen.

Mut ehkä yllätti kun itämaisen lookin omaava naishenkilö kirjaston tietokoneelle istuttuaan pyyhki näppiksen desinfioivalla pyyhkeellä ennen koskemista. Aika pro meininki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    ^Ne varoittelee. Bussilla olisit voinut tuonkin matka-ajan käyttää foorumilla roikkumiseen tai nukkumiseen.

Mut ehkä yllätti kun itämaisen lookin omaava naishenkilö kirjaston tietokoneelle istuttuaan pyyhki näppiksen desinfioivalla pyyhkeellä ennen koskemista. Aika pro meininki.
    Toi ei itse asiassa olisi pahitteeksi, samoin lentokoneessa tarjoilupöydän voisi pyyhkiä... Tänä aamuna yllätti kadunsiivouspartio labran aukeamista odottaessa. Sama kahden traktorin ja kolmen lehtipuhaltimen poppoo kuin 3 viikkoa sitten samassa paikassa, samaan aikaan.

^ Sitten pitää muistaa pyyhkiä kaupassa ostoskorin sangat (tai pitää käsineitä) jne jne. (Mutta ehkä tietokoneen ääressä istuessa tulee kosketelluksi nenäänsä tai pantua jotain syötävää suuhunsa...

Mut yllätti se että ennen normaaliaikaan siirtymistä ajastamani kaksi elokuvaa eivät olleet tallentuneet alusta saakka. Rakkine oli ollut niin tyhmä että oli aloittanut tallennukset kesäajan mukaan.

Mutta oikeastaan minut yllätti se etten muistanut laitteella olevan tällaista ominaisuutta, vaikka olen varmasti törmännyt siihen aikaisemminkin...

^Bussilla olisit voinut tuonkin matka-ajan käyttää foorumilla roikkumiseen tai nukkumiseen.
    Olisin voinut jos olisin käyttänyt koko päivän reissuun. Talon autolla tuli vielä talolle halvemmaksikin.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Olisin voinut jos olisin käyttänyt koko päivän reissuun. Talon autolla tuli vielä talolle halvemmaksikin.
    No jäi sit kilsakorvaukset saamatta. Mut mikäs siinä jos voi työajalla ajerlla.

--
    TM:n toimituspäällikkö luonnehtii itseään sanoilla "Espoolainen perusfillaristi"

TM:n toimituspäällikkö luonnehtii itseään sanoilla "Espoolainen perusfillaristi"
    Ne kolumnit ovat keskimäärin melko revasta. Nimimerkillä nimimerkki satunnainen tarkkailija takaisin
    -L.

Tutkimusten mukaan ne, jotka ovat lapsena käyneet päiväkerhossa, käyvät aikuisina yökerhossa.

Yllätti että olen käyttänyt herätyskelloa (luurin sovellus) viimeksi viime lauantaina? Olen näköjään niin tottunut ajastamaani sarastusvaloon minkä toteutan Hue:lla. Pimennysverhot + kattovalaisimen älylamput =
    "Gritty"

^ mä olen tottunut heräämään suunnilleen samaan aikaan, vähän riippuu onko tullut nukuttua päiväunet.

Mutta iloinen yllätys mun kannalta; nukkeconvention oli ja ilmestyi noin 30 nukkea - rumia tylsiä minimekkoja ja raskaita kenkiä, ja conventionin teema oli "Luxe Life". Haluttujen nukkeitten hinnat on ihan järjettömiä, 400-600usd ja onneksi mulla on erilainen maku eli noista kalliista en edes tykkää. En ole ikinä ostanu conventionistä näin vähän, 2 nukkea ja 2 asua.
    Uusia nukkeja on aina kiva katsoa että millaisia....ja erityisesti todeta että en tykkää, en tykkää, kamala....tosi Luxe Lifea kun ukkeli-nukella on alushousut ja - vaaleansininen pieni vyölaukku
    tempokisu.kuvat.fi

Yllätti iloisesti että ihan hyvin mä jaksoi 50km ajaa enkä ollut edes väsyny, on ollu hankalaa ja jumiuduin 30km lenkkiin. Tässä kun tätä aikaa on vähän liiaksikin, niin sitä olisi hyvä ajella enemmän joten hyvä huomata että kyllä sitä jaksaa.

lisäys: eh....oli se kuitenkin sitten elimistölle rasittavampi kokemus kun aattelin vaan vähäksi aikaa levätä....ja tuli "aika pitkä" päiväunirupeama....ja vieläkin nukuttaa, silmät ei millään meinaa pysyä auki...
    tempokisu muokkasi tätä : 04.11.2018 at 18.34
    tempokisu.kuvat.fi

Ai saakeli. Viritin tänään ullakolle lossan, kun on kuulunut yläpohjasta rapinaa. Ehti pari tuntia kulua ja joku siihen meni, mutta ei heti kuollut, vaan pomppi lossineen ullakon tikasluukkuun ja kolisteli siellä aikansa. Täytyy huomenna vetää tikkaat alas ja katsoa millainen raato sieltä tippuukaan niskaan.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet

Oravaa veikkaan?

Niin isoja rakoja siellä ullakolla ei pitäisi olla, että orava mahtuu. Veikkaan isoa lihavaa metsähiirtä.

Se että opin tänään Fillarifoorumilta kaksi minulle aiemmin tuntematonta sanaa (välppä ja lossa).

Se että ratsukko tuli vastaan tien oikeata puolta (ja vieläpä mäennyppylän takaa ja sisäkaarteen puolelta).

VesaP vs Hiiri: 0-1. Yllättävän paljon verta tulee kun hiiri meinaa syödä ihmismiehen. Asiaan mitenkään liittymättä totean että jyrsijöillä ON terävät hampaat, ja varsin voimakkaat niin pieniksi otuksiksi!

Myllypuron urheilupuistoon on rakennettu baseball-kenttä.

Eihän sitä voi hankkeena verrata velodromiin, mutta silti yllätti että budjettiin on löytynyt rahaa niin pienen lajin tarpeita varten. Eihän kyseessä ole sen enempää niin sanottu perinteinen laji kuin laji jossa olisi tullut tai olisi luvassa menestystä olympialaisissa tai muissa arvokilpailuissa. Kai lajilitossa on osattu lobata asiaa eteenpäin oikealla tavalla?

PS Rugby-kenttäkin näkyy olevan rakenteilla siihen viereen, mutta onhan sekin baseballiin verrattuna suuri ja koko maahan levinnyt laji...

Se että tällainenkin "ammatti" löytyy

"Tällainen on Suomen ensimmäinen seksinukkebordelli - isäntänä vaginahieroja Antti Kurhinen".

https://www.iltalehti.fi/rakkausjase...ca765_rk.shtml
    Gaastra muokkasi tätä : 09.11.2018 at 16.19

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gaastra Katso viesti
    Se että tällainenkin ammatti löytyy

"Tällainen on Suomen ensimmäinen seksinukkebordelli - isäntänä vaginahieroja Antti Kurhinen".

https://www.iltalehti.fi/rakkausjase...ca765_rk.shtml
    Ammatiksi voi ilmoittaa mitä tahansa mutta eikös se ole ammatti vasta kun sitä työkseen tekee. Ihan kiinnostaisi montakohieronta kertaa ko ammattilainen on antanut keskimäärin päivässä/viikossa/kuukaudessa/vuodessa/ikinä. Siis sellaisia mistä on saanut kirjoittaa laskun. Harrastamista ei huomioida.

Olet oikeassa, ammatin ympärille olisin voinut laittaa lainausmerkit . Mutta yllätti ja nauratti samaan aikaan tuo otsikko, en ollut moista termiä aiemmin kuullut.

Muoks. ja lainausmerkit lisätty alkuperäiseen viestiin...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •