Sivu 53 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3435152535455 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.561 - 1.590 / 1735

Aihe: Mikä asia yllätti sinut viimeksi, Vol. 2?

^niillä on roskakuskien yleisavaimet käytössä ja numerolukkojen koodit tiedossa.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Paketit tulee kiinasta nykyään aika vauhdikkaasti. 28.3 lähtenyt matkaan ja 3.4 kourassa.
    Totta joka sana!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^niillä on roskakuskien yleisavaimet käytössä ja numerolukkojen koodit tiedossa.
    Meidän taloyhtiössä vaihdettiin lukkosylinterit uusiin, suojatulla avaimella varustettuihin. Ihmetyttää kyllä miksi porttikongin koodia ei vaihdettu samalla. Koodi on muutenkin hassu kun se on sama kaikille. Nokkelasti ajatellen nelinumeroisia yhdistelmiä riittäisi joka kämpälle erikseen. Täytyypä ottaa asia esille kun linjasaneeraus on ohi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
    ...Nokkelasti ajatellen nelinumeroisia yhdistelmiä riittäisi joka kämpälle erikseen....
    Olisi muuten näppärä juttu pienimuotoiseen kulunvalvontaankin! Kun vaikkapa pahvihäkistä löytyy taittelemattomia pahvilaatikoita tai biojäteastiasta muovipussi niin katsottaisiin vaan ketkä kaikki ovat katoksessa käyneet viime aikoina

Ainakin tuolla meillä nuo romanialaiset jättävät katoksen aina sotkuiseen kuntoon kun penkovat kaikki jäteastiat. Jotain tuolle pitäisi keksiä.

.

oho! laskin paljonko "luisteleva pupupariskunta"-joulukorttia oon piirtäny, niin yhteensä 45.....lähetän ite jouluna noin 10 korttia ja vaikka annan vanhemmilleni lähetettäviksi niin silti jää vaikka miten paljo yli.
    On mun paras korttiaiheeni ja näitä on ollut kiva piirtää.

Se, että Venäjältä tulee välillä hyviäkin uutisia. Toki vallankäyttäjien agendaan sopivaa toimintaa ja hengellisen vallan diversiteettiä supistavaa mutta absoluuttisesti kannatettavaa missä päin tahansa.

Jehovan todistajia ollaan kieltämässä äärijärjestönä:

http://www.bbc.com/news/world-europe-39500648

Kieltäisivät vielä ortodoksisen kirkonkin. Ai niin..
    Enimmäkseen vaaraton.

Sohjoa pihamaalla siirrellessä kastunut villasukka Kumisaappaaseen oli ilmestynyt
    reikä tuohon päkiän kohdalle; lähemmin tarkasteltuna toinenkin näkyy jo pykivän.
    Vastahan minä nuo viime vuosituhannella ostin.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Arvostetun pyöräliikkeen "asiantuntemus ja palveluhalukkuus". Suuria mainoksia viime vuoden mallien poistosta ja tehtaan eduatajia joiltain merkeiltä paikalla. Kysäisin edustamaansa Cannondalea. Ei ollut poistolistalla. "Mutta on niitä täällä. Tämä valkoinen on kyllä myyty." kertoi myyjä osoittaen Ridleyn maantiepyörää. Sekoitti vielä näppärästi CaadX:n ja Caad12 toisiinsa eikä edes hämmästynyt, kun kerroin, etten koskaan saanut sitä tarjousta ja siksi edellinen kauppa valui Oulun suunnalle....
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

^ Itse ostanut ko. liikkeestä oman CAADX:ni ja oli saamastani viidestä tarjouksesta paras. Samoin huollot ja muut palvelut toimineet erinomaisesti. Tosi kurja kuulla, että homma ei toiminut, tarkoittanet liikkeen pop up -myymälää? Jarin kanssa kun keskustan liikkeessä asioi, niin ainakin Cannondale-asiat hoituvat erinomaisesti.

Tuttu ukko tiedusteli että miksen osta sähköpyörää? täh?! mä haluan ajaa ite ja mitä joku sähkis painonhallinnassa auttaa. ( osta kuule sähköpyörä itelles vaan, mutten sanonu)

^ "En ole vielä niin raihnainen" oli oma vastaukseni vastaavaan. Äitivainaalle aikoinaan ehdottelin
    liukuesteitä jalkineisiin muksahduksen jälkeen; "Eikö ne ole vanhoille ihmisille?"
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacKonte Katso viesti
    Arvostetun pyöräliikkeen "asiantuntemus ja palveluhalukkuus". Suuria mainoksia viime vuoden mallien poistosta ja tehtaan eduatajia joiltain merkeiltä paikalla. Kysäisin edustamaansa Cannondalea. Ei ollut poistolistalla. "Mutta on niitä täällä. Tämä valkoinen on kyllä myyty." kertoi myyjä osoittaen Ridleyn maantiepyörää. Sekoitti vielä näppärästi CaadX:n ja Caad12 toisiinsa eikä edes hämmästynyt, kun kerroin, etten koskaan saanut sitä tarjousta ja siksi edellinen kauppa valui Oulun suunnalle....
    Taidan arvata mikä liike kyseessä... Kerran kävin kun naapurissa asuin ja kyselin sopivaa ketjuöljyä. Kokemus oli vähän sellainen kuin "joku työmatkahybridipyöräilijä käy kysymässä öljyä, myydään sille ihan mitä vaan kysymättä millä ja missä ajaa."
    *

Sail Forth - Steer for the deep waters only. Reckless O soul, exploring. I with thee and thou with me.

^ mun käsittääkseni ne on kyllä ihan yleisesti käytössä, jotain nastalenkkareitakin on olemassa. Ja vähän nuoremmille liukuestesukkia.

Mutta mun yllätti nukkekeräilijä "kaverini" viesti, taas kirjoitteli....ja ihmetteli mistä olen pahoittanut mieleni? Dementiako sitä tyyppiä vaivaa?
    No, nyt oli pakko sitten muistuttaa mistä loukkaannuin.
    Ei yllättäisi jos tulee haistav**ttuviestiä takaisin, eikä olisi edes ensimmäinen kerta. Mitä ilmeisimmin "kaveri" sitten kuitenkin haluaisi kirjoitella, mutta mua ei inspiroi kuunnella sitä jatkuvaa nälvimissävyistä " kun sinä olet niin rikas ja minä köyhä"-viestejä. Semminkin kun samassa viestissä ite kertoo vaikkapa että palkkaavat valosuunnittelijan laittaan ne valot uuteen omakotitaloon...siinähän sitten köyhistelee itekseen.

heh...luin "kaverin" viestiä vähän enemmän, mutta sama nillitys jatkuu voi voi kun sinä ( eli minä).. ja harmitteli kun niitten valojen saaminen sopiviksi tms. on niin helkkarin vaikeeta.
    Isot on ongelmat
    tempokisu muokkasi tätä : 08.04.2017 at 05.50

Viime yönä työmatkueelta palanneen rouvan tuliainen jalkapallotyttösiä tämän päivän
    kuskanneelle. 100 cl Bombayn Safiiria tykötarpeineen Yhteiskäyttöön toki menee.

Aika muuttuu....ja minä en. Niin no se ei yllättäny, mutta yllätti että kun menin sitten käväseen Valkeakoskella jonne oli tullut myös veljeni perhe - niin se oli vähän kun ei olisi käynytkään. Ennen juteltiin yhdessä ja pelattiin yhdessä - nyt kaikki teki omia juttujaan; veljeni ja hänen vaimonsa joo tervehti, tekivät jotain omia juttujaan sitten. Kummityttöni ei ollut niin kovasti inspiroitunu kun vein nukenvaatteita...voi harmi, harrypotterikirjat on mielenkiintoisempia. Äitee teki ruokaa ja kattoi pöytää, isä oli tietokoneella...........mä annoin tuomiseni, kokosin pari Kinder-munan sisälmysvempainta ja kun muut ruokaili niin menin tietokoneelle etsiin ebaysta sopivaa nukkea yhteen nuken mekkoon..
    Aika ankeeta.

Äiteen 70-vuotiskaffeilla oli ihan mukavaa käydä vaikka siellä oli sukulaisia.

.

Miten vaikea ja hidas matka onkaan matka keittiöstä makuuhuoneen sängylle!
    Kamala huimauskohtaus, tuli ihan voimaton olo ja kova jano. Yritin sitten ryömiä tjsp sänkyyn limsapullon kanssa ja tottakai ne limsat meni rinnuksille.
    No eipä tarvi miettiä lähteekö huomenaamulla Valkeakosken lenkille, ehkä tuo olikin Luojan vinkki ettei ny vielä ole syytä satasia ajella ( kun tänään 70km otti voimille sekin).

Jäät oli lähteny mökkijärveltä silläaikaa kun kävin toisella järvellä luistelee .. ja sähköt katkes kun vähän tuulee

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacKonte Katso viesti
    Ei varmaan sama liike kyseessä mutta eräässä juuri nimensä vaihtaneessa ketjussa minulle kerrottiin naama pokerilla että kaikki takavaihtajan korvakkeet ovat samanlaisia kun Trekkiin kyselin enkä kelpuuttanut myyjän tarjoamaa. Lisäksi eräs toinen liike ei koskaan lähettänyt tarjousta keulasta ja muusta up greidaus kamasta mitä useamman sadan eurosta kyselin.

Oon sen jälkeen todennut että mitään extra syytä ei minulla ole syytä tukea kivijalkaliikkeitä. Eurot menee sinne jos palvelu, hinnat ja saatavuus on kohdallaan. Muuten saksaan.

ajoneuvovero... 2003 Primera: 270€. siis mitä? onko toi ollut aina noin iso? miten en ole hakannut jo pihalla makaavaa koslaa kappaleiksi ton takia?
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Ei ole. Autoveroa laskettiin ja jotain pitää silloin nostaa.

Nice.......
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Näin sosiaalisessa mediassa kaverin videon jossa metrojuna saapui Tapiolan asemalle

2010 ostettu miesten liivi, on nykyään naisten malli. Näin se maailma muuttuu.
    skeptinen realisti

Vapun läheisyys. Mummovainaan simaresepti käyttöön. Humaloitakin löytyi kaapista.

Vaimo lensi maailmalle juoksemaan puolimaratonin. Sunnuntaina sitten tapahtuman sovelluksella pääsin seuraamaan, kun juoksikin täyden maratonin.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Otin eilen märän lenkin jälkeen GG:n satulalaukun sisällön kuivumaan kun pitää vaihtaakin uuteen pakaasiin... ja kappas vaan, yllätyin kun varustuksena oli kymppiketjun ketjulukkoja, pitäisi olla 11-speed.
    Mielestäni noita aikoinaan ostaessani pyysin 11-ketjulukkoja, mutta voihan olla että sanoin väärin.

Pitääpä hoitaa ensi tilassa asia kuntoon kun sopivan kioskin ohi kulkee, nyt on suuri vaara ketjun katkeamiselle kun tietää asian.

.

Aamulla tuli herätys skipattua, että torkun vielä vähän. Herätessä kello olikin melkein kymmenen. No ihan sama kun räntää sataa niin voi vaikka koko illan tehdä töitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Otin eilen märän lenkin jälkeen GG:n satulalaukun sisällön kuivumaan kun pitää vaihtaakin uuteen pakaasiin... ja kappas vaan, yllätyin kun varustuksena oli kymppiketjun ketjulukkoja, pitäisi olla 11-speed.
    Mielestäni noita aikoinaan ostaessani pyysin 11-ketjulukkoja, mutta voihan olla että sanoin väärin.

Pitääpä hoitaa ensi tilassa asia kuntoon kun sopivan kioskin ohi kulkee, nyt on suuri vaara ketjun katkeamiselle kun tietää asian.
    Minäkin tohkeissani pakkasin työkalut kevään ekalle pitkälle lenkille. Ja puolivälissä eli mahdollisimman kaukana kotoa tajusin pumpun jääneen kotiin. Loppumatkan odottelin kumin puhkeamista, mutta ei hitto puhennu. Kyllä suomalainen osaa olla optimisti.
    www.icyclelpr.fi

Ömatekemän maksalaatikon (ei siirappia eikä rusinoita) käyttäytyminen mikroaaltouunissa lämmitettäessä.

En ole kokenut mikronkäyttäjä mutta olen minä jonkun kerran ihan samanlaista ruokaa ihan samanlaisessa astiassa ihan samalla lailla lämmittänyt, mutta tällä kertaa kuului pari vaimeaa poksahdusta ja kun merkkiäänen jälkeen avasin luukun ja kurkistin näin heti että tuli siivoushommia. Olisi vissiin pitänyt käydä sekoittamassa ensimmäisen merkkiäänen jälkeen kuten käyttöohjeessa neuvotaan, mutta en minä ikinä ole vaivautunut...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •