Sivu 3 / 358 EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 10736

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Ens talvex on kyl hankittava nuo uudet Dillinger 5. Sit uskaltaa lasketella vähän vauhdikkaammin, ku tänään meno oli ku hidastetusta elokuvasta...

“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Tekis mieli ostaa uus läskipyörä. Toi Jäätelöauto näyttäis ihan kivalta vaihtoehdolta, tai sit joku hiilari-ihme. Tuleekohan Onniwannilta vielä hiilarirunkoa?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Täältä suositus hiilikuitupyörien ihanaan maailmaan jos tasapaino tai polkujen vaikeustaso o kohillaa,
    mut kyl enne heitteli mielummi alumiinia ja rautaa ku toi kuitu tuo kumminki piene lisäjännitykse ajamisee...

I SCREAM TRUCK näyttää hyvältä ja vanteet vois olla kyl kiiltäväks anodisoidut.
    turhaa on katsoa ja haaveilla,
    Kun voi kokea ja kaatuilla.

Ice Cream Truck vaikuttaa kyllä varsin mielenkiintoiselta vehkeeltä. Samoin tuo "OPS" käsittelyn saanut Krampus aiheutti tykytyksiä: http://cdn.mos.bikeradar.com/images/...m9y-800-75.jpg

Laitettiin Fatbikeille oma kilpaluokka, 8.6. Korsossa tapahtuu...http://korsonkaikumtb.sporttisaitti....ilpailuohjeet/

Tervetuloa mukaan, ettei mun tarvii yksin ajella.
    www.korsonkaiku.fi/maastopyoraily
    korsonkaikumtb.sporttisaitti.com

mutanaama Guest
    Jaa, kaipa se on mentävä itsensä munaamaan.

Jospa minäkin jo tänä vuonna, lupasivat näköjään hätäpäissään viis euroo alennustakin neitsyydestä.

Laitetaan allakkaan...lähitapahtumia täytyy tukea
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Punapää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Tekis mieli ostaa uus läskipyörä. Tuleekohan Onniwannilta vielä hiilarirunkoa?
    Tulee. Brant on minulle sanonut moisen tulevan myyntiin vuoden 2014 keskivälillä eli todellisuudessa vähintäänkin seuraaville lumille pitäisi olla tulossa. Läskinavoistakin on toisella foorumilla ollut juttua, että olisi tulossa parannettu versio, mutta tuleeko myös uudet vanteet on toinen juttu. Ei paha, jos hiilari läskin runkosetti maksaa, keula 149 £ ja runko 399 £. Tosin tuo rungon hinta on ihan omaa spekulaatiota, mutta tuskin pahasti heittää. Moinen on minun seuraava Läski, rahat on jo piirongin laatikossa jemmassa .
    Ride harder - Ride a totally rigid.

-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti
    Niin miekin, sillon ei tartteis kattella tuota...
    kooki muokkasi tätä : 27.02.2014 at 16.12 Syy: le fuuuuuk, väärä ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Tulee. Brant on minulle sanonut moisen tulevan myyntiin vuoden 2014 keskivälillä eli todellisuudessa vähintäänkin seuraaville lumille pitäisi olla tulossa. Läskinavoistakin on toisella foorumilla ollut juttua, että olisi tulossa parannettu versio, mutta tuleeko myös uudet vanteet on toinen juttu. Ei paha, jos hiilari läskin runkosetti maksaa, keula 149 £ ja runko 399 £. Tosin tuo rungon hinta on ihan omaa spekulaatiota, mutta tuskin pahasti heittää. Moinen on minun seuraava Läski, rahat on jo piirongin laatikossa jemmassa .
    Kuulostaa houkuttelevalta. Täytyy varmaan vielä ensi talvi ajella tuolla wanhalla, mutta tuo voisi olla hyvä vaihtoehto kun sen aika tulee.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Toi cannondale on herkku !

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Talvilenkillä...

*** teamvelocycling.fi / foxcomp.fi / fat-bike.fi / oldklein.com ***

Mitenkähän sitä itse uskaltais lähteä tuohon läskisarjaan ajelemaan 64km... En tiedä riittääkö rahkeet, ehkä pitäis kokeilla metsässä 64km eka tolla Fattyllä. (mikäli se on ehjänä vielä kesällä)

^ No mukaan vaan, meillä on helppo maasto ja melkein kokomatka alamäkeä...
    www.korsonkaiku.fi/maastopyoraily
    korsonkaikumtb.sporttisaitti.com

Ei se 64 mikään paha rasti ollut viime vuonna, hieman lämmintä oli vaan...
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Se matka syö pyöränosia, mätiksellä vois muuten se suenhammas olla ihan aiheellinen. Ainaki toisessa nousussa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shamus Katso viesti
    Talvilenkillä...
    .. talvilenkillä täälläkin.

Ylläksen polut ovat huippukunnossa, terveisiä paikallisille paksuttelijoille

- Tomi

Maanantain lenkiltä videoklippi, kun rimpuilin nastattomalla läskillä..

http://youtu.be/HvpgszLESDA
    Pole, Pole & Pole

TGMTBF / PKK / CCG

Tilasin hetken mielijohteesta on one fattyn.. kaipa se ilman luntakin eteenpäin menee. Ens pe ilmottelivat kasailevansa..

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Hyvä video!) voi ajella loistava veto!

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Tilasin hetken mielijohteesta on one fattyn.. kaipa se ilman luntakin eteenpäin menee. Ens pe ilmottelivat kasailevansa..

-Ens pe?...

-Mullekin tuli jo ilmoitus että pyörä on katsauksessa, olen odottanut nyt 47 päivää.

Niillä oli eilen tullu ainaki uus erä fattyjä joten toivotaan että joskus saavat lähetettyä.. ootko kyselly että missä viipyy?

Taisin osua huonoon rakoon, aamulla siilon katsoin ja seuraavana päivänä tilasin niin ne 2 mitä oli myymälässä oli kai menny yön aikana. Kuukauden odottelun jälkeen kyselin, oli rungot loppu (kuitenkin viikko sitten oli 2 20" myynnissä). No tosiaan nyt pyöräni on "poiminnassa".

Fiilistellään kuvakollaasilla pyörämuutokset välipäivistä tähän aamuun, kerta Lumiassa sattui kerrankin vastaan jotain helppokäyttöstä.
    Ja vielä antoi lisätä sydämiäkin ikäänkuin korostamaan tätä herkistymistä! Ihanaa! Siivekkäiden eurojenkuvat sopisi kyllä paremmin tilanteeseen.
    (tarkkasilmäisin kyylä voi kuvista huomata että Muklukin ajoasentoa piti hienosäätää rungon kokoa vaihtamalla, tämä oli selvä
    todiste etten osaa lukea geometria mittoja, tai mitat ei aina vastaa silti jotain kosmista fiiliskuvaa joka muodostuu vasta ajaessa)

Oulunjulli muokkasi tätä : 01.03.2014 at 16.52

Tommonen resiina pölähti eilen tontille..

Eilen lenkillä oli kaikenlaista olosuhdetta jäisiä polkuja, kesäisiä kuivia pätkiä, ajoittain suht paljon lunta ja vesilätäköitä yms. Hieno iltapäivä ajella auringon paistaessa ja pakkasta ollessa yhden asteen verran ps kesäksi pellekengille hieman nopeampaa rengasta kuin bud lou comboa..
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Mää Läskiä fiilistelin äsken varastossa. Se on ollut liikkeellä viimeksi silloin kun vielä oli talvi, huokaus. Nyt vaan rostseikkaillaan kunnes polut ovat sulempia.

Seuraava säätäminen on Puksun sinkulointi (jos arvon foorumipaksupyöräilijöiltä vielä puuttuu sinkulaläskikokemus niin hyvin lämpimästi suosittelen. Kun läskeily on sinällään ihan *piip* hauskaa niin 1-vaihteisena se on ainakin 38 x *piip*) ja Rostsekin monivaihteistaminen. Vaikka olenkin kohtuullisen pinttynyt sinkuleeraaja niin on osoittautunut hyväksi että tallissa on 1 vaihdepyörä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •