Sivu 40 / 40 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940
Näyttää tulokset 1.171 - 1.190 / 1190

Aihe: Cyclocross VOL. II

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Minkälaiset renkaat? Itsellä sama himmeli hankittuna muutama viikko sitten ja en valitettavasti aikataulullisten ongelmien takia ole hirveästi ehtinyt sillä ajaa, mutta mitään tuollaista en ole havainnut. Tosin vaihdoin orggisrenkaat paksumpiin.

Se orggissatula oli kyllä karmea...
    Vaihdoin mud wrestlerien tilalle 28mm gatorit. Ajoin aikasemmin työmatkat maantiepyörällä ja samoilla 28mm renkailla eikä koskaan tärähtänyt noin pahasti käsille kun nyt Meridan kanssa.

Levari cyclon keula on selvästi maantiepyörää kovempi, vaikka se kuitua olisikin.

Ja gatorit, vaikka kestävät onkin, on aika puutarhaletkumaiset tuntumaltaan. Koita pienempiä paineita, jos siitä on jotain apua. Muuten vaan paksumpaa kumia alle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Levari cyclon keula on selvästi maantiepyörää kovempi, vaikka se kuitua olisikin.
    Joo ja 15mm läpipultti ei ole omiaan parantamaan tilannetta. Itse pistin tosiaan 40mm kumit alle ja karvan alle 4bar paineilla meno on mukavaa. Ei kai noita asfaltin poikkisaumoja jne. suodata mikään muu kuin läskikumi, joten ei kai niihin kannata ranteet lukossa muutenkaan tärskäytellä?

Onkos jollain ajossa Cannondale CaadX? Pohdin olisiko 54 oikea koko 178cm pitkälle ja haaramitta 83cm.

Minä olen 188 cm, haaramitta 91 cm, ja CaadX:n koko 56.
    10k-kerhon jäsen

Onko kellään Planet-X XLA:ta? Vähän himottais semmonen mutta mietityttää kuin paljon on tilaa renkaalle, elikkä miten on sisäleveyttä takahaarukassa ja keulassa renkaan kohalta mitattuna?

Lähetetty minun Mobira Cityman laitteesta Tapatalkilla
    Farley 8, Raijin & "muutama" muu Kona

Canyonin uudet hiilaricyclot vaikuttavat aika päteviltä! Mietitty juttuja taas vähän uusiksi kilpailijoihin nähden
    https://www.canyon.com/fi/specials/takeflite/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Canyonin uudet hiilaricyclot vaikuttavat aika päteviltä! Mietitty juttuja taas vähän uusiksi kilpailijoihin nähden

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Varmasti hyvä pyörä ja hyviä juttuja, mutta onhan toi runko ihan hirveän näköinen laitos. Sitä ei pelasta tällä kertaa edes kelta/musta väritys mikä on kyllä yksi parhaista väriyhdistelmistä pyörään.

Kaameaa. Varmaan toimivaa.

Tuo vaakaputken mutka särähtää silmään oli sitten kuinka toimiva tahansa.

Whytellä on ollut jo leveämpää tankoo, loivempaa kulmaa ja pidempää akseliväliä..
    Ihme kyllä että tuollaista "kantomutkaa" ei ole ainakaan liiemmälti aiemmin ollut.
    Silmä tottuu siihen mutkaankin ja Enzo Ferrariko se oli joka sanoi että "auto on kaunis kun se voittaa". Pätee varmaan pyöräänkin, rumuus vähenee heti kun voittoja tulee.

Joo onhan tuo Canyon aika ruma suoraan sanottuna, mutta kuten Jomppanen sanoi niin rumuus unohtuu jos voittoja alkaa tippua ja silmä tottuu.

Itseäni jollaintavalla jopa miellyttää pyörästä huokuva funktionaalisuus. Kantokahva, ei lokareita jne. Työkalu?!

Whytestä puheenollen: onko täällä kenelläkään ajokokemusta Gisburnista tai saxonista? Itseäni ensin mainittu kuumottelisi yhdistettynä crossi-, työmatka- ja soraseikkailupyöränä. Kerran käynyt jo koeajamassa ja vakaalta peliltä tuntui. Muiden kokemuksia olisi kuitenkin mukava kuulla myös!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viesti
    Onkos jollain ajossa Cannondale CaadX? Pohdin olisiko 54 oikea koko 178cm pitkälle ja haaramitta 83cm.
    Jalka 81 ja 51 on sopiva koko.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Kyllä mun silmä tuon kestäisi helposti, mutta aavistuksen huvittaa modernin ja mullistavan geometrian uudelleen keksiminen vuodesta toiseen. Ei tuonkaan geometria kovin paljon vanhasta Konastani eroa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viesti
    Pituus 185cm ja jalka 89cm, Caadx kokoa 56 on sopiva mulle. Antamillasi mitoilla ottaisin vielä pykälää pienemmän.
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacKonte Katso viesti
    Pituus 185cm ja jalka 89cm, Caadx kokoa 56 on sopiva mulle. Antamillasi mitoilla ottaisin vielä pykälää pienemmän.
    Olen itse 178/83 mittainen ja trekin 54 cyclo on minulle passeli tai jopa hivenen pieni. Maantiellä käytän 120mm stemmiä, maastossa 100mm. Cannondale näyttää mukavan matalalta, eli ei tuo 54 kokokaan ole liian korkea.

Trekk 54 reach 383 stack 562
    Cannondale 54 reach 379 stack 554

^Kaverillani, joka taitaa olla noita samoja kokoja, on CaadX kokoa 54. Koeajoi testipäivässä kokoa 52 ja totesi, että se olisi hänelle parempi. Kannattaa käydä koeajamassa. Itse olin ostamassa kokoa 58, mutta päädyin pykälää pienempään. Isompikin olisi mennyt. Maantiefillari Caad4 on kokoa 60 eikä yhtään liian iso.
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TrailRider Katso viesti
    Joo onhan tuo Canyon aika ruma suoraan sanottuna...
    Vaikka en tykkää näistä uusista futuristisesti muotoilluista aika-ajopyöristä ja maantiepyöristä, niin tämä C-C näyttää mun silmään oikein päheeltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacKonte Katso viesti
    ^Kaverillani, joka taitaa olla noita samoja kokoja, on CaadX kokoa 54. Koeajoi testipäivässä kokoa 52 ja totesi, että se olisi hänelle parempi. Kannattaa käydä koeajamassa. Itse olin ostamassa kokoa 58, mutta päädyin pykälää pienempään. Isompikin olisi mennyt. Maantiefillari Caad4 on kokoa 60 eikä yhtään liian iso.
    Tuossa onkin muuten se syy, miksi cyclolla ei voi järkevästi korvata kahta pyörää. Tai siis voisi, jos ostaisi saman cyclon kahdessa eri koossa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •