Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Ns bikes analog

Ns bikes analog

Ajattelin talvi/huvipyöräksi NS BIKES ANALOGia. Onko kellään sellaisista kokemuksia? Minkälaista rengasta noihin voi tyrkätä? 700x38c on orkkis vannekoko.. Paljonkohan tossa on pelivaraa?

Itselläni on kauppafillarina tuollainen ja kyllä sillä hyvin taittaa pidempääkin matkaa ja mahtuu siihen schwalben Marathon winterit alle ainakin. Oletko jo hankkinut omasi ja missä päin asuskelet. Olen luopumassa omastani tilanpuutteen vuoksi jos kiinnostaa. Halvalla lähtee!

Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk

Oulussa asun. Lähinnä ebay.uk:sta katsonut runkoa/projektia.. Etenkin lime väritys on käsittämättömän päräyttävä!! Piti heti googlettaa, että saisko vihreitä/valkoisia vanteita kytysten mustien tilalle

Viitsitkö heittää vielä vähän leveyksiä yhteensopiville kumeille?

Entä onko välitys millainen?

Itsekin katsellut jotain tuon kaltaista. NSbikesin sivuilla luki että 700x45c mahtuu alle. Ja välitys 42x16.

Jos nyt oikein muistan niin 2012 malliin ja vanhempiin menee max. 40mm rengas taakse. Uudempiin malleihin sitten isompaakin.

Ihan toimiva kaupunkipyörä tuo on ja onhan sillä tullut ajettua vaikka mitä muutakin maastoajoa yms. Ei kylläkään noin hurjalla välityksellä.
    ..makes Jack a dull boy...

Miten paljon kestää droppailua? http://www.pinkbike.com/news/Sam-Pil...alog-2013.html. Pinkinpyörän videossa ainakin näytti ihan hyvin kestävän. Nää mun pisteestä a- pisteeseen b, matkat sattuu aina välillä olevan tälläisiä ´´omia reittejä.´´ Analog näytti aika varteen otettavalta vaihtoehdolta. Hintakin on sellainen, että kaupungillekkin kehtaa hyvällä lukolla jättää hetkeksi.

Olin hetken innoissani videosta, mutta ne portaat herättivät... mitä __ttua? Vapaaratas. Eih. No veti nyt sentään flipin sinne sekaan, joten ei täysin mennyt luotto Pilgrimiin, mutta kyllä tuo vapaarattailu nyt hiukan rispektiä söi kun itse tullut koomattua samalla rungolla kiinteänä ja osittain samoja touhujakin vaikken edes osaa mitään. Prkl. Ei noin.

Mutta kestosta sitten, mun Analogi on kestänyt toistaiseksi portaikoissa hyppimisen. Toki vain max 50cm korkeuseroa pisimmässä, mut eipä ole runko hajonnut vielä ainakaan.
    ..makes Jack a dull boy...

Mistään aktiivihyppimisestä ei mulla ole kyse, sitten ostaisin suosiolla street-pyörän. Ketuttaa vaan tällä hetkellä kun hybridintapaisella näitä matkoja nyt ajaa niin jää mieleen niin hyviä mestoja joista voisi vähän ´´oikaista´´. Kattoo nyt mitä ensi kesä tuo tullessaan.

No niin! Nyt on pyörä matkalla Espoosta Ouluun. Saintin "kaluhan" se tuli ostettua ja nyt pähköissäni odottelen pyörää saapuvaksi.. Seuraavaksi nastarenkaat tilaukseen

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •