Alkujaan tämän lähetti
toripolliisi
OT:na
Mulla on Avid Elixir CR:t Radonissa ja lähes joka ajon jälkeen sais säätää jarruja. Nihrutusta, laahausta ja tunnottomuutta koko ajan. Haittaako nuo hirveästi menoa niin mua ainakin häirittee jokainen ylimääräinen ääni pyörässä. Tuntuu, että pyörä on rikki ja sille pitäisi tehdä jotain. Mut projekti pyörässä tärkeintä on käyttövarmuus ja perushyvä toiminta, ulkonäkö ja hinta
Tuntuu olevan aika kiven alla tuo adapteri, joten olen näillä näkymin päätymässä SHIMANO XT M780 v-jarruihin. Hinta-laatusuhteella miljoona kertaa paremmat kuin alkuperäiset tusina shimanot. Onko jollain jotain pahaa sanottavaa asiasta? Eihän v-jarrut ole yhtä tehokkaat kuin levyt, mutta jäykkäperäisellä tulen/vaimo tulee ajamaan iisiä baanaa ja tärkein tehtävä on se, että pyörä pysähtyy smootisti.
+1
Mulla oli samaiset jarrut Trekin Fuel EX9:ssä ja takajarrun huoltoväli oli pahimmillaan todellakin mainitsemasi 1krt/lenkki. 3 tai 4 10-15km pyrähdystä taisin kerran saada ilman välirassauksia. Ajossa kyllä oikein hyvät silloin kun ei laahanneet.
Hommasin Shimanon XT:t viime syksynä ja en ole vielä joutunut tekemään jarruille mitään muuta kuin kerran osuman saaneen levyn oikomista. Ja nehän on vielä paremmat ajaessa eikä laahaa.
Oletko nahnyt varastettua fillariani?
Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
-hopeinen 70mm Marzocchi keula
-hollowtech keskio
-mustat DMR V8 avopolkimet
Kirjanmerkit