Sivu 150 / 150 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50100140148149150
Näyttää tulokset 4.471 - 4.480 / 4480

Aihe: Canyonin maastopyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aerosol Katso viesti
    Tämän olisi tietty voinut opiskella ennen kuin pyörän tilasi, mutta näemmä Canyonin painomaksimi on 120kg (ajaja + pyörä) jota "ei saisi ylittää missään tapauksessa". No painoa on tarkoitus vielä vähän pudottaa, mutta systeemin kokonaispaino lienee luokkaa 130kg tällä hetkellä. Miten suurena pidätte riskiä että pyörä räjähtää alta? En vedä hyppyreistä ja olen muutenkin aika aloittelija (=vauhti aika hillittyä), joten luulisin että renkaat + jousitus ottaa äkäisimmät iskut vastaan kuitenkin? Eli kovaa ajoa, vai kannattaako tässä alkaa himmailemaan korostetusti?

Kyseessä siis Spectral CF.
    Ei räjähdä. Spectral on tehty kovaan ajoon. Mulla on lelumiininen Spectral, ja kombon kokonaispaino on myöskin n. 130 kiloa. En säästele alamäkirynkytyksissä yhtään.

2019 Trail bike of the year 27.5 renkaisten ja noin 2500 euron hintaisten kategoriassa oli Spectral al 6.0 (vuonna 2018 oman sarjansa voitti spectral cf 8)
    https://www.mbr.co.uk/news/bike_news...in-bike-358395
    Ja videokooste https://m.youtube.com/watch?v=oNGrvDFLOOs
    Ja video nimenomaan Spectralista https://m.youtube.com/watch?v=X3mcKJHE3Uc

Laitoin viikonloppuna tilaukseen Spectral 7.0. Vähän meni budjetin yli, mutta 6.0 malli oli loppuunmyyty ja lisää olisi tullut ties milloin. Edellinen fillari ollut Kona Caldera vm 2004, joka pöllittiin 2014. En muista milloin olisi ollut näin kiva odotella jotain!

^Sain juuri samaisen pelin perjantaina, voisin sanoa että et tule pettymään. Eka täpäri itelle ja aika aloittelija olen vielä mutta viikonloppuna tuli neljä tuntia tykiteltyä polkuja. Kivasti huomasi että paikkoja joita ei ole uskaltanut edes kokeilla jäykkäperällä tuli tykiteltyä aika reipasta vauhtia ilman ongelmia. En varmasti osaa vielä edes arvostaa kaikkia pieniä hienouksia mutta eipä ainakaan kaduta.

Kiva kuulla! Onnea uudesta pyörästä! Itse olen viimeksi fillarilla ajanut maastossa joku 5 vuotta sitten, mutta eikö se mennyt jotenkin niin, että äkkiä se palautuu mieleen kun pari kertaa pannuttaa
    Kuinka nopeasti sulla tuli fillari perille tilauksesta? Mulla on tilaus vahvistettu ja rahat viety, mutta ei ole vielä valmisteluvaiheessa.

Tilasin ja maksoin torstaina, maanantaina saivat maksun käsiteltyä ja tiistaina lähti paketti tehtaalta. Perjantaina UPSi toi ovelle. Eli reilu viikko siis.

Kuulostaa hyvälle! Hyvällä tuurilla pääsen myös jo tällä viikolla ajalemaan.

Tänään lähti paketti tulemaan!

AL 6 on tilauksessa. Ilmoittivat toimitusajaksi syyskuun alku, vaikka tilausta tehdessä arvioitu toimitus oli kesäkuun loppupuolella. Jos tilaisi CF 7 niin ei tarvitse odotella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Toko Katso viesti
    AL 6 on tilauksessa. Ilmoittivat toimitusajaksi syyskuun alku, vaikka tilausta tehdessä arvioitu toimitus oli kesäkuun loppupuolella. Jos tilaisi CF 7 niin ei tarvitse odotella.
    No mitä vielä emmit? Saahan tossa kuidun lisäksi myös hiukkasen parempaa osasta (ymmärtääkseni). Kai sillekin voi laittaa jonkun rahallisen arvon että tykittelee jo ensi viikolla versus ei ajoa koko kesänä?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •