Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 118

Aihe: Ammattikuskien välineet

  1. #61
    Liittynyt
    10/2003
    Paikkakunta
    Klaukkala
    Viestit
    11.940
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fyah Katso viesti
    Wiggins voi sitten viskellä niitä ympäriinsä.
    Tästä jäi erittäin paska maku suuhun keväällä Girossa. Krple, ei laatuvehkeitä käsitellä noin. Jos pyörän viskaa mäkeen, samalla haistattaa *itut mekaanikoille jotka ovat yöllä pyöriä nysvänneet kasaan ja kuntoon samalla kun itse kuski on nähnyt märkiä unia sängyssään. Saatana.

  2. #62
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Fillareitahan ei tartte palauttaa...
    Perustuuko tietoon ?

  3. #63
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    620
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Tästä jäi erittäin paska maku suuhun keväällä Girossa. Krple, ei laatuvehkeitä käsitellä noin. Jos pyörän viskaa mäkeen, samalla haistattaa *itut mekaanikoille jotka ovat yöllä pyöriä nysvänneet kasaan ja kuntoon samalla kun itse kuski on nähnyt märkiä unia sängyssään. Saatana.
    Joo, kohtuu ylimielistä meininkiä mielestäni. Nuokin episodit näki aika moni töllöstä ja ei ehkä junioreille ihan parasta käytösmallia..

    EDIT: Vaikkakin yhden kerran pyörä kivasti parkkeerasikin itsensä kalliota vasten ja Wiggon kiukuttelu näytti lähinnä idioottimaiselta kun pyörä ei edes kaatunut . Phinneyhän tätä twittersissa kommentoikin että oli priceless tilanne, vähän sama kuin jos koettaa paiskata oven suutuspäissään kiinni ja siinä ovessa onkin pumppu joka sulkee sen hitaaaaaaaaasti
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

  4. #64
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.184
    ammattikuskien välineet on vaan vähän eri luokkaa kun paskanen kauppa bulkki, ei kaadu edes menestyneen pyöränkaatajan käsissä. pinalla ollaan opittu.

    edit. 300-400 fillaria vuodessa kuulostaa kyllä ihan hillittömältä määrältä. veikkaan että sikariportaan suvut ajelee kesäisin jädekiskalle pätevillä pinarellon valmistamilla polkupyörillä.
    Fucked up and ready to die.

  5. #65
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Calvisson, France
    Viestit
    859
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Mitä ihmettä? 11-15 pyörää per kuski. Onhan siinä Wiggolle heiteltävää.


    Fillareitahan ei tartte palauttaa, vaan niiden myymisellä kustannetaan yllättäviä menoja...
    Voi olla että Pinarellon myyntiagentti liioitteli määrää, mutta ei se loppujen lopuksi ole hirveästi.

    Vaikka 3-4 kisapyörää per kausi, 2 TT kisakonetta, 2 klassikkofillaria, 2 treenipyörää + treeni TT + varapyörät + mahdolliset erikoismaalatut menopelit + henkilöstölle joitain kappaleita?
    https://www.strava.com/athletes/1783871


  6. #66
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mattia Katso viesti
    Perustuuko tietoon ?
    Voi tietty vaihdella, mutta pyörät lienevät valmistajan omaisuutta yleensä. Yksi tapaus tulee mieleen: kun Kreuziger lähti Liquigasilta, niin Kännärin miehet olivat jo hyvissä ajoin ennen joulua hakeneet pyörät Tsekin kodista pois. Käytännössä pyörättä jäänyt RK oli joutuvat ottamaan Satamaan ja S-Worksiin yhteyttä, josko lähettäisivät uutta maantiekaludtoa, että pääsee treenaamaan.

  7. #67
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.306
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poursuivant Katso viesti
    Voi tietty vaihdella, mutta pyörät lienevät valmistajan omaisuutta yleensä. Yksi tapaus tulee mieleen: kun Kreuziger lähti Liquigasilta, niin Kännärin miehet olivat jo hyvissä ajoin ennen joulua hakeneet pyörät Tsekin kodista pois. Käytännössä pyörättä jäänyt RK oli joutuvat ottamaan Satamaan ja S-Worksiin yhteyttä, josko lähettäisivät uutta maantiekaludtoa, että pääsee treenaamaan.
    Jotain siihen suuntaan juu. Voi olla että muistan väärin, mutta sellainen muistikuva on että Kellu olisi joskus haastattelussa kertonut jotain aiheesta. Olisikohan ollut niin että harmitteli kun ei saa ostaa fillaria itselleen, vai ihan vaan sitä että fillari pitää palauttaa. Kun en muista, enkä löydä googlella.

  8. #68
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.050
    Team Sky myi Pinarellojaan pari vuotta sitten pois.
    Vartioharjun Voigt

  9. #69
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.390
    Movistar ajelee Canyonin vehkeillä 2014

    http://www.cyclingnews.com/news/movi...canyon-in-2014
    The Power is in the Peloton

  10. #70
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    713

  11. #71
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    620
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

  12. #72
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Jotain siihen suuntaan juu. Voi olla että muistan väärin, mutta sellainen muistikuva on että Kellu olisi joskus haastattelussa kertonut jotain aiheesta. Olisikohan ollut niin että harmitteli kun ei saa ostaa fillaria itselleen, vai ihan vaan sitä että fillari pitää palauttaa. Kun en muista, enkä löydä googlella.
    Oli tullut sähköpostiin viestiä että fillari pitää palauttaa. Harvemmin noi pyörät jää kuskeille, ellei asiasta erikseen sovita. Pyörissä on kuitenkin kiinni todella paljon rahaa, mikä on ihan kiva realisoida ne omistavan tahon toimesta. Talleilla ja sponsoreilla on yleensä jotkin taloudelliset intressit minkä mukaan pitää elää.

  13. #73
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    620
    Movistarin ensi kauden työväline

    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

  14. #74
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    620
    Belkinin Bianchi ei kyllä miellytä silmää (Vihreä ja celeste = FAIL)
    Impossible is not a fact. It’s an opinion.

  15. #75
    Pyöräpummi Guest
    Shimano RaceTV:ssä on video BMC -tiimin tiloista Belgiassa.
    Eikös BMC:llä ollut ennen Eastonin kiekoilla?
    Onkohan niillä myös PRO-putket?

    Kuten tuolla toisessa säikeessä totesimme että Giantista tuli tittelisponsari Shimanon rinnalle teamiin jonka aisempi nimi oli Argos-Shimano (Giant Shimano).
    Jos jossain oli draamaa niin se oli kun Meridasta tuli Lampre-Merida tallin tittelisponsari ja samalla Wilierin kanssa solmittu sopimus käveltiin yli. Tämä on vanha tapaus, mutta ehkä kaikkein dramaattisin.

    Giant Shimano on tarkkaan harkittu juttu. Siellä on juuri suurien markkinoiden ajureita kuten saksalaiset Kittel ja Degenkolb. Sitten näkä kaukoidän ajurit, joita ei taida olla muissa tiimeissa. Kiinan markkinat ovat aina vaan tärkeämpiä.

  16. #76
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    162
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    Shimano RaceTV:ssä on video BMC -tiimin tiloista Belgiassa.
    Eikös BMC:llä ollut ennen Eastonin kiekoilla?
    Onkohan niillä myös PRO-putket?.
    BMC:llä on tänä vuonna samat osat kun viime vuonna: Shimanon voimansiirto ja kiekot sekä 3T:n putket.. Eastonin kiekot ja putket "lensi mäkeen" jo ennen viime kautta: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...41#post1966841

    Ja pakko mainita vielä, että omasta mielestä hienoa kun Colnago tekee paluun korkeimmalle tasolle!
    YGoo muokkasi tätä : 07.02.2014 at 23.50 Syy: Lisätty tekstiä...

  17. #77
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    436
    Varkaat ovat todenneet että fillaritkin ovat nykyään arvotavaraa. Jo kolmas iso kääntö lyhyen ajan sisällä, nyt vietiin Skyn kamppeita.
    http://road.cc/content/news/111653-t...theft-16-bikes
    Ehkä ajoin, ehkä ajoin.

  18. #78
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.230
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YGoo Katso viesti
    BMC:llä on tänä vuonna samat osat kun viime vuonna: Shimanon voimansiirto ja kiekot sekä 3T:n putket.. Eastonin kiekot ja putket "lensi mäkeen" jo ennen viime kautta: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...41#post1966841

    Ja pakko mainita vielä, että omasta mielestä hienoa kun Colnago tekee paluun korkeimmalle tasolle!
    Mä ihmettelin hetken että miten niin Colnago tekee paluun mutta Voecklerin ja kumppaneiden Europcar olikin viime vuonna vain toiseksi korkeimman tason tiimi. Itse odottelen mielenkiinnolla kevään mukulakiviklassikoiden alkamista, jotta näkee ajaako Europcar Colnagon uudella cx zerolla, jollaisen itse olen tilannut. Tähän asti joutuivat Colnagon kuskit valitsemaan cyclocross-mallin ja ilmeisesti jotkut täryyttivät myös osan kisoista c59:llä tai m10:llä.

  19. #79
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.876
    ^ 2014 C59:ssä on enemmän tilaa eturenkaalle, pitäisi kai mahtua 27mm. Missään nimessä runko ei ole täryyttävä, mutta mielenkiinnolla odottelen millä ajavat...


  20. #80
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Autostania
    Viestit
    6.991
    Taustameteliä....C40 on menestynein mukulakivipyörä ja kuten muuan Museeuw ja Boonen ovat luoneet lausumaan, niin jopa Roubaixissa on 200 km sileää...
    6.7 WTF/kg

  21. #81
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.230
    Jotain C40 uudisversiotahan tai samaa henkeä cx zerolla on Colnagon mukaan juuri tavoiteltu. No ei mulla vertailukohtia juuri ole ja uskon olevani tyytyväinen pyörään joka tapauksessa. On se silti mukavaa, jos näkee samalla pyörällä edes joidenkin pro-kuskienkin painavan menemään kevään klassikoissa.

  22. #82
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.230
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mä ihmettelin hetken että miten niin Colnago tekee paluun mutta Voecklerin ja kumppaneiden Europcar olikin viime vuonna vain toiseksi korkeimman tason tiimi. Itse odottelen mielenkiinnolla kevään mukulakiviklassikoiden alkamista, jotta näkee ajaako Europcar Colnagon uudella cx zerolla, jollaisen itse olen tilannut. Tähän asti joutuivat Colnagon kuskit valitsemaan cyclocross-mallin ja ilmeisesti jotkut täryyttivät myös osan kisoista c59:llä tai m10:llä.
    No on siellä ainakin yksi kuski valinnut cx zeron
    http://colnago.com/pichot-alexandre-...ero-3/?lang=fr



    edit: Flanderista:
    kauris muokkasi tätä : 07.04.2014 at 21.24

  23. #83
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    436
    Tossa taas yksi juttu ammattilaisten työvälineistä. Ilmiselvästi toiminnallisuus on tyylikkyyden edellä. Jopa HePo-lenkeillä näkee visuaalisesti miellyttävämpiä fillareista.
    Ehkä ajoin, ehkä ajoin.

  24. #84
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.184
    tuommonen lista tiimien ajopeleistä, jos jollain on kanauutisten reportaasi mennyt ohi.
    Teams Bike Manufacturer Road bikes models Time trial model Wheels Groupset
    AG2R LA Mondiale Focus Izalco Max Izalco Chrono Zipp SRAM
    Astana Specialized Venge/S-Works Tarmac Shiv Corima Campagnolo
    BMC Racing BMC Teammachine SLR01 / Timemachine TMR01 BMC TimeMachine Shimano Shimano
    Cannondale Cannondale SuperSix EVO/Synapse Slice Mavic Shimano
    Dimension Data Cervelo R5/S5 P5 Enve Shimano/Rotor
    Etixx QuickStep Specialized Venge/S-Works Tarmac Shiv Roval Shimano, then FSA
    FDJ Lapierre Xelius SL/AircodeSL Aerostorm Shimano Shimano
    IAM Cycling Scott Foil/Addict Plasma DT Swiss Shimano
    Lampre-Merida Merida Reacto Evo/Scultura Warp Fulcrum Shimano/Rotor
    Lotto Soudal Ridley Helium SL/Noah SL Dean Fast Campagnolo Campagnolo
    Movistar Canyon Ultimate CF SLX/Aeroad Speedmax CF Campagnolo Campagnolo
    Orica GreenEdge Scott Foil/Addict Plasma Shimano Shimano
    Team Giant Alpecin Giant TCR Advanced SL/Propel Advanced SL /Defy Trinity Shimano Shimano
    Team Katusha Canyon Aeroad CF SLX/Aeroad Speedmax CF Zipp SRAM
    Team LottoNL Jumbo Bianchi OltreXR2 / Specialissima Aquila CV Shimano Shimano
    Team Sky Pinarello Dogma F8 Bolide Shimano Shimano
    Tinkoff Team Specialized Venge/S-Works Tarmac Shiv Roval Shimano, then FSA
    Trek-Segafredo Trek Emonda / Madone / Domane SpeedConcept Bontrager Shimano
    Fucked up and ready to die.

  25. #85
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    Pienenä yksityiskohtana: Lotto Soudal käyttää (kuten on käyttänyt vuodesta 2009) hollantilaisia C-Bear keskiöitä.

    https://www.c-bear.com/

  26. #86
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    4.334
    Käviköhän SRAM:lle vanhanaikainen Red eTapin kanssa - eikös keskeisten komponenttien käytössä ammattilaistasolla ole jonkinlainen rajoitus julkaisupäivän ajankohdan suhteen, että niiden on pitänyt olla vapailla markkinoilla jostain kohtaa edellisvuotta jotta käyttö seuraavalla kaudella sallitaan?

    Toisaalta, onhan tuolla noita talleja jotka on olleet jo puoli vuotta valmiudessa Shimanon sähköjen vaihtamisessa FSA:n sähköihin heti, kun tuotantoversiot on saatavilla. Shimanolta on saatu varmaan melko hyvät diilit, luulisi että yksi koko SRAM-konsernin isoista tavoitteista lähitulevaisuudessa on eTapin yleistäminen kilpatasolla.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  27. #87
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    373
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Käviköhän SRAM:lle vanhanaikainen Red eTapin kanssa - eikös keskeisten komponenttien käytössä ammattilaistasolla ole jonkinlainen rajoitus julkaisupäivän ajankohdan suhteen, että niiden on pitänyt olla vapailla markkinoilla jostain kohtaa edellisvuotta jotta käyttö seuraavalla kaudella sallitaan?
    Kyllähän nuo muutkin ovat proffille tulleet testikäyttöön ennenkuin ovat yleisesti jaossa. Taitaa nykyään olla trendi, että ensin on tehtaan oma testaus ja sitten proffille. Hieman jälkijunassa hifistelijät saavat omansa käyttöön.
    Esim EPS:ää näkyi paljon ennenkuin tuli myytäväksi asiakkaille...

  28. #88
    Ei ole Colnago enää edustettuna WorldTour tasolla Liekkö jollakin ProContinental-tiimillä käytössä. Ainakin ex Europcar nyk. Team Direct Energie, joka viime kaudella Colnagolla ajoi, vaihtoi BH:n fillareihin.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  29. #89
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.184
    Saako sitä jousto-Pinaa muka tavan kuolevainen ostaa? Mahtaa olla hinnoissa, niinku ne brittien Olympia ratapyörät.

  30. #90
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    9.210
    ^^ Gasprom-Rusvelo ajaa Colnagolla kuten on ajanut jo kaudesta 2013. Toinen Pro Conti -tason talli Team Novo-Nordisk vaihtoi tälle kaudelle Orbean Colnagoon.

    http://inrng.com/2016/01/2016-pro-team-bikes/

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •