Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 111

Aihe: Bike Planet lopettaa?

Bike Planet lopettaa?

Suljetaanko kaikki liikkeet? Kotisivuilla lukee " Bike Planet sulkee ovensa. Toiminta jatkuu ainoastaan Puhoksessa". Kävin Puhoksessa tänään ja sanoivat, että liike lopettaa. BTW, aika hyvät tarjoukset tällä hetkellä meneillään. Hyviä osia -50%, vaatteet -70%, laukut -50%. Ja tietty fillareita halvalla.
    Tarvittaessa vaikka taluttaen.

No sepä ikävää. Vaikka nyt en itse ole ollut kovin vakuuttunut sen putiikkiketjun toiminnasta muuten kuin ehkä Puhos liikkeestä. Oli kuitenkin aika näyttävä yritys ja liikkeet oli siistit. Palvelutyyli ja hintataso ei minua aina miellyttänyt, että tuli ostettua pyörät ja pyöräilykamat muualta mistä sai parempaa palvelua ja edullisemmat hinnat.

Liikevaihto laskenut ja tulos pahasti tappiollinen - eipä noin kauan voi mikään yritys jatkaa...

http://www.finder.fi/Polkupy%C3%B6ri...tiedot/309530/
    The Power is in the Peloton

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viesti
    Liikevaihto laskenut ja tulos pahasti tappiollinen - eipä noin kauan voi mikään yritys jatkaa...
    Ei edes konkassa, paljon on pumpattu rahaa firmaan. Kyllä tuolla liikevoittoprosentilla kannattaakin ajaa alas. Lyhyenkoronrahastosta olisi saanut paremman tuoton, kaanttaako ottaa liikeriskiä? Hatunnosto yrittämiselle.
    Tyytyväisiä herrat on, on meillä harraste terve, verraton.

itsekin olen tuonne jonkun tonnin kantanut. Missä noista on paras osavalikoima? Tarvitsisin lyhkäset maantiekammet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tero76 Katso viesti
    itsekin olen tuonne jonkun tonnin kantanut. Missä noista on paras osavalikoima? Tarvitsisin lyhkäset maantiekammet.
    Kannattaa varmaan soittaa ja kysyä.

Harmi, että Bike Planetkin lopettaa kokonaan. Itsellä on useita hyviä muistoja etenkin jo joitain vuosia sitten lopettaneesta Louhelan Bike Planetista, jossa sai kyllä loistavaa palvelua hyvällä asiantuntemuksella.

Sinä meni mun lähikauppa. Harmi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tune Katso viesti
    ... Itsellä on useita hyviä muistoja etenkin jo joitain vuosia sitten lopettaneesta Louhelan Bike Planetista, jossa sai kyllä loistavaa palvelua hyvällä asiantuntemuksella.
    Tätä komppaan täysii.

Ach sitä auvoisaa aikaa kun Mankku oii tiskin takana ja Aspi huollossa + tiskin takana. Sitten kun putiikki muuttui ketjuksi, M. -> konsernijohtajaksi, A-> loparit, niin siirryin asioimaan muualle.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Kauppa-Veljet, Larun BestBrakes, Bike Planet, Olarin Pyörä...

Ostakaa netistä

No joo, ostan määkin n. puolet hankinnoista muualta kuin LBS:sta, mutta suosin kyllä niitä aina kun voin tai se ei ole aivan järjetöntä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Ach sitä auvoisaa aikaa kun Mankku oii tiskin takana ja Aspi huollossa + tiskin takana. Sitten kun putiikki muuttui ketjuksi, M. -> konsernijohtajaksi, A-> loparit, niin siirryin asioimaan muualle.
    Hyvä oli meininki, kun itse aloittelin harrastuksen ja ostin ekan maasturin sekä maantiefillarin Mankulta Myyrmäen Bike Planetista ja huollossa hääri Aspi. Palvelu oli todella hyvää!
    www.kaupinkanuunat.net

Harmi kyl. Jokaisessa Bikeplanetissa, missä oon käyny ni on aina ollut hyvää palvelua. Huollossakaan ei ole ollut valittamista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti

Ostakaa netistä

No joo, ostan määkin n. puolet hankinnoista muualta kuin LBS:sta, mutta suosin kyllä niitä aina kun voin tai se ei ole aivan järjetöntä
    Tilalle tullut kaksi Velo Oxygen -liikettä.

Täällä on kehuttu Bike Planetin palvelua. Itsellä kokemusta vain Puhoksen liikkeestä, enkä nyt erityisesti kehuisi siellä saamaani palvelua. Kovin nuivaa on ollut. Tosin Kauppaveljillä se vasta surkeaa olikin.
    Matsuma muokkasi tätä : 27.09.2012 at 18.49

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matsuma Katso viesti
    Täällä on kehuttu Bike Planetin palvelua.....
    Se oli aikanaan poikkeuksellinen paikka. Sitten tiskien taakse värvättiin teinejä joiden valmiudet ja/tai koulutus asiakaspalveluun oli kovin vaihtelevaista. Nyk. imo the Palvelu putiikkeja ovat Yläfemma, Kumiluoti, Jäkän Chebici ja Hyvinkään SuomenPolkupyöräyörätukku.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Oi niitä aikoja. Molemmat mun fillarit on ko. ketjusta ostettu. Eka Aspilta ja toka Puhoksesta.
    Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.

Minäkin oon fillarini ketjusta ostanut ja tykännyt asioida paikallisessa. Voe voe..mitähän sitä nyt.
    - Fear is a mindkiller -

Näkyi olevan puhoksessa Deemax Ultimatet 150mm takanavalla 400eur. Halavalla lähtee näköjään loput pois...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Se oli aikanaan poikkeuksellinen paikka. Sitten tiskien taakse värvättiin teinejä joiden valmiudet ja/tai koulutus asiakaspalveluun oli kovin vaihtelevaista.
    Kuvaus sopii hyvin ainakin Tammiston liikkeeseen. Etsin sieltä kerran jotain työkalua seinustalta, ja liikkeessä olleet nuori kundi ja vielä nuorempi tyttö näkivät kyllä minut etsintäpuuhissa. Kun apua ei tullut, niin kävelin sitten sillä hetkellä vapaana olleen tytön luo, ja menin kysymään työkalun saatavuutta. Tyttö pyysi seuraamaan samaan paikkaan seinustalle, josta olin juuri kävellyt hänen luokseen. Sitten hän heilautti kättä työkaluhyllyn edessä, ja sanoi: "Täs on mitä meilt löytyy." Sitten tyttö käveli pois.
    Siitä jostain uloskäynnin luota löysin kuitenkin heidän kuvastonsa, josta löysin etsimäni työkalun. Menin kysymään sitten siltä kundilta, että mites saisin tuommoisen tuotteen. vastaus oli, että jos ei hyllystä löydy, niin sitten niitä ei ole eikä tilata. Silloin minä kävelin viimeisen kerran Tammiston liikkeestä pois.
    JustinTime muokkasi tätä : 28.09.2012 at 08.04 Syy: Kirjoitusvirhe

Friisilän BP oli aikoinaan ihan hyvä kauppa, kunnes noin vuosi(?) sitten luovutti osan tiloistaan toiselle yritykselle, ja palkkasi teinejä hoitamaan pyörä/osamyyntiä. Huolto on kylläkin ollut laadukasta senkin jälkeen, olen useasti käyttänyt sitä, mutta yläkerran kauppa muttui tuolloin aivan kamalaksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti

Ostakaa netistä
    Hans komppaa ja ostaa vain kotimaisista puljuista.
    Hannes polkee - kunnes halkee.

Onhan se valitettavaa, kun yrityksiä joutuu lopetuksen alle. Kerran kävin kyseisen ketjun liikkeessä kehän varrella
    ja tarve oli 29,8 mm satulaputken kiristäjälle. Teini totesi ettei heiltä löydy ja ihmetteli kokoa kun pläräsi tuotekatalogia.
    Eipä löytynyt muuten Hesasta yhdestäkään puljusta joka oli kesä lauantaina auki. Tilasin netistä ja keskiviikkona oli tuote pitämässä tolppaa paikoillaan.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Mankun ja Aspin kanssa hommat sujui ja espoossa Willen kanssa ja kun Wille A meni puhoksen tiloihin niin hommat hoitu.

Missähän se Willekin luuraa??
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Minäkin oon fillarini ketjusta ostanut ja tykännyt asioida paikallisessa. Voe voe..mitähän sitä nyt.

Tietääkseni Kuopion Sportia ei ole mitenkään kytköksissä Bike Planetiin, enää. Joskus oli joku Bike Planet-partner, mut ei enää viime vuosina ollu. Korjatkaa jos olen väärässä.
    I don't want to break these chains

Näihin palvelukauppoihin palkataan töihin nuoria, hyvännäköisiä ja ulospäinsuuntautuneita ihmisiä, joilla useinkaan ei ole minkäänlaista osaamista itse alasta tai tuotteesta. Pääasia on näyttää hyvältä ja coolilta. Jee, jee, hauskaa on ja hyvin menee.

Ei palvelukauppa vaan toimi niin. Ala ja tuote pitää oikeasti tuntea ja osata.
    HRMV 2019

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Näihin palvelukauppoihin palkataan töihin nuoria, hyvännäköisiä ja ulospäinsuuntautuneita ihmisiä, joilla useinkaan ei ole minkäänlaista osaamista itse alasta tai tuotteesta. Pääasia on näyttää hyvältä ja coolilta. Jee, jee, hauskaa on ja hyvin menee.

Ei palvelukauppa vaan toimi niin. Ala ja tuote pitää oikeasti tuntea ja osata.
    valitettavan totta nykyään onneksi itse olen kuin tallinseinästä repäisty pummi

Sain mielestäni suomalaisten pyöräliikkeiden joukossa keskitasoa kelvompaa palvelua Lahden Planetista aikoinaan. Se tosin loppui jo vuosi sitten, että eipä tämä keikaus enää vaikuta elämään mitenkään.

Ainahan niitä lähikauppoja tukisi jos voisi. Tulee niissä käytyä kyselemässä ja joskus ostamassakin, mutta kun se valikoima on aika rajallinen...
    -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti

Missähän se Willekin luuraa??
    www.dreambikes.fi

Nähdäänkö Lohjalla la ?
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matsuma Katso viesti
    Tilalle tullut kaksi Velo Oxygen -liikettä.
    Ja kaksi Cycle Centerin liikettä (Mäkelänkatu ja Tehtaankatu), sekä Leppävaaraan Sellon Pyörä pari vuotta sitten.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    www.dreambikes.fi

Nähdäänkö Lohjalla la ?
    Ville Ville missä on Ville,siellä siellä se Ville on...

Ei pääse lohjalle.....valitettavasti! ei....
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JustinTime Katso viesti
    Kuvaus sopii hyvin ainakin Tammiston liikkeeseen. Etsin sieltä kerran jotain työkalua seinustalta, ja liikkeessä olleet nuori kundi ja vielä nuorempi tyttö näkivät kyllä minut etsintäpuuhissa. Kun apua ei tullut, niin kävelin sitten sillä hetkellä vapaana olleen tytön luo, ja menin kysymään työkalun saatavuutta. Tyttö pyysi seuraamaan samaan paikkaan seinustalle, josta olin juuri kävellyt hänen luokseen. Sitten hän heilautti kättä työkaluhyllyn edessä, ja sanoi: "Täs on mitä meilt löytyy." Sitten tyttö käveli pois.
    Siitä jostain uloskäynnin luota löysin kuitenkin heidän kuvastonsa, josta löysin etsimäni työkalun. Menin kysymään sitten siltä kundilta, että mites saisin tuommoisen tuotteen. vastaus oli, että jos ei hyllystä löydy, niin sitten niitä ei ole eikä tilata. Silloin minä kävelin viimeisen kerran Tammiston liikeestä pois.
    Samanlaisia kokemuksia kyseistä liikkeestä kun hain pientä pumppua jonka olisi saanut mukaan maantie lenkille, myyjä tarjosi mulle jalkapumppua kun muuta ei liikkeessä ollut.

Bike Planetin kaltaisella isolla erikoisliikkeellä ei ole mitään mahdollisuutta selvitä kun suurin osa myytävästä tavarasta on Prisma/Cittari tasoa ja palvelu on mitäänsanomatonta. Toista se oli reilu 20 vuotta sitten kun oli vielä Tapiolan pyörähuollon toimipiste Niittykummussa.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •