Sivu 377 / 377 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 277327367375376377
Näyttää tulokset 11.281 - 11.284 / 11284

Aihe: Avautumista vaikeasta elämästä kevyen liikenteen väylillä vol 2.0

Tämä nyt ei ollut kelvillä, eikä nyt ehkä niin vaikeakaan, mutta aamulla kaksi pyöräilijää tuli iloisesti vastaan jalkakäytävällä Telakkakadulla. Toinen vielä ilman valoja. Ensimmäiselle en sanonut mitään, toiselle huomautin ihan normaalilla puhevoluumilla, että tämä on jalkakäytävä. Ei aiheuttanut suurempia toimenpiteitä. Tuossa kohtaa toisen puolen jalkakäytävä on nyt suljettu pariksi kolmeksi vuodeksi, jollei ikuisesti.

Kun juttelin yhden ko. kadun varrella asuvan kanssa, hän kertoi että Telakkakadulla ajetaan muutenkin ihan yleisesti jalkakäytävällä myös siinä kohtaa, missä pyörätie kulkee vanhassa ratamontussa. Onhan se toki aika kuumottava ja kapea paikka ajaa kadulla, mutta näin se nyt on haluttu tehdä.

Ilmeisesti ko. ratamonttu menee nyt sitten raitiovaunukäyttöön, mihinköhän ja mitenköhän pyöräily on ajateltu järjestää? Itse olen pitänyt tuosta reitistä, kun olen halunnut Hernesaaresta Baanalle / Bulevardille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Onhan se toki aika kuumottava ja kapea paikka ajaa kadulla, mutta näin se nyt on haluttu tehdä.
    Eiku toihan on tällä hetkellä pääkaupunkiseudun paras paikka kun saa luvan kanssa ajaa ajoradalla. Keskellä kaistaa vaan niin kaikki hyvin. Ja hyvillä mielin olen seurannut, että en ole ainoa, joka on nauttinut siellä ajosta (no, toki joillekin se voi olla kärsimystäkin).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Ilmeisesti ko. ratamonttu menee nyt sitten raitiovaunukäyttöön, mihinköhän ja mitenköhän pyöräily on ajateltu järjestää? Itse olen pitänyt tuosta reitistä, kun olen halunnut Hernesaaresta Baanalle / Bulevardille.
    Siihen rakennetaan pyöräkaistat. Rakentaminen kestää "pari vuotta." Katusuunnitelmat löytyy täältä https://www.hel.fi/uutiset/fi/kaupun...a+punavuoressa

Törttö sauvakävelijä oli hyvin lähellä sohaista sauvalla naamaani kun ohitustilanteessa äkisti kävi pyyhkimään nenää hihaansa ja sauva nousi samalla vaaka-asentoon.
    En soittanut kelloakaan kun käveli melkein oikeassa laidassa kelviä. Ehkä ensi kerralla soitan.
    epäasiallinen maastopyöräilijä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •