Sivu 317 / 352 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 217267307315316317318319327 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.481 - 9.510 / 10537

Aihe: Vituttaako??

Edellisen lisäksi trendikäs teennäisyys; Fy Fan ja Zessus sentään.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Toinen haimavaivainen on nyt myös vatsavaivainen.
    Rouva saa päivystää vuorostaan yöllä, katoan levolle
    aamuvuoroa varten.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^ tervetuloa vatsavaivaisten kerhoon

nimim. rulla päivässä ei riitä
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lääkäri on kieltänyt pyöräilyn, eli v****taa reilusti normaalia enemmän

Uskon kyllä, että saan kohtapuolin aloitella jälleen, paras olisi.
    Pyöräily on kivaa!

^ eh....muistan kun hammas poistettiin ja kiellettiin RASKAS fyysinen rasitus. Mä ajoin 200km hitaasti. Samoin olkapääleikkauksen jälkeen tuumasin että voi tässä jo kepeesti ajella, kuukausi leikkauksesta ajelin hiljakseen, vasen käsi ( leikattu) vain kevyesti tukien tankoon. En usko että asia olisi muuksi muuttunu pidemmällä fillarointilevolla.
    Itehän sen parhaiten tuntee pystyykö vai ei. Tänään piti ajella huikeat 30km, mutta polvesta vihlaisi pari kertaa niin pahasti että käännyin takas ja tuli 18km lenkinpoloinen....hyvä kun pystyy työmatkat ajeleen.
    Terveysmurheita ( verenpaine, kaatumiset...) on ollu niin paljon että ei niitä jaksa murehtia, selviäisi nyt muutenkin kun kaikkea laskua pukkaa ja autojenkorjausta...

Ilman nahkiaista ei olisi jaksanu mitenkään o o O O
    tempokisu.kuvat.fi

mutanaama Guest
    No eipä juuri mikään, saanut sairastelujen jälkeen muutaman mukavan lenkin taas aikaiseksi.

Kyllä.. eihän tälle mitään voi mutta ihmetyttää ja kummastuttaa.. Sunnuntaina alkoi pieni muotoinen kipu ranteessa joka jatkui tähän päiväänkin (maanantaihin). Aamulla ei taipunut puurolusikka suuhun, töissä kävin kokeilemassa 2 tuntia mutta ei pysynyt räikkö saatikka pulttipyssykään käsissä. Iltapäivällä hoitajalle kun muualle ei aikaa saanut, päivän saikku ja huomenna lisätutkimuksiin lääkärille. Jännä ois saada tietää mikähä tähän on tullu jos selviäisi jotain. Eipähä tarvii nyt kyllä vähään aikaan varmaankaan pyörän selkään hypätä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

^ siinä on jännetupen tulehdus. Eikä se mene viikossa ohitte.

Aluksi oli ihan helppottavaa kun ei tarttenu lähteä lenkille söherön tai jäisen kelvin takia. Mutta nyt alkaa jo mennä harmituksen puolelle, kun talviajo ei vaan suju. Vähänkin söheröä tai sitä leveempää auraus"raitaa" niin etupyörä väpättää ja koko meno on yhtä tuskaa eikä etene. Lisäksi polvi ei tykkää kun joutuu jännittämään ja välillä potkutteleemaan. Kun ei suju, ei inspiroi ja mitä sitä jonkun kymmen kilometrin koeajoa varten edes pukee talvikamppeet.
    Koko alkuvuosi oikeastaan pelkkää lepoa, ajelua vaan työmatkat. Ainoastaan vuosi 2007 on ollut vielä huonompi, koko vuosi ajamatta....
    Ja hei voisiko tulla aurinkoista keliä? ne 9. ja 10. päivä tätä kuuta oli ainoat aurinkoiset päivät kuukausiin, eikä nytkään aurinkoa näköpiirissä. Mä tartten yhden aurinkoisen vapaapäivän!
    tempokisu.kuvat.fi

Läskipyörällä kun ajelee niin ei ketuta aurausraidat tai niiden puute.

^^ ei ollu kuulemma tupentulehdus lekurin mukaan. Saa nähdä miten paranee, laittoi burana kuurille ja käski korvaaviin töihin työpaikalle. Automekaanikkona niitä korvaavia hommia ei paljon ole niin sain lähteä kotiin makoilemaan. Oli kuulemma lääkärille sanottubettä aina pitää käskeä korvaaviin töihin vaan pomokin sanoi että eipä ole mekaanikolle korvaavia töitä jos ei oikeaa kättä saa käyttää.

Sent from my iPad using Tapatalk

Täälläkin ollut vastaavanlaista yllättävää ranneongelmaa pari päivää, mutta paranemaan päin ilman minkäänlaisia hoitotoimenpidettä.

Ei sinällään mene ihan topikin alle vaan enemmänkin ärsytystä. Oman mokaamisen takia tulikin maksettua lisäveroprosentilla 2017 takautuvia tuloja. Palautuksia odotellessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dxteri Katso viesti
    ^^ ei ollu kuulemma tupentulehdus lekurin mukaan. Saa nähdä miten paranee, laittoi burana kuurille ja käski korvaaviin töihin työpaikalle. Automekaanikkona niitä korvaavia hommia ei paljon ole niin sain lähteä kotiin makoilemaan. Oli kuulemma lääkärille sanottubettä aina pitää käskeä korvaaviin töihin vaan pomokin sanoi että eipä ole mekaanikolle korvaavia töitä jos ei oikeaa kättä saa käyttää.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Mikäs se sitten oli, kiinnostaisi tietää? Hoito näköjään on kuitenkin tulehduskipulääkekuuri, mutta lepo on kyllä vielä tärkeämpi "hoito".

Ja vastaus kysymykseen on että KYLLÄ #¤%&## mitenkäs muuten se voisi olla näin "työ" päivänä. Että eipä jaksa murehtia verenpaineesta, ehkä se koituu mun "pelastuksekseni" sitten kun voimat lopulta loppuu.
    Mutta sitä ennen on Nakkilan reissu ensi syksynä.
    tempokisu.kuvat.fi

^ ei osannut sanoa, kuulemma voi olla joku tilapäinen kipu ranteen alueella normaalia meidän ammatissa. Kipu jos jatkuu tai tulee takaisin niin sitten vasta tutkitaan tarkemmin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

^ no kyllä mä taidan sitten olla oikeemmassa. Laita siihen kylmää ja kipugeeliä, ja ota 10 päivän ajan kolmasti päivässä tulehduskipulääke. Mulla on ollu jännetulehduksia siinä määrin että tunnistan sellaisen, ja osaan hoitaa. Jos ei mikään auta, voi kortisonia lykätä mutta vain jos osaa sen laittaa.

Mutta että voi nukke-dealeri sössiä asiansa.
    Kaverini valitti kun hänen 3 nuken paketti oli palautunut lähettäjälle ( tälle dealerille, Netherlands) ja paketti rikki, nuket poissa paketista. Ei ne nuket sieltä käveleen lähde. Kaveri ei ollu saanut koko pakettia. Lähettäjä epäilee että varastanu nuket, mutta mä sanon että ite on sössiny, koska:
    Nyt minulle on tulossa samasta paikasta 2 pakettia. Toinen 9.2. lähetetty on jo suomessa ja saanu JJFI alkuisen koodin. Toinen on lähetetty 18.1. ja vielä jossain matkalla.
    Kyselin että mitä tämä toinen paketti sisältää - ja kas, siellä on 2 kaverilleni varmaankin kuuluvaa nukkea, olin itekin ne tilannut ja maksanut - mutta sain ne jo syyskuussa enkä ole tuplia tilannu.
    Ja yhtä nukkea jonka jo maksoin ajat sitten, ei kuulu.

Voi sössön sössö. Mä ehdotan lähettäjälle tätä: palauttaa mun yhden nuken rahat, ja minä en lunasta koko väärää pakettia jolloin se palautuu hänelle. Ja saa ite miettiä kenelle ne kuuluu...jos taas en saa rahoja yhdestä nukesta takaisin, pidän tuon ylimääräisen paketin ja myyn pois., jolloin ehkä saan rahat siitä ei-tulleesta nukesta takaisin ja vähän ehkä ylimääräistä.
    Ite on sössiny, ja taisi menettää tässä pari asiakasta. Ja nyt tässä on kolme vihaista; minä, kaverini ja se dealeri.

Mä olen jo niin kyllästyny ensinnä kyttäämään sopivia kuvauskelejä, ja sitten niitä paketteja. Parhaat kuvat on otettu jo. Otan nämä projektit mitkä nyt on tekeillä ja se on sitten aikalailla siinä.
    Ja aloitan kevällä lenkkeilyn, ja keskityn ...nahkiaisiin.
    tempokisu.kuvat.fi

No piruvie, tottakai mä suutuin ja hermostuin kun kuvittelin että jonkun toisen ihmisen paketti on tulossa mulle ja missäs se mun paketti sitten on....
    Nyt lähettäjä laittoi että ei, hän laittoi väärää tietoa ja se paketti sisältääkiin tilaamani nuken. Ja suuttui kun olin puolestani suuttunu ja hermostuin. Pyytelin anteeksi, vaikka lähettäjän olisi mun käsittääkseni pitäny pahoitella kun laittoi väärää informaatiota.
    Joka tapauksessa nyt se paketti on kateissa, yhtään ollu väärin pyytää rahoja takaisin jos tuotetta ei kerta tule.

Pska homma nyt kumminkin.
    tempokisu.kuvat.fi

^
    Mihin ihmeeseen se paketti kerkes sit hävitä, kun juuri kirjoitit toiseen topikkiin ettet viitti vastaanottaa väärällä tiedolla olevaa pakettia? Tuskin se paketti on mihinkään viel täs välin hävinnyt mitä ei saisi selvitettyä vaikka olisi kuriirinkin kyydissä tullut ja lähtenyt johonkin terminaaliin.

Muutenkin jos nimi ja osoite on oikein, mutta muu tieto väärään niin yksinkertaista kun avaa paketin ja kattoo mitä siellä on. Sit vaan paypaliin/luottokuntaan viestiä ettei vastaa sovittua kauppaa ja viimeistään sitä kautta rahat takasin jos myyjä ei suostu korjaamaan virhettä. Aina on mahdollisuus inhimillisiin virheisiin ja harvoin niillä kiukkupäisenä kirjoitetuilla viesteillä saa mitään paremmin aikaiseksi.

^ minulla on paketin lähetyskoodi, mutta post NL näyttää että ei ole vielä edes saapunut Suomeen, lähetetty 18.1.
    Koska on ollu matkalla niinkin kauan, kyselin lähettäjältä että mitä sisältää, ja kertoi tietyt nuket. Jotka olen saanut jo syyskuussa, eli ei viitti vastaanottaa pakettia jossa on minulle kuulumattomia nukkeja, joita en halua tuplana. Jos sen paketin vastaanottaa, niin palautus tarvii maksaa itse. Ennakoin mitä teen jos paketti kuitenkin tulee.
    Nyt selvisi että tässä paketissa on sittenkin minulle kuuluva nukke, mutta aika kauan Hollannista Suomeen on matkannu....toinen samasta paikasta 9.2. lähetetty paketti - hain sen äskön.
    En mä englanniksi mitään kiukkuviestiä osaa edes kirjoittaa, kerroin ihan asiallisesti että nyt on kyseessä jonkun toisen ihmisen nuket, ja kyselin missä se minun tilaamani sitten on, että voisitko selvittää.
    On kuitenkin 175euron paketti, että tottakai siinä on aihettakin olla harmistunut kun pakettia ei kuulu. Mieluummin ensin yrittää selvitää myyjän kanssa asian, ennenkun laittaa sen reklamaation visakorttiyhtiöön, se on se viimeinen keino vasta. Kun tuolta myyjältä on ennakko-ostettu vielä 2 nukkea, jos nyt alkaa Luottokuntaa tähän sotkea niin voi olla että ei saa niitäkään.
    Sen verta harmistunut kuitenkin olen että jatkossa en tuolta enää tilaa mitään. Muutakin häslingiä ollut, pari kertaa olen ostanut ja maksanut....sitten on tullut rahat takaisin että "sorry I do not have this doll" - mitä pirua se sitten nettisivuilla on ostettavissa, jos ei ole?
    tempokisu.kuvat.fi

Alkaa enenevästi v*** tuo Netherlandsin paketti. En ole tehnyt mitään väärää, kysellyt vain pakettini perään ja kun kerran ei ala kuulua pyydän rahoja takas. Eihän mun kuulu edes anteeksi pyydellä.
    Ja tietysti piti kaatua kotimatkalla - kipeälle polvelle, joka on nyt entistä kipeempi ja ruhjeilla. #¤%

Ja voih olin niin iloinen kun löysin ebaysta pienet hylkeet ( kun isäni tuoma on kateissa) ja nyt tulikin rahat takaisin - olisin halunnut kyllä hylkeet mieluummin! - Global Shipping Programme " your order cannot be deliver..." JA JUURI TÄMÄ TÄRKEÄ PAKETTI!
    tempokisu.kuvat.fi

Vaihteeksi, tyttären rakkaalla jyrsijällä on jokin leviävä ryyhkäpatti.
    Jäppinen tarvinnee lääkärin apuja, muuten vaikuttaa normaalilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Vaihteeksi, tyttären rakkaalla jyrsijällä on jokin leviävä ryyhkäpatti.
    Jäppinen tarvinnee lääkärin apuja, muuten vaikuttaa normaalilta.
    Nyt lähinnä surettaa, meni eutanasiahommiksi, vanhus nukutettiin eilen.

Eilen iltapäivällä kolonoskopia eli paksusuolen tähystys. Rutiinisti polyypit pois ja koepalat talteen. Vanhaan malliin kivulias toimenpide ja vanhaan malliin myös kivut näin seuraavana päivänä. Ei meinaa vaan poistua tuo hiilidioksidi vaikka pitäisi olla huoneilmaa paremmin poistuva. Sattuuuuuuuu.

Tänään menen Studio Pasilaan katsomaan "lisää saikkua, kiitos" näytelmää.

Royal mail oli eilen käynnyt tuomassa työpaikalleni pakettia minulle, eivätkä saanneet ketään kiinni?
    Enkä löytänyt mikä firma suomessa toimittaa ne paketit

vitutus on hiukan laskenut alkuviikosta, kun sain irtisanomislapun kouraan .. Mutta sellanen kestovitutus nostanee päätään vielä moneen kertaan nykyistä työnantajaa kohtaan .. Onneksi on puoli vuotta aikaa suunnitella uutta uraa / katsella mitä sitä tekis syksymmällä ..
    -- not fast but furious --

^ Aihetta jo vitutukseen, mutta jos ei ole ollut täysin tyytyväinen aikaisemminkaan niin voihan olla positiivisiakin puolia et muutosta tulevaisuuteen. Tietämättä alaa ja muitakaan yksityiskohtia niin onni kuitenkin tässä vaiheessa nostokautta eikä vaikka 5 vuotta sit.

Kyllä. Eilen vasta avartui metsässä möyrimisen ihanuus. En omista läskiä, mutta plussakumeilla menee komeesti. Nyt on kauhea lenssu päällä.

Vituttaa ihan ankarasti. Pieni rage päällä. Jostain vanhan asian muistelemisesta se kumpusi, kun tajusin miten naiivi olen ollut tiettyjen asioiden suhteen.

Ei enää ikinä.

Hieman. Työtunteja on vuosien mittaan siirrelty työnantajan toiveesta useamman kerran. Kun sitten oma tarve on siirtää parin päivän työtunnit toiselle päivälle, se sopii kaikille muille osapuolille paitsi työnantajalle.

Pakko siis ottaa palkatonta virkavapaata. Mallorcan maantiet kutsuvat kaikesta huolimatta...
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Radonx Katso viesti
    Vituttaa ihan ankarasti. Pieni rage päällä. Jostain vanhan asian muistelemisesta se kumpusi, kun tajusin miten naiivi olen ollut tiettyjen asioiden suhteen.

Ei enää ikinä.
    Tiedän tunteen - mutta mä olen ajatellu niin että virheistään oppii ja kokemuksen koulu on kova mutta tyhmä ei muussa opi. Tai siis tyhmä ei opi virheistään, viisas ottaa opiksi. Joskus on kalliit noi oppirahat.
    tempokisu.kuvat.fi

V-käyrä on ollut nousujohteinen jo puolitoista viikkoa, alkaen Lanzarotella vedetyistä pannuista joissa nilkka sanoi naks. Nyt olen ollut viikon Töölön sairaalassa odottamassa koska leikataan.
    Ich bin ein Berliner.
    - - - - - - - - - - - - -

Voihan paska! Mutta kai se on niin että ennemmin nilkka kuin polvi - jos oikein yrittää jotain pilvenrakoa hakevaa valonsädettä nähdä.

Miksi muuten noin pitkä odotus? Ei kai voi olla kyse pelkästään leikkausjonosta tai siitä että koko ajan on tullut kiirellisempiä tapauksia? Entä oliko leikkaus paikan päällä edes harkinnassa? Eiväthän espanjalaiset sairaalat niin huonoja ole eivätkä ortopedit osaamattomia?

Ei ollenkaan. Vaikka en ole enää oikein muusta urheilusta kuin pyöräilystä innostuva enkä ole seurannut olympialaisia juuri lainkaan muuten kuin tuloksia vilkaisemalla, rupesin herättyäni seuraamaan miesten viisikymppistä ja kyllähän Iiro Niskasen voitto ja tapa jolla hän se saavutti on juuri sitä mistä vastahakoinenkin penkkiurheilija joutuu myöntämään että suuren urheiluelämyksen äärellä ollaan. Tällä elää pitkään - ja kestää taas norjalaisten menestysputkea ja kolmoisvoittoja!

Ja onhan tuo jo useampana päivänä paistanut talviaurinko omalta taholtaan pitänyt vitutusta loitolla, pakkasesta huolimatta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •