Sivu 390 / 391 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 290340380388389390391 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 11.671 - 11.700 / 11716

Aihe: Vituttaako??

^Kivien kasaaminenkaan Lapissa ei ole sallittua. Onkohan joku kuvitellut purkavansa laittomasti kasattuja kivikasoja ja siinä onkin sitten purettu muinaismuistot.

https://yle.fi/uutiset/3-10367359

## kyllä. Vitsit jos mä sanon että joku asia ( esim. lausunto) ei tule onnistumaan ( kun tietää että ellei ole seurannut aiemmin potilaan terveydentilaa...) eli ei tule edes kelpaamaan, miksi silti varataan sellaisia aikoja? Kun joku on sanonu että yleislääkärin lausunto kelpaa. Joo joo, mutta ei se nyt yksin riitä perusteeksi...
    Kaikkien aikaa menee vaan hukkaan, ja potilaalta myös raha - jota EI palauteta jos lausunto sitten ei kelpaakaan ( eikä se kelpaa, tietää jo heti)
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

No joo! Tietokone pasahti!

Olin juuri hetkeä aikaisemmin laittanut taas kerran viestiä youtube-hahmolle ja tällä kertaa tiedoksi myös hänen pomoilleen, että väärinkäytöksiä tapahtuu. Sitten kohta seuraavaksi kiinnostuin yhdestä videosta ja kAbumm!

En näe syy yhteyttä kyseisillä tapauksilla. Oma syy ja huono tuuri.

Eikönä tiiä että mä olen ruutia. Jos ne ottaa ne tulitikut esiin..

Voi vitsi mikä soppa. Ja kun mä en olis halunnu tehdä sitä minkä kaikki muut kaverit ja kaverikaverit ovat joutuneet tekemään: vaihtaa kaikki tilit.

Mut ilmotelkaa toki, jos vahingossa eksytte romanialaisille öhöm-sivustoille ja törmäätte tutun näkösiin tyyppeihin.

^Mun "sometus" lakkais kyllä kaikkien tilien vaihtoon. On topic: ei
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Paikallinen sähköntuottaja lähetti tuohtumusta aiheuttavan tiedotteen. Tuotteen hinta nousee ~10% (ei sisällä siirtoa ja veroja) alkaen 1.11. Sähköautoilun kiinnostaa entistä vähemmän...

^Mulla on "toistaiseksi voimassa" soppari ja maksan kiinteän 9,99 €/kk veroineen.
    Max 3000 kWh/v pykälä on, mutta kulutus jää muutaman sata alle.

Just kun laittelin nukkejani....tulipa siinä ajatelleeksi että kaikki mun parhaat kuvani sitten poistettiin w-clubilta, kun kuvien otsikossa sattuu olemaan sana "lamprey" ( jossain muodossa) - sekunnin sadasosan verran mietin josko nimeäisi kuvat uudelleen suomeksi - no on semmoinen urakka että ei jaksa ja johtanee vaan siihen että kielletään kaikki kuvat joissa näkyy jotain nahkiaiseen viittaavaa.

Niin, he siellä sanovat olevansa suvaitsevaisia, avarakatseisia ja kaikilla pitää saada olla kiva olla. Pskatirallaa, ahdasmielisiä läpändeeroksia. Mitä pahaa nahkiaiset ( ja mun kuvissa enimmäkseen tavalliset jokinahkiaiset ) on niille tehneet...taisi olla vaan keino saada mun parhaat kuvat sieltä pois...

Eräs clubilainen kertoi inspiroituneensa nahkiaisista ja suunnitteli että alkaa tehdä nukeille t-paitoja ja printtaa niihin nahkiaisia. Taisi nyt projekti jäädä tekemättä...
    tempokisu.kuvat.fi

LuntaLoskaaRäntääP**kaa

Lähetetty minun K7 laitteesta Tapatalkilla

Aamulla vitutti, kun ajattelin että tänään pitäisi lähteä lenkille eikä yhtään huvittaisi. Sitten Postnordilta tuli ilmoitus, että Ibiksen runko on tulossa tänään illalla töiden jälkeen. Nyt vituttaa kun pitää jäädä odottelemaan sitä runkoa, eikä pääse lenkille.

Olenko se vain minä, vai onko myös muut sitä mieltä, että eniten vituttaa kaikki ja yleensä koko ajan?

^ Et ole ainoa.
    Ei aika kulu; me kulumme.

^+1. Ylivoimaisen iso osa kestovitutuksesta on työperäistä.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kieltämättä näin syksyn tultua lenkille lähtö on tuntunu aika vastenmieliseltä. Lenkillä on kyllä mukavaa jos kelit o hyvät mut lähtemisessä on jotai ongelmaa nyt..

Syysvitutusta?

^^Joo, juurikin sama juttu. Kunhan saa sen pyörän alleen ja pari ekaa polkaisua, niin meno maistuu mutta se lähteminen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    ...Ylivoimaisen iso osa kestovitutuksesta on työperäistä.
    Eikö tuollaisesta pääse työkyvyttömyyseläkkeelle?

Tai edes työhaluttomuuseläkkeelle.

Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla
    Miten niin tyhmä kysymys??

Onneks sataa räntää Helsingissä...

Ja vitutuksen aiheita lisää: selvisi, että ke-to -pakollinen firman sisäinen koulutus pidetään jostain syystä Messukeskuksessa... hei haloo... siellä sattuu olemaan samaan aikaan Nordic Business Forum. Katsoin sitten, että josko julkisilla. Meltsi - Messukeskus meno 55 min... vitunvitunvittu.

^Aja sinne, hyvä mies. Siis fillarilla.

On topic: joo työhän se aiheuttaa monia vitutuksia. Tänäänkin oli helvetillistä sohellusta koko aamupäivä, oikean työn teko jäi ihan minimiin.

^Kesällä fillari olisi varsin hyvä vaihtoehto. Nyt vähän niin ja näin, kun ei fillareissa ole lokasuojia, niin pitäisi olla kahdet vaatteet.

Joo, toihan se on ongelma. Sitten jos laitat jonku tuulipuvun normivaatteiden päälle, onkin yllättäen hirveä hiki. Kovis kyllä vaihtaa kuteet vessassakin (olen tehnyt monta kertaa).

Eikö niitä lokareita voi pitää kokoajan pyörässä kiinni? Eihän ne maantiepyörässä hienot ole mutta onko sillä väliä? Jotkut tietysti ei käytä lokareita painon takia mutta paljonko nuo muovi lokarit painaa 100-200g? Ja huomaako sitä muka ajossa?

On sitten ihan vilpitön kysymys eikä vittuilua, itse en aja niin tosissaan että välittäisin 200g painon lisäyksestä tai edes 1kg lisäyksestä.

Lähetetty minun K7 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Tai edes työhaluttomuuseläkkeelle.
    Tietyt kansanryhmät ovat usein myös ns. maksukyvyttömyyseläkkeellä
    -L.

Mikä on kansallissosialistinen perinneruoka? -Arjalan piirakka.

^^Veljeskunnan säännöt kieltävät lokasuojat...

Mut joo, on ollut harkinnassa, josko jäykkään fättiin laittaisi kunnon lokarit. Graveli taitaa pikkuhiljaa siirtyä odottelemaan kiurua (ei sitä poliitikkoa).

^ Entä velodromin parkkipaikka; toki maksaa hiukan, mutta usein tilaa.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Olenko se vain minä, vai onko myös muut sitä mieltä, että eniten vituttaa kaikki ja yleensä koko ajan?
    Tämän saksanopettajan mielestä yleisvitutus on yksi suomenkielen kauneimmista sanoista, muitakin hauskoja on ohjelmassa tarjolla.
    https://areena.yle.fi/1-50067998

Aristoteleen kantapää Suomen kieli saksalaisin korvin

Vituttaa pitkän linjan sarjakuvaharrastajana ja keräilijänä että nyt vihdoin kun Spawn sarjakuva teki historiaa pisimpään yhtäjaksoisesti ilmestyneenä independent sarjiksena ja 10 vuoden tauon jälkeen mcfarlane julkaisi vihdoin uutta spawn merchiä niin selvisi että nämä myynnissä vain comicon tapahtumassa jenkeissä imagen ständillä, ei ollenkaan netissä. Näin ainoaksi vaihtoehdoksi jäisi ostaa spawn paita triplahintaan trokarilta ebaysta... puuuhhh
    edit.näköjään feikkejä ebayssäkin vain

Vituttaa nää kosteat ja kylmät ilmat. Saa mun nivelpsoriaksesta kärsivät nivelet ihan saatanan kipeiksi.

Ei harmita mutta huomenna taas harmittaa leikisti koska jos työyhteisössä jollain menisikin hyvin, hänet kyllä ammutaan aamunkoitossa. Eli nyt ei mutta huomenna joo ja tappiota tulee ja kausi on pilalla ynnämuuta
    -Usot sie jot myö uitiin?

Ei, eikä tiettävästi ole luvassa edes ampumista aamunkoitossa
    -L.

Mikä on kansallissosialistinen perinneruoka? -Arjalan piirakka.

No voi harmi mua 20v hyvin palvelleen pienen kännykän elämä on nyt lopussa. Akku (täyteen ladattu) ei kestä edes yhtä puhelua.

Mutta ei, en osta älypuhelinta vaan otan varalla olleen Ferrari-puhelimen käyttöön, tarvii vaan opetella mistä on soita ja vastaanota puhelu / tekstiviesti.
    tempokisu.kuvat.fi

^Eikö siihen saa mistään enää uutta akkua? Mikä puhelinmalli kyseessä?

Ontopic: Ei pahemmin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •