Sivu 349 / 355 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 249299339347348349350351 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 10.441 - 10.470 / 10636

Aihe: Vituttaako??

APUA! mä joudun nyt lähteen TAYS:n ensiapuun. Vitsit pelottaa ihan tajuttomasti.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Entosphenus tridentatus sentään; kävi just kuten arvelin - itse asiaan, eli suun turvotukseen ja Epipenin aiheuttamaan reiden kramppiin ei puututtu ollenkaan. Jaa joku perinnöllinen verisuonisairaus, allerginen reaktio se oli kun kerta kortisonilla ja tuolla Epipenillä turvotus meni ohitte. Jalka on ihan krampissa, mutta enempi vielä kramppiin menee jos on vaan, pitää näköjään venytellä ja liikutella ja hieroskella. Jotenkin pääsee jo omin avuin käveleen.

Joo tottakai olisivat halunneet että jään sinne yön yli - mikä on mun pahin painajaiseni enkä todellakaan jääny. Sitten huomattiin että munuaisarvot on koholla ( onneksi maksa-arvoja ei varmaan katsottu).
    Täysin turha reissu, olisin samassa kunnossa kun olisin jääny kotiin. Tai sanotaan että oireet näyttää paranevan "hoidosta huolimatta" - pska reissu, mutta tulipahan tehtyä. En mee toiste, oli ne veriarvot ihan mitä hyvänsä.

Toivottavasti toi koipi vetreytyy lauantaiksi, että pääsisi "kututalkoisiin".
    tempokisu.kuvat.fi

Ei jurpi mikään.
    -meistä jää vain jäljet lumeen.

Jep, aamulla töistä lähtiessä tarvitsi:
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^ Kompsis
    cycle to the hills - cycle for your lives

^ sisätilalämmitin ja viltti tuulilasin eteen, ei tarvi skrapata kun poikkeustapauksissa.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Jep, aamulla töistä lähtiessä tarvitsi:
    Ei tarvittu, koska Eberspächer . On se kyllä hyvä laite.
    Ja ei, ei veetuta ainakaan vielä

Aiheeseen liittyen edelleenkin.
    a) ei ole eberiä/webastoa, harkittu seuraavaan.
    b) sisälämppäreiden käyttö kielletty/estetty vauvasulakkeilla,
    kikkaile viritelmä ->häätö parkkikselta/rivi pimeitä tolppia.
    Vähemmän ystävällismieliset naapurit saattavat jopa muuttua
    väkivaltaisiksi
    c) viltti muuttaa kuitenkin tuulen mukana muualle, ainoastaan tyhmä
    tunkee oven ja tiivisteiden väliin ylimääräistä tauhkaa.
    d) talvi on perseestä, lunta tosin saisi olla pidemmän aikaa valoa luomaan;
    määrästä en ala kommentoimaan.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ihan pikkasen, mutta ei kyllä pyöräilyn takia. Siinä vaivaa vain vetelyys.
    10k-kerhon jäsen - #kilometrikisa 2016

Aiheeseen liittyen edelleenkin.
    a) ei ole eberiä/webastoa, harkittu seuraavaan.
    b) sisälämppäreiden käyttö kielletty/estetty vauvasulakkeilla,
    kikkaile viritelmä ->häätö parkkikselta/rivi pimeitä tolppia.
    Vähemmän ystävällismieliset naapurit saattavat jopa muuttua
    väkivaltaisiksi
    c) viltti muuttaa kuitenkin tuulen mukana muualle, ainoastaan tyhmä
    tunkee oven ja tiivisteiden väliin ylimääräistä tauhkaa.
    d) talvi on perseestä, lunta tosin saisi olla pidemmän aikaa valoa luomaan;
    määrästä en ala kommentoimaan.
    Mutta entäs jos nikkaroit siihen parkkipaikalle kunnon katoksen autolle

se "viltti" oli kuvaannollinen, siihen löytyy hienojakin ratkaisuja mutta mä laitan osin ovien väliin ja pyyhkimien väliin.
    Talvi on kiva ( paitsi pyöräilyn kannalta) lunta saisi tulla kohtuullisesti mutta hienoja pakkaspäiviä kyllä.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Mutta entäs jos nikkaroit siihen parkkipaikalle kunnon katoksen autolle
    Pop-Up -teltta peräkopissa, paikat kun eivät ole korvamerkittyjä.

Kilpisjärvellä, btw, turskat ovat kehittäneet oman taiteenlajinsa asuntovaunujensa
    etutelttojen muokkaamiseksi kiinteiksi rakennelmiksi, aivan uskomattomia äpöstyksiä.

Ei, syystä jota en tiedä?

Pop-Up -teltta peräkopissa, paikat kun eivät ole korvamerkittyjä.

Kilpisjärvellä, btw, turskat ovat kehittäneet oman taiteenlajinsa asuntovaunujensa
    etutelttojen muokkaamiseksi kiinteiksi rakennelmiksi, aivan uskomattomia äpöstyksiä.
    Teison Murikassa myös kattoin kun siellä joku asuntovaunu hökkelikylä että muutama asuntoauto ei oo liikkunut vuosikausiin ja kylkeen on rakennuttu lisäsiipi puusta joka jatkuu terassina... kyllä vituttais asua siellä

Työberäistä witutusta ilmassa. Päivä on hyvä aloittaa kuuntelemalla kun esimies huutaa vittusaatanaa puhelimessa. Siitä on kiva lähteä motivoituneena päivän hommia tekemään. Ymmärrän, että jos on jotain huomautettavaa asioista niin niistä pitää pystyä keskustelemaan, mutta ainakin minä lakkaan kuuntelemasta siinä vaiheessa kun käytös menee asiattomaksi. Harkinnassa on, kannattaisiko tuosta ilmoittaa johonkin taholle esim luottamusmiehelle? Se on kuitenkin niin, ettei asiatonta käytöstä tarvitse nykyisin töissäkään sietää.

Harsonohuesti, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Tämä "adrenaliinijalka" ei tykännyt ollenkaan pyöräilystä, vaikka vaan työmatkaa. Pirun kipeä on vieläkin, vaikka pistoksesta on jo viikko. Kämmenen kokoinen mustelma oikeessa reidessä. Tosi onnistunut adrenaliinipistos....
    tempokisu.kuvat.fi

No just böö. Arvasin että ei olisi missään tapauksessa kannattanu minnekään terveysarvauskeksukseen mennä tai Taysiin. Perhana taas oli otettu esiin "vanhat synnit" ja käyty urkkimassa reseptitietoja. Mä estin kaiken tiedon luovuttamisen, nyt vasta honasin. Sinne sai hoitotahdonkin, tai tässä tapauksessa hoitamattatahdon.
    Muka pitäisi mennä ihotautipolille? miksi?? mä minnekään mene, en jatkotutkimuksiin enkä kontrolloihin enkä minnekään. Tai meen mä, ehkä ensi viikolla Nakkilaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä. Rajusti. Iski täysin selittämätön kuumetila ilman muita oireita kuin että on kaikki paikat kipeänä. Ensimmäinen kerta 52 vuotisessa elämässä kuume on ainoa oire. Pyöräilyt saanee sitten suosiolla unohtaa 😡. Toivotaan toisaalta että ei mene olo huonommaksikaan.
    Jouko muokkasi tätä : 12.10.2018 at 13.34 Syy: Kirjoitusvirheen korjau

Kyllä ja vietävästi sittenkin. Menin sitten sinne töihin vapaapäivänä kun pyydettiin, sovin että oon 2 tuntia, ja laitetaan asiakkaat sitten järjestyksessä. No ei ollu järjestyksessä, ja mitä vielä kiva kun tulit, jos olisin tienny että siellä on pomotar taas valittamassa niin missään tapauksessa en olisi menny. Paha mieli vaan tuli.

^ niin onhan tuossa 2 oiretaa, kuume ja lihaskipu. Nehän ovat ihan riittävät, yleensä itellä on äänen menetys/kurkkukipu joka tulee ensin. Semmoiset mua ei tosin enää jaksa harmittaa, kyllä ne ohitte menee. Hyvä syy ettei tartte lähteä fillaroimaan, kun se ei muutenkaan inspiroi.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä vituttaa. Kaikkien muiden vaivojen lisäksi mulla on nyt sitten todettu nivelpsoriasis. Rupee olemaan vaivalista sellainen että on helpompi kertoa mitä vaivaa mulla ei ole kuin se että mitä mulla on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyörällä ja autolla Katso viesti
    Rupee olemaan vaivalista sellainen että on helpompi kertoa mitä vaivaa mulla ei ole kuin se että mitä mulla on.
    Kiitos samoin
    tempokisu.kuvat.fi

Ei lainkaan, saavuin juuri mökille.

Piruvie taas, kuvat.fi ei suostu ottamaan kuvia, sama ongelma ollut jo aika monta kertaa "#¤

..ja ärtsyttää vieläkin viime perjantai, meni koko viikonloppu piloille siitä aiheutuneen pahan mielen takia. Pitäisiköhän jättää toinenkin työpäivä pois, pienellä mennään niin mennään sitten mutta kun se jaksaminenkin on jo ihan minimissä. Ja jos mä kohta kuolen munuaisten vajaatoiminnan takia niin ihan sama vaikka niitä töitä ei niin paljoa teekään....tai siis töitä ei ole paljoa mutta ei ole sitä lähtemistä ja jännittämistä.
    Mietinkin tuossa että ensimmäinen nahkiaisen syönti > suuria verenpaineongelmia. Toinen ( tosin tähän episodiin sisältyy yhteensä kolme nahkista) nahkiaisensyöntikerta > munuaisten vajaatoiminta. Kolmas episodi on varmana nahkiaisten ruoaksi...mutta se juttu tarvii kuitenkin katsoa.

edit. kuvat meni, tänne valittaminen auttoi - jälleen kerran.
    tempokisu muokkasi tätä : 14.10.2018 at 10.28
    tempokisu.kuvat.fi

Mikä ***** teitä koiranomistajia vaivaa? Miksi niitä jätöksiä ei voi kerätä kulku-urilta?

^Kakkelin on määrä tarttua johonkin, muuten ei voi sanoa että "hyi himputti, astuin koiransköndään"

Mä olen tässä melkein koko päivän pohtinu mitä kutomisprojektia ottaisin mukaan töihin....ja yrittäny saada jotain jo alulle, mutta ei nyt tule mistään mitään. On tämäkin, että tämmöistä joutuu miettiin...ja siinä sitten ärsyyntyy vielä enemmän.
    tempokisu.kuvat.fi

^ voi huokaus, mitähän tähän nyt muuta voisi sanoa. Kuulemma pieninkin huokaus kuullaan taivaassa, mutta mä nyt vähän epäilen...

No just oli Aamulehdessä ammattikoululaisista koskevassa jutussa maininta että ei amislaisia kiinnosta tulla kahdelle ekalle tunnille kun mitään ei tapahdu, mitään ei tehdä. Se on ihan normaalia, ettei kiinnosta tulla tyhjää istumaan tuntikausia. Ei kiinnosta opiskelijoita, eikä kiinnosta minuakaan. Ei kiinnosta kyllä ketään muutakaan, että istupa tuossa työtuolissasi ja pelaa pasianssia tai tee käsitöitä kolme tuntia.
    tempokisu muokkasi tätä : 16.10.2018 at 08.22
    tempokisu.kuvat.fi

Nyt meni toi työpaikkakiusaaminen siihen malliin että ei tässä voi kun jättää vielä yhden päivän pois. Ei vaan jaksa, tunti pari töitä ja 3-4 tuntia vielä yhden sankarin odottamista. Ei vaan ole kohtuullista ja en jaksa. Ei jaksaisi kukaan muukaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Voiko täällä kysyä kuinka saadaan känsä pois tai mikä lie onkaan pikkuvarpaasta kun varmaan on ollut pienet tossut jalassa ja ajanut pyörällä niin maan pe*keleesti

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •