Sivu 342 / 342 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242292332340341342
Näyttää tulokset 10.231 - 10.256 / 10256

Aihe: Vituttaako??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Aarggh!
    Rouvan filon lukko toimii enään ainoastaan vempeleellä!
    vempeleellä..

Googletin... se on tiirikka tai lanka

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Aamulla tuli vain puolikas Aamulehdestä. Ihmiset-osa ( ja se oleellinen osa) puuttui. Soitin jakelupäivystykseen, lupasivat toimittaa koko lehden klo 11 jälkeen.
    Ei ole tullu. ### Uutisosiosta niin olisi väliä ollut.
    Soitin aamulla uudelleen samasta asiasta. Vai että ulko-ovi on ollut kiinni - seli seli, kun nimittäin ei ole ollut, se aukeaa aamuseitsemältä ja jakaja lähtenyt kuulemma klo 11 tuomaan lehteä. Vaadin uutta lauantain lehteä..käytettykin käy. Toimitetaan.

Ei ole tullut.

Se huono näissä molokeissa on että sieltä ei vanhaa lehteä pysty noukkimaan, kun taas vanhasta lehtiroskiksesta pystyi ( hain sieltä usein iltalehtiä, joskus juuri poisjääneen Aamulehdenkin).
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Hitusen jurppii... edessä 8-12vkoa toipumista vaativat sydänoperaatiot, johon pääsystä ei ole vielä tarkkaa päibäää

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Miksi ihmeessä jurppii? Eikö pitäisi olla tyytyväinen tai jopa iloinen hoitoonpääsystä ja ylipäätään siitä että vaiva on hoidettavissa ja toipuminen normaalikuntoon tai joka tapauksessa nykyistä parempaan kuntoon on todennäköistä?

Operaation odottelu on sen rinnalla toissijaista ja 8-12 viikkoa on sittenkin lyhyt ajanjakso aktiivipyöräiljänkin elämässä.

Ihan pikkaisen. Mutta siitä ei sen enempää. Huomenna asia on joko hoidettu tai unohdettu.

"Ehkä noinkin... Hyvä kun vika löytyi ja pääsen aika nopeesti eteenpäin hoidoissa ja sitten toipumaan... Torstaina pitäisi tulla uusi fatbike joka jää odottamaan ... Perjantaina luultavasti sisään leikkuriin ... Siellä ehkä 3-4vrk keikka ja kotihoitoon
    Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla"
    .. eipä tule perjantaina kuin tietoa tulevasta, kirurgi/lekurimiitinki hoidon suunnitteluineen.. Pikku jännitys& pelko siihen asti.. klo 13-15 soittoa josta sitten kuulee mitä ja milloin kropalle tullaan tekemään *huoh*
    mk muokkasi tätä : 15.08.2018 at 09.47 Syy: Päivitystä tulevaan
    -- not fast but furious --

^ tsemiä ( äh kun tasan ei käy...)

No mutta vähänkö harmitti kun koko päivän käsityö-juttu ( nuken villapaitaan hihaa..) meni ihan pskaksi ja uusiksi menee.
    tempokisu.kuvat.fi

Juu. Täpärin takakiekko hajosi äsken lenkillä EKP:ssa. Piti ajella hissukseen kotio takaisin sillä taffelilla.

Mä olen selvinnyt tosi vähillä hajoamisilla kymmeniä vuosia ja nyt tämä kesänä hajoaa kaikki.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Telia päätti nostaa miniliittymäni* hintaa 3 e/kk -> 4,90 e/kk. Millään muulla elinkeinoalalla ei taida olla yhtä suuria prosentuaalisia korotuksia.

*vanha Tele Finlandin liittymä, jonka otin joskus anno dazumal.
    No animals were harmed in the making of this message.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Juu. Täpärin takakiekko hajosi äsken lenkillä EKP:ssa. Piti ajella hissukseen kotio takaisin sillä taffelilla.

Mä olen selvinnyt tosi vähillä hajoamisilla kymmeniä vuosia ja nyt tämä kesänä hajoaa kaikki.
    Voihan reisi. Mutta hyvä tekosyy hankkia uudet kiekot, joko on tilattu??
    -L.

"Hanhemme petä, no emme petä"
    (Ebdo Mihemed, ns. Pensselisetä)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Voihan reisi. Mutta hyvä tekosyy hankkia uudet kiekot, joko on tilattu??
    Kyä mä korjauttaa meinasin kun on kivat kiekot. Mutta varakiekkoja pitää alkaa speksata.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

No hieman alakuloa se aiheuttaa kun tuossa katselin että laitos- ja sairaala-apulaiset, tai jotkut eläintentrimmaajat tienaa saman verran kuin mä, reilut 2000e/kk, paitsi siis että joka kuukausi ei tule tuota kahtakaan tuhatta.... No, onneksi oon yksinelävä ja vähäruokainen, enkä matkustele paitsi puolentoista kuukauden kuluttua Nakkilan reissu.
    Meni kyllä koulutus ihan hukkaan, juurikaan niitä koulussa "opittuja" asioita ei ole töissä tarvinnu. Eniten on hyötyä nopeesta ja ketterästä konekirjoitustaidosta.
    tempokisu.kuvat.fi

^eh, nimittäin ei ne tulot ne vaan menot. Mie oon harjoittanu Speden aikanaan lanseeraamaa, 'kurjuuden maksimointia' jo vuosia.

^ ei tätä kurjuutta voi enää enempää maksimoida. Pienet on tulot ja pienet ne on menotkin.
    tempokisu.kuvat.fi

Sillä lailla. Tänään on sellainen 35euron tulot- päivä.
    Mutta nyt kyllä menee jo naurun puolelle; tuossa kun kannoin fillariani rappukäytävässä niin joku pariskunta nälvi että mitä toikin pyörää kantaa, kummallista. Mä siihen että joo tosi kummallista.
    No, eipä mitään niin kyseinen pariskunta istuskeli tuossa että vastaanotolle. kun ne huomasi että oho, niin lähtivät pois. Eipä mitään, menkööt jonnekin kalliimpaan paikkaan.

Mä teen tän nuken sukan valmiiksi ja lähden sitten kotia. On orastava migreeni muutenkin että eipä tarvii tänään(kään) syödä.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mutta varakiekkoja pitää alkaa speksata.
    Braaa. Itsekin himoitsen varakiekkoja. Haluaisin sekä maasturiin että krossariin hiilikuitukehillä varakiekot
    -L.

^ korkeaprofiilisia vai tavallisia? maantiepyörään olisi.....

heh...tuossa taannoin kun yksi ukkeli löi mua kun ajelin töihin, ja silloin kun se yksi nuori kaljupää mies otti pyörästäni/ minusta kiinni eikä päästäny meneen, niin mietin että olisipa tullu ajokorttitodistusta hakeen nyt sitten kävi just noin että pilkka sattui omaan nilkkaan. Kyllä minuakin olisi hävettäny jos olisin ensin huudellu jollekin että mitä sääkin siinä fillaria kannat, ja oho, just sen henkilön vastaanotolle sitten todistusta hakeen.... No, Terveystalolla ja Mehiläisessä se ajokorttitodistus on noin 2 x hinta kun meillä. Siinä oli semmoinen 50 euron nälviminen. Mua ei tällä kertaa haitannu ollenkaan vaikka "menetin" 17 euroa ( se mitä itelle siitä käynnistä jää). Sen verta nauratti koko 17 euron edestä.

Vähän kyllä v*** kun migreeni ei hellitä ollenkaan, ja olen kokeillu kipulääkettä ja maata hiljaa, mutta ei hellitä. Tulin sitten kokeileen josko palstailu auttaisi, mutta ei tunnu auttavan...pitäisi käydä botox-hoidossa ( siis migreenin estohoitoa) mutta kun se on melkein 400e niin en ole raskinu just nyt kun töitä on ollu niin vähän.
    tempokisu.kuvat.fi

Sen verran tämä smyygien sovittelu epätasaisiin seiniin ketuttaa, että jatkossa suosin hirsiseinissä vain pinkopahvia puukuitulevyjen sijaan.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    estohoitoa) mutta kun se on melkein 400e niin en ole raskinu just nyt kun töitä on ollu niin vähän.
    Priorisointia mikä on tärkeetä ja mikä ei. Laskin "Oletko vastaanottanut paketin?" ketjusta että sulle oli tullut elokuussa 12(!!!) pakettia. Ja kuinka monta liekään joita et ole maininnut. Ja elokuu vasta puolessa välissä about. Et silleen.

^ niin, nuken villapaita oli 10dollaria ja posti 5dollaria, nuken kumisaappaat 12 dollaria posti 6 dollaria, kalakortit yhteensä 4.2 euroa....ei nämä mitään kovin kalliita nämä mun viimesimmät ostot ole ollu. Tuossahan oli tarjolla arvonta 380dollarin nuken osto-oikeudesta, mutta poistin koko mailin heti kättelyssä, en mä niin kalliita nukkeja osta.
    Jaa joo, nahkiaismukit oli yhteensä 35dollaria. 2 paitaa jotain 42 dollaria ( mutta nää oli tärkeitä hankintoja!)

Sinähän VesaP taannoin jotain mainitsit että mun tuntipalkka olisi satasta....ei kyllä ole. Ei täällä 24 potilasta ole päivässä, tänään on 10 > mulle jää siitä 170euroa. Ruoka ja lääkkeet, vuokra..eikun yhtiövastike, auto, lakisääteisiä veroja ja yel-maksuja...ne nyt tässä ne tärkeimmät on. Että näin. Mutta en mä nyt kädestä suuhun sentään elä, jotain pientä on säästössäkin.
    Okei, eilen otti niin päähän ( kirjaimellisesti) että ostin pienen päärynäsiiderin ja kipollisen mansikoita. Nautin ne kun toi migreeni hellitti puolenyön aikaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Täh?! tuli uusi pankkikortti, tämmöinen tosi ankee valkoinen! Miksei saanu valita kuvaa? Miksi tuli tämmöinen valkoinen, olisi edes ollu vaikka harmaa tai musta.
    Tää on ankee...voiko tähän liimata pienen tarran? tai piirtää pienen kuvan "myrkkykynällä" ( ei-vesiliukoinen merkkauskynä) böö
    tempokisu.kuvat.fi

Ei erityisemmin, vaikka tässä työhommeleita koitan vajaatehoisesti näpytellä. Kun tuo vaimo tuolta tulee nukuttamasta niin syödään pullaa ja katsotaan telkkaria
    -L.

Ei vielä... lomilla edelleen
    cycle to the hills - cycle for your lives

Perhana #¤% rantakiville oli ladottu jotain mutahiekkaa, ja mun kuvauskivi puoliksi semmoisen hiekan peitossa, samoin rannalle ladottu jotain teräviä kiviä.
    Harjasin sitä kiveä vähän esille...meen joku aamu peseen ja heitteleen niitä teräviä kiviä jonnekin.

No sitten kun olin aamulla kuvailemassa niin eikös siihen taas tule joku mummeli "mitä teet?" no jos mulla on kamera kädessä niin mitähän mahtaisin tehdä? mä en mitään ala jutteleen, oon vaan ja kyllä ne sitten hoksaa lähteä pois häirittemästä.
    tempokisu.kuvat.fi

Ei, muutama pitkäkestoinen ongelma ratkesi kuin itsekseen.
    Teinistö vs. Vanhemmat -osastoa...
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Veetutus on alkamassa samalla kun loma lähenee loppuaan...mutta minkäs teet.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kyllä. Kotteron takanurkan alla pahaenteinen märkä läntti.
    Iskari näkyy korkanneen, sama vaihtaa koko setti kerralla.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •