Sivu 335 / 335 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 235285325333334335
Näyttää tulokset 10.021 - 10.027 / 10027

Aihe: Vituttaako??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Ajoneuvo on ajo- tai käyttökiellossa
    COOL!

Ontopic: Ei pahemmin.

Tämmönen voi tietenkin käydä kelle tahansa että laskut hautautuu ö mappiin ja ittekin havahduin toiseksi viimesenä päivänä maksaan... on jopa monelta työtoverilta unohtunut maksut

^Mutta tempokisuhan on nainen? Naisella on aivot. Nainen ei hautaa laskuja ö mappiin. Koska sillä on aivot. Vai häh? Izmon työtoverit varmaan äijiä? Ainakin nuo ketkä on hävittäneet laskunsa...

^ mä muistin että sen ajoneuvoveron maksupäivä on 21.6. laskulappu oli tuossa mun pöydälläni - se maksupäivä olikin 11.6. - mutta nyt on maksettu.
    Mä olen naispuolinen, sinänsä en pidä itseäni edes naisena, vaan naispuolisena pöljäkkeenä. Naisen tai naisellisia ominaisuuksia, tarkoitan lähinnä henkistä puolta, ei oikeastaan ole, mutta ei se mua erakkoa haittaa. Mä olen oppinu hyväksymään vajavaisuuteni ja virheeni.

ps. kertoo aika paljon näin rivien välistä että mun asiat kiinnostaa noin paljo. Valitettavasti mua ei teidän autonne, tai muutkaan asiat, kiinnosta noin paljoa...yritän hoitaa nää omat asiat ja niissäKIN on ajoittaisia ongelmia näemmä....senverta fiksu kuitenkin olen etten mä teidän virheillenne ( kyllä, jokainen tekee virheitä, jopa te täydelliset muut palstalaiset ) julkisesti irvaile.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Ei ollenkaan.
    Rankka työrupeama takana. Auto haettu kaupasta. Jääkaappi vaihdettu. Ei juhannusmenoja.
    Taitaa olla rentoutumisen aika.

Joo, ihan ei taaskaan osunu kohilleen tuo ennustus.
    Tiesin kyllä ennakkoon, että paskat kelit luvassa, nuo ennustukset kun ei ikinä onnistu. Siihen vedoten olisivat mieluummin ennustaneet räntäsadetta niin nyt kylvettäisiin aurinkon paisteessa.

Juhannuksena ei viluta: Lämpötila voi kohota jopa yli +30 asteen ympäri maata

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201...04170_u0.shtml

Foreca, Juha Föhr
    cycle to the hills - cycle for your lives

No nyt korpeaa täysillä. Voi vittujen *****. Ei sit aamulla löytynyt omaa sormusta mistään. Kuljettanut sormusta miljoona vuotta läpi "mualiman" ja nyt sit kotona häviää jonnekin! Liekö kissat tiputtaneet sen lattialle jos epähuomiossa jäänyt pöydälle lipaston laatikon sijaan sormus kun kotia tulin kaupoilta perjantaina. No, löytyy lattialta sit? No ei löydy. Eilen imuroin ja tyhjensin pölypussinkin että se sieltä imuristakin etsimisestä sit. Huoh. Vielä on muutama rako lattialle missä se vois olla, täytyy illalla konttailla taskulampun kanssa läpi nekin, nyt ei kerennyt kun oli pakko lähtee töihin. Joten joo, vituttaa. Isosti.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •