Sivu 352 / 352 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 252302342350351352
Näyttää tulokset 10.531 - 10.541 / 10541

Aihe: Vituttaako??

^ joo olen, ja kuten tuossa aiemmin mainitsinkin niin joko katsottu kun halpaa makkaraa tai suoraan naurettu pois. Aika vaikeeta se on, kun on ikää 53vuotta ja koulutus vain tähän yhteen ammattiin, ja siinäkin olen ....no en maailman ammattitaitoisin. Vähän sitä pitää katsoa onko se työpaikka mulle yleensä ollenkaan mahdollinen, en mä voi rakennustyömaalle mennä, tai siivoojaksi tai internet-osaajaksi. Jalkavamman takia en voi kävellä tai seistä kovin pitkää aikaa.

Kyllä tää elämä tässä oli, mä epäonnistuin. Nythän pitäisi noudattaa tiettyä ruokavaliota, juoda runsaasti ja välttää suolaa ja sokeria. Mä teenkin just päinvastoin, mitä tässä turhaan pitkittää kohtaloa joka kuitenkin on jo ovella. Oli aika että jaksoin, mutta nyt en jaksa enää.
    Äitee tuossa suree että voi voi ja jos kuitenkin...voisi tulla ite kokeileen miltä tää tuntuu, mennä töihin ja huomata että jaha, tuossa on 4 asiakasta ja sitten 4 tunnin odottelu yhden asiakkaan takia. Odottelusta ei makseta palkkaa. Se oli päivän tienestit 5 x 17euroa, ja tämä 8 kertaa kuukaudessa. Ei sitä nyt kukaan enää jaksa.
    Taitaa olla helpompi voittaa lotossa täysosuma kun mun saada muuta työtä....

Eilen ärsytti aika äärettömästi kun nämä kaksi tyttöstä kokeilee "rankkoja duuneja" olivat jossain räjäytystyömaalla isojen kuormureitten kanssa, ja oli niin älyttömän kivaa. Kalastajan matkassakin oli niin tosi kivaa, ainoo että toinen tytteli ei oikein pystyny perkaan kalaa. Mutta oli niin kivaa ja siistiä.
    Mitä rankkaa siinä on kun saa oikeesti tehdä jotain? Tulisivat tytöt mun työpaikalle istuskeleen 4 tuntia että "mitähän tässä tekisi" niin se on tosi rankkaa.

ps. jos Jari Sarasvuo ei ansioluettelollaan ( mutta romaninimellään) saisi töitä ( joku testi jossa Jari ja mm. Anne Kukkohovi hakivat töitä romaninimillä), niin aika vaikeeta se on mun yhden lauseen "ansioluettelolla" töitä hakemuksella saada. Lottovoittokin on helpompi saada, enkä ole siinäkään onnistunu. "Kaveri" tuossa sanoi että oon (muka) niin menestyny urheilussa että kyllä se otetaan huomioon. Pskat otetaan.
    tempokisu muokkasi tätä : 04.11.2018 at 23.44
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Eilen sain nivelpsoriasis diagoosin. Että vähän niinkuin vituttaa kun tulee vaan lisää sairauksia ja lääkkeitä jo entuudestaan pitkään listaan.

Ei merkittävästi
    -L.

Mitä mannapienimö sanoi mannasuurimolle nakkikioskijonossa? -Luuletko olevasi kovakin jätkä?? Mä vedän sua turpaan!

Lasinpesunestettä kuluu polttoainetta riehakkaammin/100 km, kiitos tuhosuolauksen.
    Isänpäivänä pitää sitten mennä töihin; outo kokemus sinällään.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kyllähän tämä 3kk pyöräilytauko alkaa vituttamaan.. vielä joulukuu kävelyä ja kevyitä jumppia hartia/selkä/niska osastolle...
    Jospa siitä sitten vuoden vaihtuessa kohti uutta entistä ehompaa kuntoa ..

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

VesaP missä sä olet! taas täällä valitetaan jotain tules-oireita, kas kun ei flunssaa...ja jonkun pitää mennä töihin! apua mitä pullamössöpoikia...
    tempokisu.kuvat.fi

Täh, täällä olen. Kyllä kuule muidenkin ongelmat ja vaivat on varteenotettavia vaivoja eikä vain sun. Itselläkin alaselkä paskana mutta mitäs tuosta. Räpellän minkä kykenee vaivan ja kivun kanssa. Joten ontopic: Ei vituta ei!

^ mulla kans oudosti on persposkien yläosa ihan kosketusarka....kyllä se ohitte menee. Nilkat turpoilee, mutta siinähän turpoilee ja otetaan sitten nesteenpoistolääkettä ( vaikka ei saisi mutta en mä siitä välitä). En mä muusta valita kun töitten puutteesta ja palkan pienuudesta. Just tuumasin että peruspäivärahakin taitaa olla isompi kun mun palkka.
    tempokisu.kuvat.fi

Eikä tälläkään viikolla, mutta ainahan on mahdollista, että vaikkapa ensiviikolla lykästäisi…
    Joskin alkaahan se ajan oloon vituttaan, jos ei ole pitkään aikaan vituttanut yhtään mikään
    cycle to the hills - cycle for your lives

Vähän vituttaa tuo selkäosasto kun ei ota kipu laantuakseen. Välilevyjuttuja jotka yleensä tulee ja menee mutta nyt kestää pitkään.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ei pätkääkään! Kyllä pyöräily pyöräilijän parantaa! Olen nyt jo käynyt kahtena päivänä töissä pyörällä, etutassu pipin jälkeen. Ensimmäinen puolimatkaa oli yhtä taistelua, mutta loppumatkalle löysin asennon missä saatoin pitää käpälääni. Sitten töissä "simsalabim" käsi *lämpeni*, kipu hävisi ja slightly turpos. Kotimatka oli ihan eri hyvä. Ja tänään käsi pelitti jo ihan ok ja jarruttelinkin hieman etusella. Ei siihen vielä nojaa, mutta eiköhän se pian.

Ja tänään kun innostuin säntäämään alkumatkasta ja reisiin meni wasabia, niin aattelin, että nyt jos tulis joku tilanne niin mitään ei ois tehtävissä. Hassuja fiiliksiä. Aah, pyöräily!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •