Sivu 391 / 391 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 291341381389390391
Näyttää tulokset 11.701 - 11.719 / 11719

Aihe: Vituttaako??

^ tuskin on enää saatavilla, Nokia 6555 - harmi kun otin tähän puhelimeeni kuvia nahkiaisesta, käyhän tämä tietysti "lankapuhelimena" jos on koko ajan laturiin yhdistettynä mutta aika paha jos tien päällä sattuu jotain niin ei paljoo soitella...no voihan sitä esmerkiksi ottaa toisen puhelimen jos lähtee jonnekin ja kotona pitää tätä, eihän se puhelin mulla muuten ole missään mukana paitti jos on jotain pidempää autoilua tms.
    ( missähän tämän sim-kortti siellä majailee, tarvisi sekin nyt ensin selvittää...) edit. mä etsin niin löytyi muutamakin paikka josta akkua voisi tilata, se olisi paras vaihtoehto.

tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tiedä vaikka joutuu jossain vaiheessa sijoittaan satasen kaksi älypuhelimeen kun ne pankkijutut viedään väkisin puhelimeen...

^ sitten ei makseta mitään, nyt tulee joskus se tunnusluku tekstiviestinä mutta useimmiten menee kuten ennenkin.
    tempokisu.kuvat.fi

Loppuviikon yövuorot vaihtuivatkin kuumeen myötä kotona lepäilyksi.
    Olotilaa ei voi kehua kovinkaan riehakkaaksi.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    edit. mä etsin niin löytyi muutamakin paikka josta akkua voisi tilata, se olisi paras vaihtoehto.
    Noniin, ongelma ratkaistu. Eli hätä ei ollut tuota suurempi!

cycle to the hills - cycle for your lives

^ tuskin on enää saatavilla, Nokia 6555 - harmi kun otin tähän puhelimeeni kuvia nahkiaisesta, käyhän tämä tietysti "lankapuhelimena" jos on koko ajan laturiin yhdistettynä mutta aika paha jos tien päällä sattuu jotain niin ei paljoo soitella...no voihan sitä esmerkiksi ottaa toisen puhelimen jos lähtee jonnekin ja kotona pitää tätä, eihän se puhelin mulla muuten ole missään mukana paitti jos on jotain pidempää autoilua tms.
    ( missähän tämän sim-kortti siellä majailee, tarvisi sekin nyt ensin selvittää...) edit. mä etsin niin löytyi muutamakin paikka josta akkua voisi tilata, se olisi paras vaihtoehto.
    BL-5C taitaa olla akun malli? Peruskikkaretta saa jopa Mätänetistä.
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4735...va-akku-900mAh
    Li-Ion menee sitten (ehkä?) ulkomaan nettikaupaksi, eikä kuljetus
    ole lainkaan varmaa, ainakaan lentäen.
    https://www.duracelldirect.fi/matkap...EaAo0GEALw_wcB
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Jotenkin lenkille lähtö tökkii ihan perhanasti. Kylmään ja märkään metsään. Vaatteillahan siitä selviää ja ihan mukavaa siellä on kun saa lähdettyä, mutta se lähtökynnys pitäisi jotenkin ylittää. Nyt on vielä tuo lahtareiden kausikin alkanut niin pitäisi sekin kai jotenkin ottaa huomioon. Jonkinlaista kyllästymistä ehkä pitkän kauden jälkeen ja kroppa sekä mieli kaipaisi erilaista ärsykettä jo.

^^ ^ joo joo, ongelma ratkaistu kiitos vinkeistä ja erityisesti Vesalle kun siitä alunperin sain idean.

Mutta ihan hivenen harmittaa tämänpäiväinen kututalkookeli...aattelin että sade laantuu...sataa kaatamalla. No, mä tässä teen lähtöä ja sadevaatetta vaan kunnolla päälle ja vaihtokamppeita mukaan...
    tempokisu.kuvat.fi

^^ jopo, tämä puhelin on tärkeä kun siellä on muutama tärkeä kuva ja pari videopätkääkin! uusi samanlainen puhelin ei sinänsä asiaa auta.

Mutta eipä harmita enää, löysin kututalkoopaikalle ( jouduin kysyyn huoltikseltä neuvoa, ja sitten hoksasin talkoitten vetäjän auton peräkärryineen ja seurasin, kas ohjeessa oli unohtunu se viimeinen risteys! ja yksi nainen löysi paikan muutaman tunnin etsinnän jälkeen kun oltiin jo lopettelemassa...ehdotin että siihen viimeseen risteykseen joku kyltti vaikka kalan kuvalla...) sade lakkasi ja nyt sai riittävästi talkooevästäkin syödäkseen. Nää oli tämän syksyn viimeset kututalkoot, joka kerralla ( 7) oli hyvä sää.

Olen nyt ollu 11 kututalkoissa, ja alkaa hahmottua miten ne kivet ja hienompi sora pitää laitella ja ensi syksynä talkoot jatkuu, osin samoilla seutuvilla mitä nytkin on oltu.
    tempokisu.kuvat.fi

Sellanen normivitutus, johon toivottavasti helpotusta syysloma viikon aikana, kun voi "pyöräillä sopivasti"
    -- not fast but furious --

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Jotenkin lenkille lähtö tökkii ihan perhanasti. Kylmään ja märkään metsään. Vaatteillahan siitä selviää ja ihan mukavaa siellä on kun saa lähdettyä, mutta se lähtökynnys pitäisi jotenkin ylittää. Nyt on vielä tuo lahtareiden kausikin alkanut niin pitäisi sekin kai jotenkin ottaa huomioon. Jonkinlaista kyllästymistä ehkä pitkän kauden jälkeen ja kroppa sekä mieli kaipaisi erilaista ärsykettä jo.
    Mulla vähän samaa. Sit pitää pyörää pestä heti lenkin jälkeen että paska irtoaa ja kaikki vaatteet kurassa. Bonuksena pehmentynyt koiran gaga haisee koska pesit renkaat huolimattomasti.

..mulla on päässy unohtumaan koko ns. lenkkeily. Työmatkat ja kaupassa käynti, ja kaikki mahdollinen asiointi pyörällä, niin siinä sitä ajelua tulee pakostakin ja oon vaan katsonu että mitäs pitää laittaa vaatetusta. Pyörän voi suihkuttaa vedellä, ja sitten kun cyclokausi alkaa niin vähän perusteellisempi pesu.
    Eipä sitä tässä tilanteessa ( ei nyt tässä siitä sen enempää) lenkkeily edes kovasti inspiroi...kunhan vähän käy joskus ulkoilemassa.
    tempokisu.kuvat.fi

Vähän. Mentiin vaimon kanssa ulos syömään ja nauroin mennessä, että viimeksi sain sellaisen tosi paskan paikan, jossa näkee vaan seinän ja vessaan vievät portaat, tässä ravintolassa. Arvatkaa minkä paikan sain taas. Ruoka oli myös kallista ja keskinkertaista, mm. kivennäisvesipullo maksoi 7€.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Mutta eipä harmita enää, löysin kututalkoopaikalle ( jouduin kysyyn huoltikseltä neuvoa, ja sitten hoksasin talkoitten vetäjän auton peräkärryineen ja seurasin, kas ohjeessa oli unohtunu se viimeinen risteys! ja yksi nainen löysi paikan muutaman tunnin etsinnän jälkeen kun oltiin jo lopettelemassa...ehdotin että siihen viimeseen risteykseen joku kyltti vaikka kalan kuvalla...) sade lakkasi ja nyt sai riittävästi talkooevästäkin syödäkseen. Nää oli tämän syksyn viimeset kututalkoot, joka kerralla ( 7) oli hyvä sää.

Olen nyt ollu 11 kututalkoissa, ja alkaa hahmottua miten ne kivet ja hienompi sora pitää laitella ja ensi syksynä talkoot jatkuu, osin samoilla seutuvilla mitä nytkin on oltu.
    Tuo touhu on hatunnoston arvoista työtä eli ei ..tuta senkään vuoksi.

Kyllä.

a) iPhonen uusin päivitys. Nyt heti päivityksen jälkeen pitää hyväksyä ja valita ties mitä vaihtoehtoja jotta pääsee edes lukemaan jotain tekstiviestiä. Tämä on mulle ensisijaisesti työkalu, toissijaisesti Nintendon korvike. Perkele voitte tunkea ne vitun emojinne ja muut liikkuvat giffit sinne mihin ei aurinko (toivottavasti) paista.

b) liikkeiden tarjouskirjeet. Jos tilaan jonkun tarjouskirjeen, niin ei, en halua niitä joka helvetin päivä. Kerta viikkoon riittää ihan kivasti. Olenkin alkanut poistamaan noita kategorisesti.

Ei. Poikkesin eilen leikkaussalin puolella jossa sain pari piikkiä kortikoideja alaselkään (pari välilevynpullistumaa) ja voi jumalauta että parani elämänlaatu muutamassa tunnissa! Kivut lähti sen siliän tien vaikka ei se tietysti itse ongelmaa ratkaise...mut ei, ei vituta.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kyllä, nämä aina vaan suuremmat matkailuhankkeet.
    https://www.lapinkansa.fi/videot/tah...-joulup/278934

^ toi "aidon joulun alue" oli aika vakuuttava juttu

Ontopic: eipä kummemmin vituttele nyt mikään.
    -Usot sie jot myö uitiin?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •