Sivu 379 / 380 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 279329369377378379380 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 11.341 - 11.370 / 11388

Aihe: Vituttaako??

Voi että, jalkojen turvotus ei lähde millään laskemaan lääkkeestä huolimatta. Ja jännittää huominen poliisiasemalla käynti ( henkilökortti)....perhanat sentään.

jaha, tässä on varmasti yksi syy siihen ettei ole minnekään ( muualle josta oon kysyny...) töihin otettu....pitäisi olla varmaan jotenkin "edustavan" näköne, monien asemien verkkosivuilla nimittäin on työntekijöistä kuva...
    Porilaisnaisen silloisen työnantajan julkisuuskuvaan kuuluu, että klinikoista vastaavat henkilöt ovat paitsi alan ammattilaisia itsekin kauneuden perikuvia.

Kerran yksi potilas tiedusteli että miksi olen tämän näköinen? Mä sanoin että olen pahoillani, en voi kasvojani muuksi muuttaa.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

...just, kyllä huomaa että eilisen silmillä - ja jaloilla - kun lähti kauppareissulle niin oli semmoista matelua että kääk apua! Ja edullinen appelsiinivirvoitusjuoma oli loppu, piti ostaa kallista. Pakko ostaa myös ensiavuksi energiajuomaa.
    Tässä kohta sinne poliisilaitokselle, tarvii lähteä hyvissä ajoin kun eteneminen on näin hidasta ja tuskaista.
    tempokisu.kuvat.fi

Voi vitsit...huomasin just että kyllä tuo mun telkkarini toimisi HD-aikanakin....mutta siihen ruudulle on alkanut tulla musta "raita" ja raita paksunee ja pitenee joka päivä, alkaa kohta häiritä paljon, joten uusi telkkari on pakko ostaa viimeistään syksyllä.

Noi puhelinmyyjät. Nyt on sitten keksitty uusi juttu, että tarjotaan "ilmaista" näytepakettia. Semmoiseen tarjoukseen ei ikinä pidä suostua, nimittäin sen jälkeen tuleekin jo maksullinen paketti ja kun yrität ottaa yhteyttä niin sitten onkin vaikeeta. Mun "hyvinvoinnistani" kysellyt edustaja ei meinannu tajuta että mä EN halua että lähettää mulle näytepaketin. Toinen mihin ei luultavasti kannata myöskään suostua on ilmainen remonttisuunnittelukäynti
    tempokisu.kuvat.fi

No ei nyt ollenkaan. Pyörällä Haapsalussa ja kaikki sujuu ongelmitta!
    Kisu on oikeassa...ilmaisia ”lounaita” ei ole olemassa.

Eiköhän tämä kyrpimisen puolelle vielä etene. Maanantaina hain vikalistan, jonka perusteella vein Punaisen Kostajan korjaamolle laitettavaksi. Jarrulevyt, -palat ja pyörän laakeri vaihtoon. Puolen päivän työ piti olla, mutta ei lainkaan yllättäen pajalta soittivat, että ABS:n anturi ei kuulemma lähde ehjänä rikk... irti, joten pitää tilata uusi. Tulee huomenna. Laakerin vaihdossa kuulemma raidetanko piti vetää rälläkällä irti, koska kuulemma pyörii tyhjää. Uskon kaiken tietenkin, kun ei ole vaihtoehtoja. Eiköhän ne vielä löydä siitä ilmastointilaitteestakin jotain "korjattavaa."

^kyllä tuossa on ainekset isompaankin veetutukseen.

Mulla tavallista raskaampi taustavitutus ollut päällä koko viikon. Työperäistä.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

#¤¤ sentään, aloitti tänään sen porauksen tuossa 20.40 ja tähän asti on jatkunu. Ei sitten yhtään aikasemmin voitu?
    tempokisu.kuvat.fi

Joku miespyöräiljä jyräsi mun äiteen pyöräillessään, äitee kaatui katulamppypylvästä päin ja sattutti päänsä. + niskat ja kyljet.
    No onneksi mitään vakavampaa ei sattunu, äitee pääsi kotia mutta on paikat kipeenä ja sängystä nouseminen/sinne meneminen tarvii tehdä sillee "kierähtämällä" ( tiedän tunteen syksyn 2017 kaatumisesta) mä sanoin että nyt alat pitää kypärää, ja tätä oli ambulanssin ensihoitajakin suositelleut...äitee siinä yritti että kun mä ajan niin hiljaa. Niin joo, mutta kun ne muut ei välttämättä aja. ( heh...ambulanssikuski on joku täältä fillaripalstalta kun tunsi mun nimenomaan täältä palstalta, että kiitos vaan avusta ja hyvästä neuvosta äiteelleni). Mä olen antanu äiteelle nyt yhden kypäräni, ja veli osti hänelle toisen että nyt on jopa valinnanvaraa. Lupasi alkaa käyttää kypärää.
    Näin se meillä menee, tarvitaan pahempi kaatuminen että opitaan....ainut paha että lääkäri kirjoitti äiteelleni Tramal-reseptin. Ei uskalla ottaa niin vahvaa lääkettä enkä minäkään suosittele kun äiteeni on aika herkkä miedommillekin lääkkeille ja Tarmalista tulee usein pahoinvointia. Mä suosittelin että jos vaan Panadol fortella x 1-4 päivässä pärjäät niin parempi niin. ( muun lääkityksen takia tulehduskipulääkkeet kuten Burana ja vastaavat ei sovi)
    tempokisu muokkasi tätä : 28.06.2019 at 22.33
    tempokisu.kuvat.fi

No harmittaa tosi paljon äiteen puolesta Kaatumista seuraavana päivänähän se olo on kaikkein kamalin ja paikat kipeimmillään, petipotilaaksi äitee nyt joutui. Ja oli tullut erittäin huono ja sekava olo Tramalista; vein hieman miedompaa (sydänlääkkeiden kanssa sopivaa) kipulääkettä hänelle äsken. Kovasti haluaisi selvitä ilman kipulääkettä, mutta kyllä joskus ( kuten nyt) on kipulääkkeen paikka.
    tempokisu.kuvat.fi

Autoa kesälomalla ropatessa telottu pikkusormi olikin murtunut. Nakki ei tykännyt töihin paluusta tuesta huolimatta. Shit, pitää konkoilla uudestaan lekurin juttusille.

Kyllä. Kesäloma alkanut, kurkku kipeä ja kalja ei maistu.

^Se on varmaan tiukkaa viinaa sitten lääkkeeksi otettava?
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Se on varmaan tiukkaa viinaa sitten lääkkeeksi otettava?
    Olet oikeassa. Nyt ei auta pelleillä.

Espoon poliisi. Ei korppi korpin silmää noki.

Oikeastaan joo siltä osin mitä liittyy pyöräilyyn. Huhtikuun puolivälistä viime viikkoon työmatkat olivat muuten jees, mutta talvella ja alkukeväästä luotu elämäni paras pyöräilykondis suli kuin loppukevään lumiukko. "Oman elämäni artovainionpäät" jäi tekemättä. Onneksi asiat on muuten hyvällä mallilla, mutta jos mutta jos...
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyörällä ja autolla Katso viesti
    Ei korppi korpin silmää noki.
    ..kuule kyllä nokkii, eikä vaan silmää vaan elävältä nokkii, jos uhri uskoo että hyvää tässä ( muka) sulle tarkoitetaan...hierarkian ylemmällä tasolla on ihan mahdotonta hyväksyä että alempitasoinen tietää paremmin.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ..kuule kyllä nokkii, eikä vaan silmää vaan elävältä nokkii, jos uhri uskoo että hyvää tässä ( muka) sulle tarkoitetaan...hierarkian ylemmällä tasolla on ihan mahdotonta hyväksyä että alempitasoinen tietää paremmin.
    Tässä tapauksessa kanteluratkaisussa ylätaso oli sitä mieltä että alataso ei ollut tehnyt mitään väärin. Ylätaso oli Poliisipäällikön sijainen Apulaispoliisipäällikkö Jarmo Pitkämäki ja Poliisilakimies Keijo Suuripää.

^ en ottanut kantaa kyseiseen tapaukseen, vaan tuohon sanontaan "ei korppi korpin silmää noki"

Mutta se taho/ henkilö joka on valinnut Hämeenkadun pyöräkaistan kivetyspinnan, ei varmana ite pyöräile. Se kivetys nimittäin on tosi liukas, pelottaa mennä se pienikin pätkä työmatkalla, vaikka on ollut kuivat kelit. Tavallinen asfaltti olisi ollut paljon parempi. ( sama kun tiettyjen lomakkeiden kanssa, täyttäessään tuntuu turhauttavalta jopa naurettavalta, se joka on lomakkeen laatinut ei ole sitä käytännössä testannut...)
    tempokisu.kuvat.fi

Garminin tuotteissa on jotain ihme gummiseosta, joka ei tunnu kestävän a) käyttöä, b) aikaa.
    I have never said that you are not good at what you do. It’s just that what you do is not worth doing.

No voi vitsit sentään taas....kun mä jätät hikiset eikä niin puhtoiset pyöräkuteet siivouskomeroon kuivumaan, niin ei ole kiva todeta että toimiston tyttö on siirtäny kamppeet ja laittanu omia siivousrättejään alaputkelle. Kun on aluvaatetta ja pyörähousua, ja risainen alupaita....no, toivottavasti saa jonkun taudin kiitokseksi. Tarvii laittaa huomena lappu että "älä koske mun pyörävaatteisiini".
    Tyttö on täällä vielä ainakin tunnin mun lähdön jälkeen, laittaisi rättinsä sitten kuivumaan ja kyllä ne siinä huomiseksi kuivuu. Ja olihan siellä yläputki vapaana, olisi laittanu sinne.
    tempokisu.kuvat.fi

Harmi homma mutta ei vituta. Savustelen lahnoja ja retkotan riippukeinussa järven rannalla.
    -meistä jää vain jäljet lumeen.

Lievästi. Eilinen cheat meal day levähti vähän liian cheatiksi. Täytyy palautella vielä tämä päivä cheattailuista. Mutta muuten ei, huomenna eläintarha kasvaa uudella rottiaisella kun (ko ketjussa viimeisenä mainittu) Nelsonin maitokäärme muuttaapi kotia. Saapi asustaa pari kolme kuukautta pienessä vauvaterrassa kunnes hää sitten muuttaa oikeaan lopulliseen poikamiesboxiinsa. Hän on meksikolainen rotu, tosin syntynyt muutama viikko sitten Ruotsissa ja tänään saapuupi Suomeen. Ja huomenna Klaukkalaan.

^Kai mittasit palan? Teoreettinen mahdollisuus että olisi xtraturvoksissa, jotain iloa överiksimenostakin siis.

^Jäi mittaamatta kyllä. Ei tuntunut kovin voimakkaalta ja energiseltä olo aamulla.

Ontopic: Sama kuin aamulla. Eli joo ja ei.

Pitäisi syödä suolaa ja muuta mikä kerää nestettä, sitten pumppi ja mittaus . En tiedä oikeasti kuinka paljon auttaa. Joskus kun dietillä harrastelin noita cheattipäiviä, niin seuraavana päivänä paino nousi ja juoksu kulki. Ihan tulostenkin mukaan. Toki jos vedin ihan överiksi, niin ehkä ei sitten.

On topic: ei hirveesti, mutta sade. Ihmettelen toki missä ovat ne "hiton helteet"-tyypit nyt? Pitäisi olla miellyttävä sää, kun ei ole kuuma. Lahes 13 C ja sataa. Ei tullut kuuma pihalla jumpatessa.

^ täällä mä olen. Nyt on sopiva lämpötila, ( kaikki alle 20 astetta on sopivaa), mutta kovaa tuulta ollut joka päivä ja odotan tyyntä. Pilvistä ja tyyntä.
    tempokisu.kuvat.fi

^Sade ainakin meikäläisellä haittaa menoa jonkun verran. No, tuleehan katottua tarpeeks telkkua. Helteitä odotellessa

Maanantaista lähtien kannettu nakkipaketti oikosessa pikkusormessa. Tukeva kommentti teenjuontiin, vieläpä kesäisen vihreä.

Voi ***** kun vituttaa tää duuni. Tai siis oikeammin kyrvät asiakkaat.

Vituttaa nämä säät. Tänään oli keskipäivällä Helsingissä 12.5 astetta "lämmintä"...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •