Sivu 341 / 355 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 241291331339340341342343351 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 10.201 - 10.230 / 10637

Aihe: Vituttaako??

Asukaspysäköinnin hinta nousi taas useilla kympeillä. Kohta kannattaa ennemmin ottaa muutama virhemaksu vuosittain kuin maksaa satojen eurojen asukaspysäköintilappua.
    No animals were harmed in the making of this message.

Eilen olin aika vihane. Tein lausunnon johon kirjasin sen mitä potilas kertoi. Ja oman havaintoni pienestä "vammasta" ( tosi pienestä).
    No ei kelvannu äitipuolelle; ikävä kyllä kun ei siihen lausuntoon voinut mitään "rivien välistä vihjailua" kirjata, vaikka miten olisi haluttu. Korjasin yhden lauseen ja kysyin kelpaako.
    Ei se, että on yksityisellä ja maksaa lausunnosta ( lausunnosta pitää maksaa myös julkisella) tarkoita että kirjoitetaan sellainen lausunto kun halutaan, ei sitä lausunnon johtopäätöstä voi "ostaa".

Ei ole ensimmäinen kerta kun jostain syystä kuvitellaan että yksityinen puoli on kauppa.

ps. sainkin sen telkkarin alla olevan kellon säädettyä ja nyt toimii taas normaalisti tänä kesänä mä olenkin korjannu monta teknistä ongelmaa, hyvä minä.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Laskin hanihien määräksi 43, kaikkiaan varmaan pitkälti päälle 50!
    Moottoriveneellä ajaen näköjään lähtevät herkästi lentoon, voisi kai alkaa hätyytteleen, jos vaikka älyäisivät sitten häipyä tyystin.

Kelluvan joutsenen ansiosta, tai ei, mutta yhtään hanhen läjää ei rannassa.

Hanhien kautta kyllä; 2 kaakattavaa kokoontumisauraa
    etelän suuntaan, syksy kolkuttelee ovella...
    Pimeää, märkää, räntää ja ikävää.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^ älä nyt piruvie valita säästä, kyllä sitä kuumaa oli jo ihan liiaksikin.
    Masutautia, mikään ei pysy sisällä ja kaikki maistuukin pahalta, ja huulipielet jo ihan verillä. No, otetaan painonhallinnan kautta. Toivottavasti tää jatkuu huomiseen...ja miksei jatkuisi.

Syksy on hieno vuodenaika, ja markkinapäivä lähestyy .......
    tempokisu.kuvat.fi

Jumankauta että on vaikeeta, ensin kamala tinkaaminen ja postimaksuista valittaminen kun myin nukkeja.
    Suomalaiset ostajat on kaikki ollu tosi tyytyväisiä, hyvin pakettu ja nopee toimitus ja hienot nuket. Kuten on ollutkin.
    Mutta nää ulkomaalaiset, yhtäkkiä kaikki on päättäny että haluaa rahat takas.
    1. Pakkasin nuken nauhoilla kiinni alulaatikkoon, kuplamuovia ja vielä toiseen pahvilaatikkoon. Nimilapun päälle läpinäkyvää teippiä ettei suttaannu - nukke oli tullut ihan rikkonaisena käsi ja jalka irti. Nimilappu ihan sutussa. Palautin puolet rahoista, mutta kun ny tarkemmin miettii niin ei se nukke ole voinu noin rikkua. Muutenkin saa käyttää voimaa ja kierrettä jos meinaa saada jalan irti. Ite olen saanu mukeja yksinkertaisessa pahvilaatikossa ja nuket tulleet jopa kirjekuoressa ehjänä perille.
    2. Myin puetun nuken 50 eurolla, en ollu koskaan edes riisunu sitä vaatetta. Nyt sitten saajan mukaan jalassa on kellastumaa eikä nukke voi pitää mekkoa. Mitens olisi se alkuperäinen asu? goottityylinen mekko ja mustat pitkät sukat rusetilla. Siis sitä asua ei saa satasella ebaysta, ja puettu nukke on yli 300euroa. En maksa takas mitään.
    3. Saksaan lähetetty paketti on Saksassa, mutta Saksan posti tuntuu hitaalta. Ei sekään minun vikani ole, lähetin nuket ostosta seuraavana päivänä. Että voisinko etsiä nää, no vähän on vaikeeta. Jos paketti palautuu minulle niin maksan rahat takas, mutta muuten en. Jos siellä Saksan postissakin on käyny pakettivaras, niin en mä sillekään mitään voi.

Pskat enää yhtäkään nukkea myy ulkomaille. En koe tehneeni mitään väärää, nukeista oli kuvat ilmoituksessa. Tiedän pakanneeni hyvin ja nuket oli hyvässä kunnossa kun ne paketoin. Maksa mitään takas jos ostajat ei sitten laita nukkeja takas mulle.
    Ei olisi pitäny maksaa tuolle ensimmäisellekään, ja toi kun sai nuken superhalvalla, niin kehtaakin vielä valittaa. Enkä mä ole vastuussa kohdemaan postin toiminnasta.
    Ja mä niin harkitsin että raaskiiko luopua.....ja sitten käy näin. Perkkules että harmittaa....böö, ja Entosphenus tridentatus sentään.
    tempokisu.kuvat.fi

^ Dokumentoi esine ja sen pakkausvaiheet valokuvaamalla ja lähetä kuvat myös vastaanottajalle. Loppuu turhat tai tekaistut valitukset. Samalla jää itselle käypänen dokumentaatio, jos syntyy jotain kinaa.

^ joo olisi pitäny, nyt vaan on myöhäistä. Toki niistä esineistä itsestään oli useampikin kuva.
    No, myynnit ulkomaille olisi loppunu jo sen tinkaamis-sirkuksen jälkeen muutenkin.
    tempokisu.kuvat.fi

Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät ns. ikkunalasisilmälaseja vailla todellista tarvetta laseille. Käyttävätköhän samat ihmiset kyynärsauvoja ilman tarvetta tai pyörätuolia? Kuulolaitteen näköistä kikkaretta korvassa?
    No animals were harmed in the making of this message.

^ eräs nollalaseja käyttävä neitokainen sanoi että ne on "muotisilmälasit". Ja mä olen kyllä tavannut ukkelin joka käytti kipsiä ja kahta kyynärsauvaa...mutta seuraavana iltana oli Tampere-talon konsertissa ilman niitä ja ihan ketterästi liikkui.
    Mä kävin konsertin päätteeksi sanoon hänelle (esittelin itseni, kun oltiin eilen tavattu...) että hienoa että olette parantunut noin nopeesti.
    Paha vaan että joku muu uskoi ukkelin esityksen ihan todesta....

Joo mutta hei siis! mun myymässä tosi edullisessa nukessa on joku tahra tai jotain. Rahat takas. Mutta kun Integrity Toysin ( se firma) tai ebaysta ostetuilla kaikilla yhdellä tietyllä nukella, ja sen nuken hinta on noin 400dollaria, on jotain pinkkiä jaloissa, niin ei toki rahat takas vaan tuolla jutellaan neuvoja miten tahrat saa pois.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
    Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät ns. ikkunalasisilmälaseja vailla todellista tarvetta laseille. Käyttävätköhän samat ihmiset kyynärsauvoja ilman tarvetta tai pyörätuolia? Kuulolaitteen näköistä kikkaretta korvassa?
    Siis miten tämä haittaa sinua?

^ Mua vituttavat monet suomen kieleen levinneet ilmiöt kuten nyt esimerkiksi lauseen aloittaminen sanalla "siis". Ei se tietenkään haittaa mua millään lailla, mutta tämä tosiasia jota minun ei käy kiistäminen ei vähennä vitutustani pätkääkään.

^ Joo sen minäkin haluaisin tietää?

Mutta tässä kun olen kisoja katsellu ( EM-kisoja, eri lajeja) niin tämmöisiä valuvikaisia kun minä, ei ole yhtäkään. Kaikki hymyilee ja nätisti hampaat näkyy, joka ainut ihminen on hymyillessään kaunis.
    Mutta kun minulla ne hampaat ei näy. Tosin tässähän kävi niin että Luoja teki virheen kun mun maan päälle lähetti, ja koska sitä virhettä ei voinu enää korjata niin Luoja sitten laittoi että jaa, meni huonot hampaat ja purenta...mutta laitetaan sillai ettei ne hampaat näy, puhuessa tai hymyillessä.
    Oon näistä hampaista ja kyseisestä valuviasta kyllä kärsiny tosi paljon, esteettisesti ja taloudellisesti. Mä sijoitin 21 000e hampaisiin myytyäni opiskeluasuntoni ( ja loppurahoilla ostin isomazdan) ja hammasprojekti epäonnistui ihan järkyttävällä tavalla.
    Ja aika usein oon miettiny että eihän minusta olisi huippu-urheilijaa ( joskus tavoitteena) voinu tulla, kun olen niin ruma. Aika paljon hävetti aikoinaan kun menin Peltsin ( r.i.p.) vastaanotolle ja edellinen potilas oli huikean kaunis Ringa Ropo. Onneksi sentään Peltsiltä sain hyvää hoitoa mitättömyydestäni huolimatta.
    tempokisu.kuvat.fi

No kun ei vituta, niin ei vituta.
    Tai, no. Jos oikein yrittää niin sitten tää kolea ja tuulinen keli, merikin jäähtynyt +21 asteeseen.

^ ...mä voin hoitaa hommat sunkin puolesta. Kova tuuli on joo, mutta muuten ihan lämmintä ( pakko käydä kaupassa).
    tempokisu.kuvat.fi

Piruvie. Laitan pyörän s-marketin kaiteeseen kiinni. Joku pikkuneiti Pikkuleipä ( viereinen kahvila) valitti että fillari on hänen tiellään. Pskat ei ole, on ihan eri puolellakin. Väitti että hän omistaa tämän kaiteen, ja pskat omistaa, on vaan vuokralla siinä.
    Äh kun unohtui mainita että minähän omistan S-marketin ( omistaja-asiakas) - ja laitan fillarin siihen jatkossakin.
    tempokisu.kuvat.fi

No vituttaa. Hellasäröily ennätyslukemissa jonkun vitun muka-väärälle naapurille kierrätetyn viidenkympin mööpelin vuoksi. Tai tämä oli se mittalasin reunat ylittänyt tippa, onhan tätä viritelty jo megastressaavan duuniprojektin ja neverending mökkirempan merkeissä. Otan 50% syystä omaan piikkiin näin alustavasti, saattaa olla virallinen prosenttiluku suurempikin.

Jos olis talvi, ajaisin mopolla pääni jäähän ja menisin avantoon.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ei. .
    -meistä jää vain jäljet lumeen.

Kyllähän se aina vähän, kun tulee Lontoosta Lahteen. Kulttuuri on vähän erilainen, en nyt käy itseäni Britiksi väittämään, mutta vaatii taas tottumusta näihin Prisman kassajonossa sumein silmin kärryillä päin ajaviin mummeleihin.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Ei lainkaan, kiitos kysymästä.
    Enimmäkseen vaaraton.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Kyllähän se aina vähän, kun tulee Lontoosta Lahteen. Kulttuuri on vähän erilainen, en nyt käy itseäni Britiksi väittämään, mutta vaatii taas tottumusta näihin Prisman kassajonossa sumein silmin kärryillä päin ajaviin mummeleihin.
    Kulttuursokki on kultturisokki ja Lahti on Lahti, mutta muuten sanosin että kun nille mummeleille alkaa jutella kassajonossa, ne sumeat silmätkin näyttävät heräävän.

Joo ei. Joku sytytti naapuritalon rapppukäytävään jätetyt lastenvaunut palamaan viime yönä. Ei kuitenkaan ollut oma talo.

Tässä kun lomalla riippumatossa killun, niin ei kyllä vähempää voisi
    -L.

Reijo, 47, perusti siivousfirman nimeltään Oy Yrjö lentää, Reijo siivoaa Ab. Firma ei menestynyt ja se haettiin konkurssiin ennätysajassa.

Nope. Kaikki ok.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ... vaatii taas tottumusta näihin Prisman kassajonossa sumein silmin kärryillä päin ajaviin mummeleihin.
    Itsepalvelukassa pelastaa noistakin tilanteista.

^Voi ne sielläkin ajaa päin, tosin taitaa olla vähemmän käyttäjiä tässä ikäluokassa.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Ei, outoa sinällään.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Aamulla tuli vain puolikas Aamulehdestä. Ihmiset-osa ( ja se oleellinen osa) puuttui. Soitin jakelupäivystykseen, lupasivat toimittaa koko lehden klo 11 jälkeen.
    Ei ole tullu. ### Uutisosiosta niin olisi väliä ollut.
    tempokisu.kuvat.fi

Voi vi*utttaa kuin pientä oravaa kun kylmää ja sadetta on luvassa.. ei montaa päivää saatu nauttia lämmöstä

Aarggh!
    Rouvan filon lukko toimii enään ainoastaan vempeleellä!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •