Sivu 305 / 306 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 205255295303304305306 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.121 - 9.150 / 9161

Aihe: Vituttaako??

Yleisesti näitä lukiessa ei, mitä nyt tuo oppmisympäristön ja avokonttorin risteytys.
    70-luvun loppupuolella ne yläasteen ~40 hengen kokoomaluokat olivat aika järkyttäviä
    esimerkkejä aiheesta. Ne muutamat häröt tarkkikselle siirtämällä tilanne yleensä parani
    kaikkien osalta huomattavasti. Pari noista siirretyistä jopa raapusteli itsensä ylioppilaaksikin.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ei enää. Reilu tunnin läskeily pimeässä, sateen piiskatessa helpotti oloa. Sitä ennen kyllä aika rankasti otti aivoon.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Yleisesti näitä lukiessa ei, mitä nyt tuo oppmisympäristön ja avokonttorin risteytys.
    70-luvun loppupuolella ne yläasteen ~40 hengen kokoomaluokat olivat aika järkyttäviä
    esimerkkejä aiheesta. Ne muutamat häröt tarkkikselle siirtämällä tilanne yleensä parani
    kaikkien osalta huomattavasti. Pari noista siirretyistä jopa raapusteli itsensä ylioppilaaksikin.
    Nyt ne attanan häiriköt on siellä avokonttorissa pilaamassa muiden työskentelyä.
    Vastaan siitä mitä sanon ja teen, en todellakaan siitä miten sen ymmärrät

Nyt paljon, 1. ajokamu, esikoispoika länttäsi avokämmenellä korvaan.
    Luuli kyylääväni viestintäänsä puhelimella, kun kyse olisi ollut lemmikkiliskon
    kylvetyksestä ja talvilevolle siirtymisestä. Aikaisemmin töttöä saanut kuuloelin
    leikkii nyt simpukkaa. Yritti vielä monottaa; otin nilkasta kiinni. Sanoin "Ei jalkoja,
    kiitos". Tässä vaiheessa Jr. oli jo tontissa. Pikku keskustelu kuitenkin oikaisi
    tilanteen järkevään suuntaan. Murkun rajojen hakua kai?
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

No harmittaahan tämä. Vesisade. Nyt olisi voinu tulla sitä lunta, ja pakkasta myös.
    Ei ole mitään tekemistä ja päivät on pitkiä - ja nyt vielä se piruvie "kellojen siirto", herään muutenkin liian aikaisin...kuitenkin kun on ollut kaatumisten takia pitkää taukoa Valkeakosken lenkeistä, en osaa enää lähteä ihan niin aikaseen ajeleen, enkä uskalla niin pitkää matkaa.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Ja kyllä edelleen. Kun katselee w-clubilaisten ottamia upeita studiokuvia nukeista, niin harmittaa kun ei ite osaa. Näkee että on studiovempaimet ja tilat ja kaikki, sellaista näkemystä jota mulla ei vaan ole. Siksi onkin pakko olla tämä ihan erilainen juttu, mutta tuntuu tosi maalaistollolta.....tosin sitähän mä olenkin. Sitä sitten masentuu ja hävettää, ja menee koko inspiraatio.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    No harmittaahan tämä. Vesisade. Nyt olisi voinu tulla sitä lunta, ja pakkasta myös.
    Ei ole mitään tekemistä ja päivät on pitkiä - ja nyt vielä se piruvie "kellojen siirto", herään muutenkin liian aikaisin...kuitenkin kun on ollut kaatumisten takia pitkää taukoa Valkeakosken lenkeistä, en osaa enää lähteä ihan niin aikaseen ajeleen, enkä uskalla niin pitkää matkaa.
    ^vähän samaa ... Tätä stnan loskaa ja märkää ollut jo vaikka kui kauan .. Tulis edes pakkanen ja kuivais .. Tuo prkleeen klon räplääminen voitais jo pikkuhiljaa lopettaa .. Samaten kuin nämä "talvirajoitukset" maantiellä .. Mitää järkeä jurnuttaa 80km/h näillä liikennemäärillä maaseudulla, kun on hyvää tietä ja kelit melkeen ku kesällä ..
    -- not fast but furious --

Joo, auton katsastus, kyllä vituttaa!
    SAAB hyväksytysti läpi katsastuksesta (ja tehtaan täydellisellä alkuperäisellä setupilla), kuten aina, joo. Mutta!

Mutta se auton ylenpalttinen kehuminen on muuttunut jo ällöttäväksi ihme lässytykseksi, mitä ei pirukaan viitsi kuunnella.
    Nytkin syynäsi sisätiloja oikein fikkarin kanssa joka puolelta, höpöttäen että kun on auto niin siisti ja hyvässä kunnossa ja on selvästi hyvällä huolenpidolla. Takaovenkin avasi takapenkkiläisen tilojen syynäämiseksi ja sitä samaa höpötystä.
    Taisi kuitenkin etsiä runkonumeron mahdollista paikkaa, kun sitä lopulta kysyi moottoritilan tutkailtuaan. Opastin sitten takaluukkuun ja välipohjan alle – ja taas oli niin siisti takaluukku ja minivarapyörän lisäksi oli oikein paikkapullokin! Mitä se sille kuuluu, vaikka onkin!

Puuttuvan pölykapselin huomasi ja lupasinkin heti ostaa 4 kpl uudet, mikäli ei vain määrää autoani paalaimeen.

Teki mieli sanoa, että lopeta tuo höpötys, kaiva kuvettas ja osta auto pois!

Lähtiessä venähti kaiffarilta naama aika pahasti, kun poltin päreeni ja keskeytin lässytyksen kysymällä, että oliko tässä nyt kaikki, vai oliko vielä jotain muuta? Ei ollut – vedin oven kiinni ja häippäsin liukkaasti.

Saatanan mutterinpuristelijat, lopettakaa nyt jumankauta se vitun lässytys! Auton katsastus ON herkkä asia, tana!
    Ja se vanha mulkku ja turhia lässyttämättömän katsastusinssi heti takas!
    UGH!
    cycle to the hills - cycle for your lives

Sepelin puhkoman sisurin vuoksi otin CX-kumin vanteelta ja tilalle Marathonia. Tarkistin ettei sisuri jää väliin, leivoin ympäri ja paineistin. Saakeli sentään, mutta ilmat pihisee pois. Enkä edes saa nyt Maraa pois Huntin päältä, niin on tiukka. Ei ole mun lottohetkeni ei.
    10k-kerhon jäsen

Joo. Traineri softat ei suostu toimimaan.

Rajalan Proshopin "asiakaspalvelu". Tilattu muutama kuvasuurennos luokkaa 40 euroa/kpl. Yksi OK, kolme nippanappa hyväksyttäviä ja yhdessä värit aivan poskellaan.
    Lähetä kelvottomasta kuvasta reklaamatio-ohjeiden mukaan reklamaatio sähköpostilla, odota vastausta monta päivää.
    Soita maksulliseen(!) asiakaspalvelunumeroon. "Oho, tää on jäänyt tänne muiden sähköpostien väliin, ei huomattu. Joo, hoidetaan homma." Ota pyynnön mukaan kuva vääränvärisestä suurennoksesta ja lähetä se alkuperäisen tiedoston kopion kanssa sähköpostilla Rajalaan.
    Odota. Ei vastausta.
    Soita maksulliseen(!) "asiakaspalvelu"numeroon. "Joo, tutkitaan asiaa, soitetaan sulle - numerohan on tämä joka tässä näkyy."
    Arvatkaas mitä seuraavaksi? Odota.

^ tsemiä, tuttu tilanne niiltä ajoilta kun negatiivit vietiin kehitettäväksi. Laittoivat ensin värit ihan vituralleen, sitten kuvista oli pätkäisty sivuista palat pois...onneksi on nyt digi.

Mutta valokuvaus-aiheista v***. Kun ei vaan kelit ole kohdallaan mun projekteilleni. Kuvauspaikka on tähän aikaan vuodesta kirjaimellisesti "minne ei päivä paista"., ja tarvitsisin nyt vähän lunta ja pilvimuodostelmia taivaalle. Helmikuussa vasta voi miettiä sitä valkoinen hanki-sininen taivas-asiaa...mutta olen kärsimätön
    tempokisu.kuvat.fi

^toi on kyllä perseestä. tsemiä.

Vähän joo, mutta ei näköjään pitäis.

^ no on on, viime vuonna 13.11. oli jo oikein talviset hienot olosuhteet - ja niistä sääolosuhteista ne mun kuvat on kiinni:

tempokisu.kuvat.fi

Pikkusen. Kävi ilmi, että ensi vuoden aikana joudun joksikin aikaa Tampereelle tekemään yhtä tosi hölmöä hommaa. Hoh hoijaa.

Noh, toisaalta pääsee taas ajelemaan seutukunnan polkuja ja hiekkateitä.

.

Maastossa on kivintä ja juurakointa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Pikkusen. Kävi ilmi, että ensi vuoden aikana joudun joksikin aikaa Tampereelle tekemään yhtä tosi hölmöä hommaa. Hoh hoijaa.

Noh, toisaalta pääsee taas ajelemaan seutukunnan polkuja ja hiekkateitä.
    Ei kannata olla moineskaan, mää oon tehny täällä jo yli 30 vuotta hölmön hommia ja ajellu polkuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Ei kannata olla moineskaan...
    Mjoo, ehkei... kymmenisen vuotta sitten oli puolen vuoden keikka siellä ja hyvissä henkisissä voimissa siitäkin lopulta selvittiin

.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Ei kannata olla moineskaan, mää oon tehny täällä jo yli 30 vuotta hölmön hommia ja ajellu polkuja.
    Kyllä omien kokemuksienkin mukaan (wife Nokialta) Pirkanmaalle voisi muuttaa ja siellä asua. Onnellisemmalta vaikuttaa meno kuin pk-seudun hemsvlkkarissa. Ei ole myöskään epälaaduttomia pyörämiehiä siellä vähän, vaan paljon. Heti tutustuu porukkaan kun menee vaan lenkille. Toki voi kuolla esim. izmon kanssa ja on niitä muitakin
    -L.

Punainen risti osallistuu nenäpäivään useilla suomalaisilla nakkikioskeilla tarjoamalla mahdollisuuden luovuttaa nenästä tulevaa verta.

mä tykkään Tampereesta (kanssa?) ja joskus mietin että miksi ihmeessa. vastaus oli niinkin yksinkertainen, että mä olen ollut suuren osan Tampereella vietetystä ajasta kännissä. vois olla melko pettymys olla joskus selvinpäin pitempi ajanjakso siellä.
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Selvennetään nyt sen verran, että pidän Tampereesta, mutta en hölmöistä työprojekteista.

.

no tossahan oli rivien välissä se vinkki: ole pienessä nousussa koko komennuksen ajan niin aika kuluu mukavasti hölmömmässäkin proggiksessa
    harrastelijamaista fillaritestailua pienellä budjetilla http://gunmonk.blogspot.fi/

Vähän, eilen aamulla nitkautettu ruoto (melkein liukastuin)
    juilii vieläkin. Muutoin ei.

Totta kai.
    1. Marraskuu, tämäki on vain siksi kalentereissa ettei lokakuun tarvisi olla vuoden huonoin kuukausi.
    2. Tämä topicci oli muka toisella sivulla, vaikka kuten edellä kävi ilmi on marraskuu.
    3. Ostin eilen jonkin ihme brandyn kun olisi vaan pitänyt ottaa se Monopol.
    4. Isä kysyi että millon mää oon viimeksi laittanut uuden pyörän (siitä taitaa olla 1v7kk).
    4b. Sunnuntaina on isänpäivä.
    5. Viikko sitten oli lunta ja hyvä meininki.
    6. Laitoin toverille surkuttelukuvan kahvista ja konjakista (joka brandyä) ja marraskuusta, vastasi kuvalla jostain fakin venetsiaaliasta.
    7. Polkenu viimeksi viime la aamuna.
    8. Ärsyttää kun ärsyttää vaikka ei oikeastaan ole muita syitä kuin mitä tuli edellä.

Kiinalaiset vituttaa. Niinkuin yleensäkin eri syistä.

Tällä kertaa sen takia, että niiden vitun junttimaisten uskomusten takia ylläpidetään mm. sarvikuonojen ja tiikereiden salametsästystä.

Itse asiassa nyt alkoi vituttaa noi intialaisetkin. Ei kukaan heistä henkilökohtaisesti, heitäkin vaan on ihan liikaa. Kiinalaiset ja intialaiset pilaavat tämän pallon.

.

Itse asiassa nyt alkoi vituttaa noi intialaisetkin.
    Huh ja puh! Yhteensä noin 2.7 miljardia hahmoa. Kovan urakan olet ottanut, mutta kunnioitan syvästi miestä joka ei pienestä hätkähdä.

Tällä kertaa sen takia, että niiden vitun junttimaisten uskomusten takia ylläpidetään mm. sarvikuonojen ja tiikereiden salametsästystä.

Itse asiassa nyt alkoi vituttaa noi intialaisetkin. Ei kukaan heistä henkilökohtaisesti, heitäkin vaan on ihan liikaa. Kiinalaiset ja intialaiset pilaavat tämän pallon.
    mä yritän pitäytyä henkilökohtaisessa syrjinnässä yksilötasolla, en esim. leimaa kansakuntia, mutta kiinalaiset pääsi silti listalle. 4:n kanssa olen tehnyt töitä, joista 3 oli täysin epäpäteviä, 2 ihan rosvoja. aina jos lentoassalla tai jossain joku tönii, niin se on kiinalainen. kuulin väittämän, että ne pitää itteään jotenkin herrakansana, vähän kuin uskonlahkolaiset ja tämän varjolla saa muita kohdella miten vaan. tiedä pitääkö paikkaansa. mutta vituttaa.

Älkää olko noin kapeakatseisia, kiinalaiset pikkukädet tekevät suurimman osan teidänkin elämästänne. Tässä kulutushysteriassa tunnu missään joku puhveli, kattokaa niiden kuvia tableteiltanne ja älypuhelimistanne samalla ku säädätte ilmastointia pienemmälle. Intialaisista olen samaa mieltä, koskaan kuullu niidet tekevän mitään hyödyllistä, vähän kuin ahvenanmaalaiset, aivan turhaa pallontäytettä.
    Mua vituttaa kaikki.
    "Kaikki muodon saanut on pysymätöntä, ahkeroikaa siis tarkkaavaisesti!"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Totta kai.
    1. Marraskuu, tämäki on vain siksi kalentereissa ettei lokakuun tarvisi olla vuoden huonoin kuukausi.
    2. Tämä topicci oli muka toisella sivulla, vaikka kuten edellä kävi ilmi on marraskuu.
    3. Ostin eilen jonkin ihme brandyn kun olisi vaan pitänyt ottaa se Monopol.
    4. Isä kysyi että millon mää oon viimeksi laittanut uuden pyörän (siitä taitaa olla 1v7kk).
    4b. Sunnuntaina on isänpäivä.
    5. Viikko sitten oli lunta ja hyvä meininki.
    6. Laitoin toverille surkuttelukuvan kahvista ja konjakista (joka brandyä) ja marraskuusta, vastasi kuvalla jostain fakin venetsiaaliasta.
    7. Polkenu viimeksi viime la aamuna.
    8. Ärsyttää kun ärsyttää vaikka ei oikeastaan ole muita syitä kuin mitä tuli edellä.
    9. Se mahollisuus että kiinalaisista on tullut mulkvistejä. Mää oon pitäny niitä hyväntahtosina mutta en muutamaan vuoteen ole isommin ollut tekemisissä.
    10. Piipahin stalkkaamassa yksivaihdefoorumilla, siellä oli laadukasta ja positiivisvivahteista ajatustenvaihtoa mutta mun pyörissä on vaihteet. Toki tämä säije pysyy asiassa tälläkin foorumilla ja täältä saa hyviä ideoita!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    9. Se mahollisuus että kiinalaisista on tullut mulkvistejä. Mää oon pitäny niitä hyväntahtosina mutta en muutamaan vuoteen ole isommin ollut tekemisissä.
    10. Piipahin stalkkaamassa yksivaihdefoorumilla, siellä oli laadukasta ja positiivisvivahteista ajatustenvaihtoa mutta mun pyörissä on vaihteet. Toki tämä säije pysyy asiassa tälläkin foorumilla ja täältä saa hyviä ideoita!
    juu, mutta se on pikkasen sisäänpäinlämpiävä foorumi. mä en ainakaan osaa sitä kieltä millä siellä pitäs puhua... tunnarit on ja pari kertaa olen jotain kirjoittanut, mutta ei sittenkään.. tunnelma niillä on jees. tykkään myös sinkuloista ja fikseistä, nytkin löytyy 2 kasassa ja 2 runkoa.

kiinalaisista saattaa se työväki olla ihan jees, eiköhän ne ole bättrefolk joka mua lentokentillä tönii ja tulee ulkomaille töihin/opiskelemaan.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •